elelen ilmaiseksi

ubutubu-käyttäjä

taas tuli vältettyä kauheat maksut, piti tuossa maksaa 50 senttiä vessassakäynnistä tuolla eräällä julkisella paikalla missä olin, mutta taas vältin maksut sillä että tein asiani housuun

10

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ubutubu-käyttäjä

Oliko tämä 50 senttinen vessa kenties taas Microsoftin vessa kun piti maksaa? Minä en Microsoftin paskatuotteita käytä!

• kekseliäs ratkasu

tosiaan, nyt vielä pitäs keksiä missä ne housut vois pestä ilmaseks, aatteleppa jos oppisit olleen syämäti kokonaan niin ei tarttis housuunkaan mittään laskee ja taas tulis lissää säästöö

• koni.kaakkimus
        kekseliäs ratkasu kirjoitti:

tosiaan, nyt vielä pitäs keksiä missä ne housut vois pestä ilmaseks, aatteleppa jos oppisit olleen syämäti kokonaan niin ei tarttis housuunkaan mittään laskee ja taas tulis lissää säästöö

Mustalainen yritti opettaa sitä ilman syömistä hevoselleen ja juuri kun oppi, niin sitten kuoli ?

• ainahan voipi
        koni.kaakkimus kirjoitti:

Mustalainen yritti opettaa sitä ilman syömistä hevoselleen ja juuri kun oppi, niin sitten kuoli ?

uuten kehittelyssä vastonkäymisijä tulla mutta ei pidä heti ensimmäisen kommelluksen kohtalla periksi antaa vaan sitkeästi vaan jatkaa harjotuksija

• olisit sudottanut ilmasen vessakäynnyn, upuntussahan suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä, joten luulisi olevan tuttua puuhaa. tällä kertaa meni sitten sudot housuun :(

• ubuntu-käyttäjä

En ole koskaan tehnyt housuihini sitten lapsuusvuosieni. Nuo harhaanjohtavat nimimerkit eivät ketään hämää, nehän ovat tietty minua vastustavien windows-hihhuleiden propagandaa.
      Kyllä tuo minun nähdäkseni kuulostaa enemmän windows-käyttäjien ongelmalta!
      Kohta olen taas amsterdamissa ja siellä ei yleiset WC:t maksa mitään, toisin kun täällä paska-suomessa, missä pyritään rahastamaan tänä päivänä jopa vessahädällä. Mitään ei kuitenkaan maksa mihinkään, aina löytyy joku puist tai porttikongi, missä tehdä tarpeensa. Siinäpähän viranomaiset ja taloyhtiön hallituksen edustajat miettivät, mihin on menty!

• amstertamin

vessoissa on jo asukkaat jos ilimasija ovat, ei ne sua niihen päästä paitti ehkä rynkytettäväksi

• amstertamin kirjoitti:

vessoissa on jo asukkaat jos ilimasija ovat, ei ne sua niihen päästä paitti ehkä rynkytettäväksi

Taidat olla jo lurkkimassa siellä veskissä josko saisit jonkun uhriksesi?

• upuntua käyttävä

on tainnu väsähtää kun isot pojat aina vaan kiusaa ..

• ubuntu-käyttäjä

En väsy, käytän sen verran piriä, jotta pysyn virkeänä. Aion vastakin seisoa kuin vuori, windowsin kaupallisuutta vastaan ja markkinataloutta yleensä.

Kaikki pitää olla ilmaista - ainaskin minulle - windowshihhulit maksakoot mitä haluavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2118
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      39
      509
    Aihe