Olette useat täällä valittaneet että pelien palautusprosentti on 0 ja pelit eivät olisi satunnaisia...nämä ovat juuri pelihimon oireita. Itse olin aikanaan pelihimoinen, se alkoi siitä kun tuli automaattipokeri 80-luvun lopussa. Peli oli vielä sellainen joka himotti nykyisiä pelejä enemmän tuplaamaan, kun onnistuneen tuplauksen jälkeen peli värisi ja tuli kommentteja ruutuun (mm. sinä kynit minut, luovutan, olen ihmeissäni jne)
Pelihimossa on aivan sama onko voitolla vai häviöllä, pelaaminen jatkuu siihen asti kun rahat on lopussa. Esim. minulla oli vain harva kerta kun esim. 100mk alkupanoksella aloittaessa olisin lopettanut kun 100mk olin voitolla ja koskaan en lopettanut jos olin tappiolla. Ihan varmasti pelit palauttivat sen 90% tai siis 70-80% koska tuplasin aina loppuun. Paljon viisaamminkin olisin nämä rahat voinut sijoittaa, paras hetkittäinen pelihetki oli täyspotissa jossa alle puoleen tuntiin onnistui 3 kertaa 200mk, 2x160mk ja 1x150mk tuplaus(kahdessa eri koneessa), voittoa tuli sellaiset 800mk, mutta!...seuraavana päivänä oli sama osoite ja useamman tunnin pelisessio, lopputulos tasan 0mk. Pahimpana päivänä hävisin noin 2000mk ja melkein kaikki samaan koneeseen, kerran onnistui 200mk tuplaus, joten kova oli hinta siitä että sai kerran nähdä kun peli sekosi.
Miettikää siis jos syytätte peliyhtiötä epärehelliseksi, olisiko kuitenkin vika ihan omien korvien välissä...minä pääsin niistä irti, enää ei ole tarvinnut kertaakaan sitä v..utusta kokea mitä tuli tappion jälkeen ja varsinkaan sitä kun ei edes reilu voitto kelvannut vaan pelaamista piti jatkaa kunnes rahat oli loppu.
Pelihimon oireet
3
208
Vastaukset
- bubbblaaaa
Ongelma on omien korviesi välissä ja hyvä kun myönnät.
- Ex-pelihimoinen
Niin, ongelma OLI omien korvieni välissä aikanaan, mutta ei luojan kiitos ole enää, tosin täytyy kaunis kumarrus tehdä RAY:n suuntaan kun heittivät metsään nämä ensimmäiset automaattipokerit ja tilalle tuli automaatit joissa tuplauksen onnistuessa ei juurikaan elämyksiä tule kun vanhoihin pokereihin vertaa.
- PeliPena
""Miettikää siis jos syytätte peliyhtiötä epärehelliseksi, olisiko kuitenkin vika ihan omien korvien välissä...minä pääsin niistä irti, enää ei ole tarvinnut kertaakaan sitä v..utusta kokea mitä tuli tappion jälkeen ja varsinkaan sitä kun ei edes reilu voitto kelvannut vaan pelaamista piti jatkaa kunnes rahat oli loppu. ""
Sun laisilla "tupa-uunoilla " RAY juuri elää. Jotka todella ja aikuisten oikeasti luulevat pelejä satunnaisiksi. Mitä ne eivät todellakaan ole.
Heikot saadaan koukkuun säädetyillä ja systemaattisesti pyörivillä koneilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1731876- 1791436
- 240882
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 66786
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611