Todella suuri salaliitto

Hmm MMh

On tullut mieleeni erä asia.
Nimittäin kun on paljon kaikenlaisia videoita ja valokuvia
lentävistä esineistä ja valopalloista, joita sanotaan UFoiksi.

Entä jos ne olisivatkin totta? Silloin olisi paljon planeettoja, jossa olisi elämää ja monet niistä täällä.

Jospa ne ovatkin tehneet salaliiton ja suunnittelevat jotakin?

7

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghrey

Taidat olla aika nuori? Myöhemmin kun saat lisää elämänkokemusta niin ehkä ymmärrät miten ihminen on valmis huijaamaan ja valehtelemaan saadakseen rahaa ja kuuluisuutta.

• Maailma on nuorten

Sinä taidat sitten olla jo varttuneempi ja ne oppinutkin, koska viestisihän on aivan täyttä puppua. Harvat valehtelee nähneensä ufon, valokuvanneensa sellaisen tai vaihtoehtoisesti videoinut. Murto-osa niistä saattaa hyvässä lykyssä saada hetken kuuluisuutta ja vieläkin harvempi tekee sillä rahaa. Hyvin marginaalisella ryhmällä pyrit hämämää tärkeän asian, eli sen että suurimmassa osassa mistään sellaisesta ei todellakaan ole kyse.

Vie huomio varastavasta kädestä kättelemällä toisella.

• 99,naintinain
        Maailma on nuorten kirjoitti:

Sinä taidat sitten olla jo varttuneempi ja ne oppinutkin, koska viestisihän on aivan täyttä puppua. Harvat valehtelee nähneensä ufon, valokuvanneensa sellaisen tai vaihtoehtoisesti videoinut. Murto-osa niistä saattaa hyvässä lykyssä saada hetken kuuluisuutta ja vieläkin harvempi tekee sillä rahaa. Hyvin marginaalisella ryhmällä pyrit hämämää tärkeän asian, eli sen että suurimmassa osassa mistään sellaisesta ei todellakaan ole kyse.

Vie huomio varastavasta kädestä kättelemällä toisella.

aamen, iha naulan kantaan.

• kupantuojat

"Jospa ne ovatkin tehneet salaliiton ja suunnittelevat jotakin?"
      Ne kuule suunnittelee tappavansa kaikki avaruuskuppaan. Humanoidien toimesta on tehty useaankin otteeseen ihmisen joukkotuhontaa ja seuraava koittaa kenties joulukuussa. http://24.media.tumblr.com/tumblr_lqfncw5O7X1qiov0ro1_500.gif

• Maailma on Minun!!!!

Ei ei ja vielä kerran ei ettei näin tule käymään.

Jos näissä suhteissa otamme lähtökohdaksi maapallon ydinasepelotteet,jotka ovat olleet arkipäivää jo 1950-luvulta lähtien,joten niiden asioiden ymmärtämisen suhteen siis tarvita edes vihervasurikomukoillekaan vaikkapa k(a)upallisen alan koulutusta.

Tästä eräiden maapallon valtioiden ydinasepelotteesta,vaikkakin erään tunnetun kanavakeijon ja tähtien lähettilään mukaan avaruusveljemme ovat tehneet ne vaarattomiksi ennen heidän tuloaan keskuuteemme,voisi hörhöpäätellä seuraavaa;

Valo-ja Galaktinen liitto on suunnitellut ja panee kohta toimeen Maapallon miehityksen pelottemalla meitä maan immeisiä Akashapommien käytöllä meitä
      vastaan mikäli emme alistu.

Avaruusveljiemme vaatimuksiin kuuluu tietysti myös se,että kaikki maapallon valtiot tulevat olemaan osa Galaktista Puolustusliittoa eli GAPU:a.

Eli tällainen salaliitto on Valo-ja Galaktisen liiton suunnitelmissa eikä suinkaan mikään avaruuskuppa johon ei tehoa edes D-vitamiini.

Sniif..byääh..tällästä sanomaa minä olen aina julistanut mutta minua ei uskota vaikka vääntäisin ne asiat rautalangasta-tai kangesta.

Ensi viikolla aion muuten matkustaa Iraniin ja kertoa Iranin poliittiselle johdolle sen
      ajankohdan milloin se katala USA Iraniin hyökkää.

Tätä ajankohtaa ei edes komm..eikun siis Verkkomediakaan tiedä,mutta minulle
      eräs selvännäkijä ja kanavoija sen äskettäin saunassa kertoi.

• 17+19

botit

• Aika vanha.

Jos kyseessä olisi suuri salaliitto niin sitähän kommentoitaisiin kuukausikaupalla.
      Mutta koska näin ei ole käynyt,niin silloin kyseessä on pieni ja,kuten aina ennenkin,
      kuviteltu salaliitto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe