Millainen on Katan Centara-hotelli?

Centara-kokemuksia?

Onko kokemuksia Katan Centara-hotellista Phuketissa? Millainen hotelli, huoneet ja aamupala? Plussat ja miinukset Kata Beachin Centarasta, please!

9

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Centara-kokemuksia

Eikö kenelläkään tosiaan ole kokemuksia Centara-hotellista Katalla? Kiireen vilkkaa plussia ja miinuksia tänne että päästään varaamaan matkat ihanaan Phuketiiin!

• 2580

Kai hotelli on hyvää centara tasoa,näkyy ainakin finnmatkoilla olevan neljän f;än tasoinen.Muutaman kerran on tullut oltua juuri centara ketjun hotelleissa ja ainakin niissä on aamupalat olleet mainiot,huoneet tilavia ja siistejä,ei valittamista.Taas toukokuussa mennään centara ketjun hotelliin,mutta karonille.Näkyy olevan ainakin finnmatkoilla katan centara niin hyvässä tarjouksessa toukokuun lopulla,että tuskin omatoimimatkaaja paljoa enää halvemmalla kyseisessä hotellissa kahtaviikkoa majoittuu.

• tuota tuota
        2580 kirjoitti:

Kai hotelli on hyvää centara tasoa,näkyy ainakin finnmatkoilla olevan neljän f;än tasoinen.Muutaman kerran on tullut oltua juuri centara ketjun hotelleissa ja ainakin niissä on aamupalat olleet mainiot,huoneet tilavia ja siistejä,ei valittamista.Taas toukokuussa mennään centara ketjun hotelliin,mutta karonille.Näkyy olevan ainakin finnmatkoilla katan centara niin hyvässä tarjouksessa toukokuun lopulla,että tuskin omatoimimatkaaja paljoa enää halvemmalla kyseisessä hotellissa kahtaviikkoa majoittuu.

Omatoimimatkaajat harvemmin matkustaa thaimaahan kahdeksi viikoksi, yleensä pidemmäksi aikaa ja silloin kyllä hinnoissa huomaa eron matkatoimiston hintojen kanssa vertailussa. Myönnetään että näitä kahden viikon tarjouksia saa edullisesti matkatoimiston kautta ja niitä kannattaa käyttää, mutta harvemmin matkatoimistoilla on tarjouksessa 3-4 viikon matkoja ( tai pelkkiä lentoja) yli kahden viikon matkalle. Itse olen lähdössä parin viikon kuluttua kuukaudeksi yhteishintaan 1320 € kolmen tähden hotelliin. Mielestäni kaksi viikkoa on vaan niin lyhyt aika lomailla thaimaassa, mutta jokainen matkustakoon miten itselleen sopii ja . Hyviä thaimaan matkoja kaikille.

• 2580
        tuota tuota kirjoitti:

Omatoimimatkaajat harvemmin matkustaa thaimaahan kahdeksi viikoksi, yleensä pidemmäksi aikaa ja silloin kyllä hinnoissa huomaa eron matkatoimiston hintojen kanssa vertailussa. Myönnetään että näitä kahden viikon tarjouksia saa edullisesti matkatoimiston kautta ja niitä kannattaa käyttää, mutta harvemmin matkatoimistoilla on tarjouksessa 3-4 viikon matkoja ( tai pelkkiä lentoja) yli kahden viikon matkalle. Itse olen lähdössä parin viikon kuluttua kuukaudeksi yhteishintaan 1320 € kolmen tähden hotelliin. Mielestäni kaksi viikkoa on vaan niin lyhyt aika lomailla thaimaassa, mutta jokainen matkustakoon miten itselleen sopii ja . Hyviä thaimaan matkoja kaikille.

Oot kyllä harvinaisen oikeessa.Mutta aika monella(minä mukaan lukien) ei vain yksinkertaisesti ole aikaa lomailla kahta viikkoa pidempään kerralla.Aina ei auta edes se vaikka kuinka yrittäis järjestellä.Toivon itsekin olevani joskus siinä tilanteessa,että vois olla kuukauden tai kaksi thaimaassa.Silloin ilman muuta ainoa vaihtoehto omatoimimatka.Myös talviaikana kahdenviikon matka tulee useimmiten halvemmaksi suorittaa omatoimisesti.Niin olen itse pääsääntöisesti tehnyt.

• caramello

hyvä hotelli aamupaloineen ja altaineen. suosittelen

• Centara-kokemuksia
        tuota tuota kirjoitti:

Nimimerkki Tuoa tuota:

Hei, enpä kysellyt monenko viikon matkoilla itse kukin on. Kysymys koski Katan Centara-hotellia eikä matkojen pituuksia.
        Kannattaa vastata kysymykseen ja pysyä aiheessa!

Kiitos nimimerkille 2580 asiallisesta vastauksesta!

• mukavaareissua

Muutama vko sitten kotiuduttiin ko hotellista. Meidän perhe viihtyi ja tykkäsi.
        Aamupala oli meille riittävän monipuolinen. Henkilökunta oli ystävällistä ja alue siisti. Ihanaa lomamatkaa teille!

• Centara hyvä valinta
        tuota tuota kirjoitti:

Mikä ihmeen halu ihmisillä on kirjoitella ja selitellä täällä kaikkea muuta paitsi sitä asiaa, mistä on otsikossa puhe???

Ja sitten varsinaiseen teemaan: Katan Centara on hyvä hotelli - yksi parhaista. Aamupala on suomalaisittain todella runsas, huoneet (2 hhh) olivat ainakin meille riittävän tilavia ja uima-allasalue suht iso. Henkilökunnan englanninkielen taidossa on joskus pieniä puutteita, mutta siitäkin selviää!
        Hotellin sijainnissakaan ei ollut valittamista.
        Kaiken kaikkiaan suosittelemme Katan Centaraa, jos todellä hyvää majoitusta haluaa.

• Vinkkejä kehiin

Mekin ollaan menossa Katan Centaraan maaliskuun lopulla ja kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja vinkkejä hotellista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe