Joutui huonoon miesseuraan, 35v nainen kyseessä. Ilmeisesti koukussa aineisiin. Puhelimessa puhuttu asiasta jotain.
Ei olla tavattu moneen vuoteen, mutta valokuvista näkee, että homma ei ole enää hallussa.
Tosi avuton olo. Väkivaltaa yms ollut kuvioissa.
Ystävä käyttää huumeita
8
3046
Vastaukset
- wetsdfv
No ei kai siinä mitään voi. Vähän niinkuin alkoholistienkin kanssa. Itse ne lopettaa sitten kun haluaa. Ei siihen onnistu kukaan puuttua eikä ketään voi muuttaa.
- Realisti:
Jos lopettaminen huumeitten käytön suhteen onnistuisi, niin se yleensä onnistuu vain "pohjankautta", niin kauan, kun käyttäjällä menee niin sanotusti "lujaa", niin harvemmin kukaan ulkopuolinen onnistuu auttamisessa.
Monesti on niin, että kun pohja tuleevastaan, ettei alemmaksi enää pääse, niin jos kaveri on vielä elossa, niin toiveta on, mutta heikossti. - 3456666
Ton ikänen ihminen kun on kyseessä niin itse on tehnyt omat valintansa.
- reiskaRemontti
Hän on nahkatakkinen tyttö...:)
- särkynyt enkeli
Tuo sama tyttö on nähnyt helvetin . . .
- A. Autiotalo
Ja tyttöhän käytti siis aineita spiidistä tinneriin, että en yhtään ihmettele jos helvetti on ollut mielessä. Kannabis taas on maailman vähähaittaisin päihde, jolla pääsee helvetistä pois.
- särkynyt enkeli
Toi nahkatakkinen tyttö biisi tuo mieleen edesmenneen serkkuni joka teki itsemurhan kun ei enää jaksanut.Saatoin ystäväni viimeselle matkalle 10.09.2011.Hän oli kuollessaan vasta 25 vuotias.Nuoresta iästään huolimatta hän oli kokenut kovaa ja julmaa elämää.Hän oli sekäkäyttäjä.Pillerit,kannabis,piri.heroiini ja opiaatit oli hänen elämänsä joka päiväiset hyvänolon antajat.Hän yritti ainaeista eroon.Oli katkoilla useamman kerran mutta tuloksetta.Ystäväni meni junan alle josta hänen pahoin revenneen ruumiin löysi aamusta koiran ulkoiluttaja.Mikään huume ei ole hyväksi kannabiksen kokeilu vie usean kokeilemaan kovempia aineita.
- Mitä tehdä
Sivusta kuka tahansa voi todeta, että ystäväni huumeiden käyttö ei ole enää hallinnassa, mutta hän itse ei tajua. Homma on hallussa ja hyvin menee. Löytyy vihdoinkin ihmisiä, jotka ymmärtää ynnä muuta p*skaa. Tosi ystäviä, kun pahoinpitelevät ja käyttävät hyväkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462