Miten entisestä alkoholistista tulee sellainen ylimielinen

perseenhaju

tulee sellainen ylimielinen juovia kohtaan?

Olen laittanut merkille asian ja huomannut sen joistakin raitistuneista ihmisistä ihan tän palstan ulkopuolellakin. Täällä tulee ilmi tendströmin, tounin ja raittiin ylimielisyys aika voimakkaasti. Eli kuvitteleeko raitistunut olevan niin hyvä ihminen vai ollaanko me juovat jotenkin syntisiä? Onko uskonto ottanut vallan?

16

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainaa500-3000€helpo

Olet rauhaton. Olet todennäköisesti peseytynyt, tai sinut on viinakramppikohtauksesi aikana pesty ja olet kadottanut ominaishajusi. Työnnä keskisormesi perseeseesi, pidä sitä siellä hyvä tovi, vedä sormesi ulos ja työnnä se vuorotellen kumpaankin sieraimeesi. Hengitä nenän kautta.

Jos käytät sukkia, riisu ne jalastasi. Hinkkaa varpaanvälejäsi etusormellasi ja hiero kertynyt erite päähäsi.

• .

Kysyjä voisi lopuksi toteuttaa itseään ja saisi aromaattisen elämyksen nuoleskelemalla etu- ja keskisormeaan.

• perseenhaju

Ei ole viinakramppeja tullut ja paska on haissut. Perseestä leviävä paskanhaju on miellyttävää, mutta edelleen kysymykseen ei ole tullut vastausta. Tuo on sellainen että siihen osaa parhaiten vastata raitistunut juoppo, aa-kerholainen.

• .

Eli itse pitäisi arvostella itseään.
        Viina on pehmentänyt aivosi.

• perseenhaju
        . kirjoitti:

Eli itse pitäisi arvostella itseään.
        Viina on pehmentänyt aivosi.

Noniin, arvostele sitten itseäsi ja kerro kysymykseen vastaus, kun ilmeisesti sen tiedät. Viina on paremminki viisastanut ja tuonut uusia kokemuksia nuoruuteen.

• healtytuoteneuvonta
        perseenhaju kirjoitti:

Noniin, arvostele sitten itseäsi ja kerro kysymykseen vastaus, kun ilmeisesti sen tiedät. Viina on paremminki viisastanut ja tuonut uusia kokemuksia nuoruuteen.

Et ole normaalitilassasi! Se on huolestuttavaa. Odota kunnes saat pyttyyn toimitetuksi oikein suuren rapularipulipaskan. Työnnä siten pääsi niin lähelle tuotostasi kuin voit ja hengittele syvään 1-1,5 h. Asiaa auttaisi jos saisit yrjötyksi paskasi päälle. Tai alle. Ennen kuin vedät pääsi pytystä, huuhtele kasvosi ja nivusesi tällä hoitoaineella.

Hoidon jälkeen tunnet olosi normaaliksi. Myös seinänaapurisi muoviverhon takana tajuaa että olet back.

• perseenhaju
        healtytuoteneuvonta kirjoitti:

Et ole normaalitilassasi! Se on huolestuttavaa. Odota kunnes saat pyttyyn toimitetuksi oikein suuren rapularipulipaskan. Työnnä siten pääsi niin lähelle tuotostasi kuin voit ja hengittele syvään 1-1,5 h. Asiaa auttaisi jos saisit yrjötyksi paskasi päälle. Tai alle. Ennen kuin vedät pääsi pytystä, huuhtele kasvosi ja nivusesi tällä hoitoaineella.

Hoidon jälkeen tunnet olosi normaaliksi. Myös seinänaapurisi muoviverhon takana tajuaa että olet back.

justiin käytin perseessä ja munissa sormia, haluatko haistaa vai kelpaako juustonaksut niin saat vähän osviittaa

• .....

Sinullehan vastasi juuri aa-kerholainen.

• tåini&råitis

Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.

Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla toipumassa, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.

Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!

http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k

• lapsuuden loppu

Perseen-hajulle:

Kun haet ensitulevankuun maksupäivänä äidiltäsi hänen kansaneläkkeensä, mene ennen Alkoon menoa siihen kaljaräkälään jossa kävit kun vielä sait ansiosidonnaista tai harkinnanvaraista. Pyydä sitten jotakuta vanhaa pulsukaveriasi kaljaa vastaan paskantaan naamasi päälle. Kunnon vieras ripulipaska ylentää mielesi ja auttaa ymmärtämään. Ehkä kaveri vielä pöllyissään istahtaakin naamallesi ja nautintosi on täydellinen.

• perseenhaju

oma perseenhaju riittää mulle. Istun sun naaman päälle ja pieraisen kunnon kaljaripulin naamallesi, kun palkkapäivänä vetäisen kunnon pihvin kaljan kans. Älä kiihotu sitten, vaikka mielesi tekisi, en rupea homostelemaan hihhulin kanssa. Jos niin tapahtuu niin juoppokaverini sitovat sinut ja ripuloidaan vuorotellen sun naamalle ja se paska haisee väkevälle perseelle

• Esco-Pecca
        perseenhaju kirjoitti:

oma perseenhaju riittää mulle. Istun sun naaman päälle ja pieraisen kunnon kaljaripulin naamallesi, kun palkkapäivänä vetäisen kunnon pihvin kaljan kans. Älä kiihotu sitten, vaikka mielesi tekisi, en rupea homostelemaan hihhulin kanssa. Jos niin tapahtuu niin juoppokaverini sitovat sinut ja ripuloidaan vuorotellen sun naamalle ja se paska haisee väkevälle perseelle

Tiedän että tämä ei varsinaisesti kuulu "Alkoholi"-palstalle, mutta haluaisin tiedustella nimimerkki "perseenhajulta" onko pihvin syöminen jonkinlainen statussymboli siellä missä hän elää? Päättelin niin hänen viestistään klo 20:27.

• "Penkkien haistelija"

Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
      Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä

Miten entiset alkoholistit voi olla ylimielisiä. On olemassa kolmenlaisia alkoholisteja: Juoppoja -, raittiita - ja entisiä - eli kuolleita alkoholisteja.

• Ehkä otan ehkä en?

Ei tietenkään tule, mutta kyllä mieliala ja itsetunto nousee, kun alkaa päästä alkoholista iirtautumaan ja lopulta irti. Jossain määrin kyllä eräillä ilmenee ylemmyyden tunnetta vähemmän raittiita kohtaan.

Alkoholisti, raitiskin on usein hanakka neuvomaan kuinka vähemmän raittiina olleen täytyy elää. Omalla kohdalla eräs alkoi neuvoa ja suunnitella minulle ja vaimolle perheenperustamista, vaikka olen sitä mieltä että kyseinen asia jos mikä on varmasti avioparin yksityinen ja yhteinen asia päättää hankkiiko lapsia vai ei.
      Tämän mielipiteen toin esille, minua haukuttiin itsekeskeiseksi.

Raitis alkoholisti on luonteeltaan edelleen se sama kuin juovakin loppujen lopuksi. Päällimmäisenä seitsemästä kuoleman synnistä ylpeys. Alkoholisti on pääsääntöisesti elämän loppuun saakka suunnattoman ylpeä. Ylpeys vaikeuttaa raitista elämää. Itsepäisyys ja periksi antamattomuus on listalla seuraava. Anteeksi pyyntö myös kovan työn ja tuskan takana.

Noiden asioiden valossa kun katselee raittiiden alkoholistien elämää, ei käy yhtään kateeksi. Joku eri mieltä?
      Sana vapaa, olkaa hyvät.

• Osaksi alkkis?

Yhteistä juoville ja juomattomille alkoholisteille on vain heidän kykenemättömyytensä hallita alkoholin käyttöä.

Tämä palsta on - koprofiilien lisäksi - pullollaan juomisensa parhain päin selittäjiä; kuka ei voi raitistua, koska AA:ssa puhutaan Jumalasta, ketä taas pännii juomisen lopettaneiden omahyväisyys ja niin edelleen. Nämä tyypit tiedostavat jollakin tasolla, että he turmelevat omaansa ja muiden elämää, mutta eivät halua siltikään lopettaa.

Juomisen lopettaminen on mahdollista, mutta ei sellaiselle, joka asettaa sille reunaehtoja. Ei voi olla vähän raskaana eikä vähän alkoholisti.

• Kylmät kädet

Tiedän vain suunnan Veronmaksajasta -> Alkoholistiksi, joten Rappio tenuttajasta -> uskovaiseksi tie on mulle täysin tuntematon maasto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe