Totuuden tie:
Laki näyttää ensiksi rikkomukset.
Jeesuksen armo puhdistaa mielen, hengen.
Rauhan tuoden sisimpään.
Rakkaus on hengen hedelmä.
Uskollisuus on vaikutus ja ominaisuus.
Tässä teille armon 5 leipää ja 12 vakallista palasia jaettaviksi köyhille.
Uskon elämän tie.
10
182
Vastaukset
- su
Mihin unohdit Jumalan?
Mihin unohdit anteeksipyynnön. Mihin unohdit anteeksiannon?
Mihin unohdit rauhan rikosten uhreilta?
Voiko raiskata ja rakastaa? - b.f.r-
siis tykkäät luciferilaisena, että Jeesus oli väärässä!
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
Jeesus on varoittanut meitä kaltaisitasi!
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
1 Joh 3:9. Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta."
Matteuksen evankeliumi:
5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
Johannes 8:43-47
Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko? Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta.
1 Johanneksen kirje 3:4-10
Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.- teu.
No ei ole ihme että ei ymmärtäneet hänen puheita
ne oli varmaan kuin örvelö siksi , kyllä Jeesuksen
asia oli selvää , ei tarvii yrittää huonontaa .eikä
koettaa esittää jonnin joutavaa. - vv.d-ww
teu. kirjoitti:
No ei ole ihme että ei ymmärtäneet hänen puheita
ne oli varmaan kuin örvelö siksi , kyllä Jeesuksen
asia oli selvää , ei tarvii yrittää huonontaa .eikä
koettaa esittää jonnin joutavaa.Senkö vuoksi pilkkaat Jeesusta teurastettavaksi elukaksi???
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
TEU.
2.4.2012 09:30
2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA . - su
Eihän Jeesus väärässä ole ollut, vaan rikoksen tekijä joka luulee puhdistavansa rikoksensa anteeksipyynnöllä Jeeesukselta. Jos pyydät sitä uhrilta tai siltä jota vastaan olet rikkonut, voi jopa Jeesuksesi nyökytellä sinulle päätänsä.
Yhtä hyvin hän voi olla niitää perkerleen lapsia kun rikoksia tekee. Ihminen on täysin ylipuhuttu jos hän luulee, että uskovainen vain pääsee rikoksestaan henkisesti ulos jonkun maallikkopapin höpinöillä.
Rikos on aina rikos, tekee sen kuka hyvänsä. Hänen on se sovitettava niin maallisessa tuomioistuimessa kuin kärsittävä henkinenkin tuomionsa.
Just joka syntiä tekee se on perkeleestä, myös lestadiolaisetkin. Eivät ole sen parempia Jumalan lapsia kuin muutkaan. Jumala pitää kaikista huolen jotka häntä rukoilevat, EI LESTDIOLAISISTAKIN.
YMMÄRRÄTKÖ, ÄLYÄTKÖ , vain on ko usko horjuttanut älyäsi.
- su
Ketä Jeesus rukoili? Itseäänkö?
- teu.
Hyvä kysymys ketä hän rukoili ?
Mietitäänpä ei hänenkään auttanut katsoa , ylen ISÄÄNSÄ
ennen ristin kuolemaa , mutta kun Isä Hänet herätti kolman-
tena päivänä Hän heräsi Jumalana , jolloin Hän oli 40 päivää
jumalana ihmisten seassa, ja kulki missä sattui , minne
asiaa oli kuten yläsalissa kaksi kertaa .
Siis Hän rukoili Jumalaa ,ISÄÄ, silloin . - vb.,f.e3
teu. kirjoitti:
Hyvä kysymys ketä hän rukoili ?
Mietitäänpä ei hänenkään auttanut katsoa , ylen ISÄÄNSÄ
ennen ristin kuolemaa , mutta kun Isä Hänet herätti kolman-
tena päivänä Hän heräsi Jumalana , jolloin Hän oli 40 päivää
jumalana ihmisten seassa, ja kulki missä sattui , minne
asiaa oli kuten yläsalissa kaksi kertaa .
Siis Hän rukoili Jumalaa ,ISÄÄ, silloin ."...jumalana ihmisten seassa"
olisko liikaa pyydetty, että olisit rehellinen?
Jeesus ei rukoillut "jumalana ihmisten seassa" luciferia kuten pienellä j:llä herraasi mainostat!
- Jehoshana.
Raamattu kertoo hyvin niukasti ristin tapahtumista, siis puheista esim. mitä Jeesus puhui vartiomiestensä kanssa ja keitä todellakin olivat ne kakasi muuta miestä nimeltään? Jeesus puhui paljonkin hengessä tuona aikana, mutta kenen kanssa? Jeesus joutui ristille Torstaina viikon 5 pv. suuren Sabathin aattona, ei siis viikko Sabathin aattopäivänä Perjantaina.
Klo 10,34 Hänet naulittiin ristille ja otettiin alas klo 23.24 yöllä ja päästettiin huonossa kunnossa menemään, sillä Hänestä oli vuotanut paljon verta vasemman jalan naulan juuresta. Päästäjänä oli seppä nimeltään Aharon, joka oli naulat lyönytkin otti ne varovasti pois kannat katkaisten leukapihdeillä ja sanoi: " Olet vapaa menemään Rooman lain mukaan, sillä olet jo tarpeeksi kärsinyt syyttömänä, josta olenkin varma ja niin Jesus meni yöhön ja ne kaksi muutakin yhdessä paeten Jerusalemista pois pohjoiseen päin, josta olenkin jo aiemmin kirjoittanut teille hyvät lukijani.
Saatu suoran yhteyden kautta Herralta, joka elää aina ja iankaikkisesti, kuten kirjoitettukin on.- Neuvo
Älä ota enään. Sinäkin joudut noista pilkoistasi vastuuseen joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572631Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä842499Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu771999Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko351420Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?151351