Tuon voin todistaa sillä että keväisin on runsaasti isoja sepelinpaloja nastarenkaitten lamellien välissä. Ne näyttävät jääneen sinne kiinni. Ristipääruuvarilla oon sitte kaivanut niitä pois.
Nastarenkaista ei kiviä lentele
12
131
Vastaukset
- isänmaan toivo
Melko huono veto. Mahtaisi sun nastarenkaat olla mahtavat talven jälkeen jos kaikki kivet pysyisi lamellien välissä, eikä yksikään lentäsi pois.
Muisteppas hieman ja mieti mikä siellä lokareissa kolisse ja napsuu kun vauhti kasvaa.- Kitkoista lentelee
EN MÄÄ KUULE MITÄÄN KUN NASTOJEN UJELLUS ON VIENYT KUULON.
- qwerty21
Kitkoista lentelee kirjoitti:
Ei nastojen ääntä kuule AUTOssa.
- rops raps
qwerty21 kirjoitti:
Ei nastojen ääntä kuule AUTOssa.
Mikä mahtaa olla sellainen auto mihin ei nastojen ääni kuulu? Tietysti jos pitää radiota tarpeeksi kovalla niin ei kuule ropinaa.
- tosia asiaa kuultuna
rops raps kirjoitti:
Mikä mahtaa olla sellainen auto mihin ei nastojen ääni kuulu? Tietysti jos pitää radiota tarpeeksi kovalla niin ei kuule ropinaa.
Nykyiset nastat pitää niin vähän ääntä, ettei tarvitse olla kuin kohtuullisen tasoinen auto ja rengasäänet ei häiritse. Leveät matalaprofiilirenkaat pitää yhtä suurta ääntä.
Koska rop rops on ajellut nykyaikaisila nastarenkaillan vai onko muistot kovinkin vanhoja? - rops raps
tosia asiaa kuultuna kirjoitti:
Nykyiset nastat pitää niin vähän ääntä, ettei tarvitse olla kuin kohtuullisen tasoinen auto ja rengasäänet ei häiritse. Leveät matalaprofiilirenkaat pitää yhtä suurta ääntä.
Koska rop rops on ajellut nykyaikaisila nastarenkaillan vai onko muistot kovinkin vanhoja?viime viikolla ajoin Volvo V50 jossa oli hakka7 alla. Eikö Volvossa sitten ole riittävä äänieristys? Hakka7 on tietääkseni nykyaikainen rengas. Renkaat olivat 16 tuumaiset 205/60. Ropina kuului selvästi, tosin itse olen ajanut 2 talvea nastattomilla ja hiljaisilla talvirenkailla. Varmasti jos on ropinaa ikänsä kuunnellut, niin ei varmasti ropina häiritse, kun ei muusta tiedä.
- Kitkoista lentelee
Kitkoista lentelee kirjoitti:
EN MÄÄ AJAKAAN VAAN KÄVELEN JALKAKÄYTÄVÄLLÄ. EI AUTA JOS AUTOSSA ON ERISTEET.
- tosielämässä koettua
tosia asiaa kuultuna kirjoitti:
Koska rop rops on ajellut nykyaikaisila nastarenkaillan vai onko muistot kovinkin vanhoja?Minulla on alla tuliterä 2012-mallinen premium ja tietysti kitkarenkain. Kyllä se on aikamoinen ropina, joka kuuluu moottoritielläkin noista ohitettavista, jotka tietä nastoilla jyrsivät.
Oma autoni oli vähän aikaa sitten 3 pv ruoste-estokäsittelyssä ja sinä aikana laina-autona tuore Avensis nastarenkain. Meteli oli asfaltilla suorastaan hirveä kun oli tottunut lähes täysin äänettömiin kitkarenkaisiin.
En voisi kuvitellakaan noita rälläköitä omaan autooni.. - molemmilla ajanut
rops raps kirjoitti:
viime viikolla ajoin Volvo V50 jossa oli hakka7 alla. Eikö Volvossa sitten ole riittävä äänieristys? Hakka7 on tietääkseni nykyaikainen rengas. Renkaat olivat 16 tuumaiset 205/60. Ropina kuului selvästi, tosin itse olen ajanut 2 talvea nastattomilla ja hiljaisilla talvirenkailla. Varmasti jos on ropinaa ikänsä kuunnellut, niin ei varmasti ropina häiritse, kun ei muusta tiedä.
ropina kuuluu, mutta ei yhtään voimakkaampana kuin kesärenkaan ääni.
- nnniiin
Hakka7 on ihan hyvä rengas, mutta Volvo V50 on sama auto kuin Ford Focus...
- rops raps
vai on sama kuin focus. Molempia olen ajanut ja eroja noiden kahden välillä on. Volvon parempi äänieristys on yksi niistä. V50:sen äänieristys on luokkansa parhaimpia.
- pohjalevy, ei auto
Taas näitä tietämättömiä lapsia väittämässä jotain josta ei tiedä mitään.
Käy ajamassa molempia autoja ja palaa siktten väittelemään, vai eikö ole vielä korttia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve573119Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä402918Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622678Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama42427Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1122312Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522049Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk651920