Katsotko mulle vielä tämän illan. Lähdenkö ulos? Mitä tulossa. Kiitos
Misty
2
<50
Vastaukset
- Misty-88
Sinulla on jotain hyvin suuria unelmia, ehkä niin suuria että tässä elämässä on mahdottomat täyttää. Voi tarkoittaa myös, että nyt ei ole vielä oikea aika lähteä toteuttamaan, ei ole tarvittavia puitteita. Jos mielessä on tietty mies, hän ei ole vielä valmis syventämään suhdettanne. Täytyy odotella jonkun aikaa. Tulevaisuudessa näyttää siltä, että onnistut omin voimin ja lopputulos ylittää itsensä (jokin tärkeä tavoitteesi). Olet oman onnesi seppä, ja sinun ei kannata luottaa onnen sattumaan - saavutat paljon enemmän kun toimit itse. Oma-aloitteisuudelle kortit näyttää vihreää valoa.
- Yksinäinen sinkku
Kiitos taas Misty.Voinko laittaa s-posti tälle miehelle. Halusin tavata hänet. Hän ei vastannu tekstiviestin pääsiäisenä. Nyt mennyt näin kauan eikä livenä vielä tavattu.Hän pyysi minut maaliskuussa syömään tai kahville, mulla oli aina jotain muuta silloin. Hän on eronnut, näetkö onko hänellä joku toinen nyt?Pitäisikö unohtaa hänet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514