Nokia Lumia 800 tilttasi enkä saa sammutettua

isopaskala

Latasin marketplacesta Youtube Pro ja asensin sen tämänjälkeen käytin jonkinaikaan ja suljin ohjelman ja menin takaisin marketplaceen ja nyt laite jumittui ja jähmettyi enkä saa laitetta sammutettua se on tilatnnut kokonaan !!

En voi tehdä mitään tällä nyt laite on tiltannut jäi palamaan valo näyttöön mutta en voi tehdä mitään. Akkua ei voi irrottaa ?? Miten saan laitteen toimimaan ??! Joudun ottamaan yhteyttä takuuhuoltoon ostin laitteen 1 viikko sitten verkkokaupasta ja nyt on tiltissä. Uskomatonta touhua jumalauta joudun tän nyt jonnekkin kiikuttamaan. Laite on ihan jumissa.

19

5171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isopaskala

      Onkelma ratkesi nyt sain laitteen sammutettu 10 sekuntia piti pitää tuota virtanappia pohjassa.

      • NokiaEatYourShit

        Mulle on tapahtunu näin 2kertaa eikä toimi
        Vaikka pitäisi 10sec pohjassa virtanäppäintä.
        Joudun odottamaan kunnes akku loppuu... Shit


    • mimmu6

      kiitos avusta, olisama ongelma täälläkin !

    • asdasd4

      Liian nopee sovelluksen vaihtelu saattaa jumittaa ton välimuistin vaikka tehoa löytyykin konepellin alta =D

    • Ei hyvältä näytä

      Ai siinäkin on iphonen ongelmat!

      Jakuvaa lagaamista ?

    • helpottunut2

      siis mullaki oli!!! siinä se lagasi n tunnin ja mietin että mikä helv*tti vaivaa. päätin sitte googlettaa nii KIITOS avusta :D!!! koska ostin ton 2 pvää sitte ni thank god

    • AVUN TARVITSIJA

      Mikä täjhän minun luuriin auttaisi? Avasin päivä sitten kalenterin, Lumia tilttasi, ja on ollut "liikkumattomassa" tilassa kohta vuorokauden.. Ei auta vaikka kuinka pitkään pitää virtanappia pohjassa..

      • AVUN TARVITSIJA

        ...............................................................................................................................................
        ETTÄ OLIN TYHMÄ... Painoin väärää nappia..................................


      • AVUN TARVITSIJA
        AVUN TARVITSIJA kirjoitti:

        ...............................................................................................................................................
        ETTÄ OLIN TYHMÄ... Painoin väärää nappia..................................

        Painoin virtanappulaa,mutta ei mitään tapahdu.


    • weissflog
      • messp

        Tämä auttoi kiitos
        Tehkää kaikki näin joilla on ilmentynyt tämä ongelma.


    • Same Problem

      Ihanaa! Minullakin oli sama ongelma ja se ratkesi,kun pidin 10sekuntia virtanappulaa pohjassa

    • vittuu3333

      ei auta mulla. tilttasi kun laitoin taskulampun päälle. jumittanut kohta 2h ja mikää ei auta. saatanan paska puhelin

      • eitiltaltti

        Koetapa painaa isojen kirjainten valintanäppäintä, saattaa helpottaa. Nimimerkkisi viittaamaan puutteeseen auttaa tuskin mikään.


    • Lumian käyttäjä

      Luojan kiitos, meinasin jo alkaa vollottaa hysteerisenä... Mutta 10 sekunnin sulje-napin pohjassapito auttoi. Kiitos tuhannesti.

    • kantriplaneetta

      Mun leffa - Rakel Liekki

    • UbuntuAndroid

      Ei jumankauta teitä Windows-käyttäjiä! :D Kaikki laitteet koko ajan jumissa. Miksi näitä vikoja katsotaan läpi sormien? Siksi, koska kyseessä on suuri jumala, USA:lainen Microsoft?

    • Kalervo

      Minäpä kaivoin Nokia 6300 laatikon pohjalta. Ikää tuollaiset 7-8 vuotta ja heti alko toimimaan kun antoi hiukan virtaa eikä ole jumittanut sen jälkeen.

    • hmmm

      ootko varma et akkua ei voi irrottaa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe