Onneton kani

Apua!

Minulla on siis nyt pieni ongelma. Meillä on kotona 3 v hermeliiniuros (isän luona) ja äidillä 3 muuta kania. Isän luona oleva hermeliini kaipaisi kaveria, mutta isämme on allerginen, eikä halua ottaa toista kania kaveriksi. Hermeliini vaikuttaa onnettomalta. Olen ehdottanut isälle, että hermeliinin voisi viedä äidille jotta sillä ei olisi niin yksinäistä, mutta isä ei halua luopua kanistamme.
En mitenkään ehdi joka päivä olemaan kanin kanssa. Koulupäivät ovat neljään asti. Isä ei myöskään halua että kani pomppisi lattialla, koska hänelle tulee silloin allergiaa.
Mitä teen?? En tahdo että kanini on onneton!! Voisiko olla mahdollista, että kanihuoneen oven laittaisi kiinni ja joka päivä tuulettaisi huoneen? Puput voisivat loikkia isolla parvekkeellamme.

3

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puputyttönen

Mutta kanillahan on erillinen kanihuone? Tottakai voit laittaa sen oven kiinni, kunhan se huone nyt ei ole mikään tosi pieni. Kyllä uskon että kanilla olisi tarvittavasti liikkumatilaa jo yhdessä reilunkokoisessa huoneessa se parveke. Ja en usko että se mitenkään lisäisi allergiaoireita jos pupu pääsisi tuon huoneen lattialla jaloittelemaan. Voisit myös viedä pupua ulos valjaissa silloin kun vain on aikaa.

Toivottavasti asia selviää! :)

• ka

laita vain kani pomppimaan:D

• tiddidi

Jos kanilla on oma huone, niin käypi että laitat kanin pomppimaan ja tuuletat sitte :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe