Hänkin uskoo - mikset sinäkin!

Tällaista argumenttia UFOjen ET-alkuperän tueksi viljellään tälläkin palstalla tavan takaa.

Muistuttaa uskovaisten tapaa kertoa julkkisten uskoon kääntymyksistä.

Jokainen järjellinen olento kyllä ymmärtää että 50 000 000 fania VOI olla väärässä.
Sokea usko johonkin ei tee uskon kohdetta yhtään todellisemmaksi.

7

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finnin puristin

No enhän minä usko, kun eihän sekään usko. Äläkä yritä mitään muuta minulle edes uskotella.

• ÄLÄ USKOTTELE SINÄ!

Just joo. Olipa taas surkea esitys. Sellainen jota voi odottaa vain henkilöltä joka ei ole perehtynyt asiaan lainkaan. Vaan uskoo mitä uskottelee itselleen.

• >>...perehtynyt asiaan...

Olen kyllä tutkaillut moniakin disclosure-sivustoja ja köykäiseksi havainnut :-D

• Whirl
        kekek-kekek kirjoitti:

>>...perehtynyt asiaan...

Olen kyllä tutkaillut moniakin disclosure-sivustoja ja köykäiseksi havainnut :-D

Ai, jaa. Että niitä vaan, vaari. No, eipä sitten ihme. Otappa asioista selvää. Ja tule huutelemaan tänne parin vuoden päästä. Nyt vain paljastat oman tietämättömyytes ynnä tyhmyytesi.

• Voi %&#"!
        kekek-kekek kirjoitti:

>>...perehtynyt asiaan...

Discloseure-sivustojen perusteella? No, jopas ovat köykäiset sinunkin perustelusi. Älä lue itseäsi skepoihin, me sentään etsimme tietoa. Olemme kiinnostuneita. Emmekä teilaa pelkän pilkan halusta ketään, kuten Sinä teet. Suomessa on todellakin kummallinen kuvitelma skeptismistä. Kuvitellaan, että se on sitä, että kaikki mikä ei ole vanhentuvan tieteen kuvan mukaista on vastaan todellisuutta. Samoin teilattiin noitavainojenkin aikoihin. Tuollaiset keketit ovat nitä jotka sytyttivät noitarovioita. Olet vain omiin luuloihisi JA uskoihisi kuroutunut. Ei mitään muuta.

• Kepsikko
        Voi %&#"! kirjoitti:

Discloseure-sivustojen perusteella? No, jopas ovat köykäiset sinunkin perustelusi. Älä lue itseäsi skepoihin, me sentään etsimme tietoa. Olemme kiinnostuneita. Emmekä teilaa pelkän pilkan halusta ketään, kuten Sinä teet. Suomessa on todellakin kummallinen kuvitelma skeptismistä. Kuvitellaan, että se on sitä, että kaikki mikä ei ole vanhentuvan tieteen kuvan mukaista on vastaan todellisuutta. Samoin teilattiin noitavainojenkin aikoihin. Tuollaiset keketit ovat nitä jotka sytyttivät noitarovioita. Olet vain omiin luuloihisi JA uskoihisi kuroutunut. Ei mitään muuta.

"Kuvitellaan, että se on sitä, että kaikki mikä ei ole vanhentuvan tieteen kuvan mukaista on vastaan todellisuutta."

Oikea skeptikko toki epäilee myös tiedettä, vaikka pitääkin tieteellisen metodin tuottamaa tietoa varmimpana ja lähinnä totuuden kaltaisena, mitä saatavilla on.
        Kun kirjoitat vanhentuvasta tieteestä, niin voisistko esittää yhden esimerkin siitä, mitä tarkoitat.

• Voi %&#"! kirjoitti:

Mitenkähän olen taas pilkannut ja teilannut?

Etkö itse sitten ole kiinnittänyt huomiota siihen, miten tälläkin palstalla milloin minkäkin astronautin tms. ympäripyöreää lausuntoa tyyliin, 'joo, olen olen joskus nähnyt jotain kummallista' kiihkeimmät ufostelijat esittelevät mullistavana He-Ovat-Jo-Täällä-Ja-Astronauttikin-Sen-Tunnustaa -todistajalausuntona?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe