Mistä löytäisi (normaalia) kuvausseuraa? Onko ideoita miten lähteä hakemaan sitä. Omat tutut eivät siitä varmaankaan innostu, heillä on oma elämänsä. Kameraseura ei ole myöskään ykkösratkaisu tampereella.
Mistä kuvausseuraa
4
292
Vastaukset
- rohkeasti juttusille
Itse olen törmäillyt jos jonkilaisiin porukoihin kun vaan olen mennyt jollekkin ulkoilureitille pällistelemään.
Varsinkin jos omaa järjestelmäkameran niin "kaikki" kuvaamisesta innostuneet tulevat juttelemaan, varsinkin jos kuvaavat itsekkin.
Vähän kun koiraa ulkoiluttaisi siis :-) - jhwgej
Kuvatessa tapaa kuvaajia. Riippuu sitten omasta seurallisuudesta, miten tutustuu.
- ynseät ihmiset
Vastahan palstalla oli kirjoitus siitä miten katukuvaajan kamerasta kysellyt olikin jäänyt tutustumatta kyseiseen ynseähköön herrasmieheen...
- Ynseänpuoleinen
ynseät ihmiset kirjoitti:
Vastahan palstalla oli kirjoitus siitä miten katukuvaajan kamerasta kysellyt olikin jäänyt tutustumatta kyseiseen ynseähköön herrasmieheen...
Meitä on moneksi. Yhden kokemuksen perusteella ei ole syytä vetää hätiköidyn yleistettyjä johtopäätöksiä.
Olen eläkeiän kynnyksellä oleva mies. Ostin pari viikkoa sitten alehintaiset sukset ja lähdin yksinäni koeajamaan niitä (oltuani vuosikausia hiihtämättä). Jo parinkymmenen minuutin kuluttua huomasin pysähtyneeni latujen risteyskohdassa juttelemaan innokkaasti hiihtovälineistä suunnilleen ikäiseni naisihmisen kanssa! Keskustelunaloitus tuli hänen taholtaan.
Ihan positiivinen kanssaihminen! Ehkäpä minä olin kovinkin ynseä, kun tyydyin muutaman minuutin juttutuokion jälkeen vain toivottamaan aurinkoiset keväänjatkot enkä ryhtynyt hieromaan lähempää tuttavuutta.
Harrastevälineet (edellisessä ja seuraavassa tapauksessa sukset) yhdistävät helposti ihmisiä. Kerrotaan, että urheilufanaatikko Lauri ”Tahko” Pihkala (1888–1981) ilahtui kerran suuresti nähdessään kahden hiihtoasuisen neitokaisen nousevan bussiin, jolla matkusti. Hän vääntäytyi tyttöjen luo takapenkkiin ja alkoi tenttiä heitä heidän hiihtoharrastuksestaan. Käytiin läpi suksimerkit ja sauvatyypitkin... Sitten Tahko erehtyi kysymään toiselta: ”Anteeksi, saanko vielä olla utelias: mitä SITEITÄ neiti käyttää?” Silloin ukkeli oli vähällä saada ympäri korvia. Että nuoret naisetkin voivat sitten olla ynseitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462