postiin ja joulukortit voi jo kirjottaa, sekä ostella joululahjoja. Joulu tulee tosi nopeesti enää muutama 8 kk niin joulu on tullut. Lahajt pakettiinj a joululaulut soimaankiitos.
Muistakaa vappukortit
1
139
Vastaukset
- Olen Vaan Paras
Voi voi minä se osaan ennakoida vielä paremmin näitä tulevia juhlia. Miehellekin olen tässä jo hautajaisia miettinyt ja sopivia virsiä just kuuntelen niin että tippa linssissä liikutuksesta. Terve se on ja vasta 35. Miehet kuitenki elää vähemmän aikaa ku naiset joten olen ottanu tämän nyt pääasialliseksi projektiksi ja ennakoinut asian ajoissa ja koska osaan tämän niin parhaiten. On huolimatonta jättää asioista puolitiehen ja huonosti suunniteltuna ja silleen vaan rumasti hutaistuna niinkun tavallisilla meinaa olla kun ei viitsitä nähdä vaivaa ja tehdä kauniisti. Kuivakakkuja leivon just pakkaseen ja soitin hautakivenkaivertajalle, puuttuu enää se toinen päivämäärä, mutta kaikkea ei voi tehdä etukäteen sentäs.
Joulut vaput ja pääsiäiset meillä menee niin hyvin ku tein 200 vuodeks kortteja ja lahjoja ja koristeita jo 5 vuotiaana, samana vuonna ku pääsin Cambridgen yliopistoon lukemaan kvanttifysiikkaa. Pitää pystyä ennakoimaan asiat ja tehdä ne ajoissa valmiiksi ja tietenkin paremmin kuin kukaan muu, koska vain se merkitsee elämässä ei mikään turhuus vaan pitää olla esimerkkinä muille. Vappukoristelut on meillä jo esillä ja pääsiäiskoristeet otin jo pois. Meillä on aina koti niin kauniisti koristeltu ja teeman mukaan kaikkea hienompaa kuin muilla. On tärkeää tehdä asiat ennemmin kuin muut ehtii. On vaan niin kovaa kun kaikki kadehtii mutta on niin vaikeeta olla aina paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462