Ongelmani on että tarvitsisin erääseen asuun 4 kpl sellaista metallirinkulaa, mitä on esimerkiksi huppareissa siinä kohti mistä hupun nauhat tulevat ulos. En tiedä siis mikä niiden oikea nimi on ja mistä niitä saa? Rinkuloiden pitäisi olla hieman isompiakin, sellaisia euron kolikon kokoisia ja miten ne kiinnitetään?
Apua ompeluun!
2
227
Vastaukset
- Cashicious
Luulen että tarkoitat purjerengasta. Kangaskaupoista taitaa saada esim. Eurokangas. Mun muistaakseni niitä saa muutamassa eri koossa ja ne pitää lyödä vasaralla. Varmasti neuvovat siellä kaupassa enemmänkin kunhan vain kysyt =).
Olen käyttänyt niitä joskus, tosi helppo käyttöiset vaikka selitykseni saa ehkä sen kuulostamaan hankalalta. Onnea sinulle etsintään ja kiinnitykseen!- pienet purjerenkaat
4 ja 5 mm:n purjerenkaita saa kangas- ja nappikaupoista sekä myös usein askarteluliikkeistä. Kannattaa kuitenkin olla tarkkana sen kanssa, mitä haluaa, koska myynnissä on sekä yksiosaisia "sirkkoja" että kaksiosaisia eli aluslevyllisiä "purjerenkaita" - edelliset sopivat paremminkin koristeeksi, jälkimmäiset sopivat paremmin nyörityksiin ja vastaaviin (ja niillä saa helpommin siistin reiän).
http://keppiheppailija.vuodatus.net/blog/2807321/prym-vario-nepparipihdit-ja-purjerenkaan-kiinnitys/
Noitahan on myös kengissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502