bella 660 perheveneenä

ostoaikeissa

onko kellään kokemuksia ko veneen toiminnasta perheen lomailuun. risut ja ruusut ovat tervetulleita.

olen hankkimassa ko venettä kesäksi ja tarkoitus lomailla viisihenkisen perheen kanssa sisävesillä.

7

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.Mori

Eukkos laittaa loman jälkeen avioerohakemuksen. Se on vissi se.
      Sitten voit tulevina kesinä seilata sillä rakastajattaresi kannssa, siihen se on sopiva.

• xcvbn

Käy viidelle henkilölle vääjäämättä ahtaaksi, varsinkin jos tehdään useamman päivän reissuja. Mainoksien nukkumapaikkalupauksiin kannattaa myös suhtautua kriittisesti. Ota ainakin ennen kauppaa koko jengisi mukaan ja koettakaa mahduttautua kokeeksi.

• Itkupotkuraivarit

Ahdasta tulee, jos oikeasti yön yli retkiä meinaatte tehdä. Mahdollista kuitenkin jos perheenjäsenen alituinen läheisyys alle metrin päässä ei häiritse.

• 18

ihan hyvä persevene, mutta eihän tohon perseeseen perhe mahdu.

• pelle

Keulapiikin 3-paikkaa on valetta, jos ette ole kääpiöitä. Kahdelle normaalikokoiselle aikuiselle on olemista ja punkka on lyhyt.
      Pöydän paikalle sijattava vuode on sopiva alle kouluikäisille.

• ghhhhhhhhhhhyl

Osta VENE älä osta Bellaa!

• Raija Lehmänen

Aivan totta. Jos liikut 1-2 hengen voimalla alle 5m tuulessa. On Bella hyvä paatti, kuin pieni leikkimökki.
      Mutta vene se ei ole kuten ei mikään 700 sarjalainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe