Soitinpa...

Oikeudeton

...tässä viime viikolla tälle opettajalle joka järjesti laittomia kokouksia minua vastaan ja pyysin häntä jälleen kerran palauttamaan minun oikeuteni!

Ensin tämä opettaja ihmetteli miksi soitan hänelle ja uhkaili tekevänsä asiasta poliisille ilmoituksen, johon totesin että siitä vain, soitan ihan omalla puhelimellani ja omasta näkyvästä numerostani, koska minulla ei asiassa ole mitään salattavaa.

Samalla hän kertoi käyneensä jo aikaa sitten tekemässä poliisille tutkintapyynnön toimistani. mutta asia on mielenkiintoinen, koska minä tilaan joka vuosi poliisilta itseäni koskevat tiedot ja muistini mukaan olen tehnyt sen viime joulukuussa viimeksi ja niissä tiedoissa ei näy yhtään ilmoitusta minua kohtaan. joten mahdollisuuksia on tasan kaksi, joko opettaja valehtelee tekemistään ilmoituksista tai sitten poliisi antaa vääriä tietoja minulle! Kumpikohan on todennäköisempi vaihtoehto, varmaan meidän maassamme molemmat?!

Hän myös otti esille kirjoitukseni tälle palstalle ja mainitsi kirjoitusteni olevan turhia, koska ei tätä palstaa hänen mukaansa kukaan lue! Tähän palaan kirjoitukseni toisessa osassa!

Hänen mielestään hänellä ei ole osuutta minun oikeuksieni polkemiseen ja asia on hänen mielestään minua syyttäneen Elisan ja minun väliseni asia. Kerroin hänelle että voi kumpa asia olisikin noin yksinkertainen, mutta kun ei vaan ole! Siis tämä opettaja järjesti minua vastaan laittoman kokouksen kirjallisen minusta tehdyn valituksen perusteella, johon osallistui 17 henkilköä. Tämä opettaja on itse estänyt minun oikeuksieni toteutumisen, salaamalla minusta tehdyn kirjallisen valituksen, joka minulla lain mukaan olisi oikeus ollut saada nähtäväksi ja kieltäyttymällä kouluaikana ja sen jälkeenkin palauttamasta minun oikeuksiani, useista pyynnöistäni huolimatta.

Opettajan mielestä minun pitäisi itse olla yhteydessä tähän minua syyttäneeseen oppilaaseen ja selvittää hänen kanssaan asiani. Samoin kuin minun itse pitäisi yrittää saada kaikilta asiaan osallisilta oikeus saada puolustautua.

Siis eihän kukaan muu ole oikeuksieni esteenä kuin tämä opettaja, joka ei suostu vieläkään palauttamaan oikeuksiani, hänhän on pääsyyllinen asiaan! Hän on valta-asemaansa väärinkäyttäen vienyt minun oikeuteni ja kieltäytynyt toistuvasti niitä palauttamasta!

Opettaja kysyi minulta miten haluaisin oikeuteni palautettavan ja kerroin haluavani julkisen tilaisuuden vastata julkisesti esitettyihin syytteisiin julkisesti samojen henkilöiden läsnäollessa kuin syytteet on esitettykin ja saada samoin haltuuni minusta tehdyn kirjallisen valituksen. eli haluan oikeuksieni täydellisen palauttamisen!

Kerroin opettajalle että hänellä on velvollisuus palauttaa minun oikeuteni ja järjestää kokous jossa saan viimein puolustautua. Kerroin myös asian uudet entistä törkeämmät käänteet, joihin asia on johtanut ja sanoin että otat yhteyttä kaikkiin kokouksiin osallisiin ja kerrot heille asian uudet käänteet, silloin kukaan aikuinen ihminen ei kieltäydy palauttamasta näitä oikeuksia!

Soitostani taitaa olla reilu viikko, eikä oikeuksieni palauttamista vieläkään näy, vaikka tarvitsisin niitä entistä enemmän. Käsittämätölntä pelkuruutta ja raukkamaisuutta valta-asemassa olevalta, vieläkään hän ei halua palauttaa oikeuksiani, vaikka hänellä on tiedossa asian uudet käänteet! Mutta minä tarvitsen oikeuksiani yhä enemmän ja enemmän ja minulla ei ole halua antaa periksi!

Joten voisiko tämä opettaja nyt palauttaa minun oikeuteni, vai jatkuuko entistä törkeämpi meno edelleen ja kuinka törkeäksi opettaja meinaa asian päästää!?

98

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeudeton

Jatkanpa tarinaa toisella aiheella joka myös liittyy oikeuksieni hakemiseen!

Kuten palstalla on ollut esillä, olen vienyt helsingin taiteilijaseuran jäsenhaun systeemin EIT:n tutkittavaksi ja aikaisemmin helsingin taiteiliseuran toiminnanjohtaja on kieltäytynyt antamasta minulle asiaan liittyviä tietoja. Eli kaikkien asiani käsittelyyn osallistuneiden nimiä, vaikka minulla on lakisääteinen oikeus saada ne!

Toiminnanjohtajan kuullessa kuka soittaa, hän pillastui täysin ja kieltäytyi edelleen antamasta pyytämiäni tietoja. Kerroin hänelle minulla olevan tietoihin lakisääteinen oikeus ja jos en niitä saa, pyydän niitä tietosuojavaltuutetun kautta. Sanoin myös että mikäli hän ei anna tietoja, tulen tekemään Uuden suomen puheenvuoroon asiasta kirjoituksen, jossa pyydän taiteilijaseuraa julkisesti erottamaan laittomasti toimivan toiminnanjohtajan, koska hän tuhlaa maamme viranomaisten resursseja tällaisessa taloustilanteessa, kieltäytymällä antamasta tietoja jotka hänen kuuluisi antaa!

Nyt hän pillastui entistä enemmän, ja sanoi että kuule sinun kirjoituksiasi on kyllä luettu ja uhkasi tulevansa tuomaan henkilökohtaisesti pyytämäni tiedot minun kotiosoitteeseeni. Siis hetkinen, soitin toiminnanjohtajalle hänen etätyöpäivänään jolloin hän ilmoitti olevansa syömässä ja siitä huolimatta hän sanoi kadunnimen jossa asun. Miten hän tämän muisti, vaikka asiasta on kaksi vuotta?

Asia on mielenkiintoinen koska autoni on kokenut paljon ilkivaltaa muutaman viime vuoden aikana. Siitä on useita kertoja puhkaistu renkaat, naarmutettu maalipintaa ja rikottu takalasikin, omalla parkkipaikallani. Kyllä laittaa mietityttämään!

Puhelun aikana toiminnajohtaja myös sanoi ettei niitä kuule EIT:ssä paljon kiinnosta sinun valituksesi ja ettei taiteilijaseura ole ammattijärjestö. Kysyin onko hän tutustunut maamme solmimiin ihmis- ja perusoikeussopimuksiin tai maamme perustuslain yhdenvertaisuuslakiin ja sanoin myös ettei siellä taiteilijaseurassa näistä asioista päätetä. Kysyin myös että ettekö te siellä taiteilijaseurassa kestä vapaata kilpailua?

Useaan kertaan hän mainitsi kirjoituksistani ja kävi niistä todella kuumana, joten ilmeisesti niitä onkin luettu ihan eri tavalla kuin aiemmassa viestissä mainittu opettaja kertoi. ettei vaan opettajaakin harmittanut kirjoitusten saama huomio ja siksi niitä vähätteli?

No toiminnanjohtaja oli syömässä ja halusi lopettaa puhelun. No puhelun jälkeen aloin ajattelemaan että johan on törkeätä, minun täytyy siis todellakin pyytää tiedot tietosuojavaltuutetun kautta ja tehdä asiasta kirjoitus Uuteen suomeen.

Hetken päästä sain tekstiviestin jossa toiminnanjohtaja kysyi sähköpostiosoitettani jotta voisi tiedot lähettää ja ilmoitti samalla ettei taide ole kilpailua!

• Pikku jatko

Vastasin toiminnanjohtajalle sähköpostilla näin!

Ensin kiittäisin tiedoista joihin minulla olikin lakisääteinen oikeus, hienoa että edes tässä asiassa noudatitte minun oikeuksiani!

Maailmassa järjestetään useita erittäin arvostettuja taidekilpailuja vuosittain ja väite ettei taide ole kilpailua, on täysin ajattelematon väite! Järjestetäänhän näitä suomessakin, tosin vain suljettuja kilpailuja poliittisien etupiirien taiteilijoilole, koska vapaaseen kilpailuun ei kyetä!

Mutta se mitä taide tai taidealan ei pitäisi olla, on ihmis- ja perusoikeuksien vastainen toiminta, jota siellä helsingin taiteilijaseurassakin harjoitetaan! Ja kaikista helpoimmalla pääsee eroon minun kirjoituksistani, palauttamalla minun ihmis- ja perusoikeuteni täysimääräisinä, silloin ei tarvitse kirjoitella, vaan voi keskittyä taiteelliseen työhön vailla vertaansa ja ideoihin jollaisia ei ennen ole edes nähty! Joten ei muuta kuin ihmis- ja perusoikeudet kuntoon ja aletaan kilpailemaan itse teoksilla, jos kykyjä kuvitellaan siihen olevan! Niin ettei raukkisten tarvitsisi kilpailla polkemalla toisen taiteilijan ihmis- ja perusoikeuksia, jos eivät kerran teoksillaan pysty kilpailemaan!

Ja mitä tulee HTS:n viemisestä EIT:hen niin asia on viety sinne ja se kiinnostaako asia EIT:tä, sitä asiaa ei siellä HTS:ssä päätetä, vaan se päätetään EIT:ssä! Eräs asia on kuitenkin täysin selvä, oikeusasiamiehen päätös asiasta on laiton. Viranomaisen päätökset pitää aina perustua lakiin ja kuten HTS voi itsekin todeta, oikeusasiamies ei päätöksessään vetoa mihinkään lakiin, joten päätös on lainvastainen!

Ihmis- ja perusoikeussopimukset ovat kuitenkin yksiselitteisiä, niissä ei ole tulkinnanvaraa ja olen varma että voitan asian EIT:ssä. Mutta eikö HTS:n puolelta olisi helpompaa korjata asia itse ja laittaa taiteilijoiden ihmis- ja perusoikeudet kuntoon? Vai aikooko HTS estää alan toimijoiden ihmis- ja perusoikeuksien toteutumisen viimeiseen asti ja ovatko HTS:n vastuuhenkilöt valmiita jättämään itsensä taidehistoriaan vain halveksittavina ihmis- ja perusoikeusrikollisina? Taiteilijoina jotka eivät kyenneet tekemään uraansa ilman toisten taiteilijoiden ihmis- ja perusoikeuksien polkemista!

Itse olen aina ajatellut meneväni taidehistoriaan työni puolesta, en ikinä ole ajatellut tulevani historiassa tunnetuksi jonain taidealan pikkuhitlerinä, joka vain polkee muiden taiteilijoiden ihmis- ja perusoikeuksia! Mutta tyylinsä jokaisella!

• Nyt viimeistään...
        Pikku jatko kirjoitti:

Vastasin toiminnanjohtajalle sähköpostilla näin!

Ensin kiittäisin tiedoista joihin minulla olikin lakisääteinen oikeus, hienoa että edes tässä asiassa noudatitte minun oikeuksiani!

Maailmassa järjestetään useita erittäin arvostettuja taidekilpailuja vuosittain ja väite ettei taide ole kilpailua, on täysin ajattelematon väite! Järjestetäänhän näitä suomessakin, tosin vain suljettuja kilpailuja poliittisien etupiirien taiteilijoilole, koska vapaaseen kilpailuun ei kyetä!

Mutta se mitä taide tai taidealan ei pitäisi olla, on ihmis- ja perusoikeuksien vastainen toiminta, jota siellä helsingin taiteilijaseurassakin harjoitetaan! Ja kaikista helpoimmalla pääsee eroon minun kirjoituksistani, palauttamalla minun ihmis- ja perusoikeuteni täysimääräisinä, silloin ei tarvitse kirjoitella, vaan voi keskittyä taiteelliseen työhön vailla vertaansa ja ideoihin jollaisia ei ennen ole edes nähty! Joten ei muuta kuin ihmis- ja perusoikeudet kuntoon ja aletaan kilpailemaan itse teoksilla, jos kykyjä kuvitellaan siihen olevan! Niin ettei raukkisten tarvitsisi kilpailla polkemalla toisen taiteilijan ihmis- ja perusoikeuksia, jos eivät kerran teoksillaan pysty kilpailemaan!

Ja mitä tulee HTS:n viemisestä EIT:hen niin asia on viety sinne ja se kiinnostaako asia EIT:tä, sitä asiaa ei siellä HTS:ssä päätetä, vaan se päätetään EIT:ssä! Eräs asia on kuitenkin täysin selvä, oikeusasiamiehen päätös asiasta on laiton. Viranomaisen päätökset pitää aina perustua lakiin ja kuten HTS voi itsekin todeta, oikeusasiamies ei päätöksessään vetoa mihinkään lakiin, joten päätös on lainvastainen!

Ihmis- ja perusoikeussopimukset ovat kuitenkin yksiselitteisiä, niissä ei ole tulkinnanvaraa ja olen varma että voitan asian EIT:ssä. Mutta eikö HTS:n puolelta olisi helpompaa korjata asia itse ja laittaa taiteilijoiden ihmis- ja perusoikeudet kuntoon? Vai aikooko HTS estää alan toimijoiden ihmis- ja perusoikeuksien toteutumisen viimeiseen asti ja ovatko HTS:n vastuuhenkilöt valmiita jättämään itsensä taidehistoriaan vain halveksittavina ihmis- ja perusoikeusrikollisina? Taiteilijoina jotka eivät kyenneet tekemään uraansa ilman toisten taiteilijoiden ihmis- ja perusoikeuksien polkemista!

Itse olen aina ajatellut meneväni taidehistoriaan työni puolesta, en ikinä ole ajatellut tulevani historiassa tunnetuksi jonain taidealan pikkuhitlerinä, joka vain polkee muiden taiteilijoiden ihmis- ja perusoikeuksia! Mutta tyylinsä jokaisella!

...selviää ihmisille että olet ihan täyskahjo narsisti! Sinun piperryksesi eivät todellakaan ihmisiä kiinnosta, olethan jo hähnyt! Googleta vaikkapa omaa nimeäsi!

• Oikeudeton
        Nyt viimeistään... kirjoitti:

...selviää ihmisille että olet ihan täyskahjo narsisti! Sinun piperryksesi eivät todellakaan ihmisiä kiinnosta, olethan jo hähnyt! Googleta vaikkapa omaa nimeäsi!

Kyse on ihmis- ja perusoikeuksista, ei googlen osumista, mutta jos teoksia tai lahjakkuutta haluat vertailla, niin ei muuta kuin teokset esille!

Tosin ei taida vertailuhalukkuutta löytyä ja mistähän syystä?

• Jospa ne...

...onkin jo sinulle palautettu etkä niitä osaa etsiä mistään. ;) tsekkaa varmuuden vuoksi vielä sängyn alustat ja muut sellaiset, ehkä ne siellä lymyilee jossakin XDXD!
      Voi yksinkertaisuus!!!

• riitapoikki

Mielestäni tässä asiassa pitäisi asianosaisten jo unohtaa kuka on oikeessa ja väärässä ja pitää se kokous, jossa ne oikeudet käytäisiin nyt sitten läpi. Täysin naurettavaa touhua täällä julkisella foorumilla asiaa jankata ja kiusata muita ihmisia asialla. Ketjun aloittaja voi pyyttää virka-apua poliisilta mikäli kokee asiassa tapahtuneen jonkin asteinen rikos. Jos rikosta ei ole tapahtunut niin sitten jokin vapaansanan valiokunta tms. voisi toimia asian selvittäjänä.

• Siinäpä se...

....onkin :D Nimittäin:"Ketjun aloittaja voi pyyttää virka-apua poliisilta mikäli kokee asiassa tapahtuneen jonkin asteinen rikos."

Tämä "oikeudeton" vai mikä nyt onkaan, on todellakin kuormittanut poliiseja ja muitakin viranomaisia asiallaan aina samanlaisin tuloksin ja ihan väsyksiin asti.
        Asiassa ei ole tapahtunut todistettavasti mitään väärää ja laitonta mikä edellyttäisi viranomaisten toimenpiteitä. Sitähän tämä ukkeli ei itse pysty ymmärtämään ja uskomaan, vaan on ryhtynyt sanoin kuvaamattomaan kampanjaan tuon koulun, sen opettajien ja entisten oppilastoverien maineen loskaamiseksi. Kyseinen tapaus on kuin suoraan oppikirjoista missä kuvataan narsismia.
        Toistaiseksi hän on onnistunut vain oman taiteilijankuvansa ihmisyytensä pilaamaan, mutta ei hän sitäkään suostu ymmärtämään.

Jos viitsit lukea nuo hänen yllä olevat postauksensa tähän ketjuun niin varmaankin ymmärrät mitä tarkoitan.
        Niinkuin näät, hän on näille Helsingin seudun viranomaisille ja poliiseille oikea "maanvaiva" noiden lukuisten kantelujen ja rikosilmoitustensa kanssa ja niinkuin arvata saattaa päätä edes ei ole näkyvissä!
        Oikeastaan tässä on myös huvittaviakin piirteitä joka allekirjoittanutta kovasti jopa naurattaa. Nimittäin hän näyttää uskovan vakaasti että se hänen kantelunsa EIT -hen tuottaa hänelle mieluisan tuloksen. Noilla todistuksilla!!??
        Tahtoisinpa nähdä tuon mahdollisen vastauksen, silläviimeistään se katkaisee kamelin selän ja suostuukohan sitten edes sitä uskomaan!? XD

Mielestäni tämä äijä elää omassa maailmassaan jossa uskoo olevansa napa Se on sellainen Narsistin harhainen maailma josta ei ole poispääsyä noilla hänen henkilökohtaisilla uskomuksillaan ja luuloilla.
        Oikeastaan tuota hänen kujanjuoksuaan on hauska seurata kaikessa absurdiudessaan. XD

• riitapoikki
        Siinäpä se... kirjoitti:

....onkin :D Nimittäin:"Ketjun aloittaja voi pyyttää virka-apua poliisilta mikäli kokee asiassa tapahtuneen jonkin asteinen rikos."

Tämä "oikeudeton" vai mikä nyt onkaan, on todellakin kuormittanut poliiseja ja muitakin viranomaisia asiallaan aina samanlaisin tuloksin ja ihan väsyksiin asti.
        Asiassa ei ole tapahtunut todistettavasti mitään väärää ja laitonta mikä edellyttäisi viranomaisten toimenpiteitä. Sitähän tämä ukkeli ei itse pysty ymmärtämään ja uskomaan, vaan on ryhtynyt sanoin kuvaamattomaan kampanjaan tuon koulun, sen opettajien ja entisten oppilastoverien maineen loskaamiseksi. Kyseinen tapaus on kuin suoraan oppikirjoista missä kuvataan narsismia.
        Toistaiseksi hän on onnistunut vain oman taiteilijankuvansa ihmisyytensä pilaamaan, mutta ei hän sitäkään suostu ymmärtämään.

Jos viitsit lukea nuo hänen yllä olevat postauksensa tähän ketjuun niin varmaankin ymmärrät mitä tarkoitan.
        Niinkuin näät, hän on näille Helsingin seudun viranomaisille ja poliiseille oikea "maanvaiva" noiden lukuisten kantelujen ja rikosilmoitustensa kanssa ja niinkuin arvata saattaa päätä edes ei ole näkyvissä!
        Oikeastaan tässä on myös huvittaviakin piirteitä joka allekirjoittanutta kovasti jopa naurattaa. Nimittäin hän näyttää uskovan vakaasti että se hänen kantelunsa EIT -hen tuottaa hänelle mieluisan tuloksen. Noilla todistuksilla!!??
        Tahtoisinpa nähdä tuon mahdollisen vastauksen, silläviimeistään se katkaisee kamelin selän ja suostuukohan sitten edes sitä uskomaan!? XD

Mielestäni tämä äijä elää omassa maailmassaan jossa uskoo olevansa napa Se on sellainen Narsistin harhainen maailma josta ei ole poispääsyä noilla hänen henkilökohtaisilla uskomuksillaan ja luuloilla.
        Oikeastaan tuota hänen kujanjuoksuaan on hauska seurata kaikessa absurdiudessaan. XD

Olen joutunut seuraamaan asiaa jo vuosia, kun ylläpito ei puutu asiaan vaan antaa tämänkaltaisen inttämisen jatkua pilaten koko palstan. Epäilemättä aloittaja tuntee olevansa syrjäytetty ja oikeuksiaan poljettu mutta se ei oikeuta oikeudenhaun pakkosyöttöä julkisella foorumilla.

En usko, että kukaan ulkopuolinen uskooo mihinkään oikeuksien menettämiseen, kun asiaa täällä vihaksi asti jankutetaan ja syypää kaikee vaikuttaa olevan aloittaja itse. Asia nyt on vaan niin, että jos joku henkilö toimii toisin kuin itse haluaisi esim. supinaa sujettujen ovien takana, jonka aloittaja ottaa oikeuksien polkemisena niin tälle ei nyt ole mitään tehtätävissä jos ei oikeasti laitonta.

Sama asia jos joku sanoo, että taiteilijan työ on töherrys niin tälle ei vaan ole olemassa perusteita vaatia esim. virallista anteeksi pyyntöä. Elämä on mitä on ja sellaisena se vaan tulee ottaa.

• Oikeudeton
        Siinäpä se... kirjoitti:

""Asiassa ei ole tapahtunut todistettavasti mitään väärää ja laitonta mikä edellyttäisi viranomaisten toimenpiteitä.""

Ei asiassa on tapahtunut törkeä rikos jota ei tutkita poliittisien suhteiden takia ja etköhän tiedä tämän aivan hyvin!

• TEHKÄÄ JOTAIN!!!
        Siinäpä se... kirjoitti:

"Oikeastaan tuota hänen kujanjuoksuaan on hauska seurata kaikessa absurdiudessaan. XD"

Ja mitäpä voi tuosta päätellä? Ilkkuva vahingoniloinen asianosainen? Aika pienen ihmisen merkki, pakko sanoa.

• Voi hyssykät!!!!
        Oikeudeton kirjoitti:

""Asiassa ei ole tapahtunut todistettavasti mitään väärää ja laitonta mikä edellyttäisi viranomaisten toimenpiteitä.""

Ei asiassa on tapahtunut törkeä rikos jota ei tutkita poliittisien suhteiden takia ja etköhän tiedä tämän aivan hyvin!

Lainaus "oikeudettomalta":

"""Ei asiassa on tapahtunut törkeä rikos jota ei tutkita poliittisien suhteiden takia ja etköhän tiedä tämän aivan hyvin! """

Niin ystävä hyvä, minä juuri- niinkuin moni muukaan ei tuota tiedä. Etkä kuule tiedä sinäkään, vaan siinä pienessä harhaisessa päässäsi niin luulet, niinkuin luulet monia muitakin asioita- tai mielelläsi valehtelet!
        Vai onko sinulle joku tällä kertaa sieltä "sisäpiiristä" kertonut kun olet noin varma? ;) Kerro 'lähteesi'- tai vaikene, sillä tuollaistahan nyt ei usko kukaan?
        Olet valehdellut täällä niin paljon että sinulla on uskottavuusongelmia varmaan koko loppuelämäsi.

• Oikeudeton
        Voi hyssykät!!!! kirjoitti:

Lainaus "oikeudettomalta":

"""Ei asiassa on tapahtunut törkeä rikos jota ei tutkita poliittisien suhteiden takia ja etköhän tiedä tämän aivan hyvin! """

Niin ystävä hyvä, minä juuri- niinkuin moni muukaan ei tuota tiedä. Etkä kuule tiedä sinäkään, vaan siinä pienessä harhaisessa päässäsi niin luulet, niinkuin luulet monia muitakin asioita- tai mielelläsi valehtelet!
        Vai onko sinulle joku tällä kertaa sieltä "sisäpiiristä" kertonut kun olet noin varma? ;) Kerro 'lähteesi'- tai vaikene, sillä tuollaistahan nyt ei usko kukaan?
        Olet valehdellut täällä niin paljon että sinulla on uskottavuusongelmia varmaan koko loppuelämäsi.

""Olet valehdellut täällä niin paljon että sinulla on uskottavuusongelmia varmaan koko loppuelämäsi.""

Tämä on tietenkin se, miltä sinä osallisena asiaan, haluaisit asian näyttävän!

• Sinä "riitapoikki"..
        riitapoikki kirjoitti:

Olen joutunut seuraamaan asiaa jo vuosia, kun ylläpito ei puutu asiaan vaan antaa tämänkaltaisen inttämisen jatkua pilaten koko palstan. Epäilemättä aloittaja tuntee olevansa syrjäytetty ja oikeuksiaan poljettu mutta se ei oikeuta oikeudenhaun pakkosyöttöä julkisella foorumilla.

En usko, että kukaan ulkopuolinen uskooo mihinkään oikeuksien menettämiseen, kun asiaa täällä vihaksi asti jankutetaan ja syypää kaikee vaikuttaa olevan aloittaja itse. Asia nyt on vaan niin, että jos joku henkilö toimii toisin kuin itse haluaisi esim. supinaa sujettujen ovien takana, jonka aloittaja ottaa oikeuksien polkemisena niin tälle ei nyt ole mitään tehtätävissä jos ei oikeasti laitonta.

Sama asia jos joku sanoo, että taiteilijan työ on töherrys niin tälle ei vaan ole olemassa perusteita vaatia esim. virallista anteeksi pyyntöä. Elämä on mitä on ja sellaisena se vaan tulee ottaa.

...puhut täyttä asiaa tässä:
        """Asia nyt on vaan niin, että jos joku henkilö toimii toisin kuin itse haluaisi esim. supinaa sujettujen ovien takana, jonka aloittaja ottaa oikeuksien polkemisena niin tälle ei nyt ole mitään tehtätävissä jos ei oikeasti laitonta.

Sama asia jos joku sanoo, että taiteilijan työ on töherrys niin tälle ei vaan ole olemassa perusteita vaatia esim. virallista anteeksi pyyntöä. Elämä on mitä on ja sellaisena se vaan tulee ottaa."""

Niin totta kuin tuollainen onkin, on sellainen raadollista elämää ja joskus valitettavan todellista.
        Jos ihminen julistaa itsensä esimerkikksi huippulahjakkaaksi / huipputaiteilijaksi, niin miksi he*vetissä seuraavassa hetkessä tekee itse tuon 'julistuksensa' tyhjäksi lähtemällä käräjöimään jokaista mielipiteensä antajaa vastaan. Joku saattaa myös joskus suljettujen ovienkin takana sanoa vastenmielisiä asioita niin taiteilijasta kuin hänen taiteestakin. Sellaista tapahtuu kaiken aikaa! Taiteilija ei saa mielestäni olla niin sinisilmäinen että uskoo kaikkien pitävän hänen töistään. Jos taiteilija vielä on itserakas ja muutenkin sietämätön- ja muita vähättelevä luonne niin on aivan varmaa että hänen edessään on paljon noita "suljettuja ovia" ja hänen kannattaa sellainen vain hyväksyä. Sehän on ihan luonnollinen jatkumo kun ihmiset tietävät taiteilijan hanakkuuden lähteä käräjöimään ja riitelemään jokaisen mielipiteen antajaa vastaan.
        Asia olisi vallan toinen jos taiteilija ymmärtäisi pysyä asialinjalla ja maltillisesti keskustella asioista ja tehdä kompromisseja jotka tyydyttävät kaikkia.

Muistan eräänkin taidepalstan täällä netissä jossa eräs niin'ikään täydellisen itserakas ja pikkumainen taiteilija veti perusteellisesti herneen nenäänsä ja sytytti suurinpiirtein kolmannen maailmansodan erään kolleegan mielipiteen vuoksi- joka vielä käsitykseni mukaan oli väärinkäsitys kommentin antajalta. Tämä taiteilijahyväkäs ei antanut tilaa edes minkäänlaiselle keskusteluyrityksille ja kommunikoinneille, vaan vaati julkista anteeksipyyntöä suunnattomasta "nöyryytyksestään"- hän kun jo silloin oli itse sitä mieltä että on täydellinen taiteilija.

Kyllä taiteilijalta jo mielestäni tänä päivänä vaaditaan henkistä kasvua eikä tuollaista pikkumaisuutta ja putkinäköisyyttä!

• Hei kuule!!!
        TEHKÄÄ JOTAIN!!! kirjoitti:

"Oikeastaan tuota hänen kujanjuoksuaan on hauska seurata kaikessa absurdiudessaan. XD"

Ja mitäpä voi tuosta päätellä? Ilkkuva vahingoniloinen asianosainen? Aika pienen ihmisen merkki, pakko sanoa.

Me täällä olemme jo niin vi^^uuntuneet kyseiseen heppuun ja hänen oikeudenhakuprosessiinsa että toi vahingonilo on lievä ilmaus! Oletko sinäkin noin taukki että vielä yrität puolustaa ihmistä jolta puuttuu inhimillisyys aivan kokonaan!? Vai oletko ihan uusi palstalla? Silloin ymmärrän.

• Oikeudeton
        Sinä "riitapoikki".. kirjoitti:

...puhut täyttä asiaa tässä:
        """Asia nyt on vaan niin, että jos joku henkilö toimii toisin kuin itse haluaisi esim. supinaa sujettujen ovien takana, jonka aloittaja ottaa oikeuksien polkemisena niin tälle ei nyt ole mitään tehtätävissä jos ei oikeasti laitonta.

Sama asia jos joku sanoo, että taiteilijan työ on töherrys niin tälle ei vaan ole olemassa perusteita vaatia esim. virallista anteeksi pyyntöä. Elämä on mitä on ja sellaisena se vaan tulee ottaa."""

Niin totta kuin tuollainen onkin, on sellainen raadollista elämää ja joskus valitettavan todellista.
        Jos ihminen julistaa itsensä esimerkikksi huippulahjakkaaksi / huipputaiteilijaksi, niin miksi he*vetissä seuraavassa hetkessä tekee itse tuon 'julistuksensa' tyhjäksi lähtemällä käräjöimään jokaista mielipiteensä antajaa vastaan. Joku saattaa myös joskus suljettujen ovienkin takana sanoa vastenmielisiä asioita niin taiteilijasta kuin hänen taiteestakin. Sellaista tapahtuu kaiken aikaa! Taiteilija ei saa mielestäni olla niin sinisilmäinen että uskoo kaikkien pitävän hänen töistään. Jos taiteilija vielä on itserakas ja muutenkin sietämätön- ja muita vähättelevä luonne niin on aivan varmaa että hänen edessään on paljon noita "suljettuja ovia" ja hänen kannattaa sellainen vain hyväksyä. Sehän on ihan luonnollinen jatkumo kun ihmiset tietävät taiteilijan hanakkuuden lähteä käräjöimään ja riitelemään jokaisen mielipiteen antajaa vastaan.
        Asia olisi vallan toinen jos taiteilija ymmärtäisi pysyä asialinjalla ja maltillisesti keskustella asioista ja tehdä kompromisseja jotka tyydyttävät kaikkia.

Muistan eräänkin taidepalstan täällä netissä jossa eräs niin'ikään täydellisen itserakas ja pikkumainen taiteilija veti perusteellisesti herneen nenäänsä ja sytytti suurinpiirtein kolmannen maailmansodan erään kolleegan mielipiteen vuoksi- joka vielä käsitykseni mukaan oli väärinkäsitys kommentin antajalta. Tämä taiteilijahyväkäs ei antanut tilaa edes minkäänlaiselle keskusteluyrityksille ja kommunikoinneille, vaan vaati julkista anteeksipyyntöä suunnattomasta "nöyryytyksestään"- hän kun jo silloin oli itse sitä mieltä että on täydellinen taiteilija.

Kyllä taiteilijalta jo mielestäni tänä päivänä vaaditaan henkistä kasvua eikä tuollaista pikkumaisuutta ja putkinäköisyyttä!

Olisiko sinusta kertomaan asioista hieman yksilöidymmin, mikä taidepalsta oli kyseeessä ja kuka taiteilija jolle kerrot kyseisen taiteilijan aloittaneen toisen maailmansodan?

Vai oliko tarkoitus taas kerran vain yrittää mustamaalata kateutesi kohdetta nimimerkin suojasta?

• ????????
        Hei kuule!!! kirjoitti:

Me täällä olemme jo niin vi^^uuntuneet kyseiseen heppuun ja hänen oikeudenhakuprosessiinsa että toi vahingonilo on lievä ilmaus! Oletko sinäkin noin taukki että vielä yrität puolustaa ihmistä jolta puuttuu inhimillisyys aivan kokonaan!? Vai oletko ihan uusi palstalla? Silloin ymmärrän.

Missä ja ketkä te?

Asianosaisetko ja jatkamassa pikkusieluista touhuanne?

• Tarkoitin meitä..
        ???????? kirjoitti:

Missä ja ketkä te?

Asianosaisetko ja jatkamassa pikkusieluista touhuanne?

...tällä palstalla taukki! Älä aina päästä tuota skitsofreniaasi valloilleen!!!

• Satuinpahan...
        Oikeudeton kirjoitti:

Olisiko sinusta kertomaan asioista hieman yksilöidymmin, mikä taidepalsta oli kyseeessä ja kuka taiteilija jolle kerrot kyseisen taiteilijan aloittaneen toisen maailmansodan?

Vai oliko tarkoitus taas kerran vain yrittää mustamaalata kateutesi kohdetta nimimerkin suojasta?

...vain olemaan yksi niistä sivuston ylläpitäjistä ja siksi tiedän kuinka asiat silloin solmuuntui.
        En halua kuitenkaan kertoa sivuston nimeä jotta asianosaisille ei tulisi uusimpia harmeja. Enkä halua enää missään tapauksessa olla sen tyypin kanssa tekemisissä. Hänestä saa niin herkästi "maanvaivan" ja suorastaan näppylöitä niiden hänen jankkaamisiensa vuoksi. Se kun ei tunne kuin "yhden totuuden" putkinäköisyytensä takaata.
        Kerroin tuossa vain yhden esimerkin presiis samanlaisesta tyypistä, joten ammenna siitä.

• Keitä...
        Tarkoitin meitä.. kirjoitti:

...tällä palstalla taukki! Älä aina päästä tuota skitsofreniaasi valloilleen!!!

...teitä..?

• Oikeudeton
        Satuinpahan... kirjoitti:

...vain olemaan yksi niistä sivuston ylläpitäjistä ja siksi tiedän kuinka asiat silloin solmuuntui.
        En halua kuitenkaan kertoa sivuston nimeä jotta asianosaisille ei tulisi uusimpia harmeja. Enkä halua enää missään tapauksessa olla sen tyypin kanssa tekemisissä. Hänestä saa niin herkästi "maanvaivan" ja suorastaan näppylöitä niiden hänen jankkaamisiensa vuoksi. Se kun ei tunne kuin "yhden totuuden" putkinäköisyytensä takaata.
        Kerroin tuossa vain yhden esimerkin presiis samanlaisesta tyypistä, joten ammenna siitä.

Eli sen sijaan että ottaisit kertomasi asian avoimesti esille, niin esitätkin vain omia valheitasi asiasta! Etköhän ole se toinen osapuoli, se taiteilija joka kateudesta, TOISEN TAITEILIJAN LAHJAKKUUTTA KOHTAAN, alkoi syyttelemään häntä perusteetta ja samaa jatkat yhä edelleen!

Taisi olla kova paikka kun ammattitaito ei ollutkaan sitä mitä itse on kuvitellut!

• Usko mitä...
        Oikeudeton kirjoitti:

Eli sen sijaan että ottaisit kertomasi asian avoimesti esille, niin esitätkin vain omia valheitasi asiasta! Etköhän ole se toinen osapuoli, se taiteilija joka kateudesta, TOISEN TAITEILIJAN LAHJAKKUUTTA KOHTAAN, alkoi syyttelemään häntä perusteetta ja samaa jatkat yhä edelleen!

Taisi olla kova paikka kun ammattitaito ei ollutkaan sitä mitä itse on kuvitellut!

...uskot. Niinkuin edellisessä jo mainitsinkin, sinä ja hän olette vain "yhden totuuden" ihmisiä, eli ette usko mitään mitä teille sanotaan. Tuli vain mieleeni että puhunkohan nyt ihan suotta teistä monikossa.
        Totuuden puhuminen on joskus niin kiusallista- puhumattakaan totuuden kuulemisesta. ;)

• Oikeudeton
        Usko mitä... kirjoitti:

...uskot. Niinkuin edellisessä jo mainitsinkin, sinä ja hän olette vain "yhden totuuden" ihmisiä, eli ette usko mitään mitä teille sanotaan. Tuli vain mieleeni että puhunkohan nyt ihan suotta teistä monikossa.
        Totuuden puhuminen on joskus niin kiusallista- puhumattakaan totuuden kuulemisesta. ;)

Niin meillä jokaisella on oma totuutemme ja sinun btotuutesi on hyvin harhainen ja sitä siivittää kateus itseäsi lahjakkaampia kohtaan!

• Uskomatonta...
        Oikeudeton kirjoitti:

Skeidaa! Tässähän käsittääkseni ei ollut mitään puhetta ""ammattitaidosta""!! Oli puhetta tuosta sun kyvystäsi käsitella mielipiteitä töistäsi Heh. Läyryät kyllä niille kovin harvoille mieluisille kommenteille...ja huom. etpä pyydä heitä esittelemään omia töitään ""vertaillaksesi"" minkälainen ammattitaito Heillä on.
        Et siedä edes minkäänlaisia ohjaavia kommentteja....puhumattakaan niistä jotka löytävät suoranaisia virheitä töistäsi. Olet heille heti nyrkit pystyssä ja vaatimassa kommentoijan omia töitä ""vertailtavaksesi."" Siinä osoitat täydellistä ammattitaidottomuutta epäluottamusta siihen omaan varsinaiseen osaamiseesi heh.
        Nomutta sut on jo niin nähty että jatka pois vaan samalla linjalla. Itsellesihän sinä siinä hallaa teet Hih.

• ohis_
        Uskomatonta... kirjoitti:

Skeidaa! Tässähän käsittääkseni ei ollut mitään puhetta ""ammattitaidosta""!! Oli puhetta tuosta sun kyvystäsi käsitella mielipiteitä töistäsi Heh. Läyryät kyllä niille kovin harvoille mieluisille kommenteille...ja huom. etpä pyydä heitä esittelemään omia töitään ""vertaillaksesi"" minkälainen ammattitaito Heillä on.
        Et siedä edes minkäänlaisia ohjaavia kommentteja....puhumattakaan niistä jotka löytävät suoranaisia virheitä töistäsi. Olet heille heti nyrkit pystyssä ja vaatimassa kommentoijan omia töitä ""vertailtavaksesi."" Siinä osoitat täydellistä ammattitaidottomuutta epäluottamusta siihen omaan varsinaiseen osaamiseesi heh.
        Nomutta sut on jo niin nähty että jatka pois vaan samalla linjalla. Itsellesihän sinä siinä hallaa teet Hih.

Ihmettelen tuota 17 henkilöä jotka olleet mukana jutussa. Jos olis vain 2-3 niin menis sen piikkiin ettei kemiat kohtaa joidenkin kanssa, mutta 17 on jo kokonainen luokka!

Tarviiko tuosta sen enempää johtopäätöksiä tehdä...

• Oikeudeton
        Uskomatonta... kirjoitti:

""Et siedä edes minkäänlaisia ohjaavia kommentteja""

Heh heh, taiteilijanko pitäisi kuunnella nimimerkin suojasta ampuvia pellejä ja muutella teoksiaan vielä näiden pellejen mukaan? Siinä sitä meillä taiteilija!

• Ei...
        ohis_ kirjoitti:

Ihmettelen tuota 17 henkilöä jotka olleet mukana jutussa. Jos olis vain 2-3 niin menis sen piikkiin ettei kemiat kohtaa joidenkin kanssa, mutta 17 on jo kokonainen luokka!

Tarviiko tuosta sen enempää johtopäätöksiä tehdä...

...tarvitse, kertoo suomalaisesta kateuskulttuurista kaiken!

• Välitin viestit...

... näille asianomaisille, joita täällä lähes nimeltä haukut. Voit uskoa, että perästä kuuluu. Enpä haluaisi olla sinun asemassasi, Markku Laitinen!

• Mutta...

...eikö olisi reilua osallisena esiintyä omalla nimellä, kun kerran olet itse osallisena asiaan ja mainitset vastapuolenkin nimen ja vieläpä laittomasti!

Eikö aikaisemmat laittomuudet mainitsemaasi kohdetta vastaan ole siis riittäneet!

• Aivan...

""Voit uskoa, että perästä kuuluu.""

...varmasti kuuluu perästä, ei noita suusta voi päästää!

• "mainitset...
        Mutta... kirjoitti:

...eikö olisi reilua osallisena esiintyä omalla nimellä, kun kerran olet itse osallisena asiaan ja mainitset vastapuolenkin nimen ja vieläpä laittomasti!

Eikö aikaisemmat laittomuudet mainitsemaasi kohdetta vastaan ole siis riittäneet!

...vastapuolenkin nimen..." Voi Urpoa! Noin sinä itse ikäänkuin allekirjoitit että oikeasti olet tuo Markku Laitinen! :D
        Älä viitsi valittaa!
        Niinkuin viimeistään nyt näet, "tyhmyydestä sakoitetaan" XDXDXD
        Milloinkohan opit nämä yksinkertaisimmatkin jutut näillä palstoilla!?

