Lääkeet huumausaineina

**~CANNABIS~**

Eli mitkä apteekista ilman reseptiä saatavat lääkkeet sopii tähän tarkoitukseen, millä lääkkeillä saa esim. jonkun tripin tai muuten vaan sellaisen olon et ihan ku ois kamaa vetäny?

61

8632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx-xxx

      Apteekin viereiseltä kadulta voit saada jotain. Apteekista et.

    • slopå

      Apteekin viereiseltä kadulta, just joo, tuohan auttaa aloittajaa paljon!! Vitun trolli! Olisit voinu ees vastata kysymykseen kunnolla. Mä en osaa auttaa kun ei ole noista oikein kokemusta ite tulle vedettyy bentsoi, kannabista, pirii, ei oo noita apteekin lääkkeitä tullu vedettyä.

      • afdavses

        Kyllä bentsoja ja piriä saa apteekista. Tekstin perusteella oot joko reilusti alaikäinen tai ihan saat­anan tyhmä.
        Tuollaisen aloitusviestin kirjoittajaa ei pidä auttaa mitenkään saamaan mitään lääkkeitä/huumeita.


      • 1+1=1000
        afdavses kirjoitti:

        Kyllä bentsoja ja piriä saa apteekista. Tekstin perusteella oot joko reilusti alaikäinen tai ihan saat­anan tyhmä.
        Tuollaisen aloitusviestin kirjoittajaa ei pidä auttaa mitenkään saamaan mitään lääkkeitä/huumeita.

        Tuo nyt on tyhmin väite mitä olen kuullut pitkään aikaan. Jos saisi, olisin jo aikapäiviä sitten hakenut helvetinmoisen satsin ja niin olis monet muutkin.


      • gharte
        1+1=1000 kirjoitti:

        Tuo nyt on tyhmin väite mitä olen kuullut pitkään aikaan. Jos saisi, olisin jo aikapäiviä sitten hakenut helvetinmoisen satsin ja niin olis monet muutkin.

        No kappas kun niihin tarvitaan resepti. Lääkepiri tosin on vähän eri asia (deksamfetamiini vs amfetamiini) kuin katupiri.


      • Anonyymi

        Mistä sait bentsoi


    • Whattafuck

      En oo koskaan kuullutkaan et piriä sais apteekista, taidat itse olla ihan saatanan tyhmä :D ja aloittaja nimenoaan kysyi RESEPTIVAPAITA LÄÄKKEITÄ bentsot ei yleensä ole resepivapaita vaan lekurin määräämiä, taitaa sulla luetun ymmärtämisessä tai sit käsityskyvyssä olla jotain häikkää!!! :DDD Mielestäni aloittajan viesti oli täysin selkeä, en vaan osaa häntä auttaa kun en oo ite tutustunut noihin lääkkeisiin, ellei bentsoi lasketa, on tullu vedettyy sit muita aineita senkin edestä. Mut tosiaan neuvokaa ihmees joku aloittajaa joka noista lääke tripeist tietää enemmän!!

    • gharte

      On aika selkeää tiedä mitään huumeista/lääkkeistä etkä varsinkaan niiden vastuullisesta käytöstä. Pysy niistä siis kaukana aikuistumista odotellessa, toivottavasti ette ihmiset vastaa jottei tää rassukka mene ja satuta itseään :(

      Ja huvittavaa että teeskentelit äskeisessä viestissäsi ettet ole ketjun aloittaja :)

      • korjaus

        ettet tiedä*


      • **~CANNABIS~**

        Siis mä en oo toi whattafuck nimimerkki!! Enkä ole mikään ressukka , olen käyttänyt vuosia bentsoi, piriä, hasist et en oo ekaa kertaa näissä asioissa!! mut ni resilarit, marzine, dxm ei oo tullut testattuu joten haluaisin kuulla niistä lisää, paljon ,maksaa, miten vaikuttaa, haluaisin myös tietää onko muita respitivapaita lääkkeitä joilla saa pään sekasin??


      • gharte
        **~CANNABIS~** kirjoitti:

        Siis mä en oo toi whattafuck nimimerkki!! Enkä ole mikään ressukka , olen käyttänyt vuosia bentsoi, piriä, hasist et en oo ekaa kertaa näissä asioissa!! mut ni resilarit, marzine, dxm ei oo tullut testattuu joten haluaisin kuulla niistä lisää, paljon ,maksaa, miten vaikuttaa, haluaisin myös tietää onko muita respitivapaita lääkkeitä joilla saa pään sekasin??

        Itse itseäni tehostaakseni lainaten:

        On aika selkeää tiedä mitään huumeista/lääkkeistä etkä varsinkaan niiden vastuullisesta käytöstä. Pysy niistä siis kaukana aikuistumista odotellessa :)


      • Ihmetyttää

        Ja sinäkö olet joku huumevalistaja/asiantuntija täällä, taidat sitten olla sinäkin täys narkki jos noin paljon tunnut niistä huumeista ja lääkkeistä tietävän! Ja mikä on niitten vastuullista käyttöä, kun huumeidenkäyttö ei ole muutenkaan vastuullista, siitä voi joutua helvetin pahaan kuseen joko vankilaan tai pahimmassa tapauksessa kuolla!! huumeet ja vastuullisuus sanat ei vaan sovi samaan lauseeseen. Ja se mikä on vastuullista tai sopiva määrä käyttää, on jokaisen oma valinta!! jotkut vetää vaikka joka päivä, jopa överit, toiset pystyy tekemään duunia ja käyttämään ns viihteellä tai sillintällöin ja kontrolloimaan sen käyttönsä. Mikä sinä olet sanomaan mitä joku toinen tietää ja mitä se ei tiedä?


      • Ihmetyttää
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Ja sinäkö olet joku huumevalistaja/asiantuntija täällä, taidat sitten olla sinäkin täys narkki jos noin paljon tunnut niistä huumeista ja lääkkeistä tietävän! Ja mikä on niitten vastuullista käyttöä, kun huumeidenkäyttö ei ole muutenkaan vastuullista, siitä voi joutua helvetin pahaan kuseen joko vankilaan tai pahimmassa tapauksessa kuolla!! huumeet ja vastuullisuus sanat ei vaan sovi samaan lauseeseen. Ja se mikä on vastuullista tai sopiva määrä käyttää, on jokaisen oma valinta!! jotkut vetää vaikka joka päivä, jopa överit, toiset pystyy tekemään duunia ja käyttämään ns viihteellä tai sillintällöin ja kontrolloimaan sen käyttönsä. Mikä sinä olet sanomaan mitä joku toinen tietää ja mitä se ei tiedä?

        Ps. tämä viesti oli tarkoitett nimimerkille gharte.


      • gharte
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Ja sinäkö olet joku huumevalistaja/asiantuntija täällä, taidat sitten olla sinäkin täys narkki jos noin paljon tunnut niistä huumeista ja lääkkeistä tietävän! Ja mikä on niitten vastuullista käyttöä, kun huumeidenkäyttö ei ole muutenkaan vastuullista, siitä voi joutua helvetin pahaan kuseen joko vankilaan tai pahimmassa tapauksessa kuolla!! huumeet ja vastuullisuus sanat ei vaan sovi samaan lauseeseen. Ja se mikä on vastuullista tai sopiva määrä käyttää, on jokaisen oma valinta!! jotkut vetää vaikka joka päivä, jopa överit, toiset pystyy tekemään duunia ja käyttämään ns viihteellä tai sillintällöin ja kontrolloimaan sen käyttönsä. Mikä sinä olet sanomaan mitä joku toinen tietää ja mitä se ei tiedä?

