joo tota mul on tälläne ESP Alexi Laiho signature wh/bk jonka ostin joskus muutamakuukaus sitten uutena ja se on ollu minulla nyt käytössä kotona just sen muutamisen kuukautta, se on melkeen kuin uusi :) nyt aattelin myyä sen ni paljo teijä mielest ois hyvä hinta tälle ihanuudelle ?
alexi laiho signature malli
3
201
Vastaukset
- GuitarMan12345678912
Nyrkkisääntönä äkkiseltään on että kitaran nykyinen uusarvo - 30% = pyyntihinta
Toinen nyrkkisääntö on, että lähdetään siitä hinnasta millä olet sen hankkinut, jos se hinta ja hankinta-aika on tiedossa ostajalla ja siitäkin tuo - 30% = pynntihinta.
Sitten sellainen asia, että vaikka olis vaihtanut orkkismikkien tilalle huomattavasti kalliimmat mikit niin se ei suinkaan nosta sitä kitaran arvoa ostajan silmissä.
Mutta nuo mun kertomat on vain yksi osa totuutta ja ihmisiä on erillaisia, joten osa on varmasti tästä ihan eri mieltä ;-)
Lopuksi kysymys, että jos viestisi lopussa on "tälle ihanuudelle" niin miksi edes haluat myydä kitaraasi pois jos se on sinun mielestä ihana, ainakaan tilapäisen rahanpuutteen takia ei kannata pitämästään kitarastaan luopua.
Toisaalta mä kyllä epäilen, ettei se kuitenkaan ole sun mielestä niin "ihana" kitara ;-)- säettiedäkukamäoon
Mitäsäsönkkäätmikeistä?Etsitsellanenetpidävaikomanatietonasomatarvailus.
- viinerihai
ostin tän 1200e huutonetistä (oli aivan uusi ja käyttämätön) ja thomanilla kun tämä vielä oli sen hinta oli jotain 2600e muistaakseni, sain todella halvalla ja kaupat tehtiin. Tää on oikeesti varmasti paras kitara mitä oon soitellu mut rahapula ja ehkä en näin hyvää kitaraa vielä tarvitse.. ostaisin rahoilla vähän huonomman ja halvemman ja rahaa saattaisi vielä vähän jäädä yli jotka voisin käyttää muihin asioihin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532