Miten saan mielenterveysammattilaiset hakemaan naapurin tutkittavaksi sillä hän soittaa aivan järkyttävän kamalaa musiikkia ja vielä turhan kovaa?
Naapuri hoitoon
20
130
Vastaukset
- LK
Valehtelemalla
- böööööööööööööö
Mitä jos menisit itse lepäämään johonkin...
- LK
böööööööööööööö kirjoitti:
Mitä jos menisit itse lepäämään johonkin...
Lepään kotona päivittäin.
Kokeile vaikka miten pitkälle naapuri on valmis menemään. Laita itse karmeaa musiikkia kovaa soimaan, katso tekeekö vaikutusta. Nouseeko naapurissa volyymi? Sitten nostat omaasi.. ja taas...taas..
Eiköhän sieltä joku ala tulla tutkimaan tilannetta.- LK
Ihan hyvä lähtökohta, mutta ehkä itse hyppäisin sitten suoraan siihen väkivaltaan ajan (ja kaiutinelementtien) säästämiseksi.
LK kirjoitti:
Ihan hyvä lähtökohta, mutta ehkä itse hyppäisin sitten suoraan siihen väkivaltaan ajan (ja kaiutinelementtien) säästämiseksi.
Mä en vaan jaksa enää tapella kenenkään kanssa, oon laiskansutjakka siinä mielessä.
Hmm... auttaiskohan jos pyytäisi sen naapurin iltateelle vaikka? Rappukäytävään kun tuoksuu niiiin ihanasti tuore voipulla. Soittasin minäkin karmeaa musiikkia kovaa jos omat jauhot on päässyt loppumaan.- LK
elisakettu kirjoitti:
Mä en vaan jaksa enää tapella kenenkään kanssa, oon laiskansutjakka siinä mielessä.
Hmm... auttaiskohan jos pyytäisi sen naapurin iltateelle vaikka? Rappukäytävään kun tuoksuu niiiin ihanasti tuore voipulla. Soittasin minäkin karmeaa musiikkia kovaa jos omat jauhot on päässyt loppumaan."Mä en vaan jaksa enää tapella kenenkään kanssa, oon laiskansutjakka siinä mielessä."
Niin siis mieki oon paitsi laiska, myös liian pieni tappelemaan. Mut aattelin et ehkä se ois alottajalle toimiva vaihtoehto. LK kirjoitti:
"Mä en vaan jaksa enää tapella kenenkään kanssa, oon laiskansutjakka siinä mielessä."
Niin siis mieki oon paitsi laiska, myös liian pieni tappelemaan. Mut aattelin et ehkä se ois alottajalle toimiva vaihtoehto.No jos aloittaja ei oo pieni eikä laiskansutjakka niin voiskohan sitten pimpauttaa ovikelloa ja pyytää olemaan hiljempää ja laittamaan vielä kivempaa musiikkia soimaan? Mutta miten ne mielenterveysammattilaiset saa sitten paikalle, jos se pöljä suostuukin siihen?
LK kirjoitti:
"Mä en vaan jaksa enää tapella kenenkään kanssa, oon laiskansutjakka siinä mielessä."
Niin siis mieki oon paitsi laiska, myös liian pieni tappelemaan. Mut aattelin et ehkä se ois alottajalle toimiva vaihtoehto."Niin siis mieki oon paitsi laiska, myös liian pieni tappelemaan. "
Ei se koko ole ainakaan itselleni ollut koskaan mikään hidaste, eikä este. ;)
( ja tuo lause ei sisältänyt mitään kaksoismerkityksiä sitten... )- LK
dizel kirjoitti:
"Niin siis mieki oon paitsi laiska, myös liian pieni tappelemaan. "
( ja tuo lause ei sisältänyt mitään kaksoismerkityksiä sitten... )( ja tuo lause ei sisältänyt mitään kaksoismerkityksiä sitten... )
Myöhästä... dizel kirjoitti:
"Niin siis mieki oon paitsi laiska, myös liian pieni tappelemaan. "
( ja tuo lause ei sisältänyt mitään kaksoismerkityksiä sitten... )Ja tarkoitin siis sitä jos joku iso mörrikkä on tullu riitaa haastamaan. Karkuun en ole koskaan juossut.
- LK
dizel kirjoitti:
Ja tarkoitin siis sitä jos joku iso mörrikkä on tullu riitaa haastamaan. Karkuun en ole koskaan juossut.
No sie ootki ehkä vähä rajumpi mimmi ku mie.
Tai siis.
En oo naine.
Teknisesti ottaen ainaka.
Oon väsyny :( LK kirjoitti:
Tai siis.
En oo naine.
Oon väsyny :(Te kaksi suorastaan tasapainotatte toisianne :)
LK kirjoitti:
Tai siis.
En oo naine.
Oon väsyny :(*peittelee LK:n nukkumaan*
- LK
dizel kirjoitti:
*peittelee LK:n nukkumaan*
Kiitos, käsitän vihjeen.. :(
*kyyneliä valuu kebabkastikkeeseen*
Millaista musiikkia?
- kristuksen veri
http://www.youtube.com/watch?v=Wws7mnMewPw&ob=av2n
Tuollaista- LK
dizel kirjoitti:
Loistava biisi. :)
Ei, ei se oo.
No ok, ei se ihan paskakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2443268
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362962Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342188Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari352095Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa741970Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841756Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh381634Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221517Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561424Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451269