Minulla on siis nyt pieni ongelma. Meillä on kotona 3 v hermeliiniuros (isän luona) ja äidillä 3 muuta kania. Isän luona oleva hermeliini kaipaisi kaveria, mutta isämme on allerginen, eikä halua ottaa toista kania kaveriksi. Hermeliini vaikuttaa onnettomalta. Olen ehdottanut isälle, että hermeliinin voisi viedä äidille jotta sillä ei olisi niin yksinäistä, mutta isä ei halua luopua kanistamme.
En mitenkään ehdi joka päivä olemaan kanin kanssa. Koulupäivät ovat neljään asti. Isä ei myöskään halua että kani pomppisi lattialla, koska hänelle tulee silloin allergiaa.
Mitä teen?? En tahdo että kanini on onneton!! Voisiko olla mahdollista, että kanihuoneen oven laittaisi kiinni ja joka päivä tuulettaisi huoneen? Puput voisivat loikkia isolla parvekkeellamme.
Onneton kani
Apua!
3
112
Vastaukset
- puputyttönen
Mutta kanillahan on erillinen kanihuone? Tottakai voit laittaa sen oven kiinni, kunhan se huone nyt ei ole mikään tosi pieni. Kyllä uskon että kanilla olisi tarvittavasti liikkumatilaa jo yhdessä reilunkokoisessa huoneessa se parveke. Ja en usko että se mitenkään lisäisi allergiaoireita jos pupu pääsisi tuon huoneen lattialla jaloittelemaan. Voisit myös viedä pupua ulos valjaissa silloin kun vain on aikaa.
Toivottavasti asia selviää! :) - ka
laita vain kani pomppimaan:D
- tiddidi
Jos kanilla on oma huone, niin käypi että laitat kanin pomppimaan ja tuuletat sitte :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462