Mikä oikeus on teillä arvostella kenekään tanssitaitoja,kannattaa arvostelijoiden ensin itse opetella tanssimaan.
Lipun ostajalla on yhtä suuri oikeus vaikka juosta lavan reunustaa
jos ei muuten saa hikeä virtaamaan,lavan reunustalla on helppo
arvostella tanssijoiden pefvan muotoja,ei olla kaikki samalla
muotilla tehtyjä.
Jokaisella oikeus tanssia miten haluaa,laukkaa ei hylätä
2
127
Vastaukset
- Repe ja Romu
Sinähän tämän keskustelu olet itse avannut.
Mikä oikeus on teillä arvostella kenekään tanssitaitoja?
Kyllähän ihmisillä on oikeus arvostella toisten ja omaa tanssitaitoaan. Itseasiassa sitä tehdäänkin hyvinkin paljon. Tuosta juoksentelusta kannatta sopia paikallisten järjestysmiesten kanssa jos ei halua mitään ikäviä yllätyksiä. Voivat muuten raahata sinut vaikka takahuoneeseen ja panna perseeseen.
Muutenkin voi kyseisen suorituksen jäkeen olla vähän hyljeksitty olo vaikka siihen ei kukaan väkivalloin puuttusikaan..
",kannattaa arvostelijoiden ensin itse opetella tanssimaan."
Näinhän tuo on erityisesti siinnätapauksessa jos ei tassikursseja ole käynyt.
Ei mutakuin onnea ja menestystä sinulle tielläsi jonka olet itse valinnut.- Avance
niinpä, niin... kaikkihan me saman lipunhinnan maksamme. Juodaan sitten olusta,viiniä tai vettä.. tanssitaan, eikä lokeroita luoda...viihdytään joko orkesteria katsotaan, hullun lailla tannssitaan tai parvelta kuunnellaan. Hauskaa voi pitää omalla tavallaan.. Laakee on lakia, korkia on tuntuei, arvaaamaton meri..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514