Voiko tansseista löytää seuraa?

tanssivamies

Toisen keskustelun tanssimiehestä innoittamana pohdin asiaa.
Osaa yleisimmät tanssit ja olen saanut viennistäni positiivista palautetta. Olen ihan ok-näköinen eikä mitään suurempaa ongelmaa pitäisi olla. Lisäksi olen sinkku ja myönnän hakevani tansseista vakavaa ihmissuhdetta.
Mutta se tuntuu lähes mahdottomalta. Eivät osaavat tanssijanaiset halua tutustua. He kun ovat _vain tanssimassa_. Kappaleparin jälkeen he kirmaavat hakuriviin että ehtivät toisen mukava tanssimiehen haettavaksi. Siinäpä juoksujalkaa perässä ns. etiketin mukaan olen palauttamassa heitä riviin. Ei ole aikaa eikä halua tutustua.

Kokemuksen perusteella ainoat mahdollisuudet saa satunnaisilta kävijöiltä. Heillä kun on mielessä muutakin kuin tanssin maksimointi. Tosin näihin tapauksiin on vain se yksi kerta koska eihän heitä toisen kerran tapaa: "En mä viitti mennä tansseihin kun kaikki tanssii niin hienosti enkä mä osaa niin tanssia".

Jotenkin taidan olla jo luovuttanut. Käyn tansseissa ja tanssin osaavien naisten kanssa koska silloin tanssimisesta nauttii. Joka kerta etsin kuitenkin sitä illan satunnaista kävijää jonka kanssa voi yrittää tutustua tositarkoituksella.
Eli pienet (mahdottomat?) on mahdollisuudet.

53

3491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisista tietävä

Tanssijanaiset haluavat tutustua hyviin tanssijoihin. Olet niin huono tanssija, että he pitävät sinua satunnaisena kävijänä. Kannattaa käydä kursseilla joka päivä muutaman vuoden ajan.

• tanssivamies

Olen käynyt kursseilla ja tansseissa useita vuosia. Tanssinopettajat ovat kehuneet vientiäni kun olen heitä tansseissa hakenut.

Mutta hyvä että sain nyt asiantuntijan tuomion. ;)
        Taso lienee sitten tosiaan niin kova että teen ihan oikein yrittäessäni tutustua vain näihin satunnaisiin kävijöihin joille vajavainen tanssitaitoni voisi riittää. Ehkä.

• tiedän mist.puhun
        tanssivamies kirjoitti:

Olen käynyt kursseilla ja tansseissa useita vuosia. Tanssinopettajat ovat kehuneet vientiäni kun olen heitä tansseissa hakenut.

Mutta hyvä että sain nyt asiantuntijan tuomion. ;)
        Taso lienee sitten tosiaan niin kova että teen ihan oikein yrittäessäni tutustua vain näihin satunnaisiin kävijöihin joille vajavainen tanssitaitoni voisi riittää. Ehkä.

hyvin tanssija ovat kierrätys kamaa. monet imu´tukset parkkiksella suorittaneet

Jopa n.....it köyrineet ja hylänneet,,, siitä vaan poitsu valkkaamaan

• Yrskä
        tiedän mist.puhun kirjoitti:

Kyllä se menee samoin lavoilla kun ravintoloissakin, jos olet ollut suosittu ravintoloiden baaritiskeillä tai lattioilla, todennäköisesti kysyntä jatkuu edelleenkin. Ellet, niin hyvällä tanssitaidolla voi petrata tilannetta ja moni mies tämän takia onkin lähtenyt tanssikursille.
        Samat vetovoimanlait ja ulkoiset piirteet, pätevät parketinkin naisiin. Kyllä ne haluavat hyvää ja kaunista, aivan kuten se ravintolan neitokainenkin. Tanssitaito tietenkin plussaa, huonollakin tanssitaidolla voi saada naista lavoilta. Tällöin tietekin vain täytyy olla ne muut puitteet kunnossa.
        Tuokin on totta, että hyvät tanssijat ovat monet sylit ja imutukset suorittaneet.
        Nämä asiat vain huomaa helpommin kun piirit ovat pienemmät ja samat ihmiset niissä pyörivät. Ei kai ne siitä vaihtamisesta kulu, kumminkin hyvin yleistä tanssirintamalla ja voihan kysellä tutulta mieheltä minkälainen oli kanssasi.
        Itsekin näihin keskusteluihin osallistunut.
        Kovin kokemattomia et kyllä löydä tanssipaikoilta, luultavasti suurin osa lavoilla kiertävistä ovat jossain vaiheessa nusasseet toisiaan.

• 16

sulle:tiedän mist.puhun
        puhut sontaa , ei kaikki naiset ole niinkuin sä luulet,
        Selvästi provooot

• WEDFGHJKL
        16 kirjoitti:

sulle:tiedän mist.puhun
        puhut sontaa , ei kaikki naiset ole niinkuin sä luulet,
        Selvästi provooot

Ole kyllä Yrskän kanssa paljolti samaa mieltä, kyllä ne samat kriteerit näyttävät pätevän siellä tanssilavan puolella kun muuallakin.
        Itsekkin olen tuon parinvaihdon huomannut olevan yleistä tanssivien ihmisten keskuudessa ja yleensä jos tanssiva ihminen on pois lavoilta, syynä on suhde ei tanssivaan.
        Kyllä se kierrätys toimii samoin kun muuallakin, todellakin vain huomaa parammin kun piirit on pienemmät. Kokemusta löytyy kierrätyksestä, en epäile yhtään. Hyvinkin voi olla, että suurin osa on tutustunut tanssivista ihmisistä toisiinsa muutenkin kun tanssin merkeissä...

• oikeita Naisia?

Riippuu tanssijoista. Kellarissa ja Tusussa vakiporukalta hereää herkeästi,jos osaat tanssia. lavoilla näiltä samoilta tyypeiltä myös-tarjoavat tavaraansa. Parasta mitä miesten rivissä kuulin,kun yksi näistä teki naistenhaulla Ruusussa haun sanoilla haluuksä maistaa mua?.
        Tavaraa on tarjolla,mutta pilaantunutta. itse arvostan naisia jotka ei ole tyrkkyjä,haluan itse valita. Jos ne on tyrkkyjä minulle,niin seuraanpa vaan,niin ovat kyllä muillekkin.Joten ole aktiivinen itse ja osoita että olet ihmisestä kiinnostunut ja hae rohkeasti ja pyydä tuplia vaikka.

• Montaa koloa kaivanu

Ei pidä paikkaansa,naisia parveilee vieressäni tansseissa vaikken osaa
        yhtään tanssia.
        Petihommat kyllä menee sitäkin paremmin,siksi varmaan kysyntää
        riittää.

• Nähnyt montaa venyty

Puhut tässä asiaa,hyvät tanssijat ottaa kohteekseen tietyn naisen jota
        tanssitetaan tosissaan,sitten kun saadaan piparia kerran pari,otetaan uusi kiinekohta seuraavaksi.

• tiiiiit

Tietenkin voit löytää ja se on jopa todennäköistä.
      Miksi sanot niin, että "ainoat mahdollisuudet saa satunnaisilta kävijöiltä"? On siinä välillä paljon muutakin porukkaa. Voi olla parempi, että lopetat ajattelemasta siellä olevia naisina minään lokeroina, kaikki ovat yksilöitä.

• Sinikka Maarit

Kai sitä voi, ihan eri asia on sitten haluatko. Siellä seisoskelee rivistössä ihmisiä joiden elämän tähtihetki on tanssia jotakin metsurinhumppaa. Ehtoopuolella olevia ihmisiä jotka vaikka tykkäävät tanssia eivät ole saaneet aikaiseksi edes vakiotanssikurssia koko pitkän elämänsä aikana. Melu on kova ja orkesteri soittaa valssia ja kansa tanssii tangoa. Onhan tuo nyt toki parempi kuin netistä tai ravintolasta mikä lienee se pohjanoteeraus.

• Äläs ny

Äläs nyt sentään liioittele ja luule itsestäsi liikoja SM. Niin ehtoopuolella olevia tanssijoita en sentään ole millään tanssipaikalla tavannut ettei ne tunnistaisi tanssilajia ja tanssisi väärää tanssia. Monet iäkkäämmät tanssijat ovat saaneet taitonsa perinteenä eli taito on siirtynyt äidiltä tyttärelle ja tytöt ne aikanaan sitten opettivat pojat tanssimaan. Näin oppineiden joukossa on vieläkin todella taitavia luonnonlahjakkaita tanssijoita.
        Humppa on hauska ja vauhdikas suomalainen tanssi niille ketkä sitä todella osaa.
        Sensijaan näkee paljonkin nuoria jotka osaa vain buggia ja yrittää sillä sitten tanssia kaikki tanssit 3 - jaollisetkin.

• proot

Vakiotanssikursilla ei vielä pärjää, edes välttävästi lavoilla. Vaikka olisi se f-luokan katselmuskin suoritettu, niin ei vielä voida puhua tanssimisesta.

• Quickkari
        proot kirjoitti:

Vakiotanssikursilla ei vielä pärjää, edes välttävästi lavoilla. Vaikka olisi se f-luokan katselmuskin suoritettu, niin ei vielä voida puhua tanssimisesta.

Joo, ei pärjää.
        F katselmuksessa vakioista on hidas valssi ja quick step ...niillä ei lavoilla pärjää, muutakin tarvitaan.

• proottari
        Quickkari kirjoitti:

Joo, ei pärjää.
        F katselmuksessa vakioista on hidas valssi ja quick step ...niillä ei lavoilla pärjää, muutakin tarvitaan.

Taitaa myös tuo alempien kilpatanssiluokkien taitotaso olla melkoisen heikonlainen, voidaanko edes aina puhua tanssimisestakaan.
        Myös jos omaksuu kilpatanssin tanssiasennon, tyylin ja asenteen, se ei kyllä sovellu lavoille, jos siellä muitakin on.

• Suvi kaikilla
        proottari kirjoitti:

Taitaa myös tuo alempien kilpatanssiluokkien taitotaso olla melkoisen heikonlainen, voidaanko edes aina puhua tanssimisestakaan.
        Myös jos omaksuu kilpatanssin tanssiasennon, tyylin ja asenteen, se ei kyllä sovellu lavoille, jos siellä muitakin on.

Ei sovi, ei. Kilpatanssityyli ja ryhti ei sovi lavoille. Lavoille sopii se haaruvälihinkkaustyyli se näyttää kauniilta supisuomalaisena kansantanssityylinä. Etenkin kauniissa Suomen suvessa tanssittuna.

• Keskittäminen kannat

Tietysti voi löytää. Kysymys on vain siitä keihin ne hakunsa keskittää. Jos hakee koko ajan hyviä mutta varattuja, niin aika huonolta näyttää. Keskitä hakusi vain niihin sinkkuihin, niin takuulla joskus natsaa. Ei kukaan sinkku ole " vain tanssimassa" .

• Tanssin vuoksi

Jo on epätoivoista, jos tansseissa käydään vain kumppanin etsinnän vuoksi. Tanssi on sellainen nautinto, että se vie mukanaan ja on aikamoisen harvinaista, että sieltä elämän kumppani löytyy. Sen voi tavata vaikka kaupan kassalla, jos niin on tarkoitus.
      Voi siellä niitä sinkkuja liikkua myös siinä tarkoituksessa ja eihän se kiellettyä ole, mutta itse ainakin toivon tanssi-illoilta niitä ihania vientejä.

• jjkot

Eipä se ole mitenkään epätoivoista! Parin löytäminen on monille syy lähteä ulos. Bonuksena kun löytää tanssivan kaverin niin tanssi myös jatkuu.

• rtjhstjsrrij

Miten voit olettaa "Tanssin vuoksi" noin negatiivisesti, ettei tansseista voi löytää seuraa? Olet varmaan pettynyt muutaman kerran, kun ihastuksesi kohde onkin halunnut jatkaa tansseissa käyntiä yksin?

Voin allekirjoittaa, että kyllä sieltä tansseista saattaa löytyä jopa elämänkumppani! Minä pyörin muutaman vuoden "sisäsiittoisissa" piireissä, joissa tanssitettiin vain tuttuja ja joiden kanssa oli tanssittu ennenkin jo monet kerrat. Sorruin tuohon myös itse, lukeuduinhan tuolloin noihin parjattuihin pro-tanssijoihin.

Sitten tuli kyllästyminen ja suunnittelin jopa vaihtaa lavat tanssikapakoihin (!!!), ihan vaan vaihtelun vuoksi. Onneksi kuitenkin päätin vaan vaihtaa maisemia jaaloin käydä vähän kauempana olevilla tanssipaikoilla. Kuinka ollakaan, sieltähän se sitten oma kultakin löytyi, tanssien maailmasta!

Monille muillekin voisi osua ihan samanlainen onni, jos suostuttaisiin luopumasta niistä ihanista vakiotanssitettavista / vakiotanssittajista ja annettaisiin elämän viedä!

Tansseja harrastuksenaan pitävät kun eivät anna minkään tanssiystävyyden muodostua vakavaksi, siinähän menisi harrastus! No, minä olen löytänyt paljon muitakin mukavia harrastuksia ja nyt tanssin enää vain ja ainoastaan vaimoni kanssa!

• Tanssin viemä
        rtjhstjsrrij kirjoitti:

Miten voit olettaa "Tanssin vuoksi" noin negatiivisesti, ettei tansseista voi löytää seuraa? Olet varmaan pettynyt muutaman kerran, kun ihastuksesi kohde onkin halunnut jatkaa tansseissa käyntiä yksin?

Voin allekirjoittaa, että kyllä sieltä tansseista saattaa löytyä jopa elämänkumppani! Minä pyörin muutaman vuoden "sisäsiittoisissa" piireissä, joissa tanssitettiin vain tuttuja ja joiden kanssa oli tanssittu ennenkin jo monet kerrat. Sorruin tuohon myös itse, lukeuduinhan tuolloin noihin parjattuihin pro-tanssijoihin.

Sitten tuli kyllästyminen ja suunnittelin jopa vaihtaa lavat tanssikapakoihin (!!!), ihan vaan vaihtelun vuoksi. Onneksi kuitenkin päätin vaan vaihtaa maisemia jaaloin käydä vähän kauempana olevilla tanssipaikoilla. Kuinka ollakaan, sieltähän se sitten oma kultakin löytyi, tanssien maailmasta!

Monille muillekin voisi osua ihan samanlainen onni, jos suostuttaisiin luopumasta niistä ihanista vakiotanssitettavista / vakiotanssittajista ja annettaisiin elämän viedä!

Tansseja harrastuksenaan pitävät kun eivät anna minkään tanssiystävyyden muodostua vakavaksi, siinähän menisi harrastus! No, minä olen löytänyt paljon muitakin mukavia harrastuksia ja nyt tanssin enää vain ja ainoastaan vaimoni kanssa!

Hieman provosoin, koska sieltä minäkin kultani löysin, mutta kun ajattelee miten kauan olen lavoja kiertänyt ja pitkin poikin Suomea tuntuu se epätoden näköiseltä.
        Vaikka kuinka haluasitte ajatella, että olisin etsinyt sieltä kumppania, voin sanoa, että en todellakaan, koska aina ajattelin, että tanssiminen on niin mukavaa, että en halua asettua aloilleni. Sattuma kuljettaa ja ihmeitä tapahtuu..

• TanssivaSinkkuNainen

Ensinnäkin.. naisen odotetaan palaavan riviin kahden kappaleen jälkeen, se on käytäntö. Käytönnön voi kiertää pyytämällä ns. "tuplat" (tai vaikka triplat). Moni nainen odottaa edelleen, että aloite tulee mieheltä.. eli sanoisin, että sinun pitää kysyä, eikä odottaa, että nainen jää maleksimaan kanssasi tanssilattialle kahden kappaleen jälkeen automaattisesti. Nainen saattaa itse olla arka tekemään aloitetta mihinkään, kun pelkää karkoittavansa hyvän hakijan!

"Osaan yleisimmät tanssit" Okei, tämä on liukuva käsite. Yleisimmillä tansseilla joku voi tarkoittaa valssia, foksia, humppaa ja tangoa. Ja toisella yleisimmät sisältävät lavalattarit ja swingtanssit myös. Tanssitat yleensä vain hyvin tanssivia.. ja he tunnetusti ovat vaativia. Suurin osa erittäin hyvin tanssivista naisista odottaa mieheltä varsin laajaa osaamista, eli myös ne lavalattarit ja swingtanssit. Jos hallitset nämäkin lajit suvereenisti, myös hyvin tanssivat naiset ovat aivan mahdollinen kohderyhmä.

Oletko kysynyt tanssittamiasi naisia kahville, ulos syömään.. tai edes tanssikursseille, tansseihin jne.? Oletan, että tiedät ketkä tanssittamistasi ovat sinkkuja.. vai tanssitatko kenties ainoastaan varattuja? siis tämä koskee nyt myös niitä hyviä naisia, kyllä heissä on varmasti sinkkuja.

Jos nyt on niin, että kaikki normaalisti tanssittamasi naiset ovat varattuja, on kohderyhmäsi täysin väärä. Sinun pitää alkaa hakea niitä, jotka ehkä eivät ole aivan niin taitavia kuin normaalisti hakemasi. Heissä voi olla kehityskelpoisia ja pariutumishaluisia naisia. Yleisestikin ottaen kannattaa laajentaa hakurepertuaariaan, koska jos tanssitat aina vain samoja, niitä joiden kanss aolet jo tanssinut vuosia, tuskin koskaan löydätkään sitä "helmeä".

Hätäilemällä ei saa aikaan mitään hyvää, eli kärsivällisyys on hyvästä. Sinuna tanssittaisin mielenkiintoista naista tiheämmin, jutustelisin kevyesti tanssin lomassa ja jos hän aktivoituu juttelemaan takaisin, pyytäisin vaikka kahvioon kahville jne.

Vielä viimeiseksi: Kuinka korkealla rimasi on? Kelpuutatko ainoastaan itseäsi esim. 10 vuotta nuoremmat kaunottaret potentiaaliseksi kumppanimateriaaliksi? Tarkastele siis kriittisesti kriteerit jotka olet asettanut puolisokandidaatille.. ovatko ne linjassa sen kanssa, mitkä omat edellytyksesi ovat? huom. Tässä kohtaa kannattaa olla erittäin realistinen.. joskus tuntuu, että moni viisikymppinen mahakas ja kaljuuntuva keski-ikäinen mies kuvittelee edelleen olevansa 20 vuotias salskea nuorukainen jonka jalkoihin jokainen neito lankeaa...?

Kysyn tätä sen vuoksi, että monesti tanssipiireissä tuntuu miehillä olevan ottajan markkinat.. eli moni paremmin tanssiva mies ei edes vilkaise oman ikäluokkansa naista, vaan katselee vain itseään reilusti nuorempia ja hakee ainoastaan parhaimmistoa. ts. kaventaa valikoimansa liian kapeaksi.

• klassinenhali

ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon ap:n tekstin. Pois siitä otan tuon että olisin hyvä tanssimaaan. Olen sitä vain itseni mielestä, koska haluan oppia uutta koko ajan ja myös opin. Missä siis tälläinen samoin ajatteleva?

• AinaVoiTanssia

Näin tanssivana sinkkunaisena voin sanoa, että olisi oikeasti mukava löytää joku jonka kainaloon käpertyä tanssien jälkeenkin.

Vuosienkaan tanssimisen jälkeen ei vain ole onnistanut.. itse en ketään kehtaa kysyä mihinkään, eikä oikein kukaan sopivan ikäinen tai muuten sopivan oloinen ole ilmaissut mielenkiintoa.. muutama 10 vuotta vanhempi on ollut kiinnostuneita, mutta haluaisin oman ikäistäni seuraa.

Lapsia ei ole, ulkonäköä on ja tanssitaito hyvä. Niistä siis ei pitäisi kiikastaa.. se vaan, että tuntuvat nuo oman ikäluokan (päälle kolmekymppiset, alle nelikymppiset) katselevan ja tanssittavan vain niitä parikymppisiä.

En voi sanoa että etsisin aktiivisesti tanssipaikalta ketään. Silmät pidän auki, mutta tanssin lähinnä koska tanssiminen on minusta parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä. En siis mainosta sinkkuuttani, enkä tyrkytä itseäni. tanssin pidän hauskaa ja jos oikea mies kysyy.. voisin vaikka lähteäkin kahville :)

No, jatkan tansseja, ehkäpä sitä jonain iltana vielä onnistaa ja tulee vastaan se oikea mies.

• rrrrrrtiiiiippi

Miten olisi pieni flirtti? Se on jopa Suomessa sallittua. Silmiinkin saa katsoa.
        Jos esiintyy koko ajan viileänä niin on todella vaikea tietää kuka on vain tanssimassa.

• pohjanmaan tanssija
        rrrrrrtiiiiippi kirjoitti:

Miten olisi pieni flirtti? Se on jopa Suomessa sallittua. Silmiinkin saa katsoa.
        Jos esiintyy koko ajan viileänä niin on todella vaikea tietää kuka on vain tanssimassa.

Ei se flirttikään aina auta..:)Itse olen sinkkunainen ja tanssinu vuosia.Karkuun minua ei tarvi juosta,mutta en vain ole lavoilta sitä oikeaa tanssikaveria löytänyt,vaikka käyn eri paikoissa.
        Varmaan se löytyy sitten lavan ulkopuolelta:)täytyy vaan sitten opettaa mies tanssimaan jos ei muu auta tai lopettaa itse tanssiminen...joskaan sekään ei helppoa liene.
        Mutta on elämässä muutakin tärkeää kuin tanssi jos haluaa oikeaa parisuhdetta.

• pohjolanpoikii
        pohjanmaan tanssija kirjoitti:

Ei se flirttikään aina auta..:)Itse olen sinkkunainen ja tanssinu vuosia.Karkuun minua ei tarvi juosta,mutta en vain ole lavoilta sitä oikeaa tanssikaveria löytänyt,vaikka käyn eri paikoissa.
        Varmaan se löytyy sitten lavan ulkopuolelta:)täytyy vaan sitten opettaa mies tanssimaan jos ei muu auta tai lopettaa itse tanssiminen...joskaan sekään ei helppoa liene.
        Mutta on elämässä muutakin tärkeää kuin tanssi jos haluaa oikeaa parisuhdetta.

Häätyy mennä sinne Latosaareen. Sieltä niitä oikeita tanssikavereita löytyy.

• SellaistaSeOn
        rrrrrrtiiiiippi kirjoitti:

Kyllä minä silmiin katselen ja kauniisti hymyilen miellyttävälle miehelle. Vaan eipä ole kahvikutsuja kuulunut.

Jos esiinnyn silminnähden viileänä, en mitä suurimmalla todennäköisyydellä ole itse kiinnostunut tanssittajastani.. todennäköisesti hän ei myöskään ole erityisen hyvä viejä, koska hyvä vienti kirvoittaa hymyn herkästi huulille.

Kyllä sen mielenkiinnon pitää olla alusta asti molemminpuolista. Jos mies ei miellytä muuten, niin ei siinä auta hyväkään tanssitaito, eikä paksu lompakko, koulutus tai muu vastaava materia. kemiaa pitää olla!

• tanssssija
        SellaistaSeOn kirjoitti:

Kyllä minä silmiin katselen ja kauniisti hymyilen miellyttävälle miehelle. Vaan eipä ole kahvikutsuja kuulunut.

Jos esiinnyn silminnähden viileänä, en mitä suurimmalla todennäköisyydellä ole itse kiinnostunut tanssittajastani.. todennäköisesti hän ei myöskään ole erityisen hyvä viejä, koska hyvä vienti kirvoittaa hymyn herkästi huulille.

Kyllä sen mielenkiinnon pitää olla alusta asti molemminpuolista. Jos mies ei miellytä muuten, niin ei siinä auta hyväkään tanssitaito, eikä paksu lompakko, koulutus tai muu vastaava materia. kemiaa pitää olla!

Olet oikeassa kemiaa pitää olla, muuten se on vaan itsensä pettämistä ja ajan haaskausta. Oletko itse sitten hyvä tanssimaan ? Huonosta ja raskaasta tanssitettavasta ei millään jaksa kiinnostua.
        Niin se on monimutkaista tuo kahden ihmisen välinen vetovoima sitä joko on tai ei ole. Paksu lompakko ei auta paljoakaan, jos sen takia ryhtyy suhteeseen melko pian ei enää tykkää itsestään.
        Mutta jos tanssi kulkee hyvin yhteen sillä pääsee ainakin hyvään alkuun.

• RimaKorkealla?
        tanssssija kirjoitti:

Olet oikeassa kemiaa pitää olla, muuten se on vaan itsensä pettämistä ja ajan haaskausta. Oletko itse sitten hyvä tanssimaan ? Huonosta ja raskaasta tanssitettavasta ei millään jaksa kiinnostua.
        Niin se on monimutkaista tuo kahden ihmisen välinen vetovoima sitä joko on tai ei ole. Paksu lompakko ei auta paljoakaan, jos sen takia ryhtyy suhteeseen melko pian ei enää tykkää itsestään.
        Mutta jos tanssi kulkee hyvin yhteen sillä pääsee ainakin hyvään alkuun.

Ei se tanssitaidosta kiinni ole.. olen hyvä vietävä ja hyvä tanssija, eli en ole mikään perässä raahattava, olkapäästä roikkuva myllynkivi :)

Toki oppimista on aina, harjoitella voisi enemmänkin jne. Valmiiksihan tanssissa ei tule koskaan. tanssin kuitenkin hyvin kaikkia perinteisiä lajeja ja sen lisäksi hyvin myös KA-lajeja, mukaanlukien lattarit.

Siinä olet oikeassa, että hyvä tanssitaito edesauttaa kiinnostuksen syntymisessä. Mutta jos nykyinen taitotasoni ei ole sen suhteen riittävä.. niin sitten on rima niin korkealla, ettei sinne yllä käytännössä enää juuri kukaan.

• Tanssssija
        RimaKorkealla? kirjoitti:

Ei se tanssitaidosta kiinni ole.. olen hyvä vietävä ja hyvä tanssija, eli en ole mikään perässä raahattava, olkapäästä roikkuva myllynkivi :)

Toki oppimista on aina, harjoitella voisi enemmänkin jne. Valmiiksihan tanssissa ei tule koskaan. tanssin kuitenkin hyvin kaikkia perinteisiä lajeja ja sen lisäksi hyvin myös KA-lajeja, mukaanlukien lattarit.

Siinä olet oikeassa, että hyvä tanssitaito edesauttaa kiinnostuksen syntymisessä. Mutta jos nykyinen taitotasoni ei ole sen suhteen riittävä.. niin sitten on rima niin korkealla, ettei sinne yllä käytännössä enää juuri kukaan.

Niin se on, tanssitaito edesauttaa ja se tunne on molemminpuoleinen.
        Olen huomannut, että tanssitaitoa arvostavat naiset kiinnostuvat miehestä, jos tuntevat, että mies on niin hyvä tanssimaan, että nainen joutuu panemaan parastaan kaiken aikaa. Eli olisi ihanteellista jos mies olisi kuitenkin tanssitaidossa pikkuisen parempi...
        Jos sinulle sattuu harvoin hyviä tanssittajia ja siksi et helposti hyvänä tanssijana itse löydä kiinnostuksen kohteita.
        Jos tanssit lattareitakin niin lavoilta harvoin löytyy miehiä jotka osaavat ohjata lattarikuvioita hyvin. Melkein tarvitaan kilpataustaa miehillä ennenkuin oikein makeesti menee.
        No uskon kyllä että tanssitaito sinulla on niin hyvä, että tuskinpa kellään lavatansseissa voi olla rima niin korkealla.

• sydämein niin haluaa

Hän oli sanonut, ettei sekoa yhteenkään mieheen vähään aikaan, eronsa jälkeen. Minäkin olin päättänyt samoin. Molemmat kävimme lavoilla. Ja molemmat olimme "viileän jääviä", Eli nautimme vain tanssimisesta. Yksi ainoa vilkaisu suuntaani tauon aikana, kertoi kaiken. Naimisissa on oltu nyt kahdeksan vuotta.

• Ronkeli nainen Lapua

Ei voi löytää,jos sinulle kelpaa nainen kuin nainen voit toki sitten hetken seuraa löytää,sinussa vaan on joki asia ettei naiset ole kiinnostuneet sinusta.
      Me naiset ollaan ronkeleita ei kelpuutetakkaan ketä vaan,valkataan todella
      tarkkaan,miehen ominais hajullakin on merkitystä,vaatteet pitää olla puhtaat
      mieluusti uudet ja laatumerkkiä.

• May I

Monet naiset taitavat olla aika varovaisia lavoilla käyvien miesten suhteen. Ei olisi mukavaa huomata toisen olevan vain hakemassa vaihtelua. En koskaan tekisi itse aloitetta lähempään tutustumiseen, koska en halua tyrkyttää itseäni.

Jos miehen kanssa synkkaa, tanssin mielelläni useamman tanssin hänen kanssaan. Lähempi tutustuminen ei kuitenkaan onnistu lavalla, sillä orastava ihmissuhde on herkkä asia. Toivoisinkin, että minusta kiinnostunut mies ehdottaisi vaikkapa lounasta, tanssikurssia tai retkeä jonnekin. En vain voi syöksyä suinpäin kenenkään syliin, saati sänkyyn, jos en ole edes ihastunut. Ja ihastuminen puhumattakaan rakastumisesta taas vaatii tutustumista.

Aika toivotonta. :(

• Helo

"Ronkeli nainen Lapua" kirjoitaa

miehen ominais hajullakin on merkitystä......

Voiko olla niin että ihmisen veriryhmä jotenkin vaikuttaa tuohon ominaishajuun.
      Nainenhan tuon haistaa jos joku sillä vaikka mies seisoisi täydessä naisten jumppasalissa niin siellä ei kyllä haise miehen nenään miltään.

A-veriryhmän henkilöiden punasolujen pinnalla on antigeeni A:ta, ja heidän veressään on antigeeni B:n vasta-aineita.
      B-veriryhmän henkilöiden punasolujen pinnalla on antigeeni B:tä, ja heidän veressään on antigeeni A:n vasta-ainetta.
      AB-veriryhmän henkilöiden punasolujen pinnalla on sekä antigeeni A:ta että B:tä eikä heillä ole veressään vasta-ainetta kummallekaan.
      O-veriryhmän henkilöiden punasolujen pinnalla ei ole kumpaakaan antigeeniä, mutta heidän veressään on vasta-ainetta molemmille antigeeneille.

Jostain kumman syytä sillä naisella jota ei olisi edes uskonut olevan olevassa on sama veriryhmä kuin itsellä. Mitenkäs teillä muilla?

• raikas purjehtija

Olen aina luottanut naisen hajuaistiin. Siksi tansseihin mennessä pitää olla suihkunraikas, vaikka hikoaisikin. Joskus nuorempana pesin paitani Surffilla, sillä sai puhtaan tuoksun. Tuntuu ihan mukavalta, kun nainen painaa poskensa poskea vasten ja sanoo, sää tuoksut raikkaalta. -- Tuosta veriryhmästä. Vaimollani on A - , taitaa olla aika harvinainen. Siksi varmaan olemme, kuin P ja P, koska itsestäni on sanottu, että oot sää harvinainen mies.

• etsiväsinkkunainen

Missä käyt tanssimassa tanssivamies?

• Tarpeeksi piparia sa

Kyllä tansseista seuraa löytyy,miehen pitää olla siisti raitis ja normaalipainonen,kukapa huolii uuteen Hästens sänkyynsä
      painavaa miestä,ei sellaista naista löyhdy sinulle mistään.

Naiset hakeutuu seuraani vaikken erityisemmin pidäkkään siitä.

• töttörrööö

"Naiset hakeutuu seuraani vaikken erityisemmin pidäkkään siitä."

No mutta eikös etelässä ole paikkoja joissa mies voi tanssia miehen kanssa?

• Hyvä konsti:
      Jos vähääkään tuntuu että keskinäinen juttu luistaa ja japo tanssi sujuu,
      katot silmiin ja kysyt:

Kelpaako neidille ehkä hyvänäpito ja kainalohoito ja hymyilet päälle :-)

jos nainen on sitä itseään vailla, oot siistin näköinen, et haise hieltä tms
      puhtaat kamppeet päällä, tukka leikattu, henki ei haise
      etkä puhu rivoja, harva nainen kieltäytyy suoralta kädeltä.
      Anna aikaa miettiä. Sano vaikka että tuut hakeen uudestaan,
      mitä mieltä on ...

• naisista tietävä

mies sanoo: "kelpaako neidille ehkä kainalohoito"
        nainen ajattelee: "voi herranen aika, jäikö ne aamulla ajelematta?"

• lahtitre35

Suurin osa naisista käy tansseissa vain harrastamassa liikuntaa ja siinä sivussa testaamassa omaa markkina-arvoaan. Suurimmalla osalla on mies tai poikaystävä joka ei tiedä mitään siitä mitä lavalla tapahtuu. Suurin osa näiden naisten miehistä on urasuuntautuneita ja tyhmiä. Naiset käyttävät hyväkseen molempia, tansseista vaimoa etsiviä normaaleja miehiä sekä omaa kotona uraa tekevää miestänsä. Laskelmoivaa paskaa on suuri osa tanssinaikkosista.

• toiset ei opi koskaa

"Kelpaako neidille ehkä hyvänäpito ja kainalohoito ja hymyilet päälle :-) "

Kaksi kaiken tappavaa aloitus, tai iskurepliikkiä olen kuullut, äskeinen on se toinen.
      Ja eka :
      Mitä pidät Yhdysvaltojen poliittisesta tilanteesta ?
      Kotimatkalla sitten yksin kuuntelee Yölintua: " Sitä saa, mitä tilaa." Ja menee taas nukkumaan kädet peiton alla.

• alpha_male

Kuten sanottu, tuota repliikkiä ei kannata joka naiselle
        mennä sanomaan. Jos ei minkäänlaista yhteyttä ole
        " kemiaa " ei tietenkään kannata vaivautua.

Ja se asian pitää esittää huumorilla höystäen.

Mielestäni kannattaa aina yrittää, jos oikeasti joku kiinnostaa,
        se on aina parempi kuin se, että jättää yrittämättä.
        Se on se " suden hetki " Se kun menee ohi, eikä käytä
        hyväksi, se on siinä sitten.
        Aika usein muuten näkee naisesta ensi silmäyksellä, kehonkielestä,
        hyväksyykö hakijan vai ei.

• Dance whit me

Tanssiva nainen

Itse käyn lavoilla vain tanssimassa mutta sen oikean kohdalle osuessa saattaisin hyväksyä kahvikutsun mutta en tanssi-iltana lähtisi mihinkään. Toivottavasti et pyydä kuitenkaan 2 kappaleen jälkeen....pelästyisin liian innokasta....

Haluan tanssia joka kappaleen (siis toivottavasti flaxi käy), ja eri tanssiversioina....fusku, bugg, cha-cha jne....perus setti ei tanssi-iltana riitä mikäli tanssipaikalle lipun olen ostanut.

Onnea kumppanin etsintään. Kyllä se oikea tulee vastaan ja silloin kun sitä ei enää etsi.

• 2 tärppiä

Tanssiminen on tosiaan hyvin monille tansseissa käyville naisille harrastus, eikä sen takia kannata kovin suoria ehdotuksia tehdä, eikä edes yrittää varata naista koko illaksi itselleen. Kannattaa pyrkiä sopimaan treffit jollekin toiselle päivälle sen sijaan, että yrittäisi päästä heti vällyjen väliin. Sillä tavalla voi jotain suhdetta kehittyäkin.

Itse olen päätynyt 2 kertaa pidempiaikaiseen suhteeseen lavatansseissa käyvän naisen kanssa. Molempia sain lämmitellä yli vuoden. Ensimmäistä jopa 2 vuotta.

• Naisista parhain

Montakos minuuttia se varsinainen suhde sitten kesti?

• 2 tärppiä

Ensimmäinen 5 vuotta ja tämä toinen toistaiseksi vajaat 2 vuotta.

• arojänis

3, puheitten kanssa

• kyllä löytyy

Kaikki mies suhteeni ovat löytyneet tansseista. Tosi mukavia ja kunnollisiakin on ollut joukossa sekä aviomieheni löytyi ravintolatansseista. Avioliitto kesti 17 vuotta (kuollut)

Riippuu itsestään miten avoimin mielin liikkuu. Mutta liian tungetteleva ei saa olla. Minun suhteeni ovat tulleet vastaan ilman sen kummempia iskuyrityksiä.

Erään miehen kanssa juttelimme varmaan 5 vuotta tavatessamme, mutta sitten eräänä iltana hän tarjosi autokyytiä ja rupesimme seurustelemaan. Olemme vieläkin onnellisia yhdessä.

• Taavitavi

Oletkin nainen, se lienee hivenen eri asia kun olla tavis miehen roolissa.
        Keskiverto naisen ei tarvitse normaalisti tehdä mitään ja on kysyntää muuallakin kun tanssipaikoilla.

• Helinä keiju

Helinä keiju,nimellä esiintyvä pieni vaalea n:35v. kiertää eteläsuomen lavoja etsii kaveria,on jo rasittavaa kun itse seurestelen ja haluaisin nauttia tanssista mut hän haluais muutakin. Tässä kannattais poikamiesten tutustua! Hän käy ainakin Mäntsälä,Pesäkallio,Riutanharju,

• Anonyymi

Löysin tanseista tytön kultsalta 45v 2 tytärtä nyt ollaan eläkeelä päivä tansit kova sana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe