Eli olen nyt harkitsemassa elisa viihteen hankkimista. Tuli vaan mieleen että ei kai tv:tä katsoessa tarvitse tämä modeemi olla koko ajan päällä?
elisa wiihde
24
212
Vastaukset
- älä ota Elisaa
Tarvii olla modeemi päällä jos katsot IPTV:n kautta tulevia kanavia, mm. maksukanavia. Ylen kanavat Yle HD:ta lukuunottamatta sen sijaan tulee antenniverkosta.
Sitten jos olet kaapeliverkossa niin kaikki kanavat tulee kaapeliverkon, ei IPTV:n kautta.
Mutta varottaisin hankkimasta Elisa Viihdettä koska
MITÄÄN MAKSUKANAVAA TAI MAKSUTONTA LISÄKANAVAA ET VOI TALLENTAA VERKKOON ETKÄ MYÖSKÄÄN VOI TALLENTAA EDES DVD:LLE TAI VHS:LLE KOSKA ELISAN PACE-BOKSISSA (SINIVALKOISESSA BOKSISSA) ON MACROVISION KOPIOSUOJAUS JOKA ESTÄÄ TALLENTAMISEN SCARTIN KAUTTA! Eivätkä ole edes aikomassa poistaa sitä suojausta.
Joten suosittelen että harkitset tosi pitkään ja tosi tarkkaan kannattaako tollasta rampapalvelua hankkia. Jos olet kaapeliverkossa niin hommaa mielummin normaali tallentava kaapeliboksi. Jos antenniverkossa niin hanki jokin tallentava antenniboksi.Samalla lailla se Viihde toimii kaapelissakin. Mistä sait päähäsi, että kaapelissa maksukanavat perustuisivat kaapelioperaattorin tarjontaan.
Minä en kyllä ymmärrä tätä maksukanavapelleilyä Elisa Viihteessä. Eräs parhaita piirteitä digi-TV:ssä juuri on se, että maksukanavia voi tallentaa siinä, missä maksuttomia. Analogiaikana ei voinut ajastaa tallennuksia kahdelta eri maksukanavalta kerrallaan ja tämä risoi.- älä ota Elisaa
okaro kirjoitti:
Samalla lailla se Viihde toimii kaapelissakin. Mistä sait päähäsi, että kaapelissa maksukanavat perustuisivat kaapelioperaattorin tarjontaan.
Minä en kyllä ymmärrä tätä maksukanavapelleilyä Elisa Viihteessä. Eräs parhaita piirteitä digi-TV:ssä juuri on se, että maksukanavia voi tallentaa siinä, missä maksuttomia. Analogiaikana ei voinut ajastaa tallennuksia kahdelta eri maksukanavalta kerrallaan ja tämä risoi."Samalla lailla se Viihde toimii kaapelissakin. Mistä sait päähäsi, että kaapelissa maksukanavat perustuisivat kaapelioperaattorin tarjontaan."
Jospa seuraisit Elisan palstaa niin siellä asiantuntijatkin sanoo että kaapelissa Elisa Viihteen kaikki kanavat tulee nimenomaan kaapeliverkon eikä IPTV-verkon kautta. Eli tarjonta on erilaista, ja siksi niillä on eri kanavapaikatkin IPTV:lle ja kaapeliverkolle. Eli ADSL ja VDSL yhteyksillä kanavat tulee siten että peruskanavat antenniverkosta ja loput IPTV:n kautta.
Kaapelissa ainoastaan peruskanavien tallenteet tulee IPTV:n kautta.
"Minä en kyllä ymmärrä tätä maksukanavapelleilyä Elisa Viihteessä. Eräs parhaita piirteitä digi-TV:ssä juuri on se, että maksukanavia voi tallentaa siinä, missä maksuttomia. Analogiaikana ei voinut ajastaa tallennuksia kahdelta eri maksukanavalta kerrallaan ja tämä risoi."
Kyllä niitä analogiaikoinakin pystyi maksukanaviakin tallentamaan. Ja yhtä lailla pystyi tallentamaan kahta maksukanavaakin (edellytti toki kahta laitetta ja kahta tallenninta sekä kahta korttia jos satelliitissa katsoi). Itsekin tallensin useaa kanavaa yhtä aikaa, kiitos useamman videonauhurin. Nykyajan laitteet vaan itsessään sisältää useamman virittimen jonka ansiosta se on mahdollista yhdellä laitteella.
- gfgfgffggfgfgfgf
Miksi modeemi pitäisi sammuttaa? Itselläni on se päällä 24/7 ja sammutan vain esim. viikonloppulomien ajaksi. Ei se kuluta paljon mitään virtaa
- kantsii sammuttaa
Minä taas sammutan aina käytön jälkeen. Laitteiden pienistä kulutuksista kasvaa isompi puro ja markka on miljoonan alku. Sitäpaitsi kuumenevat noi modeemitkin siinä määrin että hyvä niiden antaa välillä jäähtyäkin.
kantsii sammuttaa kirjoitti:
Minä taas sammutan aina käytön jälkeen. Laitteiden pienistä kulutuksista kasvaa isompi puro ja markka on miljoonan alku. Sitäpaitsi kuumenevat noi modeemitkin siinä määrin että hyvä niiden antaa välillä jäähtyäkin.
Wlan modeemi kuluttaa n. kymmenen wattia eli noin kymmenen euron edestä vuodessa, jos se on kokoajan päällä. Onko tämä merkittävää, on jokaisen itse päätettävissä.
Jos on paljon erilaisia laitteita, joilla käyttää Wlania, on se hyvä pitää päällä. Jos Wlanin sammuttaa aina kun lähtee pois kotoa, on se hyvä merkki varkaille, että tulee sisään, etenkin, jos Wlanin nimessä on vielä oma nimi.- miksi wlan?
okaro kirjoitti:
Wlan modeemi kuluttaa n. kymmenen wattia eli noin kymmenen euron edestä vuodessa, jos se on kokoajan päällä. Onko tämä merkittävää, on jokaisen itse päätettävissä.
Jos on paljon erilaisia laitteita, joilla käyttää Wlania, on se hyvä pitää päällä. Jos Wlanin sammuttaa aina kun lähtee pois kotoa, on se hyvä merkki varkaille, että tulee sisään, etenkin, jos Wlanin nimessä on vielä oma nimi.Mä en ylipäätään ymmärrä mitä hyötyä on Wlan verkosta kotiloloissa, kun laitteita ei edes siirrellä mitenkään kuin korkeintaan siivouksen ajaksi. Vai eikö ihmiset enää osaa kytkeä piuhoja vai mikä mättää? Mä vältän kaikkea ylimääräistä radiosaastetta ja siksi kieltäydyn käyttämästä Wlaneja kotonani, useita modeemeja on eikä niissä ole wlania, ainostaan yhdessä on ja siitäkin kytkin sen pois päältä. Ja eipähän tule pelkoa että joku yrittäisi murtautua siihen verkkoon.
miksi wlan? kirjoitti:
Mä en ylipäätään ymmärrä mitä hyötyä on Wlan verkosta kotiloloissa, kun laitteita ei edes siirrellä mitenkään kuin korkeintaan siivouksen ajaksi. Vai eikö ihmiset enää osaa kytkeä piuhoja vai mikä mättää? Mä vältän kaikkea ylimääräistä radiosaastetta ja siksi kieltäydyn käyttämästä Wlaneja kotonani, useita modeemeja on eikä niissä ole wlania, ainostaan yhdessä on ja siitäkin kytkin sen pois päältä. Ja eipähän tule pelkoa että joku yrittäisi murtautua siihen verkkoon.
Wlanilla saa vähemmän johtoja kulkemaan yli pöytien, lattioiden ym. Sinulla taitaa olla pöytäkone. Nykyään pöytäkoneet ovat harvinaisia ja selvästi suurin osa koneista on läppäreitä. Lisäksi ihmisillä on nykyään kaikkia muunlaisiakin laitteita, kuten kännyköitä, iPodeja, tabletteja. Tableteja myydään enemmän kuin pöytäkoneita.
- miksi wlan?
okaro kirjoitti:
Wlanilla saa vähemmän johtoja kulkemaan yli pöytien, lattioiden ym. Sinulla taitaa olla pöytäkone. Nykyään pöytäkoneet ovat harvinaisia ja selvästi suurin osa koneista on läppäreitä. Lisäksi ihmisillä on nykyään kaikkia muunlaisiakin laitteita, kuten kännyköitä, iPodeja, tabletteja. Tableteja myydään enemmän kuin pöytäkoneita.
On mulla pöytäkoneiden lisäksi läppäreitäkin, nekin kytketty nimenomaan langallisena nettiin ja tääkin viestini kirjoitettu läppärillä joka on langallisena modeemissa kiinni. Ja miten niin pöytäkoneet harvinaisia???
Mä en koe wlanista ja 3G:stä olevan mitään muuta kuin ylimääräistä radiosaastetta, ilmankos laitteet sekoaa kun ympärillä ei ole mitään muuta kuin toinen toistaan mikroaalloilla lähettäviä lähettimiä. miksi wlan? kirjoitti:
On mulla pöytäkoneiden lisäksi läppäreitäkin, nekin kytketty nimenomaan langallisena nettiin ja tääkin viestini kirjoitettu läppärillä joka on langallisena modeemissa kiinni. Ja miten niin pöytäkoneet harvinaisia???
Mä en koe wlanista ja 3G:stä olevan mitään muuta kuin ylimääräistä radiosaastetta, ilmankos laitteet sekoaa kun ympärillä ei ole mitään muuta kuin toinen toistaan mikroaalloilla lähettäviä lähettimiä.Enpä ole mitään radiosaastetta huomannut. Pöytäkoneita myytiin viime vuonna 84000 kun läppäreitä myytiin 417 000 ja tabletteja myytiin 100 tuhatta. Älypuhelimia myytiin 1,3 miljoonaa ja niissä suuressa osassa on Wlan. Lähde: Kotek.
- miksi wlan?
okaro kirjoitti:
Enpä ole mitään radiosaastetta huomannut. Pöytäkoneita myytiin viime vuonna 84000 kun läppäreitä myytiin 417 000 ja tabletteja myytiin 100 tuhatta. Älypuhelimia myytiin 1,3 miljoonaa ja niissä suuressa osassa on Wlan. Lähde: Kotek.
Mutta paljonkos myytiin tavalliisia puhelimia ja oliko pöytäkoneiden myyntiluvuissa mukana myös liikkeiden itsekasaamat koneet tai asiakkaiden kasaamat koneet?
En usko että pöytäkoneet mihinkään katoaa, korkeintaan merkkikoneiden merkitys myyntiluvuissa pienenee. Pöytäkoneilla on etunsa, vaikka vievät enemmän tilaa mutta niissä on lähes rajattomat laajennusmahdollisuudet.
Ja vaikka SINÄ et radiosaastetta ole huomannut, ei se silti tarkoita ettei sitä voisi olla kun ympäristösi täyttyy kaikenlaisista radioaalloista. Sinähän sanoit joskus ettet ole expertti näissä it-asioissa. miksi wlan? kirjoitti:
Mutta paljonkos myytiin tavalliisia puhelimia ja oliko pöytäkoneiden myyntiluvuissa mukana myös liikkeiden itsekasaamat koneet tai asiakkaiden kasaamat koneet?
En usko että pöytäkoneet mihinkään katoaa, korkeintaan merkkikoneiden merkitys myyntiluvuissa pienenee. Pöytäkoneilla on etunsa, vaikka vievät enemmän tilaa mutta niissä on lähes rajattomat laajennusmahdollisuudet.
Ja vaikka SINÄ et radiosaastetta ole huomannut, ei se silti tarkoita ettei sitä voisi olla kun ympäristösi täyttyy kaikenlaisista radioaalloista. Sinähän sanoit joskus ettet ole expertti näissä it-asioissa.Tavallisia puhelimia myytiin 1,2 miljoonaa. Viime vuonna älypuhelimet ohittivat ei-älypuhelimet myyntiluvuissa. Neljännellä neljänneksellä hiiden osuus oli j n. 60 %. En oloe varma onko tuossa mukana itsekasattuna, ne kuitenkin on myynnissä aika marginaalisia. Pöytäkone pysyy marginaalituotteena niin kuin lankapuhelinkin. Suurin osa ei kaipaa niitä pöytäkoneen etuja, sen sijaan läppärin kannettavuus on heille tärkeämpi.
Minä näen n. 10 WLAN:ia koneellani. Jos minä niitä alkaisin pelätä ei pelolle olisi loppua.- miksi wlan?
okaro kirjoitti:
Tavallisia puhelimia myytiin 1,2 miljoonaa. Viime vuonna älypuhelimet ohittivat ei-älypuhelimet myyntiluvuissa. Neljännellä neljänneksellä hiiden osuus oli j n. 60 %. En oloe varma onko tuossa mukana itsekasattuna, ne kuitenkin on myynnissä aika marginaalisia. Pöytäkone pysyy marginaalituotteena niin kuin lankapuhelinkin. Suurin osa ei kaipaa niitä pöytäkoneen etuja, sen sijaan läppärin kannettavuus on heille tärkeämpi.
Minä näen n. 10 WLAN:ia koneellani. Jos minä niitä alkaisin pelätä ei pelolle olisi loppua."Pöytäkone pysyy marginaalituotteena niin kuin lankapuhelinkin. Suurin osa ei kaipaa niitä pöytäkoneen etuja, sen sijaan läppärin kannettavuus on heille tärkeämpi."
Ai että marginaalisia ovat lankapuhelimet ja pöytäkoneet?
Sattumoisin ei ne lankapuhelimet niin marginaalisia ole kuin luulet koska muuten Elisa olisi esim. aikapäivät pistänyt lankapuhelinliittymät pois. Ja pöytäkoneetkaan ei ole niin marginaalisia kuin luulet. Sitäpaitsi mitä hyötyä on kannettavuudesta kun suurin osa kuitenkin käyttää läppäreitään pöydän päällä eikä roudaa niitä ympäriinsä? Eiköhän se suuren läppärilukeman etupäässä tee se että firmat hankkii niitä työntekijöilleen koska monella taitaa olla liikkuva työ ja työssään tarviivat niitä läppäreitä. Ja etteikö laajennettavuudesta olisi etua? Tuossa paljastit tietämättömyytesi, mihin ihmeeseen laitat laajennuksia läppärissä? Hyvä jos on edes yksi korttipaikka läppärin expresscard-laajennuskortille ja yhdelle sisäiselle mini-pci-e kortille. Itse koen pöytäkoneet ehdottomana harrastukseni kannalta. miksi wlan? kirjoitti:
"Pöytäkone pysyy marginaalituotteena niin kuin lankapuhelinkin. Suurin osa ei kaipaa niitä pöytäkoneen etuja, sen sijaan läppärin kannettavuus on heille tärkeämpi."
Ai että marginaalisia ovat lankapuhelimet ja pöytäkoneet?
Sattumoisin ei ne lankapuhelimet niin marginaalisia ole kuin luulet koska muuten Elisa olisi esim. aikapäivät pistänyt lankapuhelinliittymät pois. Ja pöytäkoneetkaan ei ole niin marginaalisia kuin luulet. Sitäpaitsi mitä hyötyä on kannettavuudesta kun suurin osa kuitenkin käyttää läppäreitään pöydän päällä eikä roudaa niitä ympäriinsä? Eiköhän se suuren läppärilukeman etupäässä tee se että firmat hankkii niitä työntekijöilleen koska monella taitaa olla liikkuva työ ja työssään tarviivat niitä läppäreitä. Ja etteikö laajennettavuudesta olisi etua? Tuossa paljastit tietämättömyytesi, mihin ihmeeseen laitat laajennuksia läppärissä? Hyvä jos on edes yksi korttipaikka läppärin expresscard-laajennuskortille ja yhdelle sisäiselle mini-pci-e kortille. Itse koen pöytäkoneet ehdottomana harrastukseni kannalta.Joo paha sortava yritys poistaa halutun tuotteen. Tuota olen kuullut aikaisemmin ja tulen kuulemaan yhä. Yleensä tuollainen käsitys johtuus siitä, että omat tarpeet eroavat massan tarpeista.