• Oikeudeton
        "mainitset... kirjoitti:

...vastapuolenkin nimen..." Voi Urpoa! Noin sinä itse ikäänkuin allekirjoitit että oikeasti olet tuo Markku Laitinen! :D
        Älä viitsi valittaa!
        Niinkuin viimeistään nyt näet, "tyhmyydestä sakoitetaan" XDXDXD
        Milloinkohan opit nämä yksinkertaisimmatkin jutut näillä palstoilla!?

http://www.veoh.com/watch/v19974242cTewGKCf

Eikö olisi reilua mainita myös se kuka mainituista olet, eikä jatkaa nimimerkin suojasta raukkamaista ajojahtiaan itseään lahjakkaampaa taiteilijaa vastaan!

• Oikeudeton

""Välitin viestit näille asianomaisille, joita täällä lähes nimeltä haukut. Voit uskoa, että perästä kuuluu.

Kiitos viestien välittämisestä asiaan osallisille ja odottelen yhä oikeuksieni palauttamista, toivottavasti tarkoitit sitä perästä kuulumisella, vai?

""Enpä haluaisi olla sinun asemassasi,""

Kuulostaa peitellyltä uhkailulta, mutta otan senkin mielelläni vastaan, mikäli vain palautatte oikeuteni. Toivottavasti teistä jo viimein on siihen!

• Oikeudeton

No niin, oikeuksia ei näköjään palauteta vieläkään, tämä taideterapeutti ja laittomasti valta-asemaa väärinkäyttävä opettaja ei halua ottaa vastuuta tekemisistään ja palauttamaan yhden taiteilijan oikeuksia ja päästämään tätä piinasta!

• loppu-slut

ei palauteta ei, hukattu ja hävitty sota

• "yhden taiteilijan"?

Sinulla veikkapieni ei oikein tuo persoonapronomiinipuoli oikein pelaa. Oletko miettinyt että ehkäpä nuo sinun ongelmasi ovat juurikin tuosta problematiikasta kiinni!???- siis tarkoitin tässä yhteydessä välillisesti!
        Ehkäpä palstan lukijat osaavatkin yhdistää nuo sinun todelliset ongelmasi!!
        Nimimerkilläsi sinä kerrot olevasi juuri tuo "oikeudeton" mutta et kuitenkaan sitä itse allekirjoita osallistumalla itse edes leikilläsi tähän keskusteluun ja kuitenkin annat ymmärtää että tässä on juuri sinun ongelmistasi kysymys!!??
        Mitä sinä pelkäät? Miksi ihmeessä yrität kiertäen ja kaartaen omaa panostasi tässä keskustelussa vältellä.

Meihin palstan lukijoihin tekisi suuren vaikutuksen jos sinä ilman mitään kommervenkkejasi ihan oikeana Miehenä ilmoittaisit täällä nuo asiasi tyyliin: "Minä ML olen sitä mieltä...jne..."
        Eikö sinustakin toi juttusi olisi uskottavampaa noin?? Milksi he*vetissä tuossakin yrität venkuloida kun kerran tuo juttusi tuntuu sinusta olevan oikeutettua- ja tunnut itsekin olevasi noin pe*keleen tärkeä ja korvaamaton suomen taiteessa? Kuitenkin oikeasti kirjoittelet täällä kuin olisit joku ihan muu ja oikeasti oletkin toi "oikeudeton"!?!?

Etkö hemmetti vieköön tajua että esiintymällä täällä kuin 9 vuotias lapsi mitätöit oman uskottavuutesi!
        Olet pelkkä vitsi kaikkien meidän Helsingin taiteilijoiden huulilla jo nytkin!
        Voisin sanoa sinusta muutakin sinulle kiusallista, kuten ihan esimerkkejä sinua muistellen, mutta tällä kertaa jätän tähän. Jos edelleenkin tahdot jatkaa niin vi*utuksesi tulee olemaan sitä kovempaa muista se!
        Et todellakaan ole mikään ruudin keksijä! :)

• Niin no.....
        loppu-slut kirjoitti:

ei palauteta ei, hukattu ja hävitty sota

Tuollainen kusipäisyys on ihan tavallista narsistiluonteelle! Minä kyllä olisin varovainen näiden kahjojen kanssa! ei niitä kannattaisi ärsyttää ihan viimeiseen tippaan saakka!!!! Ne ovat vaarallisia vaikka ne olisivat pieniäkin. Onhan tuo jo nähty maailmalla....ja viimeksi Ranskassa mitä tuollaiset pöljät saavat aikaiseksi!

• plörinäävaan
        Niin no..... kirjoitti:

Tuollainen kusipäisyys on ihan tavallista narsistiluonteelle! Minä kyllä olisin varovainen näiden kahjojen kanssa! ei niitä kannattaisi ärsyttää ihan viimeiseen tippaan saakka!!!! Ne ovat vaarallisia vaikka ne olisivat pieniäkin. Onhan tuo jo nähty maailmalla....ja viimeksi Ranskassa mitä tuollaiset pöljät saavat aikaiseksi!

Koko "oikeudeton" teemana on aivan falski, jotta mitään järkevää ei kannata edes yrittää vasta. Ainoa tapa pn käydän sanan miekalla sananmiekkaa vastaan mutta vesittämällä koko juttu, laittamalla asia plrörinäksi. Ei ole muuta tietä.

• Mutta...
        plörinäävaan kirjoitti:

Koko "oikeudeton" teemana on aivan falski, jotta mitään järkevää ei kannata edes yrittää vasta. Ainoa tapa pn käydän sanan miekalla sananmiekkaa vastaan mutta vesittämällä koko juttu, laittamalla asia plrörinäksi. Ei ole muuta tietä.

...oikeuksien palauttamisen sijaan ajojahti ja mustamaalaaminen jatkuu raukkisten toimesta!

• Oikeudeton
        "yhden taiteilijan"? kirjoitti:

Sinulla veikkapieni ei oikein tuo persoonapronomiinipuoli oikein pelaa. Oletko miettinyt että ehkäpä nuo sinun ongelmasi ovat juurikin tuosta problematiikasta kiinni!???- siis tarkoitin tässä yhteydessä välillisesti!
        Ehkäpä palstan lukijat osaavatkin yhdistää nuo sinun todelliset ongelmasi!!
        Nimimerkilläsi sinä kerrot olevasi juuri tuo "oikeudeton" mutta et kuitenkaan sitä itse allekirjoita osallistumalla itse edes leikilläsi tähän keskusteluun ja kuitenkin annat ymmärtää että tässä on juuri sinun ongelmistasi kysymys!!??
        Mitä sinä pelkäät? Miksi ihmeessä yrität kiertäen ja kaartaen omaa panostasi tässä keskustelussa vältellä.

Meihin palstan lukijoihin tekisi suuren vaikutuksen jos sinä ilman mitään kommervenkkejasi ihan oikeana Miehenä ilmoittaisit täällä nuo asiasi tyyliin: "Minä ML olen sitä mieltä...jne..."
        Eikö sinustakin toi juttusi olisi uskottavampaa noin?? Milksi he*vetissä tuossakin yrität venkuloida kun kerran tuo juttusi tuntuu sinusta olevan oikeutettua- ja tunnut itsekin olevasi noin pe*keleen tärkeä ja korvaamaton suomen taiteessa? Kuitenkin oikeasti kirjoittelet täällä kuin olisit joku ihan muu ja oikeasti oletkin toi "oikeudeton"!?!?

Etkö hemmetti vieköön tajua että esiintymällä täällä kuin 9 vuotias lapsi mitätöit oman uskottavuutesi!
        Olet pelkkä vitsi kaikkien meidän Helsingin taiteilijoiden huulilla jo nytkin!
        Voisin sanoa sinusta muutakin sinulle kiusallista, kuten ihan esimerkkejä sinua muistellen, mutta tällä kertaa jätän tähän. Jos edelleenkin tahdot jatkaa niin vi*utuksesi tulee olemaan sitä kovempaa muista se!
        Et todellakaan ole mikään ruudin keksijä! :)

Ajojahti ja mustamaalaaminen jatkuu raukkisten toimesta nimimerkkien suojasta ja näköjään entistä vahvempana.

• Tuntuu joskus siltä.

...että se ei ymmärrä luettua tekstiä. :) Varsinkaan täällä.

• Tässäpä...
      • Oma pointtisi?

Tää nyt oli taas yksi "asianomainen jumalan armosta" joka purkaa blogiinsa turhautumisensa ja kalastaa irtopisteitä, eikä missään tapauksessa yleinen käsitys suomessa noista asioista. Kai edes muistit katsoa mihin puolueeseen tää hemmo kuuluu?

Tämä lopputulemasi.."...oiva kirjoitus siitä mihin olemme menossa ihmis- ja perusoikeuksien puutteen takia!" ....on vähintäänkin hassu ja yksisilmäinen! Et nimittäin perustele ollenkaan tuota näkemystäsi? Lukijaa eittämättä kiinnostaa minkälaiseen "massahysteriaan" perustat tuon näkemyksesi,,, kun sentään mielestäsi jo "ollaan menossa"? ;)

T: Esa H

• No...
        Oma pointtisi? kirjoitti:

Tää nyt oli taas yksi "asianomainen jumalan armosta" joka purkaa blogiinsa turhautumisensa ja kalastaa irtopisteitä, eikä missään tapauksessa yleinen käsitys suomessa noista asioista. Kai edes muistit katsoa mihin puolueeseen tää hemmo kuuluu?

Tämä lopputulemasi.."...oiva kirjoitus siitä mihin olemme menossa ihmis- ja perusoikeuksien puutteen takia!" ....on vähintäänkin hassu ja yksisilmäinen! Et nimittäin perustele ollenkaan tuota näkemystäsi? Lukijaa eittämättä kiinnostaa minkälaiseen "massahysteriaan" perustat tuon näkemyksesi,,, kun sentään mielestäsi jo "ollaan menossa"? ;)

T: Esa H

...mutta eivätkös perustelut tulleet esille linkitetystä kirjoituksesta?

• Oikeudeton
        No... kirjoitti:

...mutta eivätkös perustelut tulleet esille linkitetystä kirjoituksesta?

Oma pointtini oli että on huolestuttavaa ja hieman surullistakin että jotkut tuntevat olevansa niin voimattomia laittomasti toimivia viranomaisiamme vastaan taistellessaan, että jo julkisesti kirjoittelevat olisiko aika ottaa oikeus omiin käsiin. Joitakin mielenkiintoisia viestejä on ketjusta poistettu viime lukemasta, mutta niissä lähinnä yhdyttiin aloittajan näkemyksiin vieläkin radikaaleimmilla tavoilla. Samalla niissä puhuttiin muistakin kuin vain vartijoiden laittomuuksista, joten sensuuri toimii järjestelmän mukaisesti, alin kasti ja vieläpä yksityisen sektorin toimijat, on annettu kohteeksi erittäin ovelasti käyttäen juuri diktatuurimaista tuttua perinnettä!

Kun kirjoitus tehdään eräälle suomen suosituimalle keskustelupalstalle, ei kirjoituksia varmaankaan voida ohittaa olankohautuksilla, vaan ongelmat alkavat olla todellisia. Ja omasta mielestäni tämä suuntaus ei ole hyvä! Ja on hienoa että eri puolilla eurooppaa on menossa useita oikeata demokratiaa ajavia hankkeita ja ehkä internetin ansiosta tähän demokratiakehitykseen meidänkin maamme menee tällä kertaa mukaan, vaikka edellisellä kerralla kun itäblokki kaatui, emme tajunneet mennä mukaan ja siksi tällä hetkellä olemmekin euroopan banaanivaltio ihmis- ja perusoikeuksien suhteen.

• Siis haloo!!!!!
        Oikeudeton kirjoitti:

Oma pointtini oli että on huolestuttavaa ja hieman surullistakin että jotkut tuntevat olevansa niin voimattomia laittomasti toimivia viranomaisiamme vastaan taistellessaan, että jo julkisesti kirjoittelevat olisiko aika ottaa oikeus omiin käsiin. Joitakin mielenkiintoisia viestejä on ketjusta poistettu viime lukemasta, mutta niissä lähinnä yhdyttiin aloittajan näkemyksiin vieläkin radikaaleimmilla tavoilla. Samalla niissä puhuttiin muistakin kuin vain vartijoiden laittomuuksista, joten sensuuri toimii järjestelmän mukaisesti, alin kasti ja vieläpä yksityisen sektorin toimijat, on annettu kohteeksi erittäin ovelasti käyttäen juuri diktatuurimaista tuttua perinnettä!

Kun kirjoitus tehdään eräälle suomen suosituimalle keskustelupalstalle, ei kirjoituksia varmaankaan voida ohittaa olankohautuksilla, vaan ongelmat alkavat olla todellisia. Ja omasta mielestäni tämä suuntaus ei ole hyvä! Ja on hienoa että eri puolilla eurooppaa on menossa useita oikeata demokratiaa ajavia hankkeita ja ehkä internetin ansiosta tähän demokratiakehitykseen meidänkin maamme menee tällä kertaa mukaan, vaikka edellisellä kerralla kun itäblokki kaatui, emme tajunneet mennä mukaan ja siksi tällä hetkellä olemmekin euroopan banaanivaltio ihmis- ja perusoikeuksien suhteen.

"Kun kirjoitus tehdään eräälle suomen suosituimalle keskustelupalstalle, ei kirjoituksia varmaankaan voida ohittaa olankohautuksilla,"

Kyseessä on yksityisen ihmisen ylläpitämä blogi "Uusi Suomen" palvelimella. Ei suinkaan mikään "suomen suosituin" keskustelupalsta.

"...joten sensuuri toimii järjestelmän mukaisesti, alin kasti ja vieläpä yksityisen sektorin toimijat, on annettu kohteeksi erittäin ovelasti käyttäen juuri diktatuurimaista tuttua perinnettä!"

Kyseinen "sensuuri" on juurikin tämä bloginpitäjä. Blogin omistajalla on täysi oikeus poistaa kirjoitukset mistä hän ei pidä. Jotkut harrastaa juuri tuollaista sensuuria myös vieraskirjoissaan. ;)

Kyllähän sinun kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin alat niistä jauhaa muka yleisenä totuutena. Vai tuleeko ymmärryksen rajat vastaan jopa tässäkin?

• Mäkin laskin...
        Siis haloo!!!!! kirjoitti:

"Kun kirjoitus tehdään eräälle suomen suosituimalle keskustelupalstalle, ei kirjoituksia varmaankaan voida ohittaa olankohautuksilla,"

Kyseessä on yksityisen ihmisen ylläpitämä blogi "Uusi Suomen" palvelimella. Ei suinkaan mikään "suomen suosituin" keskustelupalsta.

"...joten sensuuri toimii järjestelmän mukaisesti, alin kasti ja vieläpä yksityisen sektorin toimijat, on annettu kohteeksi erittäin ovelasti käyttäen juuri diktatuurimaista tuttua perinnettä!"

Kyseinen "sensuuri" on juurikin tämä bloginpitäjä. Blogin omistajalla on täysi oikeus poistaa kirjoitukset mistä hän ei pidä. Jotkut harrastaa juuri tuollaista sensuuria myös vieraskirjoissaan. ;)

Kyllähän sinun kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin alat niistä jauhaa muka yleisenä totuutena. Vai tuleeko ymmärryksen rajat vastaan jopa tässäkin?

...että tossa kyseisellä "suomen suosituimmalla" keskustelupalstalla keskustelee tasan kuusi ihmistä. Kaikki samanlaisia asennevammaisia jotka eivät kestä sitä että järjestystä pidetään yllä. Ilmeisesti täällä suomessa pitäisi päästää anarkia valloilleen jossa kaikki saa pelätä kaikkia.
        Kummaa sakkia!

• Oikeudeton
        Mäkin laskin... kirjoitti:

...että tossa kyseisellä "suomen suosituimmalla" keskustelupalstalla keskustelee tasan kuusi ihmistä. Kaikki samanlaisia asennevammaisia jotka eivät kestä sitä että järjestystä pidetään yllä. Ilmeisesti täällä suomessa pitäisi päästää anarkia valloilleen jossa kaikki saa pelätä kaikkia.
        Kummaa sakkia!

Uuden suomen puheenvuoro on eräs suomen suosituimmista ja varteenotettavimmista internetin keskustelupalstoista tällä hetkellä maassamme, jopa useat kansanedustajat kirjoittavat palstalle blogikirjoituksiaan ja sieltä löytyy tänä päivänä ehdottomasti parhaimmat kirjoitukset ja maan parhaat kirjoittajat.

Ja Herlinihän palstaa pitää ja koska taloudellinen ja poliittinen eliitti ovat täydellisesti sidoksissa toisiinsa meidän maassamme, on sensuuri myös sen mukaista!

• Eikö mene...

....jakeluun! Jokaine blogisti tuolla ylläpitää omaa blogiaan ja vastaa sen sisällöstä. On aikamoisen vainoharhaista väittää jotain muuta ja varsinkaan tuollaista.!
      Minulla on kuukausia ollut oma blogi tuolla palvelimella ja tiedän todellakin mitä tarkoitan.
      Oletkohan miettinyt että taidat olla "oikeudeton" ihan juuri noista syistä? Et ymmärrä yksinkertaistakaan asiaa!

• Oikeudeton

Oliko tarkoituksesi väittää että vain bloginpitäjällä on mahdollisuus poistaa viestejä omasta blogistaan, vai mikä asia on se mitä minä en ymmärrä, tai vaihtoehtoisesti sinulla ei ole asioista oikeata tietoa ja puhut ihan omiasi?

Asiat kyllä selviävät tarkastamalla varmaan jokaiselle!

• Oikeudeton

No niin, soitinpa taas tälle taideterapeutti opettajalle joka järjesteli laittomia kokouksia koulussaan minua vastaan, ensin puhelin piippasi varattua ja hetken päästä puhelimeni soi. Vastasin nimelläni ja sain kuulla ettei hän enää keskustele kanssani.

Tämä siis tarkoittaa ettei hän aio palauttaa minun oikeuksiani, mikä jo tässäkin ketjussa tuli esille aikaisemmin. No sitten minun on siirryttävä seuraavaan vaiheeseen, koska periksi ei aiota antaa!

• Toi kasvojesi....

...menetyskö tuossa toisen ketjun lopussa noin vittuunnutti että piti ryhtyä ihan puhelimella rähjäämään viattomille ulkopuolisille!? Olet lapsellinen kuin joku pikkupoika!
        Ottaako noin pattiin että sinun ainoa kehujasi täällä osoittautuikin feikiksi? Ja sinä vielä menit mukaan!! XDXD

• Oikeudeton
        Toi kasvojesi.... kirjoitti:

...menetyskö tuossa toisen ketjun lopussa noin vittuunnutti että piti ryhtyä ihan puhelimella rähjäämään viattomille ulkopuolisille!? Olet lapsellinen kuin joku pikkupoika!
        Ottaako noin pattiin että sinun ainoa kehujasi täällä osoittautuikin feikiksi? Ja sinä vielä menit mukaan!! XDXD

Rähjäämään, ei tulisi mieleenkään, olisin pyytänyt vain vielä kerran oikeuksiani, mutta raukkis on raukkis, tyyli ei näköjään muutu! ja mitä tulee kasvojen menetykseen, niin se on se mitä mielelläsi viljelet täällä, kun et nimimerkkisi suojasta muuhunkaan pysty! Mainitsemasi ketju kertoo karua kieltä virallisen taidekentän höpö höpö tyypeistä, joihin sinäkin kuulut!

• MarkkuMarkku!!!!
        Toi kasvojesi.... kirjoitti:

Jotensakin toi sinun käyttäytymisesi täällä herättää ainakin minussa aika paljon sääliä! Käsitän toki jos tuo itse upeaksi luulemasi taide sinut oikeasti onkin pettänyt. Ihmiset ei oikeesti haluakkaan sitä. Taiteessa noi asiat vain tuppaa olemaan tuolla tavalla! Et taiteilijana olekkaan niin framilla niinkuin aina kuvittelit.
        Ne on asioita joita et voi muuttaa vaikka käräjöisit kuinka täällä Suomi24- palstalla!

Toivottomaksi tuo äkseerauksesi muuttui sinun kannaltasi sen vuoksi kun ryhdyit ylipäätään etsiskelemään "OIKEUKSIASI"!!! Jokainen taiteilija on alkutaipaleessaan joutunut samanlaisiin ongelmiin! Miksi et sinäkin vain tyydy siihen että keräät tapahtumia siihen omaan CV: hesi että saisit edes näennäistä uskottavuutta profiiliisi!?- eli niinkuin muutkin taiteilijat tekee!
        Et voi sinäkään mennä aidasta mikä on matalin Markku! Vai oletko todella noin laiska tyyppi maalarina?

• Oikeudeton!
        MarkkuMarkku!!!! kirjoitti:

Jotensakin toi sinun käyttäytymisesi täällä herättää ainakin minussa aika paljon sääliä! Käsitän toki jos tuo itse upeaksi luulemasi taide sinut oikeasti onkin pettänyt. Ihmiset ei oikeesti haluakkaan sitä. Taiteessa noi asiat vain tuppaa olemaan tuolla tavalla! Et taiteilijana olekkaan niin framilla niinkuin aina kuvittelit.
        Ne on asioita joita et voi muuttaa vaikka käräjöisit kuinka täällä Suomi24- palstalla!

Toivottomaksi tuo äkseerauksesi muuttui sinun kannaltasi sen vuoksi kun ryhdyit ylipäätään etsiskelemään "OIKEUKSIASI"!!! Jokainen taiteilija on alkutaipaleessaan joutunut samanlaisiin ongelmiin! Miksi et sinäkin vain tyydy siihen että keräät tapahtumia siihen omaan CV: hesi että saisit edes näennäistä uskottavuutta profiiliisi!?- eli niinkuin muutkin taiteilijat tekee!
        Et voi sinäkään mennä aidasta mikä on matalin Markku! Vai oletko todella noin laiska tyyppi maalarina?

""Jotensakin toi sinun käyttäytymisesi täällä herättää ainakin minussa aika paljon sääliä! Käsitän toki jos tuo itse upeaksi luulemasi taide sinut oikeasti onkin pettänyt. Ihmiset ei oikeesti haluakkaan sitä. Taiteessa noi asiat vain tuppaa olemaan tuolla tavalla! Et taiteilijana olekkaan niin framilla niinkuin aina kuvittelit.
        Ne on asioita joita et voi muuttaa vaikka käräjöisit kuinka täällä Suomi24- palstalla!""

Minua taas säälittää sinun raukkamainen selkäänpuukotuksesi ja ajojahtisi jota harrastat nimimerkkisi suojasta. Kysehän ei ole taiteesta, vaan oikeuksista ja taiteellahan sinä et pärjää mitenkään!

""Toivottomaksi tuo äkseerauksesi muuttui sinun kannaltasi sen vuoksi kun ryhdyit ylipäätään etsiskelemään "OIKEUKSIASI"!!! Jokainen taiteilija on alkutaipaleessaan joutunut samanlaisiin ongelmiin! Miksi et sinäkin vain tyydy siihen että keräät tapahtumia siihen omaan CV: hesi että saisit edes näennäistä uskottavuutta profiiliisi!?- eli niinkuin muutkin taiteilijat tekee!
        Et voi sinäkään mennä aidasta mikä on matalin Markku! Vai oletko todella noin laiska tyyppi maalarina?""

Niin kun hain omia lakisääteisiä oikeuksiani valta-asemassa olevalta, niin hän tuhosi urani ja pilasi elämäni käyttäen valta-asemaansa hyväkseen, siis sen sijaan että olisi reilusti antanut minulle oikeuteni, hän on jatkanut tätä minun oikeuksieni polkemista jatkuvasti! Minä en tarvitsisi vieläkään kuin julkisen vastausoikeuden minua vastaan esitettyihin syytteisiin kouluaikana, mutta vieläkään niitä oikeuksia ei suostuta palauttamaan, sen sijaan täällä ajojahdataan kuin viimeistä päivää vuosikausia samojen tyyppien toimista.

• Oikeudeton

Katselinbpa tuossa heti aamutuimaan Jeesuspukua seuraavaa oikeudenhakuani varten.

http://www.pilailupuoti.com/?mother=&group=00001466&level=&prod_id=00025903&mag_nr=21

Ei kyllä ollut ihan sitä mitä ajattelin ja mietiskelin vaihtoehtoja.

http://www.pilailupuoti.com/?mother=&group=00001466&level=&prod_id=00023592&mag_nr=21

Tässä olisi jo parempi, mutta parta puuttuu, täytynee ostaa erikseen.

http://www.pilailupuoti.com/?mother=&group=00001466&level=&prod_id=00023602&mag_nr=21

http://www.pilailupuoti.com/?mother=&group=00001466&level=&prod_id=00025902&mag_nr=21

http://www.pilailupuoti.com/?mother=&group=00001466&level=&prod_id=00024456&mag_nr=21

Nämäkin olisivat mielenkiintoisia, papinkin puku kävisi mainiosti.

• Olet pimee!

Ihanko selvipäin sai näin loistavan idean? Sopii kyllä hyvin antamaasi kuvaan itsestäsi.

Onneksi olkoon Markku! Alat edistyä. Tuollainen performanssiesitys osoittaisi että et ole ihan toivoton tapaus. Tuota voisi jo luokitella nykytaiteeksi! :D Ehkäpä et olekkaan niin tyhmä kun täällä ollaan luultu!

• -Oikeudeton!
        Olet pimee! kirjoitti:

Ihanko selvipäin sai näin loistavan idean? Sopii kyllä hyvin antamaasi kuvaan itsestäsi.

Onneksi olkoon Markku! Alat edistyä. Tuollainen performanssiesitys osoittaisi että et ole ihan toivoton tapaus. Tuota voisi jo luokitella nykytaiteeksi! :D Ehkäpä et olekkaan niin tyhmä kun täällä ollaan luultu!

Kiitos että jatkat laittomuuksiasi, sekin kertoo karua kieltä siitä miten voit jatkaa pitkää laittomuuksien sarjaa viranomaisten suosiollisella avustuksella. Ja kuten itseklin totesit, tyhmyyteni ei ole verrattavissa raukkamaisuuteesi!

• Oikeudeton!

Ajattelin tietenkin ensin ennen jeesuspuvunhankintaa yrittää saada oikeuteni takaisin kirkon avulla, mietin että koska kyseessä on uskovaisen miehen vaimo joka oikeuksiani on polkenut ja kieltäytynyt palauttamaan niitä, niin tilaan ajan Pakilan seurakunnan papille ja kerron asiani ja pyydän heiltä apua oikeuksieni palauttamiseen!

Kirkko tuskin kieltäytyy auttamasta uskollista jäsentään oikeuksien saamisen suhteen, varsinkin kun se keneltä oikeuksia haetaan, käyttää kirkkoa härskisti hyväkseen saadakseen ammatillista lisäarvoa työlleen, esiintymällä uskovaisena!

• Mitä näenkään!!!!

Monen monen vuoden jälkeen pistäydyin palstalle ja täällähän sama hemuli näyttää käyvän edelleenkin tuota "minäpolkkaa"! :-D
      Aikoinani minä annoin hänen työstään oman arvioni mielipiteen muodossa omalla nimelläni. Kas kun se sitten muuttuikin selkäänpuukotukseksi ja mustamaalausyritykseksi! Kaiken kukkuraksi hänestä sen jälkeen tuli oikein maanvaiva itselleni kotisivujeni kautta.
      Miten vaan, ajattelin silloin että jos hän nyt sitten on niin "erityinen" taiteilija niin kai hänet sitten täältä netistä bongaan myöhemmin ihan sen hänen "huipputaiteensa" vuoksi, niinkuin hän silloin itseään luonnehti.
      Täytyy sanoa että unohdin hänet sen jälkeen täysin tehtyäni ensin "bloggaukset" että hän ei enää pääse verkkosivujeni kommenttiosuuksiin eikä e-mailiini tekemään sitä häirintäänsä.
      Oli kuitenkin pieni yllätys että hän edelleenkin harrastaa tuota samaa täällä!

Hänestä ei kuitenkaan enää ole vaivaa minulle henkilökohtaisesti mutta ihmettelen kovasti että häntä ei löydy täältä netistä kun etsii taidetta ja taiteilijoita! Hän kun silloin niin uhosi että "voittaa minut kaikessa mitä taiteeseen kuuluu". :-) Nooh, minut kuitenkin löytää hakukoneilla melkein millä tahansa hakusanalla. Hän sen sijaan on edelleenkin piilossa. :-D
      Oikein toivoisin että hän minut tunnistaisi ja muistaisi! En viitsi kirjoittaa nimelläni.
      Niin että terveisiä sinulle! Minulla menee ihan hyvin. On töitä koko ajan.

• Oikeudeton!

Esität siis julkisen väitteen henkilöstä jonka nimi mainitaan palstalla ja väite on että hän on häiriköinyt sinun kotisivuillasi!

Aikamoinen väite nimimerkin suojasta nimeltä mainittuun kohdistuen, olisiko sinulla näyttöä asiasta ja kantria kenties tehdä väitteesi omalla nimelläsi, vai oliko taas kyseessä mustamaalaaminen!

Tätähän olet muuten väittänyt aikaisemminkin ja nyt etsin aiemmat väitteesi ja vien ne näidern uusien kanssa viranomaistutkintaan!

• Kuulehan Pelle!!!!
        Oikeudeton! kirjoitti:

Esität siis julkisen väitteen henkilöstä jonka nimi mainitaan palstalla ja väite on että hän on häiriköinyt sinun kotisivuillasi!

Aikamoinen väite nimimerkin suojasta nimeltä mainittuun kohdistuen, olisiko sinulla näyttöä asiasta ja kantria kenties tehdä väitteesi omalla nimelläsi, vai oliko taas kyseessä mustamaalaaminen!

Tätähän olet muuten väittänyt aikaisemminkin ja nyt etsin aiemmat väitteesi ja vien ne näidern uusien kanssa viranomaistutkintaan!

Kernaasti saat viedä tämän viranomaistutkintaan!! Et kai ukko pirkele luule ettenkö olisi säilyttäny noi todisteet hallussani! En sentään niin tymä ole että täällä puhuisin pehmosia ilman todisteita! Etenkin kun sinut tiedän noin herkäksi tekemään noita kaiken maailman tutkimuspyyntöjä vähän jokaiselle viranomaiselle.
        Noooh siinähän sitten sinulle paljastuu myös tuo minun henkilöllisyyteni. :-D Tosin minulla on kutinat että jo tiedätkin. :-)
        Minulla on tuo koko "kirjeenvaihtomme" ihan täysin tallessa....muistako ollenkaan mitä itse puhuit ja uhosit?
        Niin että annahan poika palaa! Minä vastaan huutoni mutta kuinka on omasi laita?

Petyin aika tavalla, sillä olet muuttunut näköjään jopa pahemmaksi kuin silloin.
        Kai nyt edes sen muistat että tarjosin jopa ystävän kättä ja sovintoa, mutta vielä mitä, sait vain uutta vettä myllyysi!
        Muistelehan tarkoin! ehkä jopa muistat mitä sinun puolelta tuli oikein sanottua! :-D

• Oikeudeton
        Kuulehan Pelle!!!! kirjoitti:

Kernaasti saat viedä tämän viranomaistutkintaan!! Et kai ukko pirkele luule ettenkö olisi säilyttäny noi todisteet hallussani! En sentään niin tymä ole että täällä puhuisin pehmosia ilman todisteita! Etenkin kun sinut tiedän noin herkäksi tekemään noita kaiken maailman tutkimuspyyntöjä vähän jokaiselle viranomaiselle.
        Noooh siinähän sitten sinulle paljastuu myös tuo minun henkilöllisyyteni. :-D Tosin minulla on kutinat että jo tiedätkin. :-)
        Minulla on tuo koko "kirjeenvaihtomme" ihan täysin tallessa....muistako ollenkaan mitä itse puhuit ja uhosit?
        Niin että annahan poika palaa! Minä vastaan huutoni mutta kuinka on omasi laita?

Petyin aika tavalla, sillä olet muuttunut näköjään jopa pahemmaksi kuin silloin.
        Kai nyt edes sen muistat että tarjosin jopa ystävän kättä ja sovintoa, mutta vielä mitä, sait vain uutta vettä myllyysi!
        Muistelehan tarkoin! ehkä jopa muistat mitä sinun puolelta tuli oikein sanottua! :-D

Väität siis sinulla olevan todisteet minun tekemistäni häiriköinneistä kotisivuillasi, silloinhan sinulla pitäisi ei ole mitään ongelmaa lyödä todisteet pöytään omalla nimelläsi! Joten saisiko niitä näyttöjä ja mielummin omalla nimellä, niin katsotaan mitä viranomaiset sanovat!

Johan nyt menee törkeäksi touhuksi! olet ilmeisesti se rovaniemeläis harrastelijataiteilija joka on jahdannut minua ennenkin ja esitellyt valheellisia väitteitään minusta! Lyöhän nyt ne todisteet pöytään ja mielummin ihan omalla nimellä ja kerroppa suoraan nimeltä kuka sinua on häiriköinyt, vaikka tuleehan se muutenkin selville ketä syyttelet taas kerran aiheetta!

On siinä meillä taiteilija!

• Katos, katos!
        Oikeudeton kirjoitti:

Väität siis sinulla olevan todisteet minun tekemistäni häiriköinneistä kotisivuillasi, silloinhan sinulla pitäisi ei ole mitään ongelmaa lyödä todisteet pöytään omalla nimelläsi! Joten saisiko niitä näyttöjä ja mielummin omalla nimellä, niin katsotaan mitä viranomaiset sanovat!

Johan nyt menee törkeäksi touhuksi! olet ilmeisesti se rovaniemeläis harrastelijataiteilija joka on jahdannut minua ennenkin ja esitellyt valheellisia väitteitään minusta! Lyöhän nyt ne todisteet pöytään ja mielummin ihan omalla nimellä ja kerroppa suoraan nimeltä kuka sinua on häiriköinyt, vaikka tuleehan se muutenkin selville ketä syyttelet taas kerran aiheetta!

Jopas "oikeudetonkin" säikähti kun vastapuolelta löytyykin todisteet häiriköinnistä! Olisikin mielenkiintoista tietää kuinka monia ihmisiä "oikeudeton" onkaan vainonnut vuosien varrella. Voi perustellusti olettaa että "oikeudettoman" vainon uhreja on useita!

• Oikeudeton!
        Katos, katos! kirjoitti:

Jopas "oikeudetonkin" säikähti kun vastapuolelta löytyykin todisteet häiriköinnistä! Olisikin mielenkiintoista tietää kuinka monia ihmisiä "oikeudeton" onkaan vainonnut vuosien varrella. Voi perustellusti olettaa että "oikeudettoman" vainon uhreja on useita!

Ei vaan menen huomenna tekemään rikosilmoituksen asiasta, kyseessä on täysin perätön väite!

• Panin merkille
        Oikeudeton kirjoitti:

Surkuhupaisan huvittavaa tuossa vastauksessasi minulle oli että sinulla todellakin näyttää olevan samanlaisia "uhreja" tunnollasi muitakin heh!!
        Näytät kovin hanakasti kulloinkin tietävän kuka kanssasi kommunikoi!? Eikös tuo ole hiukan vaarallinen tie itsesi kannalta? Kohta havahdut istuvasi jossain leivättömän pöydän ääressä miettimässä mitä tuli hölmöiltyä, ja "syntisäkkisi" senkun vain kasvaa!

Mutta ans olla! ryhdynkin tässä ihan päivittäin seuraamaan tätä surkuhupaisaa jaakobin painiasi!
        Olet sinä lapsellinen mies!

• Oikeudeton
        Panin merkille kirjoitti:

Surkuhupaisan huvittavaa tuossa vastauksessasi minulle oli että sinulla todellakin näyttää olevan samanlaisia "uhreja" tunnollasi muitakin heh!!
        Näytät kovin hanakasti kulloinkin tietävän kuka kanssasi kommunikoi!? Eikös tuo ole hiukan vaarallinen tie itsesi kannalta? Kohta havahdut istuvasi jossain leivättömän pöydän ääressä miettimässä mitä tuli hölmöiltyä, ja "syntisäkkisi" senkun vain kasvaa!

Mutta ans olla! ryhdynkin tässä ihan päivittäin seuraamaan tätä surkuhupaisaa jaakobin painiasi!
        Olet sinä lapsellinen mies!

ihan miten tahansa, mutta minulla on tänään muutenkin asiaa Malmille ja samalla käyn tekemässä rikosilmoituksen näistä syytteitä. Katsotaan sitten minkälaisilla näytöillä näitä perättömiä syytteitä tehdään.

Vai minä olen muka häiriköinyt hänen kotisivujaan ja hänellä on siitä todisteetkin, ohhoh!

• Mitkähän..
        Oikeudeton kirjoitti:

ihan miten tahansa, mutta minulla on tänään muutenkin asiaa Malmille ja samalla käyn tekemässä rikosilmoituksen näistä syytteitä. Katsotaan sitten minkälaisilla näytöillä näitä perättömiä syytteitä tehdään.

Vai minä olen muka häiriköinyt hänen kotisivujaan ja hänellä on siitä todisteetkin, ohhoh!

mahtavat olla syytenimikkeet, kun nimiä ei ole asianosaisten toimesta tällä palstalla mainittu? Miten poliisi voi tarttua mihinkään kun nimiä ei ole mainittu? Mikä on syyte?

• Kiinnostaa nyt...
        Oikeudeton kirjoitti:

...todella kovasti että pitiköhän poikien pokka tällä kertaa kun taas veit sen nivaskasi sinne Malmille? Minkähänlaisia näyttöjä sinulla oli tällä kertaa?

Eiköhän ne kohta sinut pidätä jo viranomaisten häirinnästä. hehe
        Tai saattaahan olla että ne peräti toivovat päiväänsä piristystä milloin taas se kaljupää pikkumies sinne ilmestyy.
        Mene nyt mieshyvä itseesi ja pitäisit edes nuo uhkailut omana tietonasi jos nyt kerran aiot oikeasti tehdä noita tutkimuspyyntöjäsi! Tiedät tasan tarkkaan että näillä kirjoittajilla ei lahkeet tutise noiden uhkailujesi takia. Sinulla ei ole poliiseille tarjota minkäänlaista järkevää tartuntapintaa! On ihme jos tuota et käsitä itse!!!
        Julkisuuttahan taiteilija tarvitsee mutta ei ihan tämänlaista! Et sitten ihan aikuisen oikeasti pystynytkään taiteellasi siihen julkisuuteen.

• Oikeudeton
        Mitkähän.. kirjoitti:

mahtavat olla syytenimikkeet, kun nimiä ei ole asianosaisten toimesta tällä palstalla mainittu? Miten poliisi voi tarttua mihinkään kun nimiä ei ole mainittu? Mikä on syyte?

Heh heh, ketjussa on mainittu oikeudettoman nimi ja koska vastaus on osoitettu nimimerkki oikeudettomalle, on kyseessä selvät perättömät syytteet nimeltä mainitulle. Samoin sama henkilö on tehnyt vastaavaa aikaisemminkin, josta myös on todisteet jäljellä!

Mutta miksi nyt näin, eivätkö todisteet Oikeudettoman syyllisyydestä olleetkaan varmoja, vaikka niistäkin palstalla mainitaan useampaankin kertaan?

Hiton harrastelijamaalari, nyt lopetetaan sinun kohdaltasi ajojahti kokonaan!

• Oikeudeton
        Kiinnostaa nyt... kirjoitti:

...todella kovasti että pitiköhän poikien pokka tällä kertaa kun taas veit sen nivaskasi sinne Malmille? Minkähänlaisia näyttöjä sinulla oli tällä kertaa?

Eiköhän ne kohta sinut pidätä jo viranomaisten häirinnästä. hehe
        Tai saattaahan olla että ne peräti toivovat päiväänsä piristystä milloin taas se kaljupää pikkumies sinne ilmestyy.
        Mene nyt mieshyvä itseesi ja pitäisit edes nuo uhkailut omana tietonasi jos nyt kerran aiot oikeasti tehdä noita tutkimuspyyntöjäsi! Tiedät tasan tarkkaan että näillä kirjoittajilla ei lahkeet tutise noiden uhkailujesi takia. Sinulla ei ole poliiseille tarjota minkäänlaista järkevää tartuntapintaa! On ihme jos tuota et käsitä itse!!!
        Julkisuuttahan taiteilija tarvitsee mutta ei ihan tämänlaista! Et sitten ihan aikuisen oikeasti pystynytkään taiteellasi siihen julkisuuteen.

Heh heh, ja selkäänpuukotus ja mustamaalaaminen jatkuvat nimimerki9n suojassa esiintyvän raukkiksen toimesta!

• elämä_edessä?

Kuulepas Oikeudeton. Luulen, että jos jatkat pitkään tätä kirjoittelua täällä, niin kohte tuo mainitsemasi kokouksen pitäjä tekee jonkun kunnialoukkaus-syytteen...Jos tämä vielä on jo jatkunutkin pitkään.

Ennenkuin sanot, että "minun tässä pitäisi tehdä kunnianloukkaus-syyte", niin mieti sitä mahdollisuutta, että myöskään tämä tyyli millä täällä asiaa puidaan ei ole missään määrin asiallista. En yhtään ihmettele jos se ennen pitkää johtaa johonkin toimenpiteisiin. Eli kannattaakohan jatkaa tätä samaa juttua.

• Oikeudeton!

""Kuulepas Oikeudeton. Luulen, että jos jatkat pitkään tätä kirjoittelua täällä, niin kohte tuo mainitsemasi kokouksen pitäjä tekee jonkun kunnialoukkaus-syytteen...Jos tämä vielä on jo jatkunutkin pitkään.""

