Eiliseen ketjuun meni kirjoittamaan joku AA-julli vastuusta..;o) sitähän ne on AA-jullit.. nilittäviä itkuiikkoja..;o) On se niin itkua kun EI VOI dokata;o);o);o) elämäs niillä ei ole mitään muuta kuin AA..;o) kyllä muakin hajottas olla sellainen sääliö kuin AA-lainen on..;o) buahhahahhahah!!!.. masturboida joka yö itsensä uneen kuin EI VOI lähtee baariin bailaamaan kuten TAVALLINEN IHMINEN VOI!!!!!!!...;o) eixje..?;o) Tätä kirjoittaessani tässä nautiskelen The Kylmää Kalijoo..;o) Aijaiiiiiii...;o) arska paisrtaa ja fågelit sjungaa..;o) mulla on Mojave aurinkolasit pääs ja FUBU-farkut jalas..;o) joiden alla on tietenkin Stringit..;o)..Aaaahh.. koska mun iso Siitin ei mahdu tavallisiin pikkareihin..;o)
Mutta AA-laisilla on useiden tutkimusten mukaan myös pienemmät Siittimet kuin TAVALLISILLA ihmisillä.. Olette joka suhteessa The Loosereit;o) teille ei ole annettu kuten TAVALLISELLE IHMISELLE annetaan.. olette vajui..;o) ja sitähän te toitotatte itsekin kuinka vajuja olette..;o) hajottaakos? eixje..?;o) Tänäänkin te saatte raataa hikisellä raxalla ja sit runkata kotona naisenpuutteesta ja sitten sinne hikiseen palaveriinne..;o) eixje..?;o)
Tänään Laiwal..;o) Aa-jullit on hajoamispisteessä..;o)
Nilsiän_ÖljySheikki
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462