Nobelaner, vaikka se onkin halvinta mahdollista maasta saatavaa keskikaljaa, on se myös parasta. Voin tämän vilpittömästi kertoa parin vuoden kokemuksella.
Ennen sitä join KOFFia, kunnes se kallistui huomattavasti. Maku on sama sekä Nobessa että Koffissa.
Siivet pois huhuilta
6
140
Vastaukset
- .
Ei kukaan itsesuojeluvaiston ja toistaseksi järjen omaava deeku juo sitä sukanpesuvettä, jota olueksikin nimitetään.
- Kylmät kädet
Joisin kyllä pelkkää Karhua, ellei se olisi niin saàtanan kallista.
- VaahtoKassi
Kylmät kädet kirjoitti:
Joisin kyllä pelkkää Karhua, ellei se olisi niin saàtanan kallista.
Justhan sä vìtun pelle väitit, että NOBE on parasta. Miksi joisit sitten Karhua?
- Kylmät kädet
Jos on pakko keksiä jotain eroa Noben ja Koffin välillä, niin väittäisin, että Nobe maistuu "tummemmalta". Jos olette joskus juoneet tummaa olutta.
https://www.google.fi/search?tbm=isch&hl=fi&source=hp&biw=1024&bih=578&q=Nobelaner&gbv=2&oq=Nobelaner&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=img.3...1821l5017l0l5202l10l10l0l5l5l0l89l408l5l5l0. - Roosmaaz
Nobe on oluiden aatelia, keski-eurooppalainen hienostunut humalainen maku,
ei välttämättä sovi kaikille suomalaisille.
Olen eurooppalainen ja sivistynyt ja juon Nobea.
ps. pallihikeä erittyy tasaisesti ja mukana Noben viehko tuoksu.- Kylmät kädet
Hienoa! Sovistikoitunut eurooppalainen.
Mulla on tälläkin hetkellä neljä tölkkiä Nobelaneria pakasteessa. Loput ovat jääkaapissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462