Ei jumalauta mitä skitsoilua! Only the Windows! http://tinyurl.com/d9sawwe
Kurat koneessa ja teippiä kuluu paikatessa....
Poliisi kehoittaa käyttämään teippiä!
12
421
Vastaukset
- M$-
------------------------------------------------------------------------------
- ubutubuhubulubu...
Toimiiko ubutubussa muka weppikamera?
- win-soosi
Ei pelkoa ainakaan haittaohjelman käynnistämänä.
- tietysti toimii
ainakin 2 sekkaa kunnes linkkura tilttaa !
- Kannattaa kokeilla
tietysti toimii kirjoitti:
ainakin 2 sekkaa kunnes linkkura tilttaa !
>...linkkura tilttaa !
Suosittelen kokeilemaan tilttaako se joka välissä kuten winkura. ;)
- Siili Suhisija
No mitähän outoa tuossa on, itse olen vuosikausia peittänyt tuon läppärin kameran teipin palalla.
Ihan kaiken varalta, muutenkin ärsyttävän näköinen kun kameran linssi toljottaa naaman eressä yötä päivää kun täällä keskustelen puupään kanssa suhailuista.- Ketun kusasu
Entä oletko peittänyt mikrofonin ja näppäimistön? Ei onnistu enään teipillä. Suojaa nekin lataamalla Ubuntu. Aika huvittavaa, että pitää marketista hakea paikat windowsin puutteisiin.
- Siili Suhisija
Ketun kusasu kirjoitti:
Entä oletko peittänyt mikrofonin ja näppäimistön? Ei onnistu enään teipillä. Suojaa nekin lataamalla Ubuntu. Aika huvittavaa, että pitää marketista hakea paikat windowsin puutteisiin.
Mikrofoonaijee on suljettu mikseristä ja se riittää, enhän nyt sentään mikään vainoharhainen sentään ole.
Näppis asiaa ei minun pikkuinen pääkoppani ota ymmärtääkseen, miksi se pitäisi peittää kun kamera on teipattu ja suljettu laitehallinnassa poistamalla ajurit? - Ketun kusasu
Siili Suhisija kirjoitti:
Mikrofoonaijee on suljettu mikseristä ja se riittää, enhän nyt sentään mikään vainoharhainen sentään ole.
Näppis asiaa ei minun pikkuinen pääkoppani ota ymmärtääkseen, miksi se pitäisi peittää kun kamera on teipattu ja suljettu laitehallinnassa poistamalla ajurit?Pikkuinen pääkoppasi antaa sormillesi käskyjä ja haittaohjelma rosvoaa nuo pikkuisen pääkoppasi antamat käskyt sormillesi, eli vittumainen haittaohjelma rosvoaa myös näppäinpainallukset ja lähettää ne nettiin.
- eikö upuntussa
Ketun kusasu kirjoitti:
toimi vielä näppäimistökään, joko ne kohta patentoi sellasen upuntussa toimivan näppiksen ?
Mitä luulette että xKinecticillä lopulta tehdään? Samaan johtaa ja vielä pahemmin aivovaurioin.
- Siili Suhisija
Ompa muuten mulla Kiectikin päälle laitettuna liina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502