Tulettehan kohta taas yl kirjastoon huudattamaan niitä rumia rottianne? Niin kiva kuunnella tuntikausia sitä perkeleen mölinää ja kirkumista kun yrittää keskittyä opiskeluun ja työntekoon.
Kiitos jo etukäteen.
Hei kaikki nuoret äidit !
6
172
Vastaukset
- hei teini!
kirjasto on kyllä avoin kaikille, sori vaan lukutoukka.
en itse ole kirjastoon vauvoja vienyt, mutta en kyllä vetäisi hernettä nenäänkään moisesta. Mee kotias lukemaan.- Lukutoukka
Ennen kirjastoissa vaadittiin hiljaisuutta.
Kirjastot ovat kirjoja ja lukemista varten.
Mitä huutavat vauvat siellä tekevät? Ei kai vanhemmatkaan voi lukea, kun lapsi mekastaa vieressä?
Outo paikka lastenhoidolle. Mee kotios vauvojasi hoitamaan.
- kirjatäti
Ainakin meillä on erikseen kirjastossa lukusali, ja sitten se lainauspuoli, jossa voi toki myös lukea, mutta jossa on myös lasten kirjanurkka, ja lapset eivät aina ole hiljaa...
- äitiliini10
Taitaa sulla olla menkat kun oot noin Vi**un äkänen.
Mee kersa kotia lukemaan ja jätä tollaset viestien laitot tänne!
Itsekkin olet ollut kersa ja huutanu joka paikassa samaan malliin kun muut ihanat vauvat.
Kirjastoon saa mennä vaikka 10 tenavaa huutamaan sun korvan eteen..
Eli kasva aikuiseksi teini... - rauhoitus nyt ap
"Mee kotios vauvojasi hoitamaan."
No kotonahan me äidit yleensä lapsemme hoidammekin, mutta saamme me liikkua ulkona siinä missä muutkin :) Sama oikeus on myös vauvoillamme.
Jos sinua vaivaa niin paljon, nii pysy kotonasi! Pääset helpommalla.
Kyllä minuakin jotkut ärsyttää tuolla kaupungilla, kuten kaiken maailman juopot mutta en mä niitä käske kotiinsa vaikka riesaa heistä joskus onkin (kun tulevat jutteleen). Mulla ei todellakaan ole oikeutta käskeä heitä mihinkään :D
Ei, ei mulla oo oikeutta käskeä sinuakaan, mutta ihan vinkkinä vaan että kotonas saat olla rauhassa vauvoilta jos ne kerta sua risoo niin paljon.
Ja tuskinpa kukaan tuo vauvoja kirjastoon nimenomaan huutamaan. Ja tokkopa nuo siellä ovat joka päivä kellon ympäri?
Sopu sijaa antaa. - SSSatana
Kyllä ne vitun räkäpaskapallot pitäis pitää neljän seinän sisällä ja tiukasti!
Ja. Mitäs vitun vikaa on juopoissa?? Nehän on lupsakkaa porukkaa - toisin kun tollaset saatanan mielipuoliset äidit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492