http://www.youtube.com/watch?v=TC97sHTZt4o&feature=plcp&context=C43547bfVDvjVQa1PpcFOOjKHjNsRGWNi-rvJrB5XlJayNuoZ-wMc=
Videon alkaessa työpöydällä oli valmiina jo jotain - mitä ne oli? Ei ainakaan sillä mokkulalle voinut niitä paketteja käydä hakemassa? Pitääkö huawei153E:n omistaja lainata ensin toimiva mokkula vai siirtää tietokone fyysiseti jonnekin lankaliittymän saataville, jotta tuo onnistuu?
Että osasikin olla sekavaa.
Mutta onneksi on Windows! Sillä siinä toimii kaikki - ihan kaikki, jopa mokkulatkin ilman käsittämättömiä pakettien purkuja ja sudo apteekkeja!
Paljon jäi epäselväksi?
13
129
Vastaukset
Ubuntussa mokkula toimii kun laittaa sen kiinni USB paikkaan. Jos mokkula ei toimi niin sitten otetaan yhteyttä asiakaspalveluun että saa toimivan.
- Tai sitten....
...vaihdetaan käyttöjärjestelmä sellaiseen, jossa toimii kaikki mahdollinen, kuten esim. Windows7!
Tai sitten.... kirjoitti:
...vaihdetaan käyttöjärjestelmä sellaiseen, jossa toimii kaikki mahdollinen, kuten esim. Windows7!
Windows 7:ssa ei toimi kaikki. Tämähän on nähty moneen kertaan.
Mokkulan vaihto ei maksa käytännössä mitään, Windows 7 maksaa jotain 120€, ja saa sitten heikomman käyttöjärjestelmän joten ei paljon hyötyä.Tai sitten.... kirjoitti:
Eli samalla logiikalla, jos Toyotan osa ei sovi Infinitiin, niin autohan se on vaihdettava..
Mikähän siinä muuten on, että W7 ei tunnista minun Android-kännyä? Heti kun lykkää usbin koneeseen niin alkaa jokin ihmeellinen ajureiden hakeminen.. Sama juttu mokkulan kanssa. Jotain ylimääräisiä ohjelmiakin pitäisi wintoosan mielestä asennella.
Ei niinku millään viitsisi venttailla kymmentä minuuttia että pääsee ensinnäkin käynnistämään koneen uudelleen ja ehkä jossain vaiheessa nettiin.
Ubuntulla kännykästä yhteyden jako päälle ja piuha koneeseen, se siinä. Mokkula vielä helpompi..
- 22
Ei siihen tarvitse mitään ylimääräisiä paketteja asennella. Huawei E153 toimii 12.04:ssä
- Eroottinen Windows!
Ei toimi ainakaan minulla!
- Kallis Windows!
Eroottinen Windows! kirjoitti:
Ei toimi ainakaan minulla!
10.10 versiosta lähtien mokkulat on toimineet heittämällä ilman pakettien asentelua.
- en usko, ei
Kallis Windows! kirjoitti:
10.10 versiosta lähtien mokkulat on toimineet heittämällä ilman pakettien asentelua.
ei ole näkynyt uskottavia todisteita asiasta että mokkulat tuputuksissa toimisivat !
- Vain Windows toimii!
en usko, ei kirjoitti:
ei ole näkynyt uskottavia todisteita asiasta että mokkulat tuputuksissa toimisivat !
Ei niitä olekaan. Linux vastailijat ovat kuka minkin distron käyttäjiä. Yhdellä on debian, toisella mint, kolmannella kubuntu ja niin edelleen. Kaikki kuitenkin lähtevät siitä olettamuksesta, että jos heillä toimii, toimii se silloin kaikissa muissakin linux-distroissa!
Ja tässä tuleekin se karmea virhe! Linuxit toimivat miten milloinkin; yhdessä yksi ominaisuus, toisessa toinen.
Joku paketti toimii toisessa, toisessa se ei taas toimi. Tästä sekamelskasta ei ota kukaan selvää, ei edes linuxlaiset itse!
Kaikki kuitenkin väitävät, että "mulla toimii", koska on niin kiva väittää! Vain Windows toimii! kirjoitti:
Ei niitä olekaan. Linux vastailijat ovat kuka minkin distron käyttäjiä. Yhdellä on debian, toisella mint, kolmannella kubuntu ja niin edelleen. Kaikki kuitenkin lähtevät siitä olettamuksesta, että jos heillä toimii, toimii se silloin kaikissa muissakin linux-distroissa!
Ja tässä tuleekin se karmea virhe! Linuxit toimivat miten milloinkin; yhdessä yksi ominaisuus, toisessa toinen.
Joku paketti toimii toisessa, toisessa se ei taas toimi. Tästä sekamelskasta ei ota kukaan selvää, ei edes linuxlaiset itse!
Kaikki kuitenkin väitävät, että "mulla toimii", koska on niin kiva väittää!"Ja tässä tuleekin se karmea virhe! Linuxit toimivat miten milloinkin; yhdessä yksi ominaisuus, toisessa toinen."
Miten tämä eroaa Windowsista? Esimerkiksi Ubuntu LTS:ssä on Javatuki mutta Windowsissa ei ole. Windowsissa ei tosiaankaan ole samat ominaisuudet kuin Ubuntu LTS:ssä.
"Joku paketti toimii toisessa, toisessa se ei taas toimi."
Tämä ei eroa mitenkään Windowsista. Esimerkiksi nämä ihan tavalliset Ubuntu LTS:n .deb paketit eivät toimi Windowsissa mutta .jar paketit taas voi saada toimimaan kun asentaa Javan. Ihme sekamelska siis.- Heh heh heh......
M-Kar kirjoitti:
"Ja tässä tuleekin se karmea virhe! Linuxit toimivat miten milloinkin; yhdessä yksi ominaisuus, toisessa toinen."
Miten tämä eroaa Windowsista? Esimerkiksi Ubuntu LTS:ssä on Javatuki mutta Windowsissa ei ole. Windowsissa ei tosiaankaan ole samat ominaisuudet kuin Ubuntu LTS:ssä.
"Joku paketti toimii toisessa, toisessa se ei taas toimi."
Tämä ei eroa mitenkään Windowsista. Esimerkiksi nämä ihan tavalliset Ubuntu LTS:n .deb paketit eivät toimi Windowsissa mutta .jar paketit taas voi saada toimimaan kun asentaa Javan. Ihme sekamelska siis.Epätoivoista, Matti, epätoivoista. Kun Windowsiin asentaa jonkin ohjelman, on 100% varmaa, että se TOIMII siinä! Kun linuxiin asentaa jotain, saa kolikolla heittää ja arvata, toimiiko?
Linux - siitä ei ota kukaan selvää, eivät edes käyttäjät itse! Heh heh heh...... kirjoitti:
Epätoivoista, Matti, epätoivoista. Kun Windowsiin asentaa jonkin ohjelman, on 100% varmaa, että se TOIMII siinä! Kun linuxiin asentaa jotain, saa kolikolla heittää ja arvata, toimiiko?
Linux - siitä ei ota kukaan selvää, eivät edes käyttäjät itse!"Epätoivoista, Matti, epätoivoista. Kun Windowsiin asentaa jonkin ohjelman, on 100% varmaa, että se TOIMII siinä!"
Ei tietenkään ole. Ei toimi varmasti edes silloin vaikka olisi tehty Windowsille kun Windowsjulkaisujen muutokset rikkovat yhteensopivuuksia.
- kjhegkkle
Eikös mokkulat ole ikäviä selän alla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571