harrastaa kaikkea päätöntä, kuten okkultismia? Poika on muuttunut käytökseltään aggressiiviseksi ja synkäksi. En tiedä missä kaveripiireissä liikkuu. Koulun arvosanat ovat edelleen hyviä on 9-luokalla ja keskiarvo oli viimeksi n.8.5. Puhuu yhä lukioon menosta. Löysin erään kirjan hänen repustaan ja se pitää sisällään mm seuraavaa tekstiä:
Ei ole muuta lakia kuin Tee mitä tahdot.
Ymmärretäköön nyt ensiksi, että minä olen Sodan ja Koston jumala. Olen
kohteleva heitä kaltoin.
Tee mitä tahdot on oleva koko Laki. Tee se, ja kukaan muu ei sinua kiellä.
Olkoon armo poissa: kirottuja ovat säälijät! Tapa ja kiduta; älä säästä; ole
heidän kimpussaan!
Älä sääli langenneita! En koskaan tuntenut heitä. En ole heitä varten. En
lohduta: Vihaan lohdutettua & lohduttajaa.
Sinulta on ehtynyt inspiraation hekumallinen runsaus; viimeinen hengenveto on
makeampi kuin kuolema, vuolaampi ja ihanampi kuin Helvetin oman madon
hyväily.
Kutsu minua tähtieni alla! Rakkaus on laki, rakkaus tahdon alla. Äläkä anna
typerysten ymmärtää väärin rakkautta; sillä on rakkautta ja on rakkautta. On
kyyhkynen, ja on käärme. Valitse hyvin! Hän, profeettani, on valinnut, tuntien
linnoituksen lain, ja Jumalan Talon suuren mysteerin.
Olen Salainen käärme, joka on kietoutunut kokoon ja valmis laukeamaan:
kietoutumisessani on iloa. Jos nostan pääni ylös, minä ja minun Nuitini olemmeyhtä. Jos lasken pääni alas, ja syljen myrkkyä, hurmio on maasta, ja minä jamaa olemme yhtä.
Synnin sana on Rajoitus. Oi mies! älä torju vaimoasi, jos hän tahtoo! Oi
rakastaja, jos tahdot, kaikkoa! Ei ole mitään sidettä, mikä voisi erotetut yhdistääpaitsi rakkaus: kaikki muu on kirousta. Kirottu! Kirottu olkoon se aikakausiksi. Helvetti.
Paras veri on kuun, kuukausittainen: sitten tuore lapsen veri, tai taivaan
sotajoukon pisarat: sitten vihollisten; sitten papin tai palvojien: viimeiseksi
jonkun pedon, ei väliä minkä.
Olkoon se tuo monuuden tila sidottu ja inhottu. Niin teidän kaikkien kanssa;
teillä ei ole muuta oikeutta kuin tehdä tahtoo. Tee se, ja kukaan muu ei sinua kiellä.Sillä puhdas tahto, tarkoituksen tyydyttämätön, tuloksen halusta vapautettu, onkaikin tavoin täydellinen.
Täydellinen ja Täydellinen ovat yksi Täydellinen eivätkä kaksi; ei, ne eivät ole yhtään!
Olen se Käärme, joka antaa Tiedon ja Nautinnon ja kirkkaan loiston, ja saa
ihmisten sydämet kuohumaan humalasta. Palvoaksesi minua nauti viiniä ja
outoja aineita joista kerron profeetalleni, & juovu näistä! Ne eivät vahingoita
sinua ollenkaan. Se on vale, tämä hulluus itseään kohtaan. Viattomuuden
altistuminen on vale. Ole vahva, oi ihminen! himoitse, nauti kaikesta aistillisesta
ja hurmiollisesta: älä pelkää, että yksikään Jumala sinulta tätä kieltäisi.
Ei ole muuta lakia kuin Tee mitä tahdot.
Miten suhtautua 15v poikaan, joka
12
396
Vastaukset
- EK
Pahin mahollinden on tapahtunu, sun pojasta on tullu uskovainen. Ja mitä sä alunperinkään toisten tavaroita meet tonkiin. Mietippä kummalla on pakkomielle ja ongelmia
- mykiäiskä
Miksi et kysy tuota kysymystäsi siltä pojalta itseltään?! Eihän siihen kukaan muu osaa vastata. Ja hanki jostakin apua sille pojalle. Nuo on vakavia asioita.
- eräs vaan
Keskustelun paikka. Toisaalta voi olla vakava merkki. Toisaalta voi kertoa myös yksinkertaisesti uteliaisuudesta. Itse luin tuon ikäisenä hyvinkin erillaisia teoksia (mm. pitkiä pätkiä koraanista, kieroutuneita erottisia tarinoita, lääketieteellisiä kirjoja...) Silti minusta ei tullut muslimia, vaan tavallinen tapakristitty, seksielämäni on tylsääkin tylsempää ja suvun ensimmäiseksi lääkäriksikään en valmistunut, vaan työskentelen kaupan alalla.
Eli pelkkä kirja ei todista mitään, mutta yhdessä muuttuneen käytöksen kanssa vaatii ainakin että varmistat ettei mistään normaalia murrosikää vakavammasta ole kyse. - huolestumut Ä
Niin meillä soi kova hevimetalli ja poika lukee tuollaista tekstiä katsoo usein netistä sen Eyes Wide Shut rituaalikohtauksen
http://www.youtube.com/watch?v=YsCYHYKAvqY&feature=related
ja tällaista
http://www.youtube.com/watch?v=yfpq5rZxiV8&feature=related - mykiäiskä
No ei noista sun linkkauksista ole mitään hyötyä tän asian puntaroimisessa muuten kuin että ne kertoo, että sulla ei vissiin ole keskusteluyhteyttä pojan kanssa. Kaikki ne haluaa huomiota, niinhän mekin kaikki. Lastensa kanssa täytyy olla oikeasti tekemisissä ja kiinnostunut niistä eikä vaan suhtautua niihin kuin huonekaluihin. Sellaistahan se perhe-elämä monessa kodissa vaan tuppaa olemaan, että asioista ei juuri jutella, vaan elellään vaan ja oletetaan että asiat menevät omalla painollaan.
Mun täytyy sanoa, että yksi julkkis, ketä arvostan kyllä hänen perheenisän ominaisuuksiensa takia kovasti, on Kai Lehtinen. Hän aloitti nyt Kodin Kuvalehden kolumnistina ja lehdessä oli juttu hänestä ja perheestään. Kyllä tuli sellainen tunne, että on mies löytänyt oman tyylinsä olla vanhempi ja lapset selvästi voivat hyvin! Aivan ihailtavaa nykyaikoina. Sillä kaverilla on arvot järjestyksessä.
Vois muuten aloittajalla olla kohtuullisen pieni kynnys järjestää keskustelua ja saada siihen tukea, jos ottais yhteyttä poikansa koulun koulukuraattoriin, mikäli sieltä sellainen löytyy. Pyytäis vaikka kuraattoria avaamaan keskusteluyhteyden, niiden pitäis olla hommassa ammattilaisia ja monet oikeasti ovatkin työssään hyviä. Pääasia kuitenkin, että osoittaisit sille pojalle, että a) välität ja olet huolissasi ja b) miksi olet huolissasi - eli se, että et haluaisi hänen omaksuvan elämässään noin itsekkäitä ja negatiivisia arvoja. - 09876543
Uskoisin, että poika on vaan murrosiässä. Kaikkihan silloin synkistelee :) Mä kuuntelin deathmetallia, käytin väärinpäinristejä, oli musta tukka ja paljon meikkiä. Hengissä olen vieläkin (nyt 35 v) ja ihan tavallinen työtätekevä nainen.
- --KK--
"Tämän takia te nyt tunnette minut nimelläni Nuit, ja hän salaisella nimellä, jonka
hänelle annan, kun hän vihdoin minut tuntee. Koska minä olen Ääretön Avaruus,
ja sen Äärettömät Tähdet, tee sinä myös näin. Älä sido mitään! Älköön teidän
joukoussanne tehtäkö eroa yhden asian ja minkään toisen asian välillä; sillä siitä
seuraa vahinko."
Liber AL vel Legis, lain kirja.
40 vuotias ja vielä hengissä, en palvo saatanaa enkä muutakaan jumalkuvaa. - höpö
höpö höpö
- Antiperhe
Joopati joo. Onneksi olen päättänyt jättää lapset tekemättä.
Anton Szandor LaVeyn kirja Book of Satan.
Tuo on ihan normikamaa, pojastasi on varmaan kuoriutumassa nörtti.- 123123123
Miten suhtautua äitiin joka penkoo poikansa repusta kirjoja, ja postaa niiden sisällön kaiken kansan nähtäville?
Jätä lapsi rauhaan, tuossa iässä ollaan etsimässä identiteettiä ja kokeillaan vähän kaikkea. Miksi puutut hänen harrastuksiinsa varsinkin jos suoriutuu hienosti koulussa ja selvästi ajattelee tulevaisuuttaan?
Milloin poika on aggressiivinen? Ehkä silloin kun yrität hallita häntä tai paheksut synkkyyttä? anna sille tilaa, musta kuulostaa et sulla on aika rautanen stalkkaus sen tekosista mikä on voinu pistää sen stressaan ja hakeen tota kamaa iha randomilla. ei jannu varmaan tosissaan tota lue et voit höllätä vähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2443258
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362952Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342178Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari352095Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa731968Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841756Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh381624Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221507Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561424Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451269