Oletko rehellinen?......

2012 Finland

......olisiko ollut mahdollista Nightwishin nousu tietoisuuteen vain ja ainoastaan Tuomaksen huikeilla sävellyksillä? (ilman TARJAA?)

Niin olisiko ollut?

Niin olisiko ollut?

Niin olisiko ollut?

Olisiko Anette edesauttanut nousua vieläkin ripeämmin kuin Tarja????
Vai olisiko Tuomas&Nightwish Anette vetoisena jäänyt markinaaliin???

Ilman sairaita tunteenpurkauksia ottakaa kantaa olisiko Nightwish ilman Tarjaa tässä ja nyt keskustelunaiheenamme vai "markinaalissa"?

????????????????????

53

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piece of cake

No kyllähän ne sävellykset on olleet niin huikeita, että eri tyyliselläkin solistilla nousu suuren yleisön tietoisuuteen olisi ollut varmaa. Sekä Tarjalle että Anettelle on riittänyt faneja pilvin pimein. Voi jopa olla, että Anetten popahtava laulutyyli olisi voinut nopeuttaa tunnetuksi tulemista, koska popilla on paljon enemmän faneja kuin klassisella musiikilla/oopperalla.

Tarja antoi Nightwishille persoonallisen ja tyylikkään kuuloisen soundin, mutta kaikki eivät kestä kuunnella korkeaa oopperaääntä.

Vastasinko "väärin"...? ;-)

• Haahahhh just jooo

Paahan päääs sinne homopaisen perseeseen :)

En minä eikä kukaan muukaan vanha fani olisi koskaan kiinnostunut Nightwishistä ilman Tarjan ääntä ja näinhän se Tuomaskin silloin alussa asian esitti ja kerrankin seki jätkä puhui asiaa.

"Voi jopa olla, että Anetten popahtava laulutyyli olisi voinut nopeuttaa tunnetuksi tulemista, koska popilla on paljon enemmän faneja kuin klassisella musiikilla/oopperalla."

Voi taivas mitä älykkyyttä olen äimistynyt:) millä helvetin klassisella musiikilla/oopperalla.???? miten tämä liittyy mihinkään?

"Tarja antoi Nightwishille persoonallisen ja tyylikkään kuuloisen soundin, mutta kaikki eivät kestä kuunnella korkeaa oopperaääntä. "

Tarja lauloi eri tyyleillä eri levyillä ekat kolme meni klassisella ja sen jälkene tyyli muuttui pehmeämpää suuntaan jos ei suuri lauluasiantuntija ole huomannut.

Anettella faneja??? missähän ne fanit ovat ?

suomi24:llä -> karppiatri ja SilverCreek :P

• Tarja:plus ja miinus
        Haahahhh just jooo kirjoitti:

En minä eikä kukaan muukaan vanha fani olisi koskaan kiinnostunut Nightwishistä ilman Tarjan ääntä ja näinhän se Tuomaskin silloin alussa asian esitti ja kerrankin seki jätkä puhui asiaa.

"Voi jopa olla, että Anetten popahtava laulutyyli olisi voinut nopeuttaa tunnetuksi tulemista, koska popilla on paljon enemmän faneja kuin klassisella musiikilla/oopperalla."

Voi taivas mitä älykkyyttä olen äimistynyt:) millä helvetin klassisella musiikilla/oopperalla.???? miten tämä liittyy mihinkään?

"Tarja antoi Nightwishille persoonallisen ja tyylikkään kuuloisen soundin, mutta kaikki eivät kestä kuunnella korkeaa oopperaääntä. "

Tarja lauloi eri tyyleillä eri levyillä ekat kolme meni klassisella ja sen jälkene tyyli muuttui pehmeämpää suuntaan jos ei suuri lauluasiantuntija ole huomannut.

Haahahh just jooo siis sanoi: "En minä eikä kukaan muukaan vanha fani olisi koskaan kiinnostunut Nightwishista ilman Tarjan ääntä."
        Ihminen tietää oman mielipiteensä muttei varmasti tiedä kaikkien muiden mielipidettä. Sitä paitsi, jos kaikki Nightwishin fanit olisivat fanittaneet bändiä vain Tarjan äänen takia, he olisivat jättäneet bändin silloin kun Tarja sai potkut. Vain osa jätti bändin, mutta vastaavasti bändi sai uusia faneja. Ainakin osa uusista faneista tuli nimen omaan siksi, että klassista laulutyyliä edustava laulaja oli lähtenyt bändistä.

• 456+45y
        Tarja:plus ja miinus kirjoitti:

Haahahh just jooo siis sanoi: "En minä eikä kukaan muukaan vanha fani olisi koskaan kiinnostunut Nightwishista ilman Tarjan ääntä."
        Ihminen tietää oman mielipiteensä muttei varmasti tiedä kaikkien muiden mielipidettä. Sitä paitsi, jos kaikki Nightwishin fanit olisivat fanittaneet bändiä vain Tarjan äänen takia, he olisivat jättäneet bändin silloin kun Tarja sai potkut. Vain osa jätti bändin, mutta vastaavasti bändi sai uusia faneja. Ainakin osa uusista faneista tuli nimen omaan siksi, että klassista laulutyyliä edustava laulaja oli lähtenyt bändistä.

"Sitä paitsi, jos kaikki Nightwishin fanit olisivat fanittaneet bändiä vain Tarjan äänen takia, he olisivat jättäneet bändin silloin kun Tarja sai potkut"

Iso osa lähti, niinkuin Tuomaskin silloin kertoi. Ne jotka eivät lähteneet olivat taas uteliaita uuden laulajan suhteen ja mitä bändille tapahtuisi jatkossa.

On väärin sanoa vain Tarja äänen takia, vaan se oli maaginen kombinaatio : Biisit Tarjan ääni.

"Ainakin osa uusista faneista tuli nimen omaan siksi, että klassista laulutyyliä edustava laulaja oli lähtenyt bändistä."

Minusta tuntuu että nämä "uudet fanit" tulivat tuon saippuaooperan ja siitä seuranneen julkisuuden myötä. Oli niin coolia yhtäkkiä olla Nightwish -fani ja tulla eritääin tietäväisenä kertomaan mitä todella tapahtui, vaikei tosiasissa tiedä hevon peetä. Niinkuin karppiatrit ja SilverCreekit.

• 456+45y kirjoitti:

"Sitä paitsi, jos kaikki Nightwishin fanit olisivat fanittaneet bändiä vain Tarjan äänen takia, he olisivat jättäneet bändin silloin kun Tarja sai potkut"

Iso osa lähti, niinkuin Tuomaskin silloin kertoi. Ne jotka eivät lähteneet olivat taas uteliaita uuden laulajan suhteen ja mitä bändille tapahtuisi jatkossa.

On väärin sanoa vain Tarja äänen takia, vaan se oli maaginen kombinaatio : Biisit Tarjan ääni.

"Ainakin osa uusista faneista tuli nimen omaan siksi, että klassista laulutyyliä edustava laulaja oli lähtenyt bändistä."

Minusta tuntuu että nämä "uudet fanit" tulivat tuon saippuaooperan ja siitä seuranneen julkisuuden myötä. Oli niin coolia yhtäkkiä olla Nightwish -fani ja tulla eritääin tietäväisenä kertomaan mitä todella tapahtui, vaikei tosiasissa tiedä hevon peetä. Niinkuin karppiatrit ja SilverCreekit.

Itse rakastuin Nightwishiin kuultuani Dead Boy's Poem -biisin. Lyriikat muistuttavat minua veljestäni, joka menehtyi 7-vuotiaana syöpään minun ollessani vuoden ikäinen.

• No joo joo

Ei tartte olla koulutettu lauluasiantuntija huomatakseen sen, että laulajan ääni koskee korviin. Älä tee asiasta turhan monimutkaista.

• surusilmä.
        SilverCreek kirjoitti:

Itse rakastuin Nightwishiin kuultuani Dead Boy's Poem -biisin. Lyriikat muistuttavat minua veljestäni, joka menehtyi 7-vuotiaana syöpään minun ollessani vuoden ikäinen.

otan osaa , tosi surullista ja tuo biisi itkettää aina ;((

• Paljonkin faneja

"Anettella faneja??? missähän ne fanit ovat ?"

Fanit käyvät tietysti Nightwishin keikoilla, kuuluvat fan-clubeihin ympäri maailmaa ja käyvät blogi-sivuilla.

• Lauluja tulee

No tuo alkuperäinen solisti nyt tuskin olisi ainakaan Anette, mutta joku (pohjois)karjalainen typykkä varmaan. Eikä Nightwish ainakaan ulkonäöllä suosituksi noussut, kun noita vanhoja kuvia katsoo. Tarjan ääni ei ollut hassumpi Angels Fall Firstillä, mutta sitten...

• Amateur hour

2012 finland Kuka tietäisi Tarja Turusen ilman Nightwishiä?

Kuka tietäisi Tarja Turusen ilman Nightwishiä ?

Kuka tietäisi Tarja Turusen ilman Tuomas Holopaista?

Kumpi esittää vielä 2012 Tuomas holopaisen tekemiä biisejä vaikka on julkisesti myöntänyt ettei edes pidä niistä?

• Ammamaaaa

Kuka tietäisi Tuomas Holopaisen ilman Tarjaa? -> EI kukaan

Kuka tietäisi Nightwishin ilman Tarjaa ? - > Ei kukaan

mikä bändi olisi nyt, ei ainakaan sinfoniametallibändi.

Soittaisi nuotiolauluja partioleireillä :P

"Kumpi esittää vielä 2012 Tuomas holopaisen tekemiä biisejä vaikka on julkisesti myöntänyt ettei edes pidä niistä?""

Paskapuhetta, lähde ?

Kuka raiskaa vanhoja biisejä, vaikka on myöntänyt etteivät ne sovi uudelle laulajalle?

• Ammamaaaa kirjoitti:

Kuka tietäisi Tuomas Holopaisen ilman Tarjaa? -> EI kukaan

Kuka tietäisi Nightwishin ilman Tarjaa ? - > Ei kukaan

mikä bändi olisi nyt, ei ainakaan sinfoniametallibändi.

Soittaisi nuotiolauluja partioleireillä :P

"Kumpi esittää vielä 2012 Tuomas holopaisen tekemiä biisejä vaikka on julkisesti myöntänyt ettei edes pidä niistä?""

Paskapuhetta, lähde ?

Kuka raiskaa vanhoja biisejä, vaikka on myöntänyt etteivät ne sovi uudelle laulajalle?

"Paskapuhetta, lähde ?"

Tarja sanoi, ettei ole kiinnostunut. Muistaakseni alkuperäisessä haastattelussa sanamuoto oli "I'm not really too much into the music of Nightwish".

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1530987/tarja-turunen-tilittaa-tuntemuksistaan-nightwishia-kohtaan

• 100 x tyhmäCreek
        SilverCreek kirjoitti:

"Paskapuhetta, lähde ?"

Tarja sanoi, ettei ole kiinnostunut. Muistaakseni alkuperäisessä haastattelussa sanamuoto oli "I'm not really too much into the music of Nightwish".

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1530987/tarja-turunen-tilittaa-tuntemuksistaan-nightwishia-kohtaan

Tarjahan puhuu tuossa Nightwishin uudesta levystä ja NYKYISESTÄ musiikista. EI tota SilvertyhmäCreekkiä todellakaan ole älylllä siunattu vielä tyhmempi kuin karppiatri mikäli mahdolista.

• 100 x tyhmäCreek kirjoitti:

Tarjahan puhuu tuossa Nightwishin uudesta levystä ja NYKYISESTÄ musiikista. EI tota SilvertyhmäCreekkiä todellakaan ole älylllä siunattu vielä tyhmempi kuin karppiatri mikäli mahdolista.

En tietääkseni viitannut omassa viestissäni erityisesti minkään aikakauden tuotantoon.

• nmadgjja

Tarjan palvojat esittävät, ettei Nightwishista olisi ikinä tullut maailmankuulua bändiä ilman Tarjaa. Toki Tarja on edistänyt Nightwishin tulemista kuuluisaksi, ja päin vastoin. Toisaalta Tarja oli myös jonkinlainen rasite: enemmän ihmisistä pitää tavallisesta laulutyylistä kuin klassisesta laulutyylistä.
      En näe mitää estettä sille, miksei Nighwish olisi voinut tulla tunnetuksi myös ilman Tarjaa jonkin muun hyvän naissolistin kanssa. Within Temptationilla on Sharon den Adel ja Evanescencella Amy Lee. Molemmat ovat hyviä, ei-klassissia laulajia, ja heidän bändinsä ovat menestyneet hyvien sävellysten ja hyvien laulajien ja soittajien ansiosta.

• pöjphöhöhphp

"enemmän ihmisistä pitää tavallisesta laulutyylistä kuin klassisesta laulutyylistä."

Ja olet käynyt kaikilta kysymässä ? :D

Minä ihmettelen sitä että miksi lähes joka Nightwishin videolla edeleen 7 vuoden jälkeen huudetaan Tarjaa, jos ihmiset eivät hänen laulutyylistään pidä.

Koska Tarja oli special, uniikki, jollaista Tuomas ei enää koskaan tule löytämään.

ja Nightwish oli erityinen bändi, jollaista ei ollut toista. Ja en nyt puhu tästä uudesta sekasikiöstä, joka edelleen kehtaa käyttää bändin nimeä.

• numbers
        pöjphöhöhphp kirjoitti:

"enemmän ihmisistä pitää tavallisesta laulutyylistä kuin klassisesta laulutyylistä."

Minä ihmettelen sitä että miksi lähes joka Nightwishin videolla edeleen 7 vuoden jälkeen huudetaan Tarjaa, jos ihmiset eivät hänen laulutyylistään pidä.

Koska Tarja oli special, uniikki, jollaista Tuomas ei enää koskaan tule löytämään.

ja Nightwish oli erityinen bändi, jollaista ei ollut toista. Ja en nyt puhu tästä uudesta sekasikiöstä, joka edelleen kehtaa käyttää bändin nimeä.

Ei tartte käydä kyselemässä, myyntitilastot ja vaikka youtuben videoiden katsojaluvut sen kertoo. Esim. pelkästään yhtä Amaranth -videota on katottu yli 50 miljoonaa kertaa.Ei kai kukaan kiellä, että Tarjasta tykätään edelleen ja toivotaan, että Nightwish olisi pysynyt ennallaan, mutta sama juttu muilla bändeillä, joissa ollut solistivaihdoksia.

• Amaranthmyasss
        numbers kirjoitti:

Ei tartte käydä kyselemässä, myyntitilastot ja vaikka youtuben videoiden katsojaluvut sen kertoo. Esim. pelkästään yhtä Amaranth -videota on katottu yli 50 miljoonaa kertaa.Ei kai kukaan kiellä, että Tarjasta tykätään edelleen ja toivotaan, että Nightwish olisi pysynyt ennallaan, mutta sama juttu muilla bändeillä, joissa ollut solistivaihdoksia.

videon tarina on kerrottu moneen kertaan. Levy-yhtiö laittoi sen huijaamalla kärkeen kun nollasi vanhoista videoista katsojakerrat.

Ja kun pääsee johtoon niin siinä on helppo pysyä kun johdossa oleva video löytyy aina haulla ensimmäiseksi , Sherloc

• OMG, your ass!
        Amaranthmyasss kirjoitti:

videon tarina on kerrottu moneen kertaan. Levy-yhtiö laittoi sen huijaamalla kärkeen kun nollasi vanhoista videoista katsojakerrat.

Ja kun pääsee johtoon niin siinä on helppo pysyä kun johdossa oleva video löytyy aina haulla ensimmäiseksi , Sherloc

Höpsis! Mulle ainakin näkyy tulevan vanhoja Tarja-videoita ekaksi, haki NW:ia sitten googlesta tai youtubesta. Ja se nyt oli vain YKSI esimerkki, on monia muitakin miljoonakerhossa olevia. Turha vinkua vastaan.

Satun kyllä olemaan Tarja-fanikin, mutta sille ei valitettavasti voi mitään, että poppi, R&B, räppi yms. on maailmalla paljon suositumpaa kuin sinfoninen hevi.

• Tarjaa ei takas
        pöjphöhöhphp kirjoitti:

Se, että enemmän musiikin kuuntelijoista pitää tavallisesta kuin klassisesta laulutyylistä, on yleisesti tiedossa oleva asia ilman galluppejakin.

Youtuben videoissa vähemmistö haluaa Tarjan vieläkin takaisin Nightwishiin, enemmistö ei halua. Ihmiset haluavat Tarjan takaisin kahdesta syystä: he pitävät häntä parempana laulajana kuin Anette ja Tuomaksen sävellyksiä parempina kuin Tarjan soolotuotannon sävellyksiä.

• mncxk

Tarja lienee ollut paras laulaja, mitä Kiteeltä löytyi. Jos Holopainen olisi hakenut laulajaa laajempaa, hän olisi voinut löytää Tarjan tasoisen tai paremmankin.Minä en millään usko, että Tarja oli ainut mahdollisuus Nightwishille tulla kuuluisaksi.

• mmmmnhhg

Niinpä tuli Within Temptationista ja Evanescencesta kuuluisia, vaikkei heillä ollut laulajana Tarjaa tai Tarjan tyyppistä klassista laulajaa. Minäkin uskon, että Nightwishista olisi voinut tulla kuuluisa muunkin hyvän naislaulajan kuin Tarjan kanssa. Tärkeintä olivat Tuomaksen sävellykset.

• Vastaus kahdella

karppiatrin alter-egolle: mncxk ja mmmmnhhg

heh olipas omaperäiset nimimerkit :D

ILMAN TARJAA MITÄÄN NIGHTWISHIN MENESTYSTÄ EI OLISI KOSKAAN OLLUT!

THE END!

• The End
        Vastaus kahdella kirjoitti:

karppiatrin alter-egolle: mncxk ja mmmmnhhg

heh olipas omaperäiset nimimerkit :D

ILMAN TARJAA MITÄÄN NIGHTWISHIN MENESTYSTÄ EI OLISI KOSKAAN OLLUT!

THE END!

Heh heh, ihan kuin jonkun maanisen Tarja-fanin TIKKUKIRJAIMET ketään vakuuttais... :DDD

Onhan se Tarja ollut hyvä joikhaamaan, kyllä sen kaikki tietää. Mutta ei tuollainen über-hypetys ole tervettä, ei hän mikään Karita Mattila ole.

Ja minä en ole mikään karppiatri. Hänen ja muutaman NW-fanin lisäksi tänne kirjoittelee jokunen katkera kakara, joka ei pysty tajuamaan sitä, että NW:lla menee nykyään ihan mukavasti, Tarjan lähdöstä huolimatta. Joku höpönassu on ottanut elämäntehtäväkseen käydä lisäämässä jotain veemäistä kaikkien vähänkin nykyiselle NW:lle positiivisten kommenttien perään ja klikkailemassa peukkuja. Lapsellista. Tämä osasto sucks. Ei kiinnosta, jääkää hyvästi.

• hehehehehaouyfasfh
        The End kirjoitti:

Heh heh, ihan kuin jonkun maanisen Tarja-fanin TIKKUKIRJAIMET ketään vakuuttais... :DDD

Onhan se Tarja ollut hyvä joikhaamaan, kyllä sen kaikki tietää. Mutta ei tuollainen über-hypetys ole tervettä, ei hän mikään Karita Mattila ole.

Ja minä en ole mikään karppiatri. Hänen ja muutaman NW-fanin lisäksi tänne kirjoittelee jokunen katkera kakara, joka ei pysty tajuamaan sitä, että NW:lla menee nykyään ihan mukavasti, Tarjan lähdöstä huolimatta. Joku höpönassu on ottanut elämäntehtäväkseen käydä lisäämässä jotain veemäistä kaikkien vähänkin nykyiselle NW:lle positiivisten kommenttien perään ja klikkailemassa peukkuja. Lapsellista. Tämä osasto sucks. Ei kiinnosta, jääkää hyvästi.

Ja minä kirjoitan ENSIMMÄISTÄ KERTAA Kuten SilverCreek alter-egoineen.

j"a minä en ole mikään karppiatri."

Olet sitten SilverCreek

"Hänen ja muutaman NW-fanin lisäksi tänne kirjoittelee jokunen katkera kakara, joka ei pysty tajuamaan sitä, että NW:lla menee nykyään ihan mukavasti"

Eikö karppiatri pysty tajuamaan sitä o_ooooo :)

"ja klikkailemassa peukkuja."

SInähän sen tiedät kun sun elämäntehtäväs on päivystäminen täällä 24 h/vrk ja klikkailla peukkuja :P

"jääkää hyvästi"

Tuuhan taas kohta uudella alter-egolla tai vedä ittes kiikkuun niinkuin pastan päädorka karppiatri sievästi ehdotti (ja kuvitelkaa äijä itse valittaa Anetten tappo-uhkauksista :) )

• Vaihtoehtoja

Jotkut ihmiset ne ovat vahvoja tässä Tarja-uskossaan, siis siinä, ettei Holopaisen bändi olisi voinut menestyä kenenkään muun laulajan kanssa. Toista Tarjaa ei tietenkään olisi löytynyt Suomesta, mutta jonkun muun hyvän naislaulajan Holopainen olisi hyvinkin voinut löytää, jos olisi vaivautunut hakemaan. Niinkin olisi voinut käydä, että Holopainen olisi muuttanut mieltään. Hän olisi voinut perustaa bändin, missä olisi ollut vain miesjäseniä. Bändi olisi voinut edustaa sinfonista metallia tai vaikka heavy metallia. Mainstream hevillä Holopaisen ja kumppaneiden bändi olisi voinut tulla kuuluisammaksikin kuin sinfonisella metallilla. Tarja ei varmasti ollut Holopaisen ainut tie menestykseen.

• Yksi asia on varmaa

Holopaisella kävi poikkeuksellinen tuuri kun löysi täydellisen laulajan biiseilleen. Ilman sitä hän olisi saanut palata koulun penkille ja etsiä muita hommia.

• Kiteen kirkkaat

Enpä usko, sen verran lahjakas ja luova hemmo on kyseessä. Tarjakin olisi saanut rauhassa keskittyä klassiseen laulamiseen ja perinteiseen oopperaan ja menestyä sillä saralla, ei olisi ääni kärsinyt hevistä.

• Kiteen Holopainen
        Kiteen kirkkaat kirjoitti:

Enpä usko, sen verran lahjakas ja luova hemmo on kyseessä. Tarjakin olisi saanut rauhassa keskittyä klassiseen laulamiseen ja perinteiseen oopperaan ja menestyä sillä saralla, ei olisi ääni kärsinyt hevistä.

oli luova ainoastaan ydessä levyssä ja se oli Oceanborn.

• Taakse ovat jääneet

bändin loiston päivät. Pelkkää radiopoppia nykyään kera lapsellisten teinifanien.

• On se kiva kun saa teini-leiman vielä vanha nainenkin! ;) Kiitos!

• Tarjaolikeulakuva

Tarjan ääneen kiinnitti ensiksi huomion. Sitten biiseihin; kokonaisuuteen. Tarjan ulkoiseen habitukseen. Aikapaljon 'kiteytyy' Tarjaan, vaikka Holopainen on nero musiikin takana!
      Oli aikoinaan maailman paras bändi, ei ole enää, mutta eläähän se vielä 'vanha' Nightwishkin levyillä jne. Joten nou hätä!!

• Olisalkanukanttoriks

"Tarjan ääneen kiinnitti ensiksi huomion" - niin siinä kyllä käy, onko reaktio sitten positiivinen vai negatiivinen onkin ihan toinen juttu... onneksi ottivat Aneten laulamaan!

• ottivat laulamaan

rumann lihavan ruotsalaismuorin hahahahahahaaaaaa

• Hei murkku!

Tuo oli tosi typerä kommentti. Taidat olla niitä koulukiusaajia. Sitäpaitsi Anette oli bändiin liittyessään ihan normaalipainoinen, kiloja on tullut lapsen synnyttämisen jälkeen.

• samaa mieltä

kuin ottivat laulamaan. Todellaa surkea selitys lihomisella on lapsen syntymä.

Maailma on täynnä naisia , jotka ovat hoikkia vaikka ovat lapsia synnyttäneet.

Anetten kohdalla kyse ei ole muusta kuin laiskuudesta ja mukavuudenhalusta.

Päästää itsensä lihomaan ja juoksee lavoilta karkuun.

• Kuntoilija Anette

Tässä on kaksi videota, joissa Anettella on sama vaate päällä.

http://www.youtube.com/watch?v=msBGzs8qUEI
        http://www.youtube.com/watch?v=8udn78WG94Y

Ensimmäinen video on kuvattu 13.8.2009, ja Anette laulaa siinä Meadows of Heavenin.
        Toinen Ghost River-video on kuvattu hiljan Wienissä 27.4.2012. Anette näkyy mahtuvan vuoden 2009 leninkiinsä eli kyllä hän on karistanut raskauskilot pois. Hän on jonkin verran lihaksikkaampi kuin kolme vuotta sitten. Ahkera kuntosalitreenaus juoksun ohella rupeaa näkymään Anetten kropassa. Anettella on naiseksi voimaa, hän muun muassa jaksaa vetää leukaa.

• Kuntoilija Anette

Ensimmäinen video on kuvattu 13.8.2009, ja Anette laulaa siinä Meadows of Heavenin.
        Toinen Ghost River-video on kuvattu hiljan Wienissä 27.4.2012. Anette näkyy mahtuvan vuoden 2009 leninkiinsä eli kyllä hän on karistanut raskauskilot pois. Hän on jonkin verran lihaksikkaampi kuin kolme vuotta sitten. Ahkera kuntosalitreenaus juoksun ohella rupeaa näkymään Anetten kropassa. Anettella on naiseksi voimaa, hän muun muassa jaksaa vetää leukaa.

• 4378hff
        Kuntoilija Anette kirjoitti:

"Anettella on naiseksi voimaa, hän muun muassa jaksaa vetää leukaa."

Voi juma! öö mitä niistä monista leoista :D

• mamma mia

Olet varmaan aika nuori ja kokematon pikkusälli. Lapsen syntymä on maailman PARAS syy lihomiseen!!! Pientä lasta hoitava äiti ei jouda olemaan laiska tai mukavuudenhaluinen eikä omien syömisien oikeaoppisuutta ehdi miettimään. Osa naisista taas ei saa raskausaikana tai muulloinkaan yhtään ylimääräistä kiloa, vaikka söisivät mitä.

Suvaitsemattomuus vähänkin keskivertotyypistä eroavaa ihmistä kohtaan on tosi primitiivistä.

Miltäs kaikilta lavoilta Anette on "juossut karkuun"? Joskus alkuaikoina kerran savun takia. Tämän vuoden kierroksella JOS on pitänyt "karata" hetkeksi, niin se on johtunut flunssasta.

• "Kaksoisleuka"
        4378hff kirjoitti:

"Anettella on naiseksi voimaa, hän muun muassa jaksaa vetää leukaa."

Voi juma! öö mitä niistä monista leoista :D

Te normaalipainoiset, tehkääpäs tällainen koe peilin edessä. Avatkaa suu auki ammolleen niin kuin laulaja usein tekee, ja sitten leukaa hiukkasen alas päin. Katsokaa itseänne peilistä, suoraan edestä jä myös toisen peilin avulla profiilista. Veikkaan, että usean kohdalla näyttää siltä niin kuin hänellä olisi kaksoisleuka, vaikkei todellisuudessa olekaan. Todellinen kaksoisleuka on siellä koko ajan, silloinkin, kun suu on kiinni. Sellaista Anettella ei ole.

• Juu on maailma täynnä anorektikon näköisiä, luuta ja nahkaa-naisia! Ei kaikki laihdu kahdessa viikossa ennen raskautta painoonsa.

Kuten olen aiemmin kommentoinut näitä Aneten ulkonäköön liittyviä solvauksia...
        Itse taidat olla (sinäkin kuten muutkin solvaajat) se maailman kaunein kukkanen!

Ja edelleen Anette ON kaunis, upea, tervekroppainen aikuinen nainen!

• Oman mielipiteen osaan kertoa, sen suurempaan rehellisyyteen ja selvänäköisyyteen ei meikäläisen kapasiteetti riitä. Eli itse olisin varmasti kuunnellut Nightwishiä paljon enemmän paljon aikaisemmassa vaiheessa jos solisti olisi ollut esim. Anette. Vanhemmassa tuotannossa minulla tökkii Tarjan ääni ja tulkitsemistapa.

Uskon myös että Nightwish olisi noussut suuren yleisön tietoisuuteen kansainvälisestikin ilman klassista laulajaa, vaikka kuulijakunta ei ehkä olisi ollut ihan sama. Mutta en voi rehellisesti väittää että tämä on fakta. :)

• *Sireeni*

Rehellinen mielipiteeni on ,että ilman Tarjan ääntä koko Nightwish olisi mennyt minulta ohi. Enkä usko että bändi olisi koskana menestynyt ilman Tarjan ääntä ja sitä rumasta erottamistavasta saatavaa kuuluisuushyötyä.

Tarjahan nyt oli ainoa , joka vanhasta Nightwishistä tiedettiin fanipiirien ulkopuolella. Kukaan ei ollut kuullut Tuomaksesta eikä muista bändin jäsenistä ennen vuoden 2005 draamaa.

• excuse me but
        *Sireeni* kirjoitti:

Rehellinen mielipiteeni on ,että ilman Tarjan ääntä koko Nightwish olisi mennyt minulta ohi. Enkä usko että bändi olisi koskana menestynyt ilman Tarjan ääntä ja sitä rumasta erottamistavasta saatavaa kuuluisuushyötyä.

Tarjahan nyt oli ainoa , joka vanhasta Nightwishistä tiedettiin fanipiirien ulkopuolella. Kukaan ei ollut kuullut Tuomaksesta eikä muista bändin jäsenistä ennen vuoden 2005 draamaa.

Kyllä Marcosta oli kuultu jo 1980-luvulla Tarot-bändinsä solisti/basistina, kävivät sitten 1990-luvun puolella Japanissa esiintymässä. Kotimaassa hän oli mukana erinäisissä muitten bändien projekteissa ennen vuotta 2005.

• Marco ja Tarot
        excuse me but kirjoitti:

Kyllä Marcosta oli kuultu jo 1980-luvulla Tarot-bändinsä solisti/basistina, kävivät sitten 1990-luvun puolella Japanissa esiintymässä. Kotimaassa hän oli mukana erinäisissä muitten bändien projekteissa ennen vuotta 2005.

eivät ole olleet kovin menestyksekkäitä.

• jkshagfhsk
        *Sireeni* kirjoitti:

Lause "Enkä usko, että bändi olisi koskana menestynyt ilman Tarjan ääntä ja sitä rumasta erottamistavasta saatavaa kuuluisuushyötyä."

Minä taas luulen, että Nightwish olisi menestynyt kenen tahansa hyvän naislaulajan kanssa, klassisesti koulutettu naislaulaja kun ei näy olevan edellytys menestykselle muidenkaan sinfonisen metallin bändien kohdalla maailmassa.

Vuonna 2005 Nightwish oli kohtalaisen tunnettu bändi Euroopassa. Kun tunnetun bändin keulakuva eroaa tai erotetaan, se herättää aina huomiota. Vaikka Tarja olisi erotettu kuinka hienovaraisesti, erottaminen ja uuden solistin värvääminen olisi herättänyt huomiota. Osa entisistä faneista jätti bändin, koska Tarja erotettiin ja osa jätti bändin nimen omaan Tarjan erottamistavan takia. Tarjan erottamistavasta tuli Nightwishille negatiivista mainetta ja minusta negatiivisesta maineesta oli enemmän haittaa kuin hyötyä.

• excuse me but
        Marco ja Tarot kirjoitti:

eivät ole olleet kovin menestyksekkäitä.

He eivät pidä itsestään paljoa meteliä eikä kaupallinen menestys ole heille pääasia. Mutta nyt oli kysymys siitä, että ei Tarja ollut ainoa, josta oli kuultu NW:n ulkopuolella ennen vuotta 2005. Tarja on mahtava laulaja, mutta miksi vähättelet kaikkia muita ottamatta selvää heidän tekemisistään. Ei Tarjan arvoa vähennä, vaikka muutkin olisivat saaneet jotain aikaiseksi, säveltäneet ja sanoittaneet omaa materiaalia ja esiintyneet muuallakin kuin peräkylillä.

• Runkkarituomas

kerjäämässä säälipisteitä , yllätys

muutapa se jätkä ei sitten osaakaan. sävellykset ovat perseestä ja soitttaitoa ei ole.

• Viulisti

En usko että ilman alkuvoimaa johonka kuuluivat kaikki bändin tuolloiset jäsenet olisi ollut mahdollista nousta tietoisuuteen.

Tosin rumpali/kitaristi/basisti/urkuharmonisti olisi saanut olla kuka vain kiteen työväenopiston käynyt "huippumuusikko" silti Vokalisti Tarja olisi saanut Nightwishin tietoisuuteen jos apuna olisi ollut HUIKEAT TAUSTANAUHAT joita tänäpäivänäkin käyttävät peittämään perus muusikoiden osaamattomuutta!

• Hahahah

No tämähän kertoo kaiken, tämän meidän oman trollinme järjenkäyttöstä. No ei meillä parempaakaan trollia ole, joten pitää häneen tyytyä,surullista.

• hahahaa
        Hahahah kirjoitti:

No tämähän kertoo kaiken, tämän meidän oman trollinme järjenkäyttöstä. No ei meillä parempaakaan trollia ole, joten pitää häneen tyytyä,surullista.

kertoo jotakin SIlverCreekin järjenkäytöstä joka ei osaa muuta kuin hokea surullista surulista surullista.. mee ämmä itkemään sinne nussuvissyn omalle foorumille jos on noin vaikeaa tuo sun typerä elämäs kakkabändin ainoana fanina. Vituttaahan se.

• HAHAHAHAHHAH
        hahahaa kirjoitti:

kertoo jotakin SIlverCreekin järjenkäytöstä joka ei osaa muuta kuin hokea surullista surulista surullista.. mee ämmä itkemään sinne nussuvissyn omalle foorumille jos on noin vaikeaa tuo sun typerä elämäs kakkabändin ainoana fanina. Vituttaahan se.

Ja tässä meidän trolli rukkamme yrittää päätellä jotain mutta, kun siihen tarvitaan välineet. Hahhahahh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe