Heips! Olen 98-syntynyt tyttö, ja harrastan showsalsaa Tampereella. Haluaisin kuitenkin jo vaihtaa ryhmää, mutta ikäni takia joudun odottamaan tässä tanssikoulussa vielä 2-3 vuotta, että pääsisin toiseen ryhmään. Kaiken lisäksi tämänhetkinen ryhmä ollaan lopettamassa vähäisen oppilasmäärän vuoksi.
Haluaisin siis tietää, olisiko Tampereen alueella toista salsakoulua, jossa olisi tunteja tämän ikäisille (olen siis nyt 13, ja täytän loppuvuodesta 14)? Olen koettanut etsiä ja etsiä, mutta en vain löydä mitään koulua, jossa olisi nuorille sopivaa salsaa.
Miksikö haluan vaihtaa ryhmää? Noh, aloitin tosiaan alle 11-vuotiaiden ryhmässä (jossa olin vuoden) ja sitten siirryin vanhempien ryhmään, jossa olen ollut nyt kolme vuotta, joten vielä vanhempien ryhmään täytyy odottaa 2-3 vuotta. Mua ärsyttää, että joka vuonna opetetaan vaan ne samat mambon perusaskeleet jne. enkä oikein tunnu kehittyväni, kun opetus junnaa koko ajan samoissa perusasioissa. Tämän vuoksi yritän etsiä toista salsakoulua Tampereelta, jossa minun ikäisenikin voisi käydä ;)
KIITOS AUTTAJILLE! :)
Salsaa nuorille Tampereella?
nuorisalsaaja
2
129
Vastaukset
- hgfdhhgfd
Miksi et mene aikuisten ryhmään? Onko "nuorille sopivassa salsassa" jotain muuta eroa kuin kurssilla käyvien ihmisten ikä?
- nuorisalsaaja
Jep, olen sitäkin harkinnut. Mutta kaikkein kivointa olisi, jos löytyisi sellainen, jossa olisi muitakin nuoria. :) Mutta jos en mistään löydä, niin tokikin kysyn, että mahtuuko mukaan vähän nuorempi tanssija. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1491816- 1731343
- 230815
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 61735
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349581