Mitä ihastuksen kanssa jutellessa tapahtuu?

hävettää myöntää

Mitä tunnette, kun puhutte ihastuksen kohteenne kanssa?

- Jännittääkö?
- Tulevatko posket punaisiksi?
- Hermostuttaako?

Itse joudun myöntämään, että edellisten lisäksi tapahtuu myös jotain muuta. Koska palsta ei ole K-18 palsta, enkä provoile vaan olen ihan tosissani, kuvataanpa asiaa näin: Miehenä saan oltua ihan "rentona", se ei ole ongelma, vaan se, että alushousuihin tulee vähän kosteutta. Ns. pari ensitippaa.

Käykö muille miehille näin? Omalla kohdallani tätä tapahtuu vain jutellessani yhden tietyn naisen kanssa. Mistä se kertoo? Kroppa valmistautuu "toimintaan"? Lienee selvää, että välillämme on kemiaa. Ihan kirjaimellisesti. Yhdenkään toisen naisen kanssa ei kroppani reagoi vastaavasti.

Reagoivatko naiset samoin puhuessaan sille oikealle? Viittaan siis kostumiseen.

19

2922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdkjaskjdaskjdasd

      Jännittää ja hermostuttaa, saattaa myös alkaa jöpöttämään. Ja tuo jöpötys on ehkä sellainen "kuumottava semierektio", tai miksi ihmeeksi sitä nyt kuvailisi. Ei oikein pysty selittämään. Kiimatippoja ei sentään tule. Kaipa se on melko yksilöllistä :P

    • vaikuttaa:)

      :) Mitäpä tuohon sanoa. Tottakai;) Miten muutenkaan:)

      • hävettää myöntää

        Onkohan koskaan tutkittu voiko vastapuoli "haistaa", että toinen henkilö reagoi esim. kostumalla? Tarkoitan sitä, että se tapahtuisi tiedostamatta, alitajuisesti. Että jotenkin vain aistisi, että toisen feromonit ja hajumolekyylit kertoisivat, että toisen kroppa alkaa valmistautua. Sitten se vaikuttaisi siihen vastapuoleen ja hänkin reagoisi. Olettaen siis, että näiden kahden välillä on "kemiaa".


      • vaikuttaa:)
        hävettää myöntää kirjoitti:

        Onkohan koskaan tutkittu voiko vastapuoli "haistaa", että toinen henkilö reagoi esim. kostumalla? Tarkoitan sitä, että se tapahtuisi tiedostamatta, alitajuisesti. Että jotenkin vain aistisi, että toisen feromonit ja hajumolekyylit kertoisivat, että toisen kroppa alkaa valmistautua. Sitten se vaikuttaisi siihen vastapuoleen ja hänkin reagoisi. Olettaen siis, että näiden kahden välillä on "kemiaa".

        Luulen, että kyllä miehetkin alitajuntaisesti jotakin siitä ymmärtävät. Naiset kyllä reagoivat, mutta harva nainen sitä oikeasti tajuaa. Tai ainakaan myöntää. Minä olen erikoinen, siinäkin.


      • hävettää myöntää
        vaikuttaa:) kirjoitti:

        Luulen, että kyllä miehetkin alitajuntaisesti jotakin siitä ymmärtävät. Naiset kyllä reagoivat, mutta harva nainen sitä oikeasti tajuaa. Tai ainakaan myöntää. Minä olen erikoinen, siinäkin.

        Naisille usein juuri tuo, ettei ainakaan kehtaa myöntää...


    • hävettää myöntää

      Selvennyksenä vielä: puheenaiheen ei tarvitse olla edes romanttinen, että tuntisin kosteutta alushousuissani. Tämä tapahtuu jopa jokapäiväisistä asiosita jutellessa. Kirjaimellisesti "laukaiseva" tekijä tuntuu olevan tämän naisen nauru. Hänen naurussaan on jotain, johon reagoin hyvin positiivisesti.

      Outoa, hävettävää ja ihanaa. Kaikkea samaan aikaan.

      • Kiinnostavaa:)

        Kerro tästä naisesta hieman tarkemmin, millainen hän on? Milloin ihastuit häneen? mitä kautta olette nyt tekemisissä? Oletteko molemmat "varattuja"?


      • hävettää myöntää
        Kiinnostavaa:) kirjoitti:

        Kerro tästä naisesta hieman tarkemmin, millainen hän on? Milloin ihastuit häneen? mitä kautta olette nyt tekemisissä? Oletteko molemmat "varattuja"?

        Olen näköjään unohtanut ketjun vähäksi aikaa, mutta en koskaan unohda asioita kokonaan.

        Kysyt kovin "paljastavia" kysymyksiä. Mutta vastataan: Tämä nainen on niin aito, rehellinen ja avoin, ettei mitään rajaa. Hänen seurassaan on hyvä olla. Hän on vilpitön ja usein iloinen ihminen, joskus mörökölli. Mutta aina oma itsensä, esittämättä mitään. Jos koko maapallolta saisi valita kenet tahansa vuodeksi autiolle saarelle matkaseuraksi, en miettisi valintaani sekuntiakaan: valitsisin hänet.

        Olen tuntenut hänet useamman vuoden ajan ja ihastumiseni häneen tapahtui kuin varkain. Aluksi minulla ei ollut mitään tunteita häntä kohtaan, mutta ne heräsivät vaan jotenkin. Sitten vaan huomaisin eräänä päivänä, että me nykyään hakeudumme aika paljon toistemme seuraan ja juttelemme kaikesta jne. Tajusin että oikeastaan tämä nainen voisi olla enemmän kuin vain kaveri. Olimme molemmat sinkkuja. Hän ei kuitenkaan ollut halukas tapaamaan minua vapaalla. Hänellä oli omat syynsä siihen.

        Näemme melkein väkisin joka viikko. Olemme saman yrityksen palveluksessa töissä. Hän on siis teknisesti työkaverini, vaikka emme olekaan samalla osastolla.

        Nykyisin tämä nainen on varattu. Itse olen edelleen sinkku. Aina kun kohtaamme pyrin olemaan niin ammattimainen kuin pystyn. En tosiaan flirttaile varattujen naisten kanssa. Voi silti olla, että katsoessaan minua hetken suoraan silmiin hän näkee sisimpäni. Ehkä hän aistii, että vaikka minulla ei enää ole tunteita häntä kohtaan, niin tunnen silti jotain. Vähintäänkin vilpitöntä arvostusta ja kiitollisuutta, että olen saanut elämäni aikana kohdata ihmisen, joka pystyi tekemään minuun ehkä jopa lähtemättömän vaikutuksen.

        Rehellisyyden nimissä en mieti häntä "koko aikaa" enkä ole sekaisin hänestä. Pystyn unohtamaan hänet kokonaan esim. viikonloppuisin. Sitten taas kun sattumanvaraisella hetkellä kohtaamme käytävällä, on ilmassa jotain erikoista.

        Jos kerran elämässä saisi esittää yhden toiveen, joka toteutuisi... Niin. Mitäpä sitä nyt tuollaisia haaveilemaan. Sanoiko joku joskus, että toteutumaton haave on unelmista kaikkein kaunein?


    • Aistikasta

      Mahtavaa.

    • Jännää...

      Ekshibitionistit täällä taas kokoontuu :D

    • I.want.more

      Hei tää on mielenkiintonen keskusteluaihe, lisää juttuu tänne!

    • katsomossa

      Eilenkin,olis tehnyt mieli koko ajan koskettaa,minkä tahansa syyn varjolla.Sainkin koskea,mutta pelkään paljastuvani.Samasta syystä vain pikaisia katseita suoraan silmiin.
      Mietin miltä tuntus suudella sitä suuta,hyväillä sänkistä poskea....

      Pikkuhousut kastu.

      • hävttää myöntää

        Ja mitä se on kun muna sillein kovettuu jännästi mulle kävi niin kun mää olin uimahallin miesten saunassa ou jeah!


      • hävettää myöntää
        hävttää myöntää kirjoitti:

        Ja mitä se on kun muna sillein kovettuu jännästi mulle kävi niin kun mää olin uimahallin miesten saunassa ou jeah!

        Tuo klo. 14:01 kirjoittanut ei ole ketjun aloittaja eli minä. Tarkoituksella valitsi nimimerkin, joka on hyvin lähellä omaani. Outoa.

        Aiheeseen palatakseni: Tämä ihana nuori nainen vaikuttaa minuun jo olemuksellaan. Hyvin harvoin tapaa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön, jonka kanssa pystyy olemaan 100% oma itsensä ja tuntee, että "kuulumme yhteen". Jotenkin vain kaikki on niin kohdillaan, kun olemme kahden.

        Ihastuksen tunne ja kahden ihmisen täydellinen yhteenkuuluvaisuuden tunne on niin hieno juttu, että toivon jokaisen ihmisen kokevan sen ainakin kerran eläissään! On vapauttava tunne katsoa toista suoraan silmiin ja nähdä toisen sieluun asti. Varsinkin, kun se näky sattuu olemaan erityisen kaunis.

        Tämä nainen on kaukana huppumalleista ja misseistä, mutta hän osaakin olla omalla tavallaan juuri oma itsensä. Hänessä kaikki on kohdallaan niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Hän on epätäydellisyydessään täydellinen. Hänen ulkonäköään jaksaisi ihastella loputtomiin. Hän on täysin ainutlaatuinen ja uniikki yksittäiskappale, joita on koko maapallolla yksi kappale.


      • Married?
        hävettää myöntää kirjoitti:

        Tuo klo. 14:01 kirjoittanut ei ole ketjun aloittaja eli minä. Tarkoituksella valitsi nimimerkin, joka on hyvin lähellä omaani. Outoa.

        Aiheeseen palatakseni: Tämä ihana nuori nainen vaikuttaa minuun jo olemuksellaan. Hyvin harvoin tapaa vastakkaista sukupuolta olevan henkilön, jonka kanssa pystyy olemaan 100% oma itsensä ja tuntee, että "kuulumme yhteen". Jotenkin vain kaikki on niin kohdillaan, kun olemme kahden.

        Ihastuksen tunne ja kahden ihmisen täydellinen yhteenkuuluvaisuuden tunne on niin hieno juttu, että toivon jokaisen ihmisen kokevan sen ainakin kerran eläissään! On vapauttava tunne katsoa toista suoraan silmiin ja nähdä toisen sieluun asti. Varsinkin, kun se näky sattuu olemaan erityisen kaunis.

        Tämä nainen on kaukana huppumalleista ja misseistä, mutta hän osaakin olla omalla tavallaan juuri oma itsensä. Hänessä kaikki on kohdallaan niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Hän on epätäydellisyydessään täydellinen. Hänen ulkonäköään jaksaisi ihastella loputtomiin. Hän on täysin ainutlaatuinen ja uniikki yksittäiskappale, joita on koko maapallolla yksi kappale.

        Hmm...voitko kertoa sen verran, että onko nainen vaalea vaiko tumma, ikä?


      • hävettää myöntää
        Married? kirjoitti:

        Hmm...voitko kertoa sen verran, että onko nainen vaalea vaiko tumma, ikä?

        Hän on tumma, ikä on 25-30 vuoden välillä. Eikä hän ole naimisissa.


    • keho rakastuu

      http://teema.yle.fi/ohjelmat/juttuarkisto/keho-rakastuuu

      Kannattaa katsoa vaikka Youtubesta pätkissä, kun ei kai Yleltä enää onnistu katselu.

      Onko rakkaus aivoissa vai genitaaleissa? Draamaa ja tiededokumenttia yhdistävä Thierry Binistin ohjaama elokuva havainnollistaa kolmiulotteisen animaation keinoin, mitä rakastuvan ihmisen sisällä tapahtuu.

      Rakkautta, äärimmäisen kiehtovaa aihetta, on tieteellisesti tutkittu vasta viime vuosikymmenet.

      Thierry Binistin ohjaaman dokumenttielokuvan keskiössä ovat nuori ”rakkauden neurobiologiaan” erikoistunut tiedenainen Emile ja hänen rakastunut ystävättärensä Juliette. Visuaalisesti rajoja rikkovassa elokuvassa sukelletaan rakastuneen ihmisen kehonsisäiseen maailmaan. Kaksi miestä ja yksi nainen – klassinen tarina.

      Tiede ja rakkaus kietoutuvat kiihottavasti yhteen tässä kolmiodraamaa kuvaavassa elokuvassa. Tarinassa kohtaavat useat tyylilajit. Tunteellinen rakkauselokuva johdattaa katsojat rakastuneiden suloiseen maailman sydänsurujen varjoja unohtamatta. 3D-kuvat avaavat ovet biologian ja anatomian maailmaan. Mitä kehossa tapahtuu, kun ihminen rakastuu?

      • hävettää myöntää

        Erinomainen vinkki. Kiitos!


    • paris is burning

      Mua ei kyllä oikein jännitä, mutta ongelmani on sellainen tietynlainen ylilataus. Eli alan yrittää kovasti kaikkea että saisin hänet nauramaan. Joskus liiallinen yrittäminen on kostautunut, ja varmasti nainenkin on pannut merkille että yritän liikaa, mikä taas ei ole hyvä piirre.

      Mutta eihän se helppoa ole kun nähdään harvoin ja sitten sitä haluaisi heti heittää hyvää juttua kun pääsee vaihtamaan kuulumisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe