Minulla on jo ollut kuukauden verran ollut tietyin väliajoin alavatsan oikea puoli kipeä. Kyseessä ei ilmeisesti ole umpisuoli koska paikka ei ihan täsmää. Kipeä paikka on hiukan kylkiluun alapuolella ja se on hiukan arka painaessa ja erityisesti liikkuessa. Olen painellut myös umpisuolen kohtaa mutta siitä maha ei ole kipeä eikä se oikeastaa reagoi tärähtelyihinkään. Mistä on kyse?
ärtynyt suoli?
3
370
Vastaukset
- Mikimi
Hei, ärtyneessä suolessa on usein vatsavaivojakin esim ripulia ja ummetusta. Crohintaudissa muistaakseni kipua voi esiintyä oikeallakin, mutta hiukan hankalaa näin sanoa. Veikkaisin että siinä kylkiluiden alapuolella on paksusuolen mutka millaista kipu on? kestääkö kipu kauan, vai voiko se olla vaan ilmakupla mahassa joka venyttää suolta, koitappa joskus jos kipua on mennä makaamaan ja paina suolta vasemmalle päin ja katso liikkuuko "Kupla" googleta suolisto niin näet miten paksusuoli menee ja katso liittyykö kipu siihen että ilmaa on suolistossa ja lähteekö se sillä pierulla pois:P joskun meinana suolen mutkat tuntevat kipua jos venyvät. Mutta jos kipu ei kiity ilmavaivoihin niin kysy lääkäristä mistä voisi johtua?
- uniikki,
Ilmavaivoja on ollut jonkun verran ja uloste on ollut aika löysää. Kipu säteilee oikeaan kylkeen ja alaselkään. Ilmalta se ei kuitenkaan tunnu. Kertooko mitään enempää mitä se voisi olla?
- Mikimi
oliko sappi siellä? en tiedä varmaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh761954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481240
- 215694
- 59688
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 55581
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472