Kyllä nimenomaan firmoissa käytetään pöytäkoneita. Läppäri on kuluttajan tuote. Ei kaikilla ole mitään valmista työpistettä varattuna koneelle. En edes tiedä onko firmojen hankintoja kotekin tilastoissa. Nykyään läppäriä voi laajentaa helposti erilaisilla USB-laitteilla, kuten kovalevyillä. Suurimmalle osalle käyttäjiä tietokone ei ole mikään harrastus.- miksi wlan?
okaro kirjoitti:
Joo paha sortava yritys poistaa halutun tuotteen. Tuota olen kuullut aikaisemmin ja tulen kuulemaan yhä. Yleensä tuollainen käsitys johtuus siitä, että omat tarpeet eroavat massan tarpeista.
Kyllä nimenomaan firmoissa käytetään pöytäkoneita. Läppäri on kuluttajan tuote. Ei kaikilla ole mitään valmista työpistettä varattuna koneelle. En edes tiedä onko firmojen hankintoja kotekin tilastoissa. Nykyään läppäriä voi laajentaa helposti erilaisilla USB-laitteilla, kuten kovalevyillä. Suurimmalle osalle käyttäjiä tietokone ei ole mikään harrastus."Joo paha sortava yritys poistaa halutun tuotteen. Tuota olen kuullut aikaisemmin ja tulen kuulemaan yhä. Yleensä tuollainen käsitys johtuus siitä, että omat tarpeet eroavat massan tarpeista."
Anteeks nyt vaan mutta mitä nyt muka ollaan poistettu??
"Kyllä nimenomaan firmoissa käytetään pöytäkoneita."
Höpöhöpö! Firmat hankkii läppäreitä esim. edustajilleen koska niillä on liikkuva työ.
"Läppäri on kuluttajan tuote."
Höpöhöpö! Kyllä nimenomaan esim pelaajat haluaa kunnon pöytäkoneen, läppäreissä ei riitä potkua peleihin, saati johonkin raskaaseen videonkäsittelyyn.
"Ei kaikilla ole mitään valmista työpistettä varattuna koneelle. En edes tiedä onko firmojen hankintoja kotekin tilastoissa. Nykyään läppäriä voi laajentaa helposti erilaisilla USB-laitteilla, kuten kovalevyillä. Suurimmalle osalle käyttäjiä tietokone ei ole mikään harrastus."
Eikö muka ole harrastus? Et siis laske pelaamista harrastukseksi? Ja kaikkea laajennnuksia ei saa usb-versioina. Kovalevyjä en laske sellaiseksi laajennukseksi, vaan laajentaminen tarkoittaa paljon muutakin. Ja mitäs teet jos haluat vaihtaa vaikka näyttiksen parempaan, läppäreissä se ei onnistu.
Kertoisitko muuten mitä teet työkses kun esität noita väitteitä, oletko it-alalla tai joku kodinkonemyyjä tms.? miksi wlan? kirjoitti:
"Joo paha sortava yritys poistaa halutun tuotteen. Tuota olen kuullut aikaisemmin ja tulen kuulemaan yhä. Yleensä tuollainen käsitys johtuus siitä, että omat tarpeet eroavat massan tarpeista."
Anteeks nyt vaan mutta mitä nyt muka ollaan poistettu??
"Kyllä nimenomaan firmoissa käytetään pöytäkoneita."
Höpöhöpö! Firmat hankkii läppäreitä esim. edustajilleen koska niillä on liikkuva työ.
"Läppäri on kuluttajan tuote."
Höpöhöpö! Kyllä nimenomaan esim pelaajat haluaa kunnon pöytäkoneen, läppäreissä ei riitä potkua peleihin, saati johonkin raskaaseen videonkäsittelyyn.
"Ei kaikilla ole mitään valmista työpistettä varattuna koneelle. En edes tiedä onko firmojen hankintoja kotekin tilastoissa. Nykyään läppäriä voi laajentaa helposti erilaisilla USB-laitteilla, kuten kovalevyillä. Suurimmalle osalle käyttäjiä tietokone ei ole mikään harrastus."
Eikö muka ole harrastus? Et siis laske pelaamista harrastukseksi? Ja kaikkea laajennnuksia ei saa usb-versioina. Kovalevyjä en laske sellaiseksi laajennukseksi, vaan laajentaminen tarkoittaa paljon muutakin. Ja mitäs teet jos haluat vaihtaa vaikka näyttiksen parempaan, läppäreissä se ei onnistu.
Kertoisitko muuten mitä teet työkses kun esität noita väitteitä, oletko it-alalla tai joku kodinkonemyyjä tms.?Okei, luin hieman huolimattomasti viestiäsi. Elisa ei tietenkään pane lankapuhelimia pois, kun ne ovat ilmaista rahaa. Totuus on, että lankapuhelimet katoavat. Hyvin harva ottaa enää kotiin uutta lankapuhelinta.
Firmat toki hankkivat erilaisia laitteita. Niille, jotka tarvitsevat läppäriä hankitaan läppäri, mutta kiinteisiin työpisteisiin hankitaan pöytäkoneita. Tunnut katsovan koneita hyvin suppeasta perspektiivistä. Suurimmalle osalle käyttäjiä pelaaminen ei merkitse mitään. Miksi haluaisin vaihtaa näyttiksen? Näkyykö sillä www-sivut jotenkin paremmin?- miksi wlan?
okaro kirjoitti:
Okei, luin hieman huolimattomasti viestiäsi. Elisa ei tietenkään pane lankapuhelimia pois, kun ne ovat ilmaista rahaa. Totuus on, että lankapuhelimet katoavat. Hyvin harva ottaa enää kotiin uutta lankapuhelinta.
Firmat toki hankkivat erilaisia laitteita. Niille, jotka tarvitsevat läppäriä hankitaan läppäri, mutta kiinteisiin työpisteisiin hankitaan pöytäkoneita. Tunnut katsovan koneita hyvin suppeasta perspektiivistä. Suurimmalle osalle käyttäjiä pelaaminen ei merkitse mitään. Miksi haluaisin vaihtaa näyttiksen? Näkyykö sillä www-sivut jotenkin paremmin?"Elisa ei tietenkään pane lankapuhelimia pois, kun ne ovat ilmaista rahaa. Totuus on, että lankapuhelimet katoavat. Hyvin harva ottaa enää kotiin uutta lankapuhelinta."
Ai väität siis että uusia lankaliittymiä ei enää myydä? MIHIN tämäkin tieto perustuu? Itse olen ihan luotettavalta taholta saanut tietoa että uusiakin lankaliittymiä MYYDÄÄN.
"Firmat toki hankkivat erilaisia laitteita. Niille, jotka tarvitsevat läppäriä hankitaan läppäri, mutta kiinteisiin työpisteisiin hankitaan pöytäkoneita. "
Kyllä aika monella firmalla tuntuu olevan ihan työpöydälläänkin läppäreitä.
"Tunnut katsovan koneita hyvin suppeasta perspektiivistä."
Tunnut itsekin katsovan vain omasta perspektiivistäsi.
"Suurimmalle osalle käyttäjiä pelaaminen ei merkitse mitään."
Ai jaa, miks halutaan koko ajan parempia tehoja ja parempia näyttiksiä miksi pelit myy hyvin jos ne ei kerran merkkaa mitään?
"Miksi haluaisin vaihtaa näyttiksen? Näkyykö sillä www-sivut jotenkin paremmin?"
Parempi näyttis toimii pelien ja muun grafiikan kanssa paremmin.
Miksi et vastannut kysymykseeni, siihen että missä oikein työskentelet? Kysyin sitä siksi että saisin paremman käsityksen siitä mihin sinun käsityksesi asioista perustuu, vai perustuuko nekin vain sinun omiin tarpeidesi perusteella. miksi wlan? kirjoitti:
"Elisa ei tietenkään pane lankapuhelimia pois, kun ne ovat ilmaista rahaa. Totuus on, että lankapuhelimet katoavat. Hyvin harva ottaa enää kotiin uutta lankapuhelinta."
Ai väität siis että uusia lankaliittymiä ei enää myydä? MIHIN tämäkin tieto perustuu? Itse olen ihan luotettavalta taholta saanut tietoa että uusiakin lankaliittymiä MYYDÄÄN.
"Firmat toki hankkivat erilaisia laitteita. Niille, jotka tarvitsevat läppäriä hankitaan läppäri, mutta kiinteisiin työpisteisiin hankitaan pöytäkoneita. "
Kyllä aika monella firmalla tuntuu olevan ihan työpöydälläänkin läppäreitä.
"Tunnut katsovan koneita hyvin suppeasta perspektiivistä."
Tunnut itsekin katsovan vain omasta perspektiivistäsi.
"Suurimmalle osalle käyttäjiä pelaaminen ei merkitse mitään."
Ai jaa, miks halutaan koko ajan parempia tehoja ja parempia näyttiksiä miksi pelit myy hyvin jos ne ei kerran merkkaa mitään?
"Miksi haluaisin vaihtaa näyttiksen? Näkyykö sillä www-sivut jotenkin paremmin?"
Parempi näyttis toimii pelien ja muun grafiikan kanssa paremmin.
Miksi et vastannut kysymykseeni, siihen että missä oikein työskentelet? Kysyin sitä siksi että saisin paremman käsityksen siitä mihin sinun käsityksesi asioista perustuu, vai perustuuko nekin vain sinun omiin tarpeidesi perusteella.Nyt sinä taas lue minua väärin. Minä sanon, että ihmiset eivät enää ota lankapuhelimia. Toki se on Elisan valikoimassa ja toki on niitä harvoja poikkeuksia, jotka ottavat. Uusimman kuluttajabarometrin mukaan lankapuhelin on enää 18 %:ssa kotitalouksia. Vuonna 2005 se oli vielä yli puolessa.
Mitä tulee näytönohjaimiin, et tunnu ymmärtävän, etteivt kaikki pelaa - ainakaan PC:llä- miksi wlan?
okaro kirjoitti:
Nyt sinä taas lue minua väärin. Minä sanon, että ihmiset eivät enää ota lankapuhelimia. Toki se on Elisan valikoimassa ja toki on niitä harvoja poikkeuksia, jotka ottavat. Uusimman kuluttajabarometrin mukaan lankapuhelin on enää 18 %:ssa kotitalouksia. Vuonna 2005 se oli vielä yli puolessa.
Mitä tulee näytönohjaimiin, et tunnu ymmärtävän, etteivt kaikki pelaa - ainakaan PC:llä"Nyt sinä taas lue minua väärin. Minä sanon, että ihmiset eivät enää ota lankapuhelimia. Toki se on Elisan valikoimassa ja toki on niitä harvoja poikkeuksia, jotka ottavat."
En minä lue sua väärin vaan itse heität sellasia väitteitä joita en usko. Itse sain oikeastikin luotettavalta taholta, operaattorilta itseltään, infoa että kyllä uusia lankaliittymiä myydään edelleenkin, osa luopuu niistä mutta osa hommaa uuden!
"Uusimman kuluttajabarometrin mukaan lankapuhelin on enää 18 %:ssa kotitalouksia. Vuonna 2005 se oli vielä yli puolessa."
Jos se olisi noin harvinainen, se olisi jo lakkautettu!
"Mitä tulee näytönohjaimiin, et tunnu ymmärtävän, etteivt kaikki pelaa - ainakaan PC:llä "
Ei pelaa ei, en pelaa minäkään mutta tiedän että on paljon ihmisiä jotka pelaa, jopa PC:llä!
Ja edelleen, kuin kiero poliitikko, väistelet kysymyksiäni eli millä alalla toimit?
Se kiinnostaa juuri noiden sun kivenkovaa-väitteidesi takia.
- Onnistuu kyllä
Tallentaminen ulkoiselle välineelle onnistuu kun ottaa sen ulos tv:n kautta. Vaatii vaan että tekkarin täytyy olla päällä. Eli mitkään ajastetut systeemit poissaollessa ei onnistu yksinkertaisesti.
Elisa viihde on kyllä muuten vähän kyseenalainen systeemi. - potS
mutta tarvitseeko modeemin olla päällä tallennettaessa? Tallennusta katsoessa varmaan ainakin pitää..
- vältä elisaa
Ei tarvitse olla päällä silloin kun tallentaa verkkoon, mutta tallenteita katsottaessa kyllä. Mutta kuten jo todettu, Elisaa kannattaa välttää.
- -
pitää olla molemmissa tapauksissa
- vältä elisaa
Eikä tarvi silloin kun tallentaa, tallenteita katsottaessa kyllä pitää olla päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611