Kuten kerroin puhelinkeskustelustamme hänen kanssaan, niin hän kertoi tehneensä niitä jo aikaa sitten ja kertoi muidenkin osallisten tehneen. Samoin kerroin miten minä joka vuosi tilaan poliisilta omat tietoni ja niissä ei ole näkynyt mitään ilmoituksia minua vastaan. Ja kuten myös sanoin, väärien tietojen antaja on poliisi tai tämä opettaja! Samoin myös tällä palstalla on vuosien ajan useasti ilmoitettu että minusta on tehty rikosilmoituksia, mutta niitäkään ei näy tiedoissa jotka poliisilta olen saanut! Missä vika?

""Ennenkuin sanot, että "minun tässä pitäisi tehdä kunnianloukkaus-syyte", niin mieti sitä mahdollisuutta, että myöskään tämä tyyli millä täällä asiaa puidaan ei ole missään määrin asiallista. En yhtään ihmettele jos se ennen pitkää johtaa johonkin toimenpiteisiin. Eli kannattaakohan jatkaa tätä samaa juttua.""

Jos opettaja katsoo että hänen on tehtävä minusta rikosilmoitus, sen sijaan että reilusti palauttaisi oikeuteni, niin sitten hänen pitää mennä tekemään rikosilmoitus! Ei siinä sen kummempaa, mutta ajatteleppa asiaa hieman pidemmälle tällaiset jutut paljastuvat aina aikaa myöden ja jo nyt tieto kokouksista on levinnyt niin laajalle, että tosiasiat ovat kyllä tiedossa. Mitäpä tämä opettaja silloin keksii puolustuksekseen?

Mutta yksi juttu, minä en ole pyytänyt häneltä kuin lakisääteisiä oikeuksiani ja hän tietää sen itsekin ihan hyvin! Ja minä tarvitsen oikeuksiani yhä enemmän ja enemmän, ja olen selittänyt hänelle aivan selvästi miksi! Joten mielestäni asia pitäisikin purkaa palauttamalla oikeuteni!!! Ja jos se ei käy, niin sitten hänen täytyy käydä tekemässä rikosilmoitus, sillä minä en aio lopettaa omien oikeuksieni hakemista, haen niitä hautaan asti!!!

• Pikku jatko!
        Oikeudeton! kirjoitti:

""Kuulepas Oikeudeton. Luulen, että jos jatkat pitkään tätä kirjoittelua täällä, niin kohte tuo mainitsemasi kokouksen pitäjä tekee jonkun kunnialoukkaus-syytteen...Jos tämä vielä on jo jatkunutkin pitkään.""

Kuten kerroin puhelinkeskustelustamme hänen kanssaan, niin hän kertoi tehneensä niitä jo aikaa sitten ja kertoi muidenkin osallisten tehneen. Samoin kerroin miten minä joka vuosi tilaan poliisilta omat tietoni ja niissä ei ole näkynyt mitään ilmoituksia minua vastaan. Ja kuten myös sanoin, väärien tietojen antaja on poliisi tai tämä opettaja! Samoin myös tällä palstalla on vuosien ajan useasti ilmoitettu että minusta on tehty rikosilmoituksia, mutta niitäkään ei näy tiedoissa jotka poliisilta olen saanut! Missä vika?

""Ennenkuin sanot, että "minun tässä pitäisi tehdä kunnianloukkaus-syyte", niin mieti sitä mahdollisuutta, että myöskään tämä tyyli millä täällä asiaa puidaan ei ole missään määrin asiallista. En yhtään ihmettele jos se ennen pitkää johtaa johonkin toimenpiteisiin. Eli kannattaakohan jatkaa tätä samaa juttua.""

Jos opettaja katsoo että hänen on tehtävä minusta rikosilmoitus, sen sijaan että reilusti palauttaisi oikeuteni, niin sitten hänen pitää mennä tekemään rikosilmoitus! Ei siinä sen kummempaa, mutta ajatteleppa asiaa hieman pidemmälle tällaiset jutut paljastuvat aina aikaa myöden ja jo nyt tieto kokouksista on levinnyt niin laajalle, että tosiasiat ovat kyllä tiedossa. Mitäpä tämä opettaja silloin keksii puolustuksekseen?

Mutta yksi juttu, minä en ole pyytänyt häneltä kuin lakisääteisiä oikeuksiani ja hän tietää sen itsekin ihan hyvin! Ja minä tarvitsen oikeuksiani yhä enemmän ja enemmän, ja olen selittänyt hänelle aivan selvästi miksi! Joten mielestäni asia pitäisikin purkaa palauttamalla oikeuteni!!! Ja jos se ei käy, niin sitten hänen täytyy käydä tekemässä rikosilmoitus, sillä minä en aio lopettaa omien oikeuksieni hakemista, haen niitä hautaan asti!!!

Ensin sanoisin että uskon sinun olevan juuri se taideterapeutti opettaja joka järjesti näitä laittomia kokouksia ja vastaisin yhteen esille ottamaasi kohtaan hiukan huolellisemmin!

Sanot että tyyli millä asioita hoidetaan tällä palstalla ei ole missään määrin asiallista, mutta miten on oman toimintasi asiallisuus ollut tämän asian suhteen! Katsotko että sinun toimintasi on ollut missään määrin asiallista? Taideterapeuttina järjestät kokouksia joiden ainoa tarkoitus on tuhota yhden ihmisen ura, pilata hänen elämänsä ja leimata hänet loppuiäkseen ilman minkäänlaista mahdollisuutta puolustautua!

Psykologista väärinkäyttöä koskeva kirjallisuus kertoo tällaisen toiminnan olevan toimintaa jolla ihmiselle yritetään aiheuttaa mahdollisimman suuret psyykkiset vauriot ja pahimmassa tapauksessa ajaa ihminen itsemurhaan. Ja kirjallisuuden mukaan toiminta päättyy vasta sitten kun uhri saa rehellisen tilaisuuden puolustautua!

Uhri on halunnut siitä asti puolustautua, kun sai tietää kokousten olevan laittomia, eli jo kouluaikana, mutta siitä huolimatta hänelle ei annettu mahdollisuutta puolustautua ja sitä puolustautumisoikeutta hän hakee vieläkin. Ja sen takia että voisi elättää itsensä ja kouluttaa lapsensa omalla työllään!

Joten koska itse olet toiminut törkeästi toista ihmistä kohtaan, niin eikö sen sijaan että uhkailet tätä oikeudenhakijaa joillain tutkintapyynnöillä, olisikin reilumpaa palauttaa uhrin haluamat oikeudet? Vai onko tarkoitus aiheuttaa uhrille vielä enemmän hankaluuksia, sen sijaan että rohkeasti palauttaisi tämän oikeudet?

Miehesi on korkeassa asemassa dokumenttiohjelmien vastaavana tuottajana YLE:llä ja korkeat YLE:n virat ovat poliittisia, joten asiaa ei ole tutkittu maamme viranomaisten puolelta, koska poliittiset suhteet ovat estäneet tutkimisen. Sinua siis murhayrityksen tekijää suojellaan poliittisien suhteiden avulla ja sinulla ei ole mitään pelättä'vää maamme viranomaisten taholta, voit edelleenkin jatkaa ihmisten tuhoamista rauhassa, jos rohkeutesi ei muuhunkaan pysty!

Sinulla ei myöskään ole taloudellisia huolia, voit ostaa lapsillesi mitä haluat, olet myös valta-asemassa taidealalla ja sisäpiiriin kuuluvana olet voinut antaa tästäkin asiasta oman kuvasi, niin ettei vastapuolella ole siihenkään ollut mitään sanottavaa.

Mutta miksi et tekisi kertaheitolla asiaa selväksi omalta kohdaltasi ja itse palauttaisi uhrin oikeuksia? Jos kaikki muut osalliset ovat asiassa niin raukkamaisia etteivät halua palauttaa uhrin oikeuksia, niin täytyykö vallanpitäjän yhtyä raukkamaisuuteen? Jos nämä asiaan osalliset eivät halua järjestää kokousta, missä asiat käsiteltäisiin kertaheitolla asianmukaisesti selviksi, niin mikä estää sinua toimimasta toisin?

Koska olen halunnut julkisen tilaisuuden vastata näihin syytteisiin ja siihen ei raukkamaisuutta haluta osallisten kesken antaa mahdollisuutta, niin tehdään asia seuraavalla tavalla! Lähetät sähköpostina uhrille hänestä tehdyn kirjallisen valituksen, joka hänellä olisi ollut oikeus jo kouluaikana nähdä, ja annat selvityksen kokouksista, eli kuka otti esille ja mitä. Samalla lähetät osallisten yhteystiedot, niin lähetän vastineeni niin heille kuin sinullekin henkilökohtaisesti!

Pääasia on että minulle tulee tilaisuus puolustautua ja jos osalliset ovat niin raukkamaisia ettei heillä ole kanttia antaa siihen julkista tilaisuutta, niin tässä on hyvä vaihtoehto, jotta asia saadaan pois päiväjärjestyksestä! Minä tarvitsen oikeuteni palautuksen!

Mutta jos sinusta siihen ei ole, niin mene sitten tekemään uhristasi rikosilmoitus ja hankaloita vielä enemmän hänen elämäänsä vallallasi ja poliittisilla suhteillasi! Ei siinä mitään, murhayrityshän on vielä kesken, kohden on elossa ja suhteellisen hyvässä kunnossa! Jos ei raukkamaisuudesta pääse eroon, sitä pitää sitten lisätä!

• elämä_edessä?

No en ole tämä henkilö. Enkä usko, että hän viitsii kinata täällä kanssasi.

• Oikeudeton

Väite ettet ole kyseinen opettaja, on kyllä täyttä puppua ja jokainen voi vetää omat johtopäätökset kirjoituksistasi!

• Kuin myös...
        Oikeudeton kirjoitti:

Väite ettet ole kyseinen opettaja, on kyllä täyttä puppua ja jokainen voi vetää omat johtopäätökset kirjoituksistasi!

...kahjo! Olet täysi mielipuoli!!!

• Oikeudeton
        Kuin myös... kirjoitti:

...kahjo! Olet täysi mielipuoli!!!

Heh heh, ja sinä kateellisen katkera!

• hymynkeskustelupalst

Tää kaveri on kuvataiteen Johanna Tukiainen.
      Kummatkii elää jossain ihme harhoissa kuvitellen olevansa jotain mitä eivät ole.
      Säälisin näitä jos olisivat mukavia ihmisiä, mut ei näin hirveitä vaan pysty.
      Tälläsistä pitää jokaisen pysyä kaukana.

Mistä tälläsiä ihmisiä sikiää?

• Oikeudeton

Ja sinun voimme todeta olevan taidealan shomaleja, niitä virallisen puolen toimijoita jotka nimimerkin suojasta ampuvat raukkamaisesti puolustuskyvytöntä!

• "taidealan...
        Oikeudeton kirjoitti:

Ja sinun voimme todeta olevan taidealan shomaleja, niitä virallisen puolen toimijoita jotka nimimerkin suojasta ampuvat raukkamaisesti puolustuskyvytöntä!

..shomaleja" Taas näitä sinun kuolemattomia älynväläyksiäsi!! XDXD!!
        Näkevätpähän ainakin että mies joka ei osaa edes oikeinkirjoitusta,puhumattakaan noista 'viisaista' vertauksistasi, ei todellakaan kuulu meidän armoitettujen joukkoon taidemaalariliittoon.

• Kiitti aamunauruista

Repesin täydellisesti tuosta vertauksestasi!! :D Voiko enää osuvammin sanoa?

Hänen kertomansa mukaan tuota turhanpäiväistä "sätkyttelyä" on kestänny jo yli viisi vuotta eikä näytä vielkään menevän jakeluun! Toi kertoo joko sitkeydestä tai täydellisestä idiotismista. Itse veikkaan kyllä tota jälkimmäistä. :)

• Oikeudeton

Ahaa toinenkin taidealan virallisen puolen shomali tuli palstalle katkeran kateellisena ampumaan nimimerkin suojasta!

• XDXDXDXD!
        Oikeudeton kirjoitti:

Ahaa toinenkin taidealan virallisen puolen shomali tuli palstalle katkeran kateellisena ampumaan nimimerkin suojasta!

XDXDXD kuolen nauruuuuun!

• Oikeudeton
        XDXDXDXD! kirjoitti:

XDXDXD kuolen nauruuuuun!

Hienoa, päästään sinustakin eroon, kävisipä kaikille palstan kateellisille samoin!

• Huh en voi...
        Oikeudeton kirjoitti:

Hienoa, päästään sinustakin eroon, kävisipä kaikille palstan kateellisille samoin!

...kertakaikkiaan käsittää miksi jengin täällä pitäs olla juuri tolle kusipäälle kateellisia!!? Hänen taitettaanhan on täällä netissä nähtävillä ja todellakaan niiden perusteella kukaan ei kertakaikkiaan voi olla kateellisia! Olis ihan eri asia jos hänet bongaisi edes hakukoneissa mutta vitut:sanoi vatanen!
        Ehkä hän tarkottaakin tota ylivoimaista kusipäisyyttään. Hehe. No sille nyt ei taida monikaan täällä olla kateellinen.
        Kuuleppa hemuli, Mistä meidän oikeesti pitäisi sulle olla kateellisia? Sä et löydy edes hakukoneista!

• Oikeudeton
        Huh en voi... kirjoitti:

...kertakaikkiaan käsittää miksi jengin täällä pitäs olla juuri tolle kusipäälle kateellisia!!? Hänen taitettaanhan on täällä netissä nähtävillä ja todellakaan niiden perusteella kukaan ei kertakaikkiaan voi olla kateellisia! Olis ihan eri asia jos hänet bongaisi edes hakukoneissa mutta vitut:sanoi vatanen!
        Ehkä hän tarkottaakin tota ylivoimaista kusipäisyyttään. Hehe. No sille nyt ei taida monikaan täällä olla kateellinen.
        Kuuleppa hemuli, Mistä meidän oikeesti pitäisi sulle olla kateellisia? Sä et löydy edes hakukoneista!

Mitäs jos vertaisit hakukoneosumisia vaikkapa googlen haulla osumia hänen kanssaan, olisiko sinusta siihen?

Koska uskon ettei ole, niin kerronpa heti miten voit varmistaa jo etukäteen häviösi. Laitappas hänen nimensä yuotuben hakuun ja katso millä nimellä hän esiintyy yuotubessa ja kokeile sitä hakusanaa googleen!

Löydätkö jotain uskomatonta?

• Oikeudeton
        Oikeudeton kirjoitti:

Mitäs jos vertaisit hakukoneosumisia vaikkapa googlen haulla osumia hänen kanssaan, olisiko sinusta siihen?

Koska uskon ettei ole, niin kerronpa heti miten voit varmistaa jo etukäteen häviösi. Laitappas hänen nimensä yuotuben hakuun ja katso millä nimellä hän esiintyy yuotubessa ja kokeile sitä hakusanaa googleen!

Löydätkö jotain uskomatonta?

Heh heh, niin sitä hiljennytään kun huomataankin häviön koittavan, sieltä hakukoneista suosituimmasta googlesta löytyikin 23 sivua pelkästään puhuttuun taiteilijaan osuvia kohteita ja jos toistaa haun ja ottaa mukaan poisjätetyt tulokset, niin niitä löytyykin 94 sivua osumia puhuttuun taiteilijaan, siis 94 sivua osumia!

Joten ei ihme jos luumut kuivuivat puuhun ja hekuman huippu jäi saavuttamatta, jäljelle jäikin vain märkä uni omasta voitosta!

Mutta mistäpä seuraavaksi kilpaillaan, kun kerran teoksilla eikä hakukoneosumilla uskalleta kilpailla vaikka itse haastetaan, eikä niillä pärjätä, niin eiköhän kuitenkin nimettömänä ajojahtaamisessa, raukkamaisuudessa, pelkuruudessa, katkeruudessa ja kateudessa tule voitto sinnekin suuntaan jo esitetyillä näytöilläkin! Samoin mustamaalauksessa, selkäänpuukotuksessa ja perättömien väitteiden tekemisessä varmasti voitto viedään jo esitetyillä näytöillä!

Mutta kuten todettu, teoksilla ja hakukoneosumilla ei kilpailla, koska ei pärjätä ja voittajaa ei olekaan etukäteen sovittu sisäpiirissä keskenään!

• Sä tiedät........
        Oikeudeton kirjoitti:

Heh heh, niin sitä hiljennytään kun huomataankin häviön koittavan, sieltä hakukoneista suosituimmasta googlesta löytyikin 23 sivua pelkästään puhuttuun taiteilijaan osuvia kohteita ja jos toistaa haun ja ottaa mukaan poisjätetyt tulokset, niin niitä löytyykin 94 sivua osumia puhuttuun taiteilijaan, siis 94 sivua osumia!

Joten ei ihme jos luumut kuivuivat puuhun ja hekuman huippu jäi saavuttamatta, jäljelle jäikin vain märkä uni omasta voitosta!

Mutta mistäpä seuraavaksi kilpaillaan, kun kerran teoksilla eikä hakukoneosumilla uskalleta kilpailla vaikka itse haastetaan, eikä niillä pärjätä, niin eiköhän kuitenkin nimettömänä ajojahtaamisessa, raukkamaisuudessa, pelkuruudessa, katkeruudessa ja kateudessa tule voitto sinnekin suuntaan jo esitetyillä näytöilläkin! Samoin mustamaalauksessa, selkäänpuukotuksessa ja perättömien väitteiden tekemisessä varmasti voitto viedään jo esitetyillä näytöillä!

Mutta kuten todettu, teoksilla ja hakukoneosumilla ei kilpailla, koska ei pärjätä ja voittajaa ei olekaan etukäteen sovittu sisäpiirissä keskenään!

...ihan oikeesti Markku kuinka toi hakukonejuttu menee!
        Taidenälkäiset- ja niin ikään taidetta hankkivat ihmiset käyttävät HAKUSANOJA jotka liippaavat edes läheltä taidetta! Tosiasia nyt kuitenkin on että sinua ja taidettasi ei kertakaikkiaan ole noiden hakutulosten perusteella!
        Jos nimesi löytyy ensimmäisten 10 sivun sisältä juuri noilla aiheilla etsittynä niinkuin ihmisten tapana on, niin silloin sinulla olisi aihetta paukutella henkseleitäsi.
        Katsoppas piruuttasi niitä muitakin videoiden vierailutuloksia niin otsasi hiukan madaltuu markku.

Pointti hakukoneetsinnöissä on ihan toisenlainen kuin yrität meille syöttää! Se on asia joka sinulla varmasti v-tuttaa vielä tulevaisuudessakin, joten eiköhän sinun Markkupieni kannattaisi pitää pienempää ääntä noista asioista kun et näytä ymmärtävän edes hakukonetoimintojen perusasioita!
        Alkoiko v-tuttamaan? Voit olla varma että ymmärrän miksi.

• Oikeudeton
        Sä tiedät........ kirjoitti:

...ihan oikeesti Markku kuinka toi hakukonejuttu menee!
        Taidenälkäiset- ja niin ikään taidetta hankkivat ihmiset käyttävät HAKUSANOJA jotka liippaavat edes läheltä taidetta! Tosiasia nyt kuitenkin on että sinua ja taidettasi ei kertakaikkiaan ole noiden hakutulosten perusteella!
        Jos nimesi löytyy ensimmäisten 10 sivun sisältä juuri noilla aiheilla etsittynä niinkuin ihmisten tapana on, niin silloin sinulla olisi aihetta paukutella henkseleitäsi.
        Katsoppas piruuttasi niitä muitakin videoiden vierailutuloksia niin otsasi hiukan madaltuu markku.

Pointti hakukoneetsinnöissä on ihan toisenlainen kuin yrität meille syöttää! Se on asia joka sinulla varmasti v-tuttaa vielä tulevaisuudessakin, joten eiköhän sinun Markkupieni kannattaisi pitää pienempää ääntä noista asioista kun et näytä ymmärtävän edes hakukonetoimintojen perusasioita!
        Alkoiko v-tuttamaan? Voit olla varma että ymmärrän miksi.

Ei toisin kuin väität ja yrität esittää, niin ei tässä taida vitutttaa kuin sinua joka katkerana kirjoittelet nimimerkkisi suojasta, kun mitään muutakaan et voi. Ja olet loistavana esimerkkinä mainituista taiteilijoista, jotka kilpailevat kaikella muulla paitsi teoksilla ja hakukoneosumilla!

• Taukki!!!
        Oikeudeton kirjoitti:

Ei toisin kuin väität ja yrität esittää, niin ei tässä taida vitutttaa kuin sinua joka katkerana kirjoittelet nimimerkkisi suojasta, kun mitään muutakaan et voi. Ja olet loistavana esimerkkinä mainituista taiteilijoista, jotka kilpailevat kaikella muulla paitsi teoksilla ja hakukoneosumilla!

Noin sekin turpa lopulta tukittiin!!! "Sä tiedät..." kertoi juuri niin kuin asiat on!
        Minua oikeastaan nauratti kovasti toi yrityksesi ohjailla kuinka hakukoneella löytyy juuri M L: n taidetta. Ikäänkuin "kiertoteitse". Hihi.
        Olisi muuten kiva tietää kuinka hän käsittää hakukoneiden oikean toiminnan?

• Oikeudeton
        Taukki!!! kirjoitti:

Noin sekin turpa lopulta tukittiin!!! "Sä tiedät..." kertoi juuri niin kuin asiat on!
        Minua oikeastaan nauratti kovasti toi yrityksesi ohjailla kuinka hakukoneella löytyy juuri M L: n taidetta. Ikäänkuin "kiertoteitse". Hihi.
        Olisi muuten kiva tietää kuinka hän käsittää hakukoneiden oikean toiminnan?

Kun ei hakukoneosumilla eikä teoksilla kyetä kilpailemaan, niin nimimerkin suojassa voi aina mustamaalata ja selkäänpuukottaa kateutensa kohdetta.

Halpaa ja helppoa, eikä mitään riskejä, mutta maine kasvaa ainoastaan sillä ketä yritetää'n mustamaalata, ja se kasvaa voittamattomana taiteilijana, jota muut kateellisena ajojahtaavat ja selkäänpuukottavat palstalla, kun eivät pysty yhden taiteilijan lahjakkuuteen muuten vastaamaan!

• Oikeudeton

""näille asianomaisille, joita täällä lähes nimeltä haukut. Voit uskoa, että perästä kuuluu. Enpä haluaisi olla sinun asemassasi, Markku Laitinen!""

No niin Maarit Björkman sinä joka käytät valta-asemaasi väärin ja poljet toisen taiteilijan ihmis- ja perusoikeuksia, koska sieltä perästä kuuluu ja mitä minun olisi nyt pelättävä kun noin uhkailet?

Pitäisikö pelätä rohkeuttasi jolla palauttaisit oikeuteni viimeinkin, vai raukkamaisuuttasi jolla et palauta oikeuksiani ja jota olet jo esitellyt vuosikausia? Kumpaako tässä nyt pitäisi pelätä?

• "Huh en voi..."

Sairashan sinä näytätkin olevan!! Sorry!

• Hoitoon tämän...

...urpon pitäisi joutua ja ihan pakkosellaiseen! Ei kai tällä palstalla aikaisemmin ole ollut ihan noin kusipäisen sairaita ihmisiä!!!
        Eikö tälle palstalle piruvie saada minkäänlaista sheriffiä!! Helevettivieköön, tuosta kuspääLaitisesta pitää päästä eroon!

• Oikeudeton
        "Huh en voi..." kirjoitti:

Sairashan sinä näytätkin olevan!! Sorry!

Voisitko antaa hieman tarkemman diagnoosin, nyt ei selviä miksi omien oikeuksiensa hakeminen on sairasta?

• Oikeudeton
        Hoitoon tämän... kirjoitti:

...urpon pitäisi joutua ja ihan pakkosellaiseen! Ei kai tällä palstalla aikaisemmin ole ollut ihan noin kusipäisen sairaita ihmisiä!!!
        Eikö tälle palstalle piruvie saada minkäänlaista sheriffiä!! Helevettivieköön, tuosta kuspääLaitisesta pitää päästä eroon!

Miksi mielummin et palauttaisi hänen oikeuksiaan ja pääsisi sillä tavoin hänestä eroon. Kannattaisitko hänen oikeuksiensa palauttamista, jos hän lopettaisi niiden myötä palstalle kirjoittamisen?

• Hoitoon tämän...
        Oikeudeton kirjoitti:

Miksi mielummin et palauttaisi hänen oikeuksiaan ja pääsisi sillä tavoin hänestä eroon. Kannattaisitko hänen oikeuksiensa palauttamista, jos hän lopettaisi niiden myötä palstalle kirjoittamisen?

En millään tavalla ole siihen "Golgatan tiehesi" osallinen, mutta tuntuu ihan överiltä nuo postauksesi. Sinun mielestäsi kaikki ovat jotenkin osallisia sinun alamäkeesi?
        Etköhän sinä itse ole hoitanut noi asiat.

• Oikeudeton
        Hoitoon tämän... kirjoitti:

En millään tavalla ole siihen "Golgatan tiehesi" osallinen, mutta tuntuu ihan överiltä nuo postauksesi. Sinun mielestäsi kaikki ovat jotenkin osallisia sinun alamäkeesi?
        Etköhän sinä itse ole hoitanut noi asiat.

Eiköhän aikaisempi viestisi kerro totuuden ja eiköhän jokainen osaa vetää johtopäätökset itsekin!

Mutta mikset todellakin palauttaisi oikeuksia, sen sijaan että jatkat toimintaasi tälläkin palstalla yrittämällä saada uhrisi poistettua palstalta tai vaikenemaan.

Jos kanttisi kestäisi palauttaa pyydetyt oikeudet, kaikki hyötyisivät, uhri saisi rauhan oikeudenhaulleen, eikä hänen tarvitsisi enää pyytää niitä palstalla ja sinä saisit myös tahtosi läpi, koska uhrisi ei kirjoittelisi palstalle pyytäen oikeuksiaan.

Mutta kai tässä joutuu olemaan ihan tuohon pakilan kirkkoherraan yhteydessä ja pyytää sitä kautta oikeuksiaan. Onhan tuo nyt aikamoisen törkeätä kirkon hyväksikäyttöä, esiintyä oikein uskovaisena vain saadakseen lisäarvoa itselleen, mutta mitäpä tuollaiset tyypit nyt eivät tekisi!

Ja sitten onkin videon vuoro ja tiedäthän uhrilla olevan julkaisukanava ja ehkäpä jeesusvideo linkitetään armo yhdistykselle ja kirkkoherralle, mikäli kirkkokin kieltäytyy avustamasta, kuten todennäköisesti käy maassa jossa valtio ja kirkko ovat naimisissa keskenään. Siinä sitä heille pähkäilemistä!

Täytyykin tulostaa nuo armo yhdistyksen sivuilla olevat jutut, siinä sitä vasta ihmettelemistä tekojen ja puheiden kesken! Kyllä joillakin on pokkaa, vaikka kirkossa toimii rohkeita pyyteettömiä hartaita jumalaan uskovia ihmisiä, on kirkko myös tarjonnut turvapaikan vuosisatoja kaikenlaisille kammottaville kirkon hyväksikäyttäjille, kuten lapsenraiskaajille ja niille jotka haluavat työnsä puolesta itselleen lisäarvoa esiintymällä uskovaisena ilman todellista vakaumusta!

Oikea pyyteetön ja harras uskovainen, olisi kyllä palauttanut oikeudet jo aikaa sitten, joten olemme todistamassa uskomattoman härskiä toimintaa, jossa korkeassa asemassa oleva henkilö esiintyy uskovaisena saadakseen itselleen vain ja ainoastaan lisäarvoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe