Hei Misty! Tervetuloa palstalle näkemään. Kyselisin tällaisen keski-ikäsen naisen elämää tulossa ja tai menemässä. Työ kiinnostaisi hieman kiusattukin. Loppuuko se?
Miten kesäni menee lapseni kanssa.
Miestä ei ole ollut pitkään aikaan. Olen vain keskittynyt että lapsella hyvä olla, ja se työ menisi hyvin. Tuleeko paljon muutoksia siihen?
Raha.asiatkin niitä taistelen pysyäkseni raameissa miten ne?
Asuntoa aina ajattelen vaihtaa näkyykö siinä muutoksia? Muutanko lähiaikoina?
Terveys tapeetilla onnistunko kuntouttamaan itseni?
Kiitos jos katsot minullekkin.
Misty-88
3
<50
Vastaukset
- Misty-88
Työsi merkitsee sinulle enemän kuin "rahan takomista", se on itseilmaisukeino - vähintään tykkäät työstäsi. Olet hyvin auttavainen ihminen - jos teet jollekin palveluksen, et odota saavasi takaisin. Tunnet mielihyvää kun saat auttaa ihmisiä. Olet hyvin suvaitsevainen etkä tuomitse ennen kuin opit tuntemaan.
Tällä hetkellä olet vähän huteralla pohjalla, etenkin tämä koskee suhteita työpaikalla. Olet ymmälläsi ja hyvin huolissasi tästä tilanteesta. Vaikka tilanne on vaikea ja epämiellyttävä, ei saa panikoida! Sillä voi pahentaa tilannetta. Kehotus levätä ja keskittyä miettimään ratkaisua - ei pyörittämään näitä negatiivisia tilanteita mielessä. Mennyttä ei saa takaisin, tulevauutta voi muokata. Anna itsellesi kunnon lepohetki, ja oikea ratkaisu tilanteeseen löytyy. Tulevaisuuden kortti näyttää, että löydät sen ratkaisun ja tämä tilanne jää menneisyyteen. Se saattaa löytyä hyvin äkillisesti, nimittäin tuli 2 Suuri yllätys korttia. Toinen näistä saattaa olla jokin lahja.
Nyt ei ole hyvä hetki aloittaa uusia asioita, täytyy ratkaista ensin olemassaolevat pulmat. Valitettavasti en näe rakkautta vielä lähitulevaisuudessa.
Hyvää kevättä sinulle ja lapsellesi! - aina itse tehnyt.,
Hei Misty kiitos kiitos! Olet oikeassa työstäni luonteestani näin olen aina tehnyt:-)
Niin se rakkaus enpä kaipaakkaan tällä hetkellä. On niin ihanaa tehdä kaikkkea eikä ole kiinni missään. Miehet vaatii enempi kun itse antavat. Se ei sen väärti.
Tulipa mieleen olisiko se lyhenetty työviikko työssä ja hyvillä ehdoilla tuo yllätys? - Misty-88
Voipi olla, yksi kortti näytti vain yllätystä, toinen oli Suuri yllätys, eli se on varmaan tulossa vielä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472