Heterofobia on itseinhoa !!!

Hutkittu juttu

17

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Miksi luulet homojen vihaavan heteroita?

• Oho, tuli totuus.

Pilllun puutteessa ja kateuden vuoksi.

• .......
        Oho, tuli totuus. kirjoitti:

Pilllun puutteessa ja kateuden vuoksi.

Ei vaan tuli taas homojavihaavan mihinkään logiikkaan perustumatonta shaibaa.

• Sinkku vihaa

on hän homo tai hetero.

• näin on!

En voi kuin nauraa, millä v%tulla saat käännettyä homoja vihaavat heterot - heteroja vihaaviksi homoiksi....? O,o jutussa käsitellään sitä, kuinka punaniskajuntit vihaavat homoja, koska ovat itse tukahduttaneet homoseksuaaliset tuntemuksensa! Että heteroja vihaavat homot.... Siinäpä vasta juntti kirjoittaja! :D

• paskaa paketissa.

jokun homon tekemä tutkimus, haisee paskalle niinku se tutkijakin.

"oot ite ihan homppeli jos et meistä pidä"

• ei minulla

ole oikeuta vihamaan Sinun lasta

on se pyörätuolissa tai pomo
      on sehuora tai homo.

• minä vaan

En minäkään homoja pelkää (=homofobia) kunhan pysyvät kaukana minun pepusta ja eivät vaadi itselleen etuoikeuksia. Heillä on ihmisinä aivan samat oikeudet kuin heteroillakin ja heitä varten on jo laadittu parisuhdelaki jota heteroilla ei ole.

Enempää heille ei tarvitse antaa vaikka homouden yksi oire taitaa olla juuri itsekkyys: minä! minä! minä! minä!

Homot ovat vähän niin kuin suomenruotsalaiset.

• Jääman
        minä vaan kirjoitti:

En minäkään homoja pelkää (=homofobia) kunhan pysyvät kaukana minun pepusta ja eivät vaadi itselleen etuoikeuksia. Heillä on ihmisinä aivan samat oikeudet kuin heteroillakin ja heitä varten on jo laadittu parisuhdelaki jota heteroilla ei ole.

Enempää heille ei tarvitse antaa vaikka homouden yksi oire taitaa olla juuri itsekkyys: minä! minä! minä! minä!

Homot ovat vähän niin kuin suomenruotsalaiset.

Sinä sorruit siihen harhaluuloon, että homofobia olisi pelko ja olet siis väärässä, koska homofobia ei nimestään huolimatta ole pelko vaan homofobia voi olla myös homoseksuaalien vihaamista joka perustuu virheellisiin ennakkoluuloihin.

Toisin sanoen vaikka sinä muuta yrität väittää, että et ole homofoobikko tekstisi paljastaa sinun olevan homofoobikko, koska se paljastaa sinulla olevan virheellisiä ennakkoluuloja homoseksuaaleista ja se myös paljastaa sinun vihaavan homoseksuaaleja.

• tietokirjasta
        Jääman kirjoitti:

Sinä sorruit siihen harhaluuloon, että homofobia olisi pelko ja olet siis väärässä, koska homofobia ei nimestään huolimatta ole pelko vaan homofobia voi olla myös homoseksuaalien vihaamista joka perustuu virheellisiin ennakkoluuloihin.

Toisin sanoen vaikka sinä muuta yrität väittää, että et ole homofoobikko tekstisi paljastaa sinun olevan homofoobikko, koska se paljastaa sinulla olevan virheellisiä ennakkoluuloja homoseksuaaleista ja se myös paljastaa sinun vihaavan homoseksuaaleja.

Te homot kun ette voi keksiä sanoille uusia merkityksiä. Vaikka olette kyllä todella itseriittoisia, pahoja ja ilkeitä ihmisiä.

"Fobia on tiettyihin tilanteisiin tai kohteisiin liittyvä todellisen uhkan olemassaoloon perustumaton pelko (kammo tai kauhu), jonka ahdistuneisuusoireita henkilö ei pysty hallitsemaan. Vastenmielisyys esimerkiksi jotain eläinlajia kohtaan ei ole vielä fobia. "

• hyikakkahaisee.

Tosi outoa porukkaa, jyystävät percereikää ja inhoavat ja vihaavat itseänsä. Ja vaativat jopa lakeja pönkittämään puuttuvaa itsetuntoa.

• Lähetetään Siperiaan

Setalaiset ovat tosi outoja hyi. Jyystävät perceeseen ja inhoavat itseään sen vuoksi.

• juuta

Anna mun kaikki kestää ;)
        Ranneliike.net issä on melkein kaikki uskovaisia ja setalaisia.
        Valitettavasti Suomessa homoscene on todellakin heikkoa.

• .

Elohopea aiheuttaa homoutta. Homous ei ole siis luonnonmukaista käyttäytymistä.
      Tutkittu fakta.

www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010120212798349_ul.shtml

• .

Kannattaa siis välttää elohopeaa sisältäviä tuotteita, mm. savukkeita, tiomersaalia sisältäviä rokotteita ja amalgaamia sisältäviä hammaspaikkoja yms.

• aloittajalle plussaa

Aloittaja on enemmän oikeassa kuin nuo "tutkijat" , vakavasti todettuna.

• juuta

Käsittämätöntä skeidaa toi aloitus.
      Tain sitten se on vaan vitsi.
      Muistakaa antiikin ajan Kreikka ja Rooma
      Tässä lopullinen pommi.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Bonobo
      Homofobia on todellakin yleistä ja laajaa. Piilossa tai julkivihana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2191
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      260
      1808
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      57
      802
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      777
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      725
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      176
      710
    Aihe