        Kyllähän me molemmat varmasti tiedetään että kun huumeiden ostoon käytetään vanhemmilta saatuja/pöllittyjä viikkorahoja, elämä on siinä vaiheessa ettet ole vielä valmis paljoakaan merkittävämpiin elämän päätöksiin kuin aamulla päällesi pukemiseen. Huumeiden vastuullinen käyttö lähtee liikkeelle siitä etteikö epätoivoisesti etsi mitä tahansa "päätä sekoittavaa trippiä", se ei ole aikuisen ihmisen toimintaa oli kyseessä sitten kuusitoista- tai kolmekymmentävuotias. Jälkimmäinen sellaisessa tilanteessa on vain jäänyt ongelmalapsen tasolle.

        On aika selkeää tiedä mitään huumeista/lääkkeistä etkä varsinkaan niiden vastuullisesta käytöstä. Pysy niistä siis kaukana aikuistumista odotellessa :)


      • Ihmetyttää
        gharte kirjoitti:

        Kyllähän me molemmat varmasti tiedetään että kun huumeiden ostoon käytetään vanhemmilta saatuja/pöllittyjä viikkorahoja, elämä on siinä vaiheessa ettet ole vielä valmis paljoakaan merkittävämpiin elämän päätöksiin kuin aamulla päällesi pukemiseen. Huumeiden vastuullinen käyttö lähtee liikkeelle siitä etteikö epätoivoisesti etsi mitä tahansa "päätä sekoittavaa trippiä", se ei ole aikuisen ihmisen toimintaa oli kyseessä sitten kuusitoista- tai kolmekymmentävuotias. Jälkimmäinen sellaisessa tilanteessa on vain jäänyt ongelmalapsen tasolle.

        On aika selkeää tiedä mitään huumeista/lääkkeistä etkä varsinkaan niiden vastuullisesta käytöstä. Pysy niistä siis kaukana aikuistumista odotellessa :)

        Tunnut hokevan tuota viimeistä lausetta kuin jottakin mantraa, toistoa toistoa... anyway, mistähän sinä tiedät millä rahoilla aloittaja ostaa huumeensa? jos jotkut ostaa ne pöllityillä/viikkorahoilla se ei tarkoita sitä että kaikki tekisivät niin, joten äläpä yleistä. Toisekseen tiedän monia ihmisiä jotka ovat päällepäin ihan tavallisen näköisiä työssäkäyviä osa jopa perheellisiä ihmisiä jotka sillointällöin viihdekäyttää esimerkiksi bileissä miloin jotain piristeitä milloin hallusinogeenejä, kuka mitäkin. Mistä ihmeestä voit tietää aloittajan taustoista yhtään mitään? Eikä aloittaja vaikuttanut miltään epätoivoiselta "ihan mitä vaan että saa pään sekaisin narkkarilta" Hän vaan halusi tietää että mistä lääkkeistä saa samankaltaisen "tilan" kuin esimerkiksi piriä vetämällä. Kysymys oli hyvin yksinkertainen, eikä kukaan edes ole vielä vastannut siihen!


      • gharte
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Tunnut hokevan tuota viimeistä lausetta kuin jottakin mantraa, toistoa toistoa... anyway, mistähän sinä tiedät millä rahoilla aloittaja ostaa huumeensa? jos jotkut ostaa ne pöllityillä/viikkorahoilla se ei tarkoita sitä että kaikki tekisivät niin, joten äläpä yleistä. Toisekseen tiedän monia ihmisiä jotka ovat päällepäin ihan tavallisen näköisiä työssäkäyviä osa jopa perheellisiä ihmisiä jotka sillointällöin viihdekäyttää esimerkiksi bileissä miloin jotain piristeitä milloin hallusinogeenejä, kuka mitäkin. Mistä ihmeestä voit tietää aloittajan taustoista yhtään mitään? Eikä aloittaja vaikuttanut miltään epätoivoiselta "ihan mitä vaan että saa pään sekaisin narkkarilta" Hän vaan halusi tietää että mistä lääkkeistä saa samankaltaisen "tilan" kuin esimerkiksi piriä vetämällä. Kysymys oli hyvin yksinkertainen, eikä kukaan edes ole vielä vastannut siihen!

        Kirjoitustapa- ja tekstianalyysin kautta (varsinkin vastausajat ja tämän palstan yleisen aavekaupunkiluonteen huomioiden) tarkasteltuna nimimerkit **~CANNABIS~**, Stupidnes all around, Whattafuck ja Ihmetyttää ovat melko varmasti kaikki sama henkilö. Stupidnes all around ei ihan välttämättä, mutta.

        Hoen samaa mantraa siinä toivossa että se uppoaisi päähäsi: sinusta ei tule huumeiden bilekäyttäjää (jollaiseksi luen itseni, minulle ei tarvitse huumeiden käyttäjäkulttuureista kertoa). Sellainen ei sano "millä lääkkeillä saa esim. jonkun tripin tai muuten vaan sellaisen olon et ihan ku ois kamaa vetäny?" tai "haluaisin myös tietää onko muita respitivapaita lääkkeitä joilla saa pään sekasin?? ". Näin sanoo ongelmalapsi/nuori joka on hyvää vauhtia matkalla nistiksi ja/tai syrjäytyneeksi vaikkei sitä itse tajua. Hoen samaa mantraa koska haluan tehdä tarkan rajanvedon itseni- ja sinunkaltaistesi välillä. Huumeet ovat laittomia koska ne täytyy pitää mahdollisimman kaukana sinusta.


      • Ihmetyttää
        gharte kirjoitti:

        Kirjoitustapa- ja tekstianalyysin kautta (varsinkin vastausajat ja tämän palstan yleisen aavekaupunkiluonteen huomioiden) tarkasteltuna nimimerkit **~CANNABIS~**, Stupidnes all around, Whattafuck ja Ihmetyttää ovat melko varmasti kaikki sama henkilö. Stupidnes all around ei ihan välttämättä, mutta.

        Hoen samaa mantraa siinä toivossa että se uppoaisi päähäsi: sinusta ei tule huumeiden bilekäyttäjää (jollaiseksi luen itseni, minulle ei tarvitse huumeiden käyttäjäkulttuureista kertoa). Sellainen ei sano "millä lääkkeillä saa esim. jonkun tripin tai muuten vaan sellaisen olon et ihan ku ois kamaa vetäny?" tai "haluaisin myös tietää onko muita respitivapaita lääkkeitä joilla saa pään sekasin?? ". Näin sanoo ongelmalapsi/nuori joka on hyvää vauhtia matkalla nistiksi ja/tai syrjäytyneeksi vaikkei sitä itse tajua. Hoen samaa mantraa koska haluan tehdä tarkan rajanvedon itseni- ja sinunkaltaistesi välillä. Huumeet ovat laittomia koska ne täytyy pitää mahdollisimman kaukana sinusta.

