Heteroja vihaavat ovatkin itse heteroja, he todellisuudessa vihaavat itseään! Surullista, surullista...
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2012/04/1526594/tutkimus-homofobia-saattaa-olla-osittain-itseinhoa
Outo juttu, miksi homot vihaavat heteroja ?
Heterofobia on itseinhoa !!!
17
98
Vastaukset
- ......
Miksi luulet homojen vihaavan heteroita?
- Oho, tuli totuus.
Pilllun puutteessa ja kateuden vuoksi.
- .......
Oho, tuli totuus. kirjoitti:
Pilllun puutteessa ja kateuden vuoksi.
Ei vaan tuli taas homojavihaavan mihinkään logiikkaan perustumatonta shaibaa.
- Sinkku vihaa
on hän homo tai hetero.
- näin on!
En voi kuin nauraa, millä v%tulla saat käännettyä homoja vihaavat heterot - heteroja vihaaviksi homoiksi....? O,o jutussa käsitellään sitä, kuinka punaniskajuntit vihaavat homoja, koska ovat itse tukahduttaneet homoseksuaaliset tuntemuksensa! Että heteroja vihaavat homot.... Siinäpä vasta juntti kirjoittaja! :D
- paskaa paketissa.
jokun homon tekemä tutkimus, haisee paskalle niinku se tutkijakin.
"oot ite ihan homppeli jos et meistä pidä"
- ei minulla
ole oikeuta vihamaan Sinun lasta
on se pyörätuolissa tai pomo
on sehuora tai homo.- minä vaan
En minäkään homoja pelkää (=homofobia) kunhan pysyvät kaukana minun pepusta ja eivät vaadi itselleen etuoikeuksia. Heillä on ihmisinä aivan samat oikeudet kuin heteroillakin ja heitä varten on jo laadittu parisuhdelaki jota heteroilla ei ole.
Enempää heille ei tarvitse antaa vaikka homouden yksi oire taitaa olla juuri itsekkyys: minä! minä! minä! minä!
Homot ovat vähän niin kuin suomenruotsalaiset. - Jääman
minä vaan kirjoitti:
En minäkään homoja pelkää (=homofobia) kunhan pysyvät kaukana minun pepusta ja eivät vaadi itselleen etuoikeuksia. Heillä on ihmisinä aivan samat oikeudet kuin heteroillakin ja heitä varten on jo laadittu parisuhdelaki jota heteroilla ei ole.
Enempää heille ei tarvitse antaa vaikka homouden yksi oire taitaa olla juuri itsekkyys: minä! minä! minä! minä!
Homot ovat vähän niin kuin suomenruotsalaiset.Sinä sorruit siihen harhaluuloon, että homofobia olisi pelko ja olet siis väärässä, koska homofobia ei nimestään huolimatta ole pelko vaan homofobia voi olla myös homoseksuaalien vihaamista joka perustuu virheellisiin ennakkoluuloihin.
Toisin sanoen vaikka sinä muuta yrität väittää, että et ole homofoobikko tekstisi paljastaa sinun olevan homofoobikko, koska se paljastaa sinulla olevan virheellisiä ennakkoluuloja homoseksuaaleista ja se myös paljastaa sinun vihaavan homoseksuaaleja. - tietokirjasta
Jääman kirjoitti:
Sinä sorruit siihen harhaluuloon, että homofobia olisi pelko ja olet siis väärässä, koska homofobia ei nimestään huolimatta ole pelko vaan homofobia voi olla myös homoseksuaalien vihaamista joka perustuu virheellisiin ennakkoluuloihin.
Toisin sanoen vaikka sinä muuta yrität väittää, että et ole homofoobikko tekstisi paljastaa sinun olevan homofoobikko, koska se paljastaa sinulla olevan virheellisiä ennakkoluuloja homoseksuaaleista ja se myös paljastaa sinun vihaavan homoseksuaaleja.Te homot kun ette voi keksiä sanoille uusia merkityksiä. Vaikka olette kyllä todella itseriittoisia, pahoja ja ilkeitä ihmisiä.
"Fobia on tiettyihin tilanteisiin tai kohteisiin liittyvä todellisen uhkan olemassaoloon perustumaton pelko (kammo tai kauhu), jonka ahdistuneisuusoireita henkilö ei pysty hallitsemaan. Vastenmielisyys esimerkiksi jotain eläinlajia kohtaan ei ole vielä fobia. "
- hyikakkahaisee.
Tosi outoa porukkaa, jyystävät percereikää ja inhoavat ja vihaavat itseänsä. Ja vaativat jopa lakeja pönkittämään puuttuvaa itsetuntoa.
- Lähetetään Siperiaan
Setalaiset ovat tosi outoja hyi. Jyystävät perceeseen ja inhoavat itseään sen vuoksi.
- juuta
Anna mun kaikki kestää ;)
Ranneliike.net issä on melkein kaikki uskovaisia ja setalaisia.
Valitettavasti Suomessa homoscene on todellakin heikkoa.
- .
Elohopea aiheuttaa homoutta. Homous ei ole siis luonnonmukaista käyttäytymistä.
Tutkittu fakta.
www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010120212798349_ul.shtml- .
Kannattaa siis välttää elohopeaa sisältäviä tuotteita, mm. savukkeita, tiomersaalia sisältäviä rokotteita ja amalgaamia sisältäviä hammaspaikkoja yms.
- aloittajalle plussaa
Aloittaja on enemmän oikeassa kuin nuo "tutkijat" , vakavasti todettuna.
- juuta
Käsittämätöntä skeidaa toi aloitus.
Tain sitten se on vaan vitsi.
Muistakaa antiikin ajan Kreikka ja Rooma
Tässä lopullinen pommi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Bonobo
Homofobia on todellakin yleistä ja laajaa. Piilossa tai julkivihana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762191Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2601808Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57802- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48777- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710