Nokia 800 Lumia ohjelmistopäivitys

isopaskala

Ei tullut vielä tällä viikolla millon se tulee?

26

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölööööö

Olen virallinen lähde ja täten ilmoitan tämän päivityksen ajankohdaksi 26.8.2013

Vitustako me tiedetään

• Puhelin on

Miksi ihmeessä ostatte sellaisia puhaltimia joita pitää alkaa heti päivittää. Päivityttäisitte joskus sileitä aivojanne....

• isopaskala

No eihän se nyt käyttäjän vika ole jos Nokia tekee puhelimia joita pitää päivittää. Käytössä näitä virheitä nimenomaan löytyy.. ja olen yllättynyt kuinka paljon puutteita tässä Nokia Lumia 800 puhelimessa on. Oletin, että aikaisemmin käytössä ollessa Nokia E55 olisi samat ominaisuudet ihan vakiona tässä uudessa Nokia Lumia 800 mallissa mutta ei ole edes mahdollisuutta vaihtaa typögrafiaa asetuksista saati kuvataustaa Nokia Musiikki kohdassa joka todellakin raivostuttaa sillä taustalla on joku rillipäinen idiootti jota pitää nyt katsella seuraavat 2-vuotta sillä tässä onnettomassa Nokia Kapulassa ei ole mahdollisuutta personoida puhelinta.

• turha päivitys

Vastahan helmikuussa kaikki jo hehkuttivat, miten Lumia on joka suhteessa paljon parempi kuin SGS2 ja iphone. Päivityksessä lumiaan tulee vain ihan turhia ominaisuuksia joita kukaan ei tarvitse eikä kaipaa.

• itse olet turha

Onko akun keston kolminkertaistuminen turha asia? Entä se että kuulokkeista rupeaa kuulumaan bassoääntä?

• turha päivitys
        itse olet turha kirjoitti:

Onko akun keston kolminkertaistuminen turha asia? Entä se että kuulokkeista rupeaa kuulumaan bassoääntä?

Vastahan helmikuussa tälläkin palstalla ja kaikilla muillakin tuhannet tyytyväiset Lumian käyttäjät hehkuttivat akunkestoa ja äänenlaatua tosi hyviksi.

Näin ollen voisi luulla, että päivitys on suunnattu harvoille ja marginaalisille audiofiileille jotka kuvittelevat kuulevansa kuuloalueen ulkopuolisia ääniä. Jos tuhansiin tyytyväisiin Lumian käyttäjiin on uskomista. Akun kestoonkin nämä käyttäjät ovat enemmän kuin tyytyväisiä.

• isopaskal

Nokia Musiikki kohdassa joku rillipäinen, paksupäinen, viiksekäs idiootti sielä taustalla säheltää ??! Ihmettelen, että ei voi mitenkään vaihtaa kuvataustaa tai värejä ?!! Oletin, että nämä voi asetuksista vaihtaa jotta saa puhelimesta omanlaisen mutta ei näytä olevan mahdollista. Ärsyttää tollaiset rillipäiset säheltäjät taustalla ! Ei tunnu ollenkaan omalta tämä puhelin kun joutuu tuollaista idioottia katsomaan aina kun menen Nokia Musiikki kohtaan. Lisäksi kun laitan musiikin soimaan tulee joku epämääräinen suttuinen kuva siihen eikä sitäkään voi vaihtaa olisi parempi jos eitulisi sitten kuvaa sinne taustalle ollenkaan. Entiedä tekeekö Nokia tahallaan näistä puhelimista puutteellisia ja virheellisiä mutta minä olen ainakin nyt jo kyllästynyt tähän luuriin vaikka olen käyttänyt puhelinta vasta 3 päivää. Mielestäni saisivat korjata nämä virheet viipymättä. Lisäksi puhelimen soittoäänen vaihtamisestakin on tehty ongelma. Aikaisemmin Nokia E51 ja E55 puhelimissa sen pystyi helposti vaihtamaan eli pystyi laittamaan mp3-musiikin soittoääneksi mutta nyt tässä Nokia 800 Lumiassa soittoäänen vaihtamisesta on tehty ongelma. Asetuksista musiikkiääni kohdassa ei ole kuin Nokia omia yksinkertaisia piipitysääniä jotka raastavat hermoja. Vaikuttaa enemmän lasten leikkikalulta tämä Nokia 800 Lumia kuin vakavasti otettavalta puhelimelta.

• ac/ad soi mulla

Kyllä mulla soi lumian soittoäänenä ac/dc tai välillä vaihdan ääneksi iron maidenia,todella yksinkertaista vaihtaa soittoääniä ja akkukin kestää uuden päivityksen johdosta 3-4 päivää,eläköön NOKIA!!!!!!!!!

• hurraa

Kuka pakottaa käyttämään nokia musiikkia? marketplacesta löytyy kymmenittäin ilmaisia soitto-ohjelmia ja mp3playereita joista valitsee mieleisen.

Soittoäänen valintakin on entistä helpompaa selkeän viitekehyksen takia. Selkeät windows äänet joista valitsee, ei tarvitse enää hermoilla naarmuisten cd-levyjen ja napsuvien mp3:sten takia.

• Lumia8000
        hurraa kirjoitti:

Kuka pakottaa käyttämään nokia musiikkia? marketplacesta löytyy kymmenittäin ilmaisia soitto-ohjelmia ja mp3playereita joista valitsee mieleisen.

Soittoäänen valintakin on entistä helpompaa selkeän viitekehyksen takia. Selkeät windows äänet joista valitsee, ei tarvitse enää hermoilla naarmuisten cd-levyjen ja napsuvien mp3:sten takia.

Entäs miten tekstari- ja herätysääniä saa lisää niiden omiin valikkoihin? Siellä on vaan niitä "Nokian yksinkertaisia piipitysääniä".

• isopaskala

nokia ovistoressa on vaikka mitä mutta kun menen määrittelemään laitetta ja etsin ei valikoimissa ole nokia lumia puhelimia laisinkaan.

• aqtm

wintoosal oma market

• aaahhha

Miks windowspuhelin löytyis ovi storesta? Ooks vähä tyhmä :DDDD

• isopaskala

no jos kerran olet minua viisaampi kerros löytyykö se market netistä. ?

• 5230,. (500)
    • isopaskala

Pitänee tuttustua marketplaceen rauhassa .. puhelimella pikaisesti katelin, että maksullisia osa.. liian aikaisin nokia laittoi maksulliseksi tollaiset sovellusjutut..entiedä onko applella ollut maksullisia sovelluksia..enole aplea käyttänyt mutta vaikuttaa rahastukselta toi, että laitetaan heti kaikki maksulliseksi..nä löhden tutstumaan tohon marketplaceen..laitankyllä palautetta myöhemmin.

• isopaskala

Tota onko ihan paikallis SÄÄ forecan tai weahter.fi:n tai ilmatieteenlaitoksen säätä saatavan sovelluksena sen aina aamuisin ensimmäisenä katson puhelimesta.. yleensä olen mennyt ilmatieteenalaitoksen sivuille explorerilla.. lötyykö siiä sovellusta . ?

• isoapaskala

Ei voi sao mitään hyvää tästä marketplacesta. Suurin osa sovelluksita maksullisia ja sovelluksia ei voi edes ladata kaapelia käyttäen ihmetouhua kaikki niin hankalaksi tehty.

• Kaukalon Pekka

Et vaan osaa.

• Arska tehtaalla
        Kaukalon Pekka kirjoitti:

Et vaan osaa.

Näi o, harvassa kypsiä sano entinen mies ku nakkeja keitti.

• Hatussa Viivoja

Puhe oli Lumian päivityksestä, tämä menee aivan off-topiciksi!

• Pehmeä Jänis

Se o tullu jo, muttei tänne peräpohjolaan. Sen voi asentaa manuaalisesti mutta en viitti linkittää kun en viitti olla näennäisvastuussa vikaantuneista puhelimista.

• Kuivattu Velli

Niin kysymys kai oli siitä milloin se tänne peräpohjolaan tulee?

• pn prkle ihme ettei

pn prkle ihme ettei se päivitys ole jo tullut?

• outoa69

On se joo, ilmoitelkaa kun on tullut..

• ylöm..

hoh hoh mitä valitatte taustakuvista/soittoäänistä ihme spedejä!!itel on s2,iphone4 ja lumia800 ja lumia ehdottamasti paras jos soittoäänet/taustakuva yms.häiritsee et osaa käyttää lumiaa:).eli osta multa s2jaiphone4s ja laita siihen taustat ja soittarit.lumian ainut heikkopuoli on akku mutta laturi on keksitty tulee muuten mukaan ostaessa.ja mitä päivityksiä odotatte?itse haluisin että puhelimessa olisi partakone hammasharja samassa mitä lg:llä jo suunnitteella 2013lopulla tulee ja se on sitten läpilyöntikaikille älypuhelimille.... siinä mietiskelemistä. NOKIA RULES::

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe