Maanantaina olen pekkasella ja sillon on VAPPU! Nyt napsahti kylmä kepardi auki ja tästä se lähtee.. Rakastan ihanaa alkoholia..Rakastan Päissään olemista.. arska paistaa.. linnut laulaa ja naisia kireet Onlyt jalas kaupungilla.. mulla myös kevättä Siittimes..;o)
Ihanaaaa!! Nyt alkaa 4-päivän PUTKI!!!
15
303
Vastaukset
- Hah..
Vapun jälkeen yrität oksentaa sisuskalujasi ulos, täriset, hikoilet, hermoilet, ja valvot.
Otan osaa etukäteen.- Ei haittaa :D
Paska homma ja banjot soi. Sinunkin verorahoistasi ne mahdolliset sairaalakulut menee.
- Hah..
Ei haittaa :D kirjoitti:
Paska homma ja banjot soi. Sinunkin verorahoistasi ne mahdolliset sairaalakulut menee.
Minunko? Ehkä 0,00001 senttiä, joten kärsiköön ja kitukoon puolestani ja koko rahan edestä.
- Kylmät kädet
KÄNNIPÄNNI!
Mikä on Vapun virallinen ryyppypäivä?
PE
LA
SU
MA
TI
[x] KAIKKI edellä mainitut ofc stupid!- Tumuttelija
Tämä on hienoa aikaa! On valinnanvaraa kännipäiville. Olo on kuin supermarketissa.
Taidanpa ottaa illemmalla pikku tumut. - Kylmät kädet
Tumuttelija kirjoitti:
Tämä on hienoa aikaa! On valinnanvaraa kännipäiville. Olo on kuin supermarketissa.
Taidanpa ottaa illemmalla pikku tumut.Hyvin sanottu!
- evätkelin
Kato ettei ne kireet "onlyt" ole sulla 2.5. jalassa X)
Olet kuulemma aika ransu päissäs - rsdhojs
Raittiina.
- Klaraaq
Ihanaa, saa ja voi olla juomatta ihan koko vapun-ajan.
Kymmenet vaput olen heilunut kännissä pitkin kaupunkia ja kärsinyt krapulat ja morkkikset mutta ei enää tarvitse!
On se hienoa! - rahapula ja rapula
Krapula iskee suhun ylihuomenna
- taitålaji
Ei iske jos osaa loiventaa ja ottaa pameja!
- taitamatånlaji
taitålaji kirjoitti:
Ei iske jos osaa loiventaa ja ottaa pameja!
On ihanaa, kun saa pameja!! Voi rauhassa juoda viinaa. Mahtava ajatuksenjuoksu, niin kauan kuin se on tallella.
- Muistas tää.
- Heh heh..
Ja Vappu meni näin?
http://www.ratemyvomit.com/?action=ssp&pid=2395&cat=2
http://www.ratemyvomit.com/?action=ssp&pid=2210&cat=2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591