Poliisi kehoittaa käyttämään teippiä!

buahhah!

12

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M$-

------------------------------------------------------------------------------

• ubutubuhubulubu...

Toimiiko ubutubussa muka weppikamera?

• win-soosi

Ei pelkoa ainakaan haittaohjelman käynnistämänä.

• tietysti toimii

ainakin 2 sekkaa kunnes linkkura tilttaa !

• Kannattaa kokeilla
        tietysti toimii kirjoitti:

ainakin 2 sekkaa kunnes linkkura tilttaa !

>...linkkura tilttaa !

Suosittelen kokeilemaan tilttaako se joka välissä kuten winkura. ;)

• Siili Suhisija

No mitähän outoa tuossa on, itse olen vuosikausia peittänyt tuon läppärin kameran teipin palalla.
      Ihan kaiken varalta, muutenkin ärsyttävän näköinen kun kameran linssi toljottaa naaman eressä yötä päivää kun täällä keskustelen puupään kanssa suhailuista.

• Ketun kusasu

Entä oletko peittänyt mikrofonin ja näppäimistön? Ei onnistu enään teipillä. Suojaa nekin lataamalla Ubuntu. Aika huvittavaa, että pitää marketista hakea paikat windowsin puutteisiin.

• Siili Suhisija
        Ketun kusasu kirjoitti:

Entä oletko peittänyt mikrofonin ja näppäimistön? Ei onnistu enään teipillä. Suojaa nekin lataamalla Ubuntu. Aika huvittavaa, että pitää marketista hakea paikat windowsin puutteisiin.

Mikrofoonaijee on suljettu mikseristä ja se riittää, enhän nyt sentään mikään vainoharhainen sentään ole.
        Näppis asiaa ei minun pikkuinen pääkoppani ota ymmärtääkseen, miksi se pitäisi peittää kun kamera on teipattu ja suljettu laitehallinnassa poistamalla ajurit?

• Ketun kusasu
        Siili Suhisija kirjoitti:

Mikrofoonaijee on suljettu mikseristä ja se riittää, enhän nyt sentään mikään vainoharhainen sentään ole.
        Näppis asiaa ei minun pikkuinen pääkoppani ota ymmärtääkseen, miksi se pitäisi peittää kun kamera on teipattu ja suljettu laitehallinnassa poistamalla ajurit?

Pikkuinen pääkoppasi antaa sormillesi käskyjä ja haittaohjelma rosvoaa nuo pikkuisen pääkoppasi antamat käskyt sormillesi, eli vittumainen haittaohjelma rosvoaa myös näppäinpainallukset ja lähettää ne nettiin.

• eikö upuntussa
        Ketun kusasu kirjoitti:

toimi vielä näppäimistökään, joko ne kohta patentoi sellasen upuntussa toimivan näppiksen ?

• Mitä luulette että xKinecticillä lopulta tehdään? Samaan johtaa ja vielä pahemmin aivovaurioin.

• Siili Suhisija

Ompa muuten mulla Kiectikin päälle laitettuna liina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe