Voitko minulle myös nostaa korttia kiitos?
Eronnut vanhempi nainen.
Odotan niin yhteyttä yhdeltä mieheltä.
Mitä minulle näkyy?
Misty-88
4
81
Vastaukset
- Misty-88
Hei! Käytän 3 kortin menetelmää: Menneisyys (tästä voi yleensä päätellä, onko ennustus oikeassa), nykyhetki ja tulevaisuus. Nostin sinulle kortit (kirjoitan tulkinnat):
Menneisyys: Äkkipikainen, impulsiivinen ihminen, joka on valmis uhraamaan kaiken hetkellisten nautintojen ja mielihyvän takia. Ihminen (mies) joka ei paljon ajattele tulevaisuutta. "Kiusaajatyyppiä", varsin sietämätön arkielämässä. Tälläinen ihminen ei salaile tunteitaan ja tykkää usein "elvistellä". Harrastaa itsekehua.
Jos olit parisuhteessa tällaisen miehen kanssa ja kadut, ettet tehnyt tarpeeksi suhteen eteen - lopeta tuollainen ajattelu heti, tätä miestä ei pysty muuttamaan. Hän on varma että on aina oikeassa, narsistinen eikä näe syytä muuttua. Tämän ihmisen menettämistä ei kannata katua - aika harva ihminen kestäisi hänet joka päivä vieressään.
Nykyhetki: Uusi vaihe henkilökohtaisessa kehityksessä. Olet jo laittanut määrätietoisesti voimasi johonkin tiettyyn asiaan. Kuvaannoillisesti, aalto nousi ja jäi kellumaan laskuveteen. Tavoite on joko saavutettu, tai sitten tarvittavat toimenpiteet tehty ja nautit tai odottelet työsi tuloksia. Tämä on pysähtynyt hetki. Yritykset pönkittää tilannetta eteenpäin eivät tuota nyt tuloksia - tarvitaan paljon energiaa, että voi iskeä seinän läpi. Olet jo käyttänyt paljon energiaa, ja nyt täytyy odotella ja miettiä, oletko tyytyväinen tehdyn työsi tuloksiin? Vai oliko tavoite sittenkään niin tärkeä, tekeekö nyt mieli vaihtaa suuntaa? Tämä kortti kertoo, että jos et analysoi nykyhetken tilannettasi, tulevaisuus pysyy "lukittuna".
Tulevaisuus: Mies, joka on johtavassa asemassa, elämän kaikissa osa-alueissa. Mies, joka on täysin tietoinen tavoitteistaan, ja ymmärtää mitä tarvitsee niihin pääsemiseksi (usein muita ihmisiä). Nämä tavoitteet usein ylittävät tavallisten ihmisten fantasiat. Mies on kunnianhimoinen, ja sitä mieltä että ansaitsee kaikki parhaat palat (joskus hän saattaa olla väärässä, mutta useimmiten asia on kuitenkin näin). Kortti symboloi emotionaalista henkilöä, joka pystyy tuhoamaan suutuspäissään monen vuoden työn hedelmät. Tätä tapahtuu kuitenkin todella harvoin, koska henkilö on aika järkevä ja harkitseva.
Vaikka tämä mies kykenee aikatauluttamaan ja suunnittelemaan suurimman osan elämästään, hän ei ole tunteeton, ja on kykenevä myös syvään rakkauteen. Jos nainen antaa tälle miehelle valtaa olla perheen pää, liitosta tulee todella onnellinen, ja nainen saa tuntea olevansa kuin prinsessa prinssinsä huolenpidon ympäröimänä.
Toivottavasti tästä oli jotain apua!- Kiitos paljon
Voi kiitos sinulle, meni ihan nappin. Olin kauan naimisissa vaikean miehen kanssa. Nyt ihastuin netissä tämmösen johtavassa asemassa olevan miehen, ja odotan hänen yhteyden ottoa. Hiljaista ollut miten näet sen? Eikö enää ota yhteyttää. Odotanko turhaan?
- Misty-88
Hei! Nostin sinulle lisää kortteja - ennustus tiettyä tilannetta varten
Seuraavanlainen vastaus tuli (lyhyesti)
Tällä hetkellä miesi, pohtii omaa elämää ja suhdettaan sinuun. Hänellä on alkamassa uusi vaihe elämässä. Kehitys rakkauselämässä ja halu myös fyysisen puolen kehitykseen. Eli muutosta on tulossa parempaan suuntaan.
Tulee myös kortti, joka kertoo että hänellä on kyllä vakavia aikeita sinun suhteen - ellei hän jo nyt rakasta, tunneside on todella voimakas! Valmius vakavaan parisuhteeseen. Kuitenkin, kun kyseessä on voimakastahtoinen ja hallitseva mies, hän ei uskalla/pysty päästää tilannetta kehittymään luonnostaan, vaan hänellä on tarve kontrolloida tätäkin tilannetta.
Eli voisit ehkä yrittää itse hyvin kevyesti johdatella häntä, mutta niin huomaamattomasti, että hän tuntee tai ajattelee pallon olevan hänellä :)- Yllätyin
Kiitos taas sulle. Eilen tuli mun s-postin viesti mieheltä joka hakee vappuheila. Mulla oli ilmoitus netissä joku kuukausi sitten. En enää vastausta odottanut.
Tosi mukavan tuntuinen sinkku mies, kuvaa oli myös ja monta s-posti. Hänen erosta monta vuotta. Mitä näet onko hän nyt mun seurava mies? Jääkö tää toinen mies joka odotan yhteydenotto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462