miten minecraftia voi pelata kaverin kanssa

minecraft234

eli miten voi pelata kamun kanssa minecraftia youtubesta oon kattonut jopin ja exelin videoita miten ne voi pelata samassa vai pelaako ne netissä et voiko pelata yksinpelissä kamunkanssa ettei tarvii mennä nettiin tarviiko siihen steam ohjelman ja miten se tehdään et voi pelata sen mun kamunkaa auttakaa!

112

36625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli ekan sull pitää olla online käyttäjä.Sitte sun kaverilla kin pitää olla, sitten meet multiplayeriin tai jos sulla on se suomeksi niin siinä lukee monin peli.Sitten painat moninpeliä elikkä multiplayeria> yhdistä suoraan-direct connect>kirjotat jonku servun esim tää=94.23.247.162:25647 ja sitt>liity peliin-join game!!!!


      MUTTA JOS SULLA TAI SUN KAVERILLA ON ONLINE KÄYTTÄJÄ VOITTE
      TE KUMMATKIN PELATA SAMALLA KÄYTTÄJÄLLÄ..........!!!!!

      • jon wesslin

        minne pitää mennä jos haluaa online käytäjän


      • irkku ma

        mutta meillä ei toimi online game tarkotatko sitä?


      • kapeex

        noob


      • kon5ta

        miten sen online käyttäjänsaa


      • Pikku-miltsu

        YRITIN OMAA TIES KUINKA MONTA KERTAA MUTTA EI TOIMI


      • jon wesslin kirjoitti:

        minne pitää mennä jos haluaa online käytäjän

        Joo mäkään en tiedä


      • Anonyymi

        Mistä näkee oman servun koodin kun haluan että kaveri joinaa mun maailmaan pc


      • Anonyymi

        Miten saa teleportaa


      • Anonyymi

        Miten voi tehdä moninpeli Tlauncher minecgraft


    • kannipaali

      tietty juttu on varmaa selvitetty 2009 vuodesta hiton nobo

    • pierupää

      miksi en voi kirjautua minecraftii

      • minecraft peluri

        kyllä sinne pystyy kirjautumaan sun täytyy vain painaa register sitte sun sähköposti ja ...........


    • l

      mulla toi ei toiminu ku yritin

      • seko pelaaja

        Ei mullakaan


    • teeapa9

      mulla toimi kun yritän mennä pelaan minecraftia.se ei vaan toim kaikki muu kyllä toimii mutta ei minecraften ymmärrä sitä ja miten sitä minecraftia voi oikein pelata kamu kaa.haluaisin myös tietää minecraft servuja enemmän.se olis kivaa.

      • Jojo3000

        Ei täydy olla maksullinen versio mut toimii helpommin jos molemmilla on maksulliset versiot pelistä. Lataat Minecraft netti sivulta minecraft_server nimisen ohjelman. Laitat sen erilliseen kansioon työpöydälle. Käynnistät sen ja annat latautua. Sen jälkee sulje se ja sit sinne kansioon on ilmestyny muitakin juttuja. Siel pitäis olla sellane ku server-properties tai joku. Avaa se esim notepadilla(muistio) ja laita sinne siihen ip kohtaan joku osoite esim myserver.net sit tallenna se ja käynnistä se minecraft_server uudestaan. Kun se on ladannu nii kirjota sinne itse minecraftiin se ip (myserver.net) ja paina join. Tollee pitäis toimii. Sit vaa sanot kaverilles sen ip:n nii seki pääsee. Ja sen minecraft_server jutun täytyy olla koko ajan päällä. Kun lopetat nii kirjota siihen minecraft serveriin stop nii maailma tallentuu. Toivottavasti autto.


      • fourteen
        Jojo3000 kirjoitti:

        Ei täydy olla maksullinen versio mut toimii helpommin jos molemmilla on maksulliset versiot pelistä. Lataat Minecraft netti sivulta minecraft_server nimisen ohjelman. Laitat sen erilliseen kansioon työpöydälle. Käynnistät sen ja annat latautua. Sen jälkee sulje se ja sit sinne kansioon on ilmestyny muitakin juttuja. Siel pitäis olla sellane ku server-properties tai joku. Avaa se esim notepadilla(muistio) ja laita sinne siihen ip kohtaan joku osoite esim myserver.net sit tallenna se ja käynnistä se minecraft_server uudestaan. Kun se on ladannu nii kirjota sinne itse minecraftiin se ip (myserver.net) ja paina join. Tollee pitäis toimii. Sit vaa sanot kaverilles sen ip:n nii seki pääsee. Ja sen minecraft_server jutun täytyy olla koko ajan päällä. Kun lopetat nii kirjota siihen minecraft serveriin stop nii maailma tallentuu. Toivottavasti autto.

        Ei ole sen vaikeampaa maksullisella kuin cräckätyllä, jos haluaa pelata kaksin


      • Come!

        Tuu aurinkomaahan! aurinkomaacraft.fi:25565


      • Mineman12345
        Jojo3000 kirjoitti:

        Ei täydy olla maksullinen versio mut toimii helpommin jos molemmilla on maksulliset versiot pelistä. Lataat Minecraft netti sivulta minecraft_server nimisen ohjelman. Laitat sen erilliseen kansioon työpöydälle. Käynnistät sen ja annat latautua. Sen jälkee sulje se ja sit sinne kansioon on ilmestyny muitakin juttuja. Siel pitäis olla sellane ku server-properties tai joku. Avaa se esim notepadilla(muistio) ja laita sinne siihen ip kohtaan joku osoite esim myserver.net sit tallenna se ja käynnistä se minecraft_server uudestaan. Kun se on ladannu nii kirjota sinne itse minecraftiin se ip (myserver.net) ja paina join. Tollee pitäis toimii. Sit vaa sanot kaverilles sen ip:n nii seki pääsee. Ja sen minecraft_server jutun täytyy olla koko ajan päällä. Kun lopetat nii kirjota siihen minecraft serveriin stop nii maailma tallentuu. Toivottavasti autto.

        Serverin ip ei saa olla joku omakeksimä se pitää kattoo cmd jutusta kirjotat tohon cmd juttuun ipconfig ja valitset sieltä ipv4 osotteen toimii vaan jos et oo vlanissa jos oot on helpompi tehä hamachilla


      • tideollot
        Jojo3000 kirjoitti:

        Ei täydy olla maksullinen versio mut toimii helpommin jos molemmilla on maksulliset versiot pelistä. Lataat Minecraft netti sivulta minecraft_server nimisen ohjelman. Laitat sen erilliseen kansioon työpöydälle. Käynnistät sen ja annat latautua. Sen jälkee sulje se ja sit sinne kansioon on ilmestyny muitakin juttuja. Siel pitäis olla sellane ku server-properties tai joku. Avaa se esim notepadilla(muistio) ja laita sinne siihen ip kohtaan joku osoite esim myserver.net sit tallenna se ja käynnistä se minecraft_server uudestaan. Kun se on ladannu nii kirjota sinne itse minecraftiin se ip (myserver.net) ja paina join. Tollee pitäis toimii. Sit vaa sanot kaverilles sen ip:n nii seki pääsee. Ja sen minecraft_server jutun täytyy olla koko ajan päällä. Kun lopetat nii kirjota siihen minecraft serveriin stop nii maailma tallentuu. Toivottavasti autto.

        mstä löydän senminecraft server jutun


    • valluz_35

      Miten applen koneella voi pelata multiplayeris? Ja tavitten vastauksen heti ja vielä pitääkö hiires olla pakko oikealla puolella se näppäin? Olen hankkimassa,trvitsen muutenkin neuvoja!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        on mahollista luoda servu minehut.comiin


    • Neu'onANtaja

      VALLUZ_35 asetuksissa on semmonen painike ku näppäimet enkuks Controls
      nii sielt voi esin vaihtaa et hyppää K-näppäimestä.

      • surkee pellaaja

        voiko moninpeliä pelata ilmaisella????Auttakaa pliis oon pulassa en tiiä mittään AUTTAKAA!!!!!!


      • Kokenut MC Pelaaja
        surkee pellaaja kirjoitti:

        voiko moninpeliä pelata ilmaisella????Auttakaa pliis oon pulassa en tiiä mittään AUTTAKAA!!!!!!

        Voi, mutta ei pääse Premium servereille, elikkäs kun on oniline-mode false. Pääset niille ostetulla Minecraftilla.


        Minecraftin voi AINOASTAAN ostaa osoitteesta: www.minecraft.net.


      • sikke pikke
        surkee pellaaja kirjoitti:

        voiko moninpeliä pelata ilmaisella????Auttakaa pliis oon pulassa en tiiä mittään AUTTAKAA!!!!!!

        voi


    • jou35

      hei en pääse kirjautumaan minecarftin pääsen kyllä netissä mutten koneella mitä pitää tehdä... oon uus käyttäjä en oikee hallitse vielä

      • Vastaan nyt sulle

        Koita sen käyttäjänimen tilalla sitä sähköpostii millä oot kirjautunut, ja sit siihen alle sun mine käyttäjän ********


      • Gentek

        Osta se saatana!


    • eliasfi04

      miten pelaan lähiverkkomonin peliä????:D ja niin et ei tarvi maksaa mitään! kun en haluu maksaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pliis auttakaa mua pliis yyyyyyyyyyyyyyyyyhyyyyyyyyyyyy!!! :D :D :D XDXDXDXDX TRololololololololol!

      • KokenutMCpelaaja69

        Köyhä mies


    • Jonne678

      No jos on tylsää. Tulkaa pelaa mun servuun :)
      ip:192.168.0.100 tai jos ei toimi koittakaa: 192.168.0.254

      • Ainoa 2

        tulisin pelaa mut en jostain syystä pääse :(


      • kakkapupu1
        Ainoa 2 kirjoitti:

        tulisin pelaa mut en jostain syystä pääse :(

        moi


      • Uusavuton

        Se on sun local ip vitun päle! Ei sinne tietenkään pääse


      • lmaokys
        Uusavuton kirjoitti:

        Se on sun local ip vitun päle! Ei sinne tietenkään pääse

        vitu retu et ees tiiä mitä puhut, päle on päälikkö eli ''haukuit'' häntä pääliköksi


      • Hahaapaskaa
        lmaokys kirjoitti:

        vitu retu et ees tiiä mitä puhut, päle on päälikkö eli ''haukuit'' häntä pääliköksi

        just nii


      • Anonyymi

        Vois


    • Kysyjä

      Saan tehtyä sitä servua siihen astu, kunnes pitää laittaa se Default Gateway sinne osoitepalkkiin. Silloin se avaa jonkun Elisan sivun (meillä on elisan netti) eikä sitä Windowc Security kirjautumis kohtaa, kuten tutorialissa. (esim. http://www.youtube.com/watch?v=rqnzKJyzyXw 4:50)
      Mitä teen tässä vaiheessa/voiko sen vaiheen ohittaa?

    • hullu 21

      paska kone eikö minecraft selaimessa pysty pelaa moninpelii auttakaa mua

      • Tietäjä

        MInecraftia selaimessa voi pelata moninpelissä. Aluksi kunse lataa javaa niin vaihdat käyttäjänimen oikeasta yläkulmasta. Sitten klikkaat multiplayer ja laitat servin ip:n tai osoitteen


    • hhu1

      pystyykö ilmaisessa pelata monin peliä eli multiplayeriä

    • hullu 21

      no mul kyllä on ongelmii mut se kyllä toimii okeesti mutta eise yleensä toimi

    • minecraft ei tomi

      mikssi minecraft ei toimi ..............................................

    • idiootti2

      Voiko Ipadilla pelata moninpeliä ja jos voi niin miten? Mulla ja mun kamul on molemmil se maksullinen versio Tableteis.

      • Tan tan taaaaa

        Pistä kuvahakuun Minecarft PE external servers (onko se external? Se kun painat edit nii ne vieressä!) sieltä löytyy kaikkee jännää....


    • VilleritIN Minecraft

      Mun Nimi On minecraftissa Villerit Ja jos näätte mun kamun se on xXkebabninjaXx

    • hullumasa

      Siis kun menen pelaa laitanko myösoman ip

      • hullumasa

        Siis meen laittaa mun maailman lähiverkkoon jos kaveri haluaa pelata laittaakse senjutun mikä tulee lähiverkosta


    • hullumasa

      Kertokaa tarkalleen mitä pitää tehdä ja tietääkö joku miten voi tehdä minestä tavideoi

      • kvgVittu

        kvg


    • minä

      kun minä yritän pelata kamuni kanssa minecraftia ja yritän mennä hänen servuunsa niin minulle tulle joku java.sprint juttu niin APUJA tännepäin ;)

      • ₪₪₪¢

        mut mullapa toimii. Eli niiku jos haluu pelata minecraftia nii meet vaa minecraft selaimessa ja... Ööh... Niin totta puhuen mäkää en osaa tehä tota.


    • gaaayyay
    • bölölö

      äyh!

    • <kandee tesmaa>

      osta eeäs ja mee hakkaa sun opes, varasta sen kone ja lataa mine siihe.

      • Orrmoskannu

        Aika aneeminen neuvo, Teuvo.


    • MUNAKoISo12

      Miten saa laitettuu minecraft moninpeli et pelaa VAIN kavereiden kanssa, et ei servulla???? AUTTAKAA :))

    • MUNAKoISo12

      Eikö kukaan tiedä?
      Jos tiedät ni oikeesti voitko vastata?:)

    • MUNAKoISo12-

      En kai katsonu tarpeeks tarkasti mutta sen saa näin:
      Tarviit hamachin, ja kaveri myös. Asennat sen netistä... Ja siihen tulee sellasia juttuja jotka sitten teet.
      Ja Minecraftin sivulta sen Minecraft_server1.7.4 tai joku. Oota et se lataa. Sitte avaat sen, sit ku se on ladannu suljet sen ja siel on muitaki juttuja avaat sellasen mis on serverin ip:et ja muitaki tietoja ja katot siitä hamachilta sen sun ip:en ja laitat sen siihen server ip= esim. 34.559.106.247, tallenat ja avaat minecraft serverin uudestaa ja et se lataa siihen. Sitte avaat sen Minecraftin ja otat >MONINPELI< >LISÄÄ PALVELIN< ja siihen joku nimi ja sen ip. Ja kaverilla pitää myös olla hamachi! Siinä hamachissa ku tulee ne jutut se verkon nimi ni laitat siihen jonku esim:
      verkko
      salasana sitten annat sen verkon nimen sun kaverille ja sen salasanan sitte voitte pelailla jejejejejejahahahhihihihihihiiii. Matkin suunnilleen saman tekstin ku on toi yks Jojo3000 kirjottanu:D Paitsi ip:etä ei voi keksiä ite ja pitää olla se hamachi kummallaki, minecraft_server ei tarvi olla kummallaki:-)

      • Aura.

        Kiitos, noin se toimii hyvin ja voin itsekkin pelata nyt kaverin kanssa!:) Ootko poika vai tyttö?


      • MUNAKoISo12-
        Aura. kirjoitti:

        Kiitos, noin se toimii hyvin ja voin itsekkin pelata nyt kaverin kanssa!:) Ootko poika vai tyttö?

        Mitennii? Tyttö oon.


    • heppu

      kun yritetään kamun kanssa yhdistää niin tulee jotain : Java ja jotain muuta tekstii apuja!!

    • MönjäKUU

      En mä ainakaan tiedä tosta sun ongelmasta:( Mutta nyt kun laitoin ton 1.7.4 server hommelin, ni nyt tuli päivitys 1.7.5 ja latasin sen server homman ni se ei enää toimi eikä suostu tekee ihan uuttakaan. Jos joku tietää siihen ratkasun...

    • minecraft 93+6

      ei tarvi steamia oon kattonu misterjallun videoit nii ne kyl sillee pelaa eri koneil elikkä sillee että vaikka esimerkiks että kas konetta virekkäin ja ne on mines nii kun ettii ne netti servut nii siel aina lukee niitten servun nimet nii siitä ku painaa nii se menee sinne tajuutko jos et voin selittää eri taval

    • moikkelis1

      mitä pitää tehdä kun tulee et java.net.socketexception helpp???

    • mikke1

      miten xboxsilla voi pelata kamun kanssa ilman liveä?

    • homo5

      voi piip en voi

    • matson 05

      siihen ei tarvitse stean asetusta

    • Hoppplaa

      Hei! sellainen ongelma ilmeni että sain minecraftin ps3 kaksin pelinä toimimaan. mut äskön kävi sellainen että sähköt katkesi ja kun sähköt palautui niin hoplaa!!! enää en saa kaksin peliä päälle. startista ei tapahdu mitään. osaisiko joku auttaa. KIITOS JO ETUKÄTEEN.

      • hoppplaa

        Ja tässä kun yritän rgb kaapelin kautta laittaa ps3 näkyviin niin ei toimi senkään kautta. eli en saa kuvaa näkymään mut hdmi kautta toimii. voikohan olla jonkin sortin sähkö piikki kyseessä.


    • vetsku

      eikö jossain pitäisi olla ilmaista minecraftia

    • suomi poika

      on täällä minecraft ilmainen

    • Tietämättömät

      Mulla in sama ongelma ja sellanenkin viä miten pääsen kamuni kanssa karttaan/mappiin

    • aahtoleipä

      Onks jollai tietoo et miten pystytää kamun kaa pelaa ipadil ja tabletil kamun servuu... siihen kyl tulee se servu mutta ku yritän joinaa siihen nii se valittaa jotain.. :( vaikka kamulla kyllä onkin se multiplayer game päällä

    • Jokuminecrafthullu

      Siis miten voi pelaa TABLETILLA kaverin kanssa?

    • saaaaaaaanaaaa

      Miten voin pelata kakun kanssa puhelimella

    • minecraft-pelaaja

      Klikkaa: ope to alan (suomeksi: jaa lähiverkkoon) ja sit toisen pitää ettii se moninpeli jutusta.
      (Kummankin pitää olla samassa wiwi:ssä

    • minecraft-pelaaja

      Ja tabletil pitää olla sama päivitys

    • Emniklas

      Minecraftia voi pelata sillee et jos haluu kotona pelata ni tarvii 2-4 ohjainta ja kun painat toisesta ohjaimesta "START" nappia ja sit pääsee pelaaa!!!!! Mulla ainaki toimi

    • Ytchannel
    • Niep

      Haluan pelata minecraft multiplayerinäre

      • ferdinandonhyväelokuva

        joo sun pitää laitta sun minecraft ukkeli sinne moneen joo haista ferdinand


    • ehkAuttaa

      Lataa minecraft.net sivulta minecraft server.jar
      Laita servu päälle (suoritat server.jar - tuplaklikkaa tiedostoo).

      Asenna hamachi.
      Tee huone. Sano kaverille että joinaa siihen.

      Sano että kaveri kopioi ip osoitteen ja laittaa sen minen servulistaan.

      ip:n perään porttinumero esim. 32.32.123.11:25565
      ip = 32.32.123.11
      portti = :25565

    • Anonyymi

      EMÄ TIÄ.

    • Anonyymi

      moi mulla on iPhone ja myös kaverilla itsetehty mutta pääsemme vain koulussa samaan muttemme kotona mitä teemme?

    • Anonyymi

      Voiko minecraftia pelata kaverin kanssa yhtäaikaa eri konsolilla..

    • Anonyymi

      Kannattaa kirjoittaa tämä se kysymys englaniksi

    • Anonyymi

      Tietääks joku että voiks pelaa yhdessä minee jos sun kamulla on ps ja sulla on tietokone. Ollaan koitettu selvittää sitä mutta ei vieläkään tiedetä

    • Anonyymi

      Dd:

    • Anonyymi

      En tiiä ä

    • Anonyymi

      ok

    • Anonyymi

      Mulla on ps 4 ja siinä ei lue moninpeli

    • Anonyymi

      Pö”;;”;”8

    • Anonyymi

      miten voi pelata harckorea kaverinkaa

    • Anonyymi

      Voiko pelata Bedrock editioinilla yhdessä kamun kaa bed warssia

    • Anonyymi

      Miten

    • Anonyymi

      Rjjgfjjfk

    • Anonyymi

      Wat

    • Anonyymi

      Miten
      Voit
      Mennä

    • Anonyymi

      Moi
      Miten saada voin Olla kahdestaan Minecraftssa

    • Anonyymi

      server

    • Anonyymi

      Mutta kun pelaan kaverin kaa siihen tulee vaan että MAAILMAAN EI SAADA YHTEYTTÄ NIINKU WTF!!!! Korjatkaa tää

    • Anonyymi

      Häh

    • Anonyymi

      Aa

    • Anonyymi

      miten voi pelata kaverin kannsa

    • Anonyymi

      Miten pääse minecraft editorin pelaa

    • Anonyymi

      pääset pelaan kun haet vaikka google cromesta aternos ja tee käyttäjä sinne paina pelaa tai play tee maailman ip eli osoite jos haluat muutaa sitä voit myös päättää onko se bedrock vai java sitte ku oot tehny sen paina käynnistä ja ku sullle tulee sittä viesti tee se ip minecraftii ja voit kutsuu pelaajii sinne

    • Anonyymi

      En itsekkään tiedä joten en valitettavasti auttaa sinua

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe