hän on kintereillä ja kehuu joka pivä kuin kaunis ja ihana olen. Tiedän sen itsekin, eikä sitä tarvi joka päivä kertoa. Olen aina ollut kaunis, ja siksi minusta ollaan eityisen mustasukkaisia. Töissäkin miespuoliset haluaa aina työskennellä minun kansasni, tai jos menemme asioille niin mukaan vaan tunkevat. Mies väliilä käy kyttäämässä työpaikallani, tulee vaan muka asiaa olisi.
On aina ollut mustis minusta, ymmärrän sen, kaunis nainen on aina miehelle ykkösjuttu.
Se että olen kaunis, olen vielä erityisen fiksu ja filmaattinen. Kaunit vaatteet paljon timatteja ja koruja, osakkeita, rahaa ym ym rikkauksia.
Hohhoijaa, raskasta on, onneksi en vielä ole julkkis, sittenhän en rauhaa saa missään.
Mulla on piilopirtti, mutta en kerro missä, muuten siellä alkaa lappaa ihmisiä kuin pipoa, se on mun pakopaikka, sinne ei kukaan osaa. Siellä lataan akkuja ja rentoudun, enkä laske kuin muutaman ihmisen sinne.
Miten päästä exästä eroon
7
221
Vastaukset
- maailman loppu..
voi kauhistuksen kana häkki.. on sullaki akka ongelmat herra jumala..et sitte ossaa yhtää itserakkaampi olla.. haha.. kannattas mennä hoitoo sulla aika pahasti menny kusipäähä..!! ja nuo "perässä roukkujat" vois vähentyy jos et pukeutuis ja meikkais niinku huora!! ootko miettiny sitä??
- piilopirtti2
Hehee ihQuu sulla.Hyvät naurut ainakin sain tarinastasi.Oikea tarina-täti taidat olla.
- ....................
Jos haluat miehestä kokonaan eroon, niin ei varmasti kannata vastata viesteihin yhtään mitään, ja jos jossain kohdataan, niin ohittaa vain sanaa sanomatta tai kuivan hein heittäen välinpitämättömän näköisenä. Työpaikkasi on ilmeisesti asiakaspalvelussa, jos hän pääsee sinne noin vain (muutenhan voisit kieltää tulemisen) . Ehkä voisit vaihtaa työpaikkaa? Pääsisit samalla muista kuolaavista ukoista. Puhu ukkojen kanssa vain työasiaa, ja käännä kaikki jutut työhön. Naaman voit pitää peruslukemilla ja rypistää vain kulmiasi paheksuvasti, jos yrittävät viedä juttua toiseen suuntaan. Voisitko pukeutua töihin vaikka jakkuhousupukuun, nutturaan ja naturel-meikkiin? Eihän se kauneuttaisi mihinkään poista.
- Lissu on ruma
Kaikkien näiden juttujesi perusteella olet Lissu tosielämässä sikaruma. Netissä kun kukaan ei sinua näe, voit kuvitella itsesi minkälaiseksi tahansa.
Ai niin, ja olet selvästi myös hieman mielenvikainen. - ilman mainoksia
Ongelmat kullakin. Olen jo reilusti keski-iän ylittänyt rupsahtanut pätkätyöläinen. Rahaa on sen vaerran että tulen toimeen: on pieni kämppä, rukaa ja vaattetia kirpputoreilta. Ei kai älyssäkään vikaa ole. Ooen hvyin tyytyväinen elämääni ja ei tarvitse pakoilla kauneutta, rikkautta ja hyväosaisuuttaan.
Onneksi on ystäviä ja tuksin elämääni kenekään kateuskaan pilaa?
Jos ole nokkela ja älykäs, niin varmaan itse osaat parhaiten ratkaista tuon ex- ongelmankin. - utngjggjgggggggggggg
Mulla sama ongelma, mies on kuin ampiainen perässä. En tajua, kun hänet jätin niin nyt kyllä on perässä. Löysin paremman miehen ja komeemman.
Exä vaan kiusaa ja huuteloo, mut ei auta, huutelkoot... mulla on mies, mies mulla on mies. - miehiä
Joo, on se niin väärin kun on kauniiksi syntynyt "kauneus on katoavaista ja rumuus senkun lisääntyy" Ei siitä miehestä kannata eroon pyrkiä vai etkö oo huomannut mietn hyvä on ex-mies kotitöissä, autokuskina ym. miehisissä puuhissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462