Tervehdys!
Pitäisi saada helpohkolla tavalla Citroen Jumper vm. 2010 pakun stereoiden äänentoistoa paremmaksi.
Tuo peli on työauto ja alkuperäinen soitin sen mukainen.
Olisiko kenelläkään vinkkejä, mitä kannattaisi tehdä? Uusi soitin (mikä), kaiutinosaston parantaminen (millä kaiuttimilla) tai jotakin muuta?
Raamit kulkee siinä, että en haluaisi kovasti porailla ja sahailla lisää aukkoja kabiiniin ja rahan osalta saattaa tulla kipuraja vastaan siellä 400 euron kieppeillä.
Pakumies
Vinkkejä Citroen Jumperin äänentoistoon
exc400
1
147
Vastaukset
- minä vaan
Varmaan alkuperäisten kaiuttimien korvaaminen laadukkaammilla ja joku pieni passeli vahvistin. Vaikkapa sellainen jonka saa soittimen johtoihin kiinni (iso-amp) Niihin on saatavilla eri autojen johtosarjoja valmiina. Vaimentamalla ovet (mikäli kaiuttimet ovat niissä) saa paljon aikaiseksi. Vaimentamalla vaimenee taustamelu ja kaiuttimen tuottama energia menee musiikin tuottamiseen eikä peltien pärinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564