        Voi täysin rehellisesti sanoa että en ole kirjoittanu tällä palstalla millään muulla nimimerkillä kuin ihmetyttää. Väitteesi on täysin uskomato!. Enkä ole edes itseäni väittänyt käyttäjäksi vaan aloittaja on, itse en käytä kuin lääkärin määräämiä diapameja, siinä on minun huumeeni, muuta en tarvitsekaan. Ihan hyvin jotkut viihdekäyttäjät voi haluta tripin, kuten jo aiemmin mainitsin tai vaikka piristeitä, se on jokaisen oma asia. Ja olen tämän 36 vuoden aikana mitä olen ollut tähän mennessä olemassa, törmännyt sellaisiin ihmisiin jotka haluavat kokea niinsanotun "henkisen matkan", eli ottavat LSD:tä, meskaliinia tai muita hallusinogeeneja saadakseen tämän kokemuksen aikaan. Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Aloittaja luultavasti tätä tarkoitti tai sitten hän vain haluaa vetää pään sekaisin niinkuin nämä koukussa olevat narkit tekevät. En osaa kenekään puolesta sitä sanoa. Enkä myöskään voi sanoa, niinkuin et sinäkään minkä verran tämä aloittajan käyttää mitäkin, siitä ei voi tehdä päätelmiä muutamien kirjoitusten perusteella. Ja vielä tuohon viimeiseen lauseeseesi viitaten : huumeet on laittomia, käyttipä niitä viihteellä sillointällöin tai säännöllisesti, se on fakta eikä muuksi muutu, joten voit lopettaa tuon jeesustelun, huumeiden käyttö on huumeidenkäyttöä, määrällä ei loppupeleissä ole juurikaan merkitystä.


      • gharte
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Voi täysin rehellisesti sanoa että en ole kirjoittanu tällä palstalla millään muulla nimimerkillä kuin ihmetyttää. Väitteesi on täysin uskomato!. Enkä ole edes itseäni väittänyt käyttäjäksi vaan aloittaja on, itse en käytä kuin lääkärin määräämiä diapameja, siinä on minun huumeeni, muuta en tarvitsekaan. Ihan hyvin jotkut viihdekäyttäjät voi haluta tripin, kuten jo aiemmin mainitsin tai vaikka piristeitä, se on jokaisen oma asia. Ja olen tämän 36 vuoden aikana mitä olen ollut tähän mennessä olemassa, törmännyt sellaisiin ihmisiin jotka haluavat kokea niinsanotun "henkisen matkan", eli ottavat LSD:tä, meskaliinia tai muita hallusinogeeneja saadakseen tämän kokemuksen aikaan. Ei siinä ole mielestäni mitään pahaa. Aloittaja luultavasti tätä tarkoitti tai sitten hän vain haluaa vetää pään sekaisin niinkuin nämä koukussa olevat narkit tekevät. En osaa kenekään puolesta sitä sanoa. Enkä myöskään voi sanoa, niinkuin et sinäkään minkä verran tämä aloittajan käyttää mitäkin, siitä ei voi tehdä päätelmiä muutamien kirjoitusten perusteella. Ja vielä tuohon viimeiseen lauseeseesi viitaten : huumeet on laittomia, käyttipä niitä viihteellä sillointällöin tai säännöllisesti, se on fakta eikä muuksi muutu, joten voit lopettaa tuon jeesustelun, huumeiden käyttö on huumeidenkäyttöä, määrällä ei loppupeleissä ole juurikaan merkitystä.

        Selvä juttu. Kaikilla teillä nyt vain on pari yhtenevää ja silmäänpistävää tendenssiä kirjoitetussa tekstissä yhdistettynä tarpeeseen puolustella ketjunaloittajaa joka nyt objektiivisesti arvioiden vaikuttaa tyhmältä eikä tällä ketjulla etsi tietoa vaan kuoseja.

        Näin kaikille persoonillesi tiedoksi.


      • Ihmetyttää
        gharte kirjoitti:

        Selvä juttu. Kaikilla teillä nyt vain on pari yhtenevää ja silmäänpistävää tendenssiä kirjoitetussa tekstissä yhdistettynä tarpeeseen puolustella ketjunaloittajaa joka nyt objektiivisesti arvioiden vaikuttaa tyhmältä eikä tällä ketjulla etsi tietoa vaan kuoseja.

        Näin kaikille persoonillesi tiedoksi.

        Mitä kohtaa tekstissäni et ymmärtänyt? minä en ole kirjoitellut täällä muilla kuin ihmetyttää nimimerkillä. En ole mikään onipersoonainen ihminen, eihän minua ole kuin yksi. Enkä ole missään vaiheessa puolustellut aloittajaa, olen vain ilmaissut mielipiteeni, ja ilmeisesti sinun ja minun näkemykset eivät aivan osu yksiin. Mutta siitä sentään olen samaa mieltä kanssasi että tämä aloittaja mitä luultavimmin ei ole viihdekäyttäjä vaan "pää sekaisin" nisti. Nuo muut nimimerkit saattavat puolustellakkin, en ole täysin varma, juuri siitä syystä että nämä ovat itse näitä täysipäiväisiä narkkareita, olen ennekin sellaisiin törmännyt tosielämässäkin ja voin sanoa että hanakasti puolustavat omankaltaisiaan. Ehkä he symppaavat aloittajaa siistä yksinkertaisesta syystä että ovat itse samanlaisia. Ja mainitsit jotain noitten kirjoitusten ajankohdasta, mitä ihmeellistä siinä on että täällä muutkin kirjoittelevat, ehkäpä tuo aloittajakin vahtii tätä palstaa että huomaisi onko hänen viestiinsä vastattu Ja noitten nimimerkkien whattafuck, stupidnes all around ja cannabis tekstit oli samantyylisiä koska kyseessä on mitä luultavimmin suht nuoria ihmisiä, väittäisinpä jopa että teinejä, heillähän tuo kielenkäyttö on yleensä aika karskia, ja kirjoitustyyli angstaava ja lapsellinenkin ja nuo kaikenmaailman D:t ja mitä lie käyttävät tekstien lopussa, on teinien kirjoitustapaa omimmillaan. Mistä olet noin varma että nuo kolme kirjoittajaa olisivat yksi ja sama? näin saattaa toki ollakkin, mutta eihän sitä voi varmaksi sanoa.


      • Ihmetyttää
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Mitä kohtaa tekstissäni et ymmärtänyt? minä en ole kirjoitellut täällä muilla kuin ihmetyttää nimimerkillä. En ole mikään onipersoonainen ihminen, eihän minua ole kuin yksi. Enkä ole missään vaiheessa puolustellut aloittajaa, olen vain ilmaissut mielipiteeni, ja ilmeisesti sinun ja minun näkemykset eivät aivan osu yksiin. Mutta siitä sentään olen samaa mieltä kanssasi että tämä aloittaja mitä luultavimmin ei ole viihdekäyttäjä vaan "pää sekaisin" nisti. Nuo muut nimimerkit saattavat puolustellakkin, en ole täysin varma, juuri siitä syystä että nämä ovat itse näitä täysipäiväisiä narkkareita, olen ennekin sellaisiin törmännyt tosielämässäkin ja voin sanoa että hanakasti puolustavat omankaltaisiaan. Ehkä he symppaavat aloittajaa siistä yksinkertaisesta syystä että ovat itse samanlaisia. Ja mainitsit jotain noitten kirjoitusten ajankohdasta, mitä ihmeellistä siinä on että täällä muutkin kirjoittelevat, ehkäpä tuo aloittajakin vahtii tätä palstaa että huomaisi onko hänen viestiinsä vastattu Ja noitten nimimerkkien whattafuck, stupidnes all around ja cannabis tekstit oli samantyylisiä koska kyseessä on mitä luultavimmin suht nuoria ihmisiä, väittäisinpä jopa että teinejä, heillähän tuo kielenkäyttö on yleensä aika karskia, ja kirjoitustyyli angstaava ja lapsellinenkin ja nuo kaikenmaailman D:t ja mitä lie käyttävät tekstien lopussa, on teinien kirjoitustapaa omimmillaan. Mistä olet noin varma että nuo kolme kirjoittajaa olisivat yksi ja sama? näin saattaa toki ollakkin, mutta eihän sitä voi varmaksi sanoa.

        Lipsahti virhe tuo yksi lause on monipersoonainen


      • gharte
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Mitä kohtaa tekstissäni et ymmärtänyt? minä en ole kirjoitellut täällä muilla kuin ihmetyttää nimimerkillä. En ole mikään onipersoonainen ihminen, eihän minua ole kuin yksi. Enkä ole missään vaiheessa puolustellut aloittajaa, olen vain ilmaissut mielipiteeni, ja ilmeisesti sinun ja minun näkemykset eivät aivan osu yksiin. Mutta siitä sentään olen samaa mieltä kanssasi että tämä aloittaja mitä luultavimmin ei ole viihdekäyttäjä vaan "pää sekaisin" nisti. Nuo muut nimimerkit saattavat puolustellakkin, en ole täysin varma, juuri siitä syystä että nämä ovat itse näitä täysipäiväisiä narkkareita, olen ennekin sellaisiin törmännyt tosielämässäkin ja voin sanoa että hanakasti puolustavat omankaltaisiaan. Ehkä he symppaavat aloittajaa siistä yksinkertaisesta syystä että ovat itse samanlaisia. Ja mainitsit jotain noitten kirjoitusten ajankohdasta, mitä ihmeellistä siinä on että täällä muutkin kirjoittelevat, ehkäpä tuo aloittajakin vahtii tätä palstaa että huomaisi onko hänen viestiinsä vastattu Ja noitten nimimerkkien whattafuck, stupidnes all around ja cannabis tekstit oli samantyylisiä koska kyseessä on mitä luultavimmin suht nuoria ihmisiä, väittäisinpä jopa että teinejä, heillähän tuo kielenkäyttö on yleensä aika karskia, ja kirjoitustyyli angstaava ja lapsellinenkin ja nuo kaikenmaailman D:t ja mitä lie käyttävät tekstien lopussa, on teinien kirjoitustapaa omimmillaan. Mistä olet noin varma että nuo kolme kirjoittajaa olisivat yksi ja sama? näin saattaa toki ollakkin, mutta eihän sitä voi varmaksi sanoa.

        Silmäänpistäviä ominaisuuksia joista moni yhdistyy eri nimimerkkien viestien välillä:
        - tuplahuutomerkkien käyttö
        - jokaiseen käyttäjään viittaus oli muodossa "____ nimimerkki" / "nimimerkki ____" siinä missä yleisin kirjoitusmuoto netissä on ilman sanaa "nimimerkki"
        - tarve selitellä ja spekuloida "tuntemattoman" henkilön ajatuksia ja tavoitteita puolustelevaan sävyyn (harvinaista että kenellekään olisi tähän intressejä ilman ns. omaa lehmää ojassa) sekä ketjun kysymykseen vastauksen penääminen
        - ... ja siten myös kaikkia yhdistävä tiedottomuus ketjun suureen kysymykseen/siihen vastaamiseen liittyen
        - välimerkkien satunnainen puute, satunnaisesti pienellä alkukirjaimella alkavat lauseet, yleinen kieliopin hallinta (arvosana seiska tai lukiotasolla kutonen)
        - ... mistä päätellen persoonat ovat alaikäisiä, eivätkä kovinkaan kokeneita huumeiden käytön suhteen (esim harva sanoo "narkki" tai oikeastaan edes "narkkari" vaan käyttösana on käyttäjäpiireissä sikäli mitä itse tiedän nisti/nipa)

        Ihmisten kirjoitustavasta on yllättävän helppo tehdä päätelmiä persoonasta. Ainahan voin toki olla väärässä, mutta nuo yhdistettynä siihen miten vitun vähän eri ihmisiä tänne kirjoittaa (saati näin lyhyessä ajassa), olen todennäköisemmin oikeassa.

        ... ja siis nistiksi en ole ketään sanonut enkä veikannut, kyllä nipat kuosinsa tuntee, vaan mantrallani sanoin mitä kys. skidin kannattaa tehdä ettei semmoiseksi päädy. Vaikea olla nisti jos ei löydä kuosejansa muuten kuin reseptilääkevinkkejä suomi24:stä kysellen.


      • Ihmetyttää
        gharte kirjoitti:

        Silmäänpistäviä ominaisuuksia joista moni yhdistyy eri nimimerkkien viestien välillä:
        - tuplahuutomerkkien käyttö
        - jokaiseen käyttäjään viittaus oli muodossa "____ nimimerkki" / "nimimerkki ____" siinä missä yleisin kirjoitusmuoto netissä on ilman sanaa "nimimerkki"
        - tarve selitellä ja spekuloida "tuntemattoman" henkilön ajatuksia ja tavoitteita puolustelevaan sävyyn (harvinaista että kenellekään olisi tähän intressejä ilman ns. omaa lehmää ojassa) sekä ketjun kysymykseen vastauksen penääminen
        - ... ja siten myös kaikkia yhdistävä tiedottomuus ketjun suureen kysymykseen/siihen vastaamiseen liittyen
        - välimerkkien satunnainen puute, satunnaisesti pienellä alkukirjaimella alkavat lauseet, yleinen kieliopin hallinta (arvosana seiska tai lukiotasolla kutonen)
        - ... mistä päätellen persoonat ovat alaikäisiä, eivätkä kovinkaan kokeneita huumeiden käytön suhteen (esim harva sanoo "narkki" tai oikeastaan edes "narkkari" vaan käyttösana on käyttäjäpiireissä sikäli mitä itse tiedän nisti/nipa)

        Ihmisten kirjoitustavasta on yllättävän helppo tehdä päätelmiä persoonasta. Ainahan voin toki olla väärässä, mutta nuo yhdistettynä siihen miten vitun vähän eri ihmisiä tänne kirjoittaa (saati näin lyhyessä ajassa), olen todennäköisemmin oikeassa.

        ... ja siis nistiksi en ole ketään sanonut enkä veikannut, kyllä nipat kuosinsa tuntee, vaan mantrallani sanoin mitä kys. skidin kannattaa tehdä ettei semmoiseksi päädy. Vaikea olla nisti jos ei löydä kuosejansa muuten kuin reseptilääkevinkkejä suomi24:stä kysellen.

        Pelkän kirjoitustyylin avullako teet näitä päätelmiäsi? aika tyhmää touhua ja turhaa analysointia, en symppaa aloittajaa millään tavalla. Tämän aloittajan ajatuksia jouduin spekuloimaan, koska sinä spekuloit niitä ja minä vastasin sinulle. Jotakin ihmeen kautta onnistuit liittämään minut täysin minulle tuntemattomaan henkilöön pelkkien nettikirjoitusten perusteella. Näitä tekstejä lukiessa olen huomannut että monilla on samankaltainen kirjoitustyyli, aivan hiuksenhienoja eroja tosin on, kaikki kirjoittajat käyttävät huutomerkkejä pilkkua, pisteitä ym. se ei kerro itse kirjoittajasta mitään. Millä muulla tavalla sitä pitäisi kirjoittaa, ilman väliviivojakin tekstistä tulisi aika pötköä. Tottakai ihmiset kirjoittaa viestiinsä tietyn nimimerkin että se toinen tietäisi kenelle se viesti on tarkoitettu, varsinkin silloin jos ihan tarkoituksella viittaa tiettyyn kirjoittajaan


      • Ihmetyttää
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Pelkän kirjoitustyylin avullako teet näitä päätelmiäsi? aika tyhmää touhua ja turhaa analysointia, en symppaa aloittajaa millään tavalla. Tämän aloittajan ajatuksia jouduin spekuloimaan, koska sinä spekuloit niitä ja minä vastasin sinulle. Jotakin ihmeen kautta onnistuit liittämään minut täysin minulle tuntemattomaan henkilöön pelkkien nettikirjoitusten perusteella. Näitä tekstejä lukiessa olen huomannut että monilla on samankaltainen kirjoitustyyli, aivan hiuksenhienoja eroja tosin on, kaikki kirjoittajat käyttävät huutomerkkejä pilkkua, pisteitä ym. se ei kerro itse kirjoittajasta mitään. Millä muulla tavalla sitä pitäisi kirjoittaa, ilman väliviivojakin tekstistä tulisi aika pötköä. Tottakai ihmiset kirjoittaa viestiinsä tietyn nimimerkin että se toinen tietäisi kenelle se viesti on tarkoitettu, varsinkin silloin jos ihan tarkoituksella viittaa tiettyyn kirjoittajaan

        Näitten henkilöitten kirjoitustyylistä päättelin että kyseessä on nuoria ihmisiä, en sanonutkaan sitä 100% varmuudella. Mistä ihmeen tiedottomuudesta puhut? luin aloittajan viestin ja ymmärsin kyllä mistä tässä ketjussa on kyse. Miten voit edes verrata minun kirjoitustyyliäni noihin muihin, eihän ne ole yhtään samalaiset. Kuten jo aiemmin mainitsin, täällä kun vertaa kirjoituksia, eroja ei ole paljon ainoastaan se että pilkut, pisteet ja väliviivat ovat eri kirjoittajilla hieman eri kohdissa. Myöskin jotkut käyttää D Tai p kirjainta lopussa, enemmän ehkä huutomerkkiä tai vaikappa tämäntyylisiä merkkejä: ^^ **** ##.


      • gharte
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Pelkän kirjoitustyylin avullako teet näitä päätelmiäsi? aika tyhmää touhua ja turhaa analysointia, en symppaa aloittajaa millään tavalla. Tämän aloittajan ajatuksia jouduin spekuloimaan, koska sinä spekuloit niitä ja minä vastasin sinulle. Jotakin ihmeen kautta onnistuit liittämään minut täysin minulle tuntemattomaan henkilöön pelkkien nettikirjoitusten perusteella. Näitä tekstejä lukiessa olen huomannut että monilla on samankaltainen kirjoitustyyli, aivan hiuksenhienoja eroja tosin on, kaikki kirjoittajat käyttävät huutomerkkejä pilkkua, pisteitä ym. se ei kerro itse kirjoittajasta mitään. Millä muulla tavalla sitä pitäisi kirjoittaa, ilman väliviivojakin tekstistä tulisi aika pötköä. Tottakai ihmiset kirjoittaa viestiinsä tietyn nimimerkin että se toinen tietäisi kenelle se viesti on tarkoitettu, varsinkin silloin jos ihan tarkoituksella viittaa tiettyyn kirjoittajaan

        En, vaan kirjoitustyylin, kirjoitusajan ja tekstin varsinaisen sisällön perusteella. Kuten tuossa ylempänä selitinkin, mutta en ole täysin varma ymmärsitkö kaikkea siitä. En pitänyt välimerkkien käyttöä enkä varsinkaan pitänyt nimimerkkeihin viittausta ihmeellisenä, kuvasin vain ns. yleisemmistä standardeista poikkeavia yhteneväisyyksiä joita mm. tuplahuutomerkit yksittäisten sijaan sekä "nimimerkki gharte"/"gharte nimimerkki" vs. "gharte" ovat.


      • Ihmetyttää
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Näitten henkilöitten kirjoitustyylistä päättelin että kyseessä on nuoria ihmisiä, en sanonutkaan sitä 100% varmuudella. Mistä ihmeen tiedottomuudesta puhut? luin aloittajan viestin ja ymmärsin kyllä mistä tässä ketjussa on kyse. Miten voit edes verrata minun kirjoitustyyliäni noihin muihin, eihän ne ole yhtään samalaiset. Kuten jo aiemmin mainitsin, täällä kun vertaa kirjoituksia, eroja ei ole paljon ainoastaan se että pilkut, pisteet ja väliviivat ovat eri kirjoittajilla hieman eri kohdissa. Myöskin jotkut käyttää D Tai p kirjainta lopussa, enemmän ehkä huutomerkkiä tai vaikappa tämäntyylisiä merkkejä: ^^ **** ##.

        Vielä haluaisin lisätä että mistä tiedät miten moni tänne kirjoittaa? Johtusikohan noitten viestien lyhyessä ajassa ilmestyminen siitä että nämä muut henkilöt ovat tätä ketjua seuranneet ahkerasti ja sitten komentoineet tänne, ei tarvitse hirveästi päätä käyttää että ymmärtää noinkin yksinkertaisena asian. Kyllähän ihmiset kirjoittelee yöaikaankin, ihan niinkuin itsekin täällä notkut minun viesteihin vastailemassa, täytyy myöntää että olen yökukkuja myös itse joten täällä ollaan.


      • gharte
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Vielä haluaisin lisätä että mistä tiedät miten moni tänne kirjoittaa? Johtusikohan noitten viestien lyhyessä ajassa ilmestyminen siitä että nämä muut henkilöt ovat tätä ketjua seuranneet ahkerasti ja sitten komentoineet tänne, ei tarvitse hirveästi päätä käyttää että ymmärtää noinkin yksinkertaisena asian. Kyllähän ihmiset kirjoittelee yöaikaankin, ihan niinkuin itsekin täällä notkut minun viesteihin vastailemassa, täytyy myöntää että olen yökukkuja myös itse joten täällä ollaan.

        Listasin kaikki perusteet jotka johtivat päätelmiini jota pidin ja pidän hyvällä todennäköisyydellä tarkkana. Faktakeskustelua aiheesta on mahdotonta käydä muuten kuin sen osalta pitävätkö seitsemän yo. huomiotani tekstityylianalyysin kannalta paikkansa. Näinollen anglismisanonnan merkeissä enköhän ole hakannut tätä kuollutta hevosta jo tarpeeksi.


      • Ihmetyttää
        gharte kirjoitti:

        En, vaan kirjoitustyylin, kirjoitusajan ja tekstin varsinaisen sisällön perusteella. Kuten tuossa ylempänä selitinkin, mutta en ole täysin varma ymmärsitkö kaikkea siitä. En pitänyt välimerkkien käyttöä enkä varsinkaan pitänyt nimimerkkeihin viittausta ihmeellisenä, kuvasin vain ns. yleisemmistä standardeista poikkeavia yhteneväisyyksiä joita mm. tuplahuutomerkit yksittäisten sijaan sekä "nimimerkki gharte"/"gharte nimimerkki" vs. "gharte" ovat.

        Minun tekstini ja aloittajan ja noitten muitten kirjoittajien tekstit ovat täysin erilaiset, etkö huomaa yhtään, olenko minä käyttänyt teksteissäni tuplahuutomerkkejä? En ole. Onko minulla aggressivinen, suorastaan uhmakas kirjoitustyyli? Eipä ole. Eikä täällä ole mitään standardeja kenekään teksteille, ei sellaisia ole, koska minun tekstit on ihan eri maailmoista verrattuna muihin kirjoituksiin. Mikä ihmeen väittelynhalu ja oikeassa olemisen pakko sinulla on? Onko siinä jotakin erityistä että täällä on totaalisen erilaiset ihmiset käyneet kommenttia kirjoittamassa. Mistä alunperinkään sait päähäsi että täällä joku kirjoittelisi useilla nimimerkeillä. Ei sellaista monetkaan tee, ettei vain olis sinun tapa tuollainen, aluperinkin otit tuollaisen vaihtoehdoksi. Kaikilla kirjoittajilla on omat nimimerkit joilla kommentoivatt, onko se jokin ihme?


      • gharte
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Minun tekstini ja aloittajan ja noitten muitten kirjoittajien tekstit ovat täysin erilaiset, etkö huomaa yhtään, olenko minä käyttänyt teksteissäni tuplahuutomerkkejä? En ole. Onko minulla aggressivinen, suorastaan uhmakas kirjoitustyyli? Eipä ole. Eikä täällä ole mitään standardeja kenekään teksteille, ei sellaisia ole, koska minun tekstit on ihan eri maailmoista verrattuna muihin kirjoituksiin. Mikä ihmeen väittelynhalu ja oikeassa olemisen pakko sinulla on? Onko siinä jotakin erityistä että täällä on totaalisen erilaiset ihmiset käyneet kommenttia kirjoittamassa. Mistä alunperinkään sait päähäsi että täällä joku kirjoittelisi useilla nimimerkeillä. Ei sellaista monetkaan tee, ettei vain olis sinun tapa tuollainen, aluperinkin otit tuollaisen vaihtoehdoksi. Kaikilla kirjoittajilla on omat nimimerkit joilla kommentoivatt, onko se jokin ihme?

        Huomaa että olen pitkän aikaa vain selventänyt sanomisiani, en todellakaan väitellyt. Ei minulla ole mitään pätemisen tai todistelun tarvetta, mutta tässä sinulle kuitenkin vielä vastaus kysymyksiisi "olenko minä käyttänyt teksteissäni tuplahuutomerkkejä? En ole. Onko minulla aggressivinen, suorastaan uhmakas kirjoitustyyli?" - ensimmäinen viestisi ketjuun tekee sen parhaiten:

        Ja sinäkö olet joku huumevalistaja/asiantuntija täällä, taidat sitten olla sinäkin täys narkki jos noin paljon tunnut niistä huumeista ja lääkkeistä tietävän! Ja mikä on niitten vastuullista käyttöä, kun huumeidenkäyttö ei ole muutenkaan vastuullista, siitä voi joutua helvetin pahaan kuseen joko vankilaan tai pahimmassa tapauksessa kuolla!! huumeet ja vastuullisuus sanat ei vaan sovi samaan lauseeseen. Ja se mikä on vastuullista tai sopiva määrä käyttää, on jokaisen oma valinta!! jotkut vetää vaikka joka päivä, jopa överit, toiset pystyy tekemään duunia ja käyttämään ns viihteellä tai sillintällöin ja kontrolloimaan sen käyttönsä. Mikä sinä olet sanomaan mitä joku toinen tietää ja mitä se ei tiedä?


      • Ihmetyttää
        gharte kirjoitti:

        Listasin kaikki perusteet jotka johtivat päätelmiini jota pidin ja pidän hyvällä todennäköisyydellä tarkkana. Faktakeskustelua aiheesta on mahdotonta käydä muuten kuin sen osalta pitävätkö seitsemän yo. huomiotani tekstityylianalyysin kannalta paikkansa. Näinollen anglismisanonnan merkeissä enköhän ole hakannut tätä kuollutta hevosta jo tarpeeksi.

        Vaikka olisit miten kirjaviisas tahansa, 12 laudaturia kirjoittanut ylippilas, AÖ 155, et voi mitenkään noin heppoisin perustein vetää tuollaisia johtopäätösiä suomi24 keskustelupalstalle kirjoitetuista viesteistä. Käytä miten hienoja sanoja, väännä ja käännä tätä asiaa miten päin tahansa, se fakta ei muutu että tänne palstalle kirjoittaa monet muutkin kuin sinä ja minä. Kävikö se sinun viisaassa päässä mielessä kertaakaan? Otappa huomioon yöskin se seikka että nämä ovat vain sinun päätelmiä, sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Miksi minä kijoittelsin tänne eri nimimerkeillä ja sitten ryhtyisin väittelemään jonkun kanssa että enpäs kirjoittelekkaan. Ei ole minun logiikkaani tuollainen. Nuo kolme muuta nimimerkkiä joita mainitsit, saattavat hyvinkin olla yksi ja sama, mutta minun kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.


      • Ihmetyttää
        gharte kirjoitti:

        Huomaa että olen pitkän aikaa vain selventänyt sanomisiani, en todellakaan väitellyt. Ei minulla ole mitään pätemisen tai todistelun tarvetta, mutta tässä sinulle kuitenkin vielä vastaus kysymyksiisi "olenko minä käyttänyt teksteissäni tuplahuutomerkkejä? En ole. Onko minulla aggressivinen, suorastaan uhmakas kirjoitustyyli?" - ensimmäinen viestisi ketjuun tekee sen parhaiten:

        Ja sinäkö olet joku huumevalistaja/asiantuntija täällä, taidat sitten olla sinäkin täys narkki jos noin paljon tunnut niistä huumeista ja lääkkeistä tietävän! Ja mikä on niitten vastuullista käyttöä, kun huumeidenkäyttö ei ole muutenkaan vastuullista, siitä voi joutua helvetin pahaan kuseen joko vankilaan tai pahimmassa tapauksessa kuolla!! huumeet ja vastuullisuus sanat ei vaan sovi samaan lauseeseen. Ja se mikä on vastuullista tai sopiva määrä käyttää, on jokaisen oma valinta!! jotkut vetää vaikka joka päivä, jopa överit, toiset pystyy tekemään duunia ja käyttämään ns viihteellä tai sillintällöin ja kontrolloimaan sen käyttönsä. Mikä sinä olet sanomaan mitä joku toinen tietää ja mitä se ei tiedä?

        Tuo ensimmäinen viestini oli lähinnä nimimerkkini mukaisesti ihmettelyä, en ollut vihainen enkä aggressiivinen, nämä muut kirjoittajat selkeästi kirjoittivat tarkoituksella loukkaavalla tyylillä ja vieläpä angstaten. Yritin takoa järkeä sinun päähäsi koska viesteissäsi ilmaisit asiat sillä tavalla ikäänkuin tietäisit aloittajan elämästä jotain. Oli sellaista viisastelua havaittavissa ja jankuttamistakin. Omien kirjoitustesi mukaan olet viihdekäyttäjä, eli käytät huumeita, sillä viittasin tuossa ensimmäisessä viestissä tuolla narkki kohdalla. Noista tuplahuutomerkeistä sen verran, että kun sanoin käytänkö minä tuplahuutomerkkejä, oli tarkoitukseni kirjoittaa että en käytä jatkuvasti, viestistäni tuli vain niin pitkä että unohdin tämän asian mainita, mutta tulin ilmaisseeksi sen sillä tavalla että en käytä millonkaan, käytän joskus mutta yleensä kirjoitukseni ei ole mitään huutomerkkiä toisensa perään tekstejä. Latasin vaan faktat pöytään ja sen tosiasian mitä huumeista seuraa, ei se ole aina pelkkää bilettämistä sillä on varjopuolensakin. Minua lähinnä ärsytti suunnattomasti se että puhuit vastuullisuudesta ja huumeista samassa lauseessa. Minun mielestäni huumeidenkäytössä ei ole mitään vastuullisuutta koska jos käytät, et ota vastuuta vaan laiminlyöt itseäsi etkä ota vastuuta siitä että huumeiden käytöstä seuraa lukuisia ongelmia mm. psyykkisiä ja fyysisiä, puhumattakaan siitä että mitä todennäköisimmin joutuu tekemisiin virkavallan kanssa.


      • Anonyymi
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Pelkän kirjoitustyylin avullako teet näitä päätelmiäsi? aika tyhmää touhua ja turhaa analysointia, en symppaa aloittajaa millään tavalla. Tämän aloittajan ajatuksia jouduin spekuloimaan, koska sinä spekuloit niitä ja minä vastasin sinulle. Jotakin ihmeen kautta onnistuit liittämään minut täysin minulle tuntemattomaan henkilöön pelkkien nettikirjoitusten perusteella. Näitä tekstejä lukiessa olen huomannut että monilla on samankaltainen kirjoitustyyli, aivan hiuksenhienoja eroja tosin on, kaikki kirjoittajat käyttävät huutomerkkejä pilkkua, pisteitä ym. se ei kerro itse kirjoittajasta mitään. Millä muulla tavalla sitä pitäisi kirjoittaa, ilman väliviivojakin tekstistä tulisi aika pötköä. Tottakai ihmiset kirjoittaa viestiinsä tietyn nimimerkin että se toinen tietäisi kenelle se viesti on tarkoitettu, varsinkin silloin jos ihan tarkoituksella viittaa tiettyyn kirjoittajaan

        Ja jos vaikka kirjoittaa kännykällä niin ensinnäkin se saattaa muuttaa jonkun sanan ihan toiseksi, ja on aina vaikea yleensä edes sillä kirjoittaa yleensäkkin, joten sekin on otettava huomioon että ei aina tule pilkut ja pisteet paikoilleen eikä isot kirjaimet sinne mihin pitäisi tulla, vaan ihan vääriin kohtiin . Joten onko se niin hirveen tärkeitä , se oikein kirjoitus kunhan ymmärtää sen mitä lukee . Koneella on tietysti helpompi , itse en edes viitsi avata konetta siksi että laitan tänne jonkun mielipiteen.


    • yhtjgn

      Joitakin bentsoja saattaa saada apteekista ilman reseptiä, mut yleensä pamei, opamoxei, xanoreita jne. ei saa, en ainakaan ole ite saanu koskaan.

      • gharte

        tämä ei sitten muuten pidä paikkaansa, bentsoja _ei_ myydä ilman reseptiä kuin kadulta.


      • **~CANNABIS~**

        Ja ton alotusviestin kirjoitin sen takia, koska tällä paikakunnalla missä mä asun, täält ei saa yhtään mitään tää on ihan tuppukylä, ei hasist ei bentsoi, ei mitään!! eikä tosiaan huvittais jatkuvasti lähtee hakee kamaa satojen kilometrien päästä, joten ois hyvä tietää millä muilla keinoilla saa pään sekasin.


    • Stupidnes all around

      Hei nimimerkki afdavses, jos bentsoja saisi ilman reseptiä, ei kai kukaan sitten vaivautuisi menemään lääkäriin ja hakemaan niitä sitten reseptillä!! haloo, järejenkäyttö sallittu (jos sitä tuolla kirjoittajalla edes sattuu olemaan).....

    • apteekkikeikkaaja

      "En oo koskaan kuullutkaan et piriä sais apteekista, taidat itse olla ihan saatanan tyhmä :D"


      Efedriiniä saa respalla apteekista, eli ns: apteekinpiri. TOIMII! Apteekista saa myös respalla vaikka mitä kivaa: oxycontteja, tramaleita, bentsoja, vittu vaikka mitä hauskaa!!!

    • Ganjaz

      Joo eli apteekkipirii saa mut ei katupirii, niis on ihan vitusti eroo ! Katupiri o paljo parempaa.

    • idiootit

      Kokeile codeiinia, sitä saa vapaasti apteekista, pitäisi toimia :D Taikasieniä löytyy ihan luonnosta jos tietää mitä etsiä, dmt:tä saa valmistettua kotona ruokohelvestä ja dxm:ää saa valmistettua vaikka resilarista (tai jostain muusta yskänlääkkeestä)

    • Olette Pöllyissä

      Itse olet idiootti, mistä sitä voi kaikkea tietää, varsinkaan jos on ensikertalainen? Tällä palstalla taitaa pyöriä kovan luokan huumeveikkoja kun tietävät kaikista huumeista kaiken mahdollisen.

    • xng

      DXM toimii ihan oikeasti. Marzinen voit unohtaa.

    • towardthebrightlight

      Öhhh miten kukaan käyttää bentsoja huumaustarkoituksessa? Minulla on niitä ahdistukseen ja paniikkihäiriöön, ja jos niitä hädissään tulee otettua enemmän kuin pitäisi, niin tulee vain pöhnä olo. En ole koskaan kokeillut huumeita, mutta kuvittelisin että huumeilla tavoiteltava "high" on jotain ihan muuta kuin se bentsojen aiheuttama kävelen-päin-seiniä -fiilis.

    • hhhzzzzffff

      Joo ei rauhoittavat oikein huumeiksi sovi. Sama se on juoda sitten vaikka alkoholia. Viinalla saa paremmat nousut. Rauhoittavat kannattaa syödä ihan lääkärin ohjeiden mukaan siihen mihin on määrätty.

      Tosin täytyy sanoa että alkoholia käyttävillä ihmisillä on monesti sillä tavalla kieroutunut asenne huumeisiin että niillä pitäisi saada pää sekaisin. Huumeet kun sekoittavat päätä huomattavasti viinaa vähemmän ja monella käyttäjällä on motiivina nimenomaan hyvän olon tunne eikä sekavuus.

      • hyvä äijät.

        Oon 15v. Eli aivan kakara. En tiiä ollenkaan, minkä ikäsiä kyseiset henkilöt, jotka kommentoineet ovat. Mutta hauskaahan tässä on se, miten kukaan teistä ei tiedä juuri mitään lääkkeistä. Oon ite käyttäny kaks vuotta lääkkeitä. Ollut kyllä kuivilla viimeset 4kk, kun jouduin laitokseen. Käytin amfetamiinijohdannaisia, bentsoja, codeja, poltin pajaria, join saatanasti, vedin psykedeelejä ja sitten sillon tällön syklitsiini pohjasia marzineja sekä useesti DXM (dextrometorphan) sisältäviä yskänlääkkeitä, kuten edellä mainittua resilaria. On niitä muitakin, esim. redol comp. Toki aina ei tyydy dextroon, vaan hauskan pikku euforian saa, kun kyseiseen oraaliliuokseen on lisätty jonkin verran kodeiinia. Eli mää käytin kaikkea mitä sai, mistä vaan, millon vaan! En sentään ränniin ehtiny heittää mitään paskaa piriä tai muuta:D. Suomesta ei tän ikäsille myydä mitään loistopiriä. Että en tullu tänne kerskailee sitä, että oon vitun kova äijä, kun vedin vähä sitä sun toista. Mutta ihan oikeesti, älkää ny vittu tulko selittää tänne mitään paskaa, kuten "bentsoja saa apteekista". Heräilkää ny! Oishan se kiva hakee opaa, rivatrilia, tenoxia, pameja ja vaikka xanoreita apteekista... Kuten viimenen kommentoija, että ei ne rauhottavat oikeen kyllä oo jees... Muisti menee vähä, ja jäin kyllä jälkee henkisesti, koulussa sen huomas. Kuitenkin 5-8 diapamia tai medipamia päivässä on paljon... Ainakin mulle oli. Ja jos viä joi.
        Mutta, antaapa olla. Antaa muiden opiskella lisään. Ja sehän onnistuu kokeilemalla. Miettikää, onko juurikin "se" kokeilemisen arvosta.
        Kokeile marzineja. Joku väitti, ettei toimis. Toimi mulla ainaki. Ota koko paketti, maksaa 4.95e. Kai? Jos muistan oikein:D. Mulle tuli kyllä semmonen 5 tunnin euforia ja halluja tuli kans paljo. Olin ottanu siihen päälle kyllä concertaa ja juonu. Mutta luulisin, että on hyvä. Pitäs toimia. DXM:kin on ok. Siihen vaan nousee toleranssi nopeesti.
        Tässä olikin mun neuvot kahden vuoden jälkee:D. Kokeneet käyttäjät naurakoot pikku "wannabe" nistille. Ei mua kiinnosta. Mää nauran sitten teille, kun ette oo kuivilla ja lopettanu tarpeeks ajoissa. Kaljalla mennään! Pidän homman vaan lapasessa! Onnee kokeiluihi! Ellet ole jo kokeillut.


    • Burana 600

      Jos jotain yskänliemiä etsit,niinku olen ymmärtänyt sinun tekevän täällä,niin halpoja laksatiiveja ummetuksen hoitoon mainostetaan ihan töllöttimessä mtv kanavilla.On vähän aikaa päät sekaisin..!.Ylä ja Alapää..!.

    • Burana 600

      Jos täällä jostain yskänliemistä utelet,niinku olen ymmärtänyt,niin.Töllöttimen mtv kanavilla mainostetaan niiden sisältämiä laksatiiveja.Eikä maksa montaa egua.Niitä koneeseen ja on päät sekaisin.!.Ylä ja Alapää.!.

    • Toipuva loppuelämän

      Voihyvänenaikateitä. Huumeiden vastuullinen käyttö!! Mikä pentujengi täällä on? Mä käytin 28 vuotta iv- huumeita, oon yli 50-kymppinen ja ollut ilman huumeita 11 vuotta. Se työ ja tuska mitä huumeista toipuminen on, ei ol esen arvoist aettä kannataa itsensä koukuttaa. Vai onko se jotenkin hienoa, kun voi kehuskella käyttävänsä ja hommata itsensä huumeriippuvaiseksi? Sepä sitten on mukavaa kun ei voi enää elää ilman aamufixejä, pakko saada joka päivä jotain, jotta edes aivot toimii jotenkin.Pitkäaikainen käyttö kun vaikutta aaivokemiaan siten, ettei ne toimi ilman huumetta...Kannataa joo hankkiutua huumeriipuvaiseksi.

      • Toipuva loppuelämän

        Lisäys: kuten huomanette: sain pysyvän luki-kirjoitushäiriön käytön seurauksena.


      • kipu helvetti
        Toipuva loppuelämän kirjoitti:

        Lisäys: kuten huomanette: sain pysyvän luki-kirjoitushäiriön käytön seurauksena.

        Kipulääkeitä kuluu toki kaikki on lääkärin minulle määräämiä mutta alkaa mielestäni mennä muuhunkin kuin kipuun.
        lyriga 300mg ensimmäisenä aamulla ja temgesig,tramal,oksynorm,panagod noista sitten jotain lisäksi ja joka päivä,vuosia jo.
        Kannabis harvemmin no se ei ole reseptillä vaan oma valmiste,reuma lääkkeet päälle.
        Mitenhän tää oikein menee,kaltevalla pinnalla ollaan teemut menee nokkaan ja kodeiinia tulee eroteltuu no ihan maksan säästämiseksi.Maksa ym arvot kohdallaan ja lääkärit ei nää mitään estettä kipulääkeiden jatkuvalle käytölle.
        Ilman lääkkeitä en pärjää oli sitten kipuja tai ei,lääkkeet huumeina?,voiko olla?.


    • yadmetukka
    • tuttutunne

      Eiköhän pää mee sekasi ihan mistä vaan lääkkeestä kun tarpeeks vetää

    • niintoimiivarmasti

      Käy ostamassa apteekista muovikassi ja laita se päähäsi.

      Sitten juokset täyttä vauhtia seinää päin ja pääsi on taatusti sekaisin!

      • Kyselykone

        Oletko ihan sekaisin?


    • Opee

      Hiljaa narkit ja muu paskasakki. Vetäkäää 100 buranaa lärvii.

    • Kerrokerromulle

      Ethän käytä heroiinia

    • bemo

      resilarii puol pulloo mut sitku sul on paska hätä niitulee ripuli se on vähä niikuu codeinii Leanii

    • jussipussianussi

      akinetonista tulee höpö olo, semmonen raskas tai jtn. muuta en oo koittan.

    • NarkinTavoite

      Hyvä narkki on kuollut narkki.

      • Nähty

        Eipä ne mitään muuta kuin pahaa saa aikaan.


    • Hakutulos

      Kyllä piriä saa aptekkista reseptillä esim concerta ja ritalid joka on kuin potentista kokaiinia mutta vain receptillä.

      Käyttäjät tietenkin etsivät lääkäreitä kunnes löytä sellainen joka kirjoittaa bentsoja tai piriä.

      Kannabiskin saa aptekkista receptillä en muista lääken nimi

      Sitten voi kannabista kasvatta itse tai sopia torilauta treffit ja käydä ostamassa mutta se on riski altimpi kun osta kadulta missä ostaja ja myyjä tunte toisensa.

      Verkko on avoin kaikille kytät voi esintyä ostajana myyjänä tosin se on harvinaista resursseista riippuen.

      Sitten voi osta yskäriä jossa on kodeinia on niitä muitakin kun resilar.

      Tai lima tai sytkäri kaasua voi otta tai sexi likkestä saa en nyt muista mikä nimi millä oli mutta joku promph tai uppner joka kun haistele toimi pari minuuttia ja on lailliset.

      Tai sitten voit rotaatio Android puhelin odinilla ja CF auto root aiheutta riippuvuutta kuin huumet mutta et ole sekaisin.

      Ja jos ei Supo brikka sinun läppäriä LoJakilla voit yrittä sada lisenssejä että pääset kirjaston mitä käytettä kun kehitetään tuotteitta saat eri haku tulos kuin Googlesta.

    • Anonyymi

      Laksatiivi on itellä toiminu yleensä.. kannattaa testaa 3x annostus

      • Anonyymi

        minä löysin jeesuksen ja lopetin sekä vähensin kannabiksen käyttöä.
        t-huume tuovinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe