Miten hoitaa tämä tilanne?

sovinisti(ko?)

Meillä on pieni ongelma, mutta ongelma kuitenkin. Pyytäisin heti alkuun, että en kaipaa epäasiallisia vastauksia vaan ihan asiallista keskustelua, kiitos.

Käydäänkö teillä koskaan viihteellä? En tarkoita välttämättä baarissa käymistä, vaan vaikka illan istumista ystävien kanssa niin yhdessä kuin erikseen (miehen kanssa)?
Meillä molemmat on käyty pari kertaa, muttei kumpikaan baarissa. Mies on käynyt veljensä luona ja minä ystävien.
Kuitenkin miehen on todella, todella vaikea "päästää" minua illan viettoon.
Ei hän minua voi tietenkään kieltää, mutta suutahtaa asiasta jos menen vaikkei hän haluaisi. En siis todellakaan käy usein, mutta huomenna olisi tarkoitus mennä. Monta kertaa olen kieltäytynyt lähtemästä vain jotta välttyisin turhalta riitelemiseltä miehen kanssa. Huomisesta reissusta ei oo mies ilahtunut, vaikka tulisin yöksi kotiin ja baariin menoa ei ole tiedossa.
Baariin menosta hän nimittäin on jyrkästi sitä mieltä että se ei ole naisten paikka. Siellä kuulemma käy vain pettäjät ja sinkut- ja luulen että hänen mielestää miehet voivat käydä olivatpa sinkkuja taikka eivät (just :D).
Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, jos mies haluaa mennä vaikka sitten veljensä luokse vähän olutta ottamaan. Hänestä vain jostain syystä se ei ole sama asia. Siis että se on kuulemma eri asia jos hän käy. Pientä sovinistin vikaa siis havaittavissa.

Miten saisin miehen ymmärtään, että minulla on oikeus käydä ystävieni luona?
Hänellä ei ole mitään sitä vastaan että jää muksun kanssa kotiin, että kyse ei ole ainakaa siitä ettteikö hän haluaisi olla kahestaan muksun kanssa.
Hän on vain niin omistuksenhaluinen muutenkin.

Vielä huomautan, että kyseessä ei ole mitään kamalat ryyppäjäiset.

2

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kgsajalkjhiuagja

Kysyisin suoraan, etkö luota minuun? Jos vastaus on ei niin kysyisin, miksi olet sitten mun kanssa. Luottamus on parisuhteen perusta ja tiedoksi, että mustasukkaisimmat ja omistushaluiset tyypit ovat niitä kaikkein alttiimpia itse karkaamaan vieraisiin.

• 17+18

Pidä puolesi.Ei toista ihmistä voi omistaa.On luonnollista tavata omia ystäviään yksinkin.Meillä on ok käydä baarissakin,mutta se on mielestäni jokaisen sovittava yhdessä,että joko ei käydä ollenkaan tai kumpikin voi käydä,jos haluaa.
      Jos mies suutahtaa siitä,että käyt joskus ystävien luona,älä välitä miehestä.Mustasukkainen mies tahtoo ajanoloon alkaa rajoittaa yhä enemmän naisensa elämää,jos nainen antaa siihen mahdollisuuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe