Ostin siis nokia 500 luurin
nyt kun selailen facebookkia luurilla, en nää yhtä kaveriani,
muut kyllä näkyy
mulla on myös vanha nokiani 3600s liukukansi puhelin jolla kävin facebookissa ja siellä minun kaverini kuitenkin näkyy,
siinä facebookmobiiliversio latautui pelit kansioon opera selaimeen
ja tietysti tietokoneelta kun facebookissa
osaako joku auttaa mitä asetuksia pitää muuttaa?
menin puhelimesta tavallisen netin kautta facebookkiin niin kaveri näkyy siellä ihan normaalisti
nokia 500, facebook ja kadonnut kaveri
geokätkö
3
194
Vastaukset
- digikuvatus
Jos sinulla on sen kaverin kuva niin katsele
sitä kuvaa.
Vaikka iltaan asti.- 5230,. (500)
käytätkö yhteisö palvelu sovelluksen kautta fb?ainakin mulla näkyy kaikki kaverit sen kautta,päivitä tila myös
- ap
yhteisöt-palvelun kautta kaverini ei näy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530