Nettiyhteys katkeaa

Tyhmä kysyy

Miksi nettiyhteys menee välillä poikki aivan yllättäen?

saunalahti mobiililaajakaista yhteys.

9

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;rdrq(pD

Saunalahden ominaisuus. Ihmisillä on kaikenlaisia virityksiä. Jatkuva pingaus tai nettiradion päällä pitäminen taitaa olla yleisimpiä.

• mulla on tämä

saunalahden nopsa ja xp käytössä, ei tämä ainakaan katkeile ..

• pät...kii

Saunalahden Nopsa, E1820-mokkula ja Edimaxin 3g-boksi, joka päivä katkeilee...

• ...

Saunalahden Huawei e367 vaipui minulla täysin toimimattomaksi heti, jos oli vähänkin aikaa käyttämättä. Kokeilin useita e367, ja aina sama juttu. Eli usein yhteyden uudelleen luomista.
      Nettiradion soittaminen taustalla auttaa pitämään linjan auki.
      Vaihdoin kuitenkin vanhempaan e1820, joka ei nukahtele toimimattomaksi koskaan.

• tyfh

Mulla on telefinlandin Huawei e173, ja samaa vikaa. Pitää tikku ottaa välillä pois koneesta ja takaisin. Toiseksi, kun tikku kuumenee, silloin näköjään tulee ongelmia.

• nettimokkula...

Minulla on nettiyhteys (mokkula) mennyt jo iät ja ajat poikki kesken kaiken. Siihen alkaa jo tottua eli se onkin ihan normaalia!

• 13+12

koska mobiililaajakaista nyt ei vaan ole kiinteä. se voi katkeilla niin "käytössä" kuin "käyttämättä".

saattaa se jostain oikeasta ongelmastakin johtua, miksi epäilet asiassa ongelmaa?

• 3g-mokkula

Jos yhteys katkeilee säännöllisin väliajoin ja useita kertaa esim. tunnin aikana. on mokkulassa tai nettitikussa joku vika. Mutta jos se katkeaa muutaman kerran päivässä johtuu se vaan yhteyden pätkimisestä. Oma mokkula (Nokia cs-15) hajosi siten että se alkoi n. 15 min. välein pätkimään, ja lopulta sillä ei saanut enää ollenkaan yhteyttä.
        Mokkulahan on periaatteessa 3G puhelin.

• huawei 367 ongelma

huawei 367 rikkoo usb portin. kone jossa tämä tapahtui on T40 IBm. varokaa sitä mokkulaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      146
      1191
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      535
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe