Mulla on vene ja lähistöllä on (meri)vettä. Miten paatin saisi kätevimmin sinne mereen kun ei ole juuri kokemusta. Vene on sininen.
Miten vene veteen?
5
177
Vastaukset
- 21
Huh ehdin jo huolestua, että nyt menee hankalaksi. Onneksi veneesi on sininen. Silloin voit siirtää sen mereen turvallisesti laittamalla narun kiinni keulan knaappiin ja toinen pää yaris versosi (myös sininen) peräkoukkuun ja talla pohjassa ajat rampista alas molemmat.
- helpponakk
Ei veneen väri vaikuta veteen laskuun. Tilaa ihan minkä värinen hiab-auto ja sillä vene siirtyy veteen. Pukki jätetään rannalle. Joku köysi on hyvä olla kiinni veneessä, jotta se ei ajelehdi yksinään merelle.
- tee näin
Mielestäni suunnitelmaa kannattaa muuttaa. Jätä vene niille sijoilleen ja mene itse sinne mereen. Onnistuu ihan kävelemällä. Tumman sinisetkin vaatteet käy, mutta maastovärinen vihreä olisi varmempi valinta meikäläisissä rantavesissä.
- Tai ihan miten vaan
Muista kun lasket että se myrkkymaalattu puoli alaspäin.
- sampsa66
Tässä tapauksessa myrkyt olisi kannattanut maalat sisäpuolelle, jotta kesällä olisi ympäristö puhdistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462