En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta olisiko ehdotuksia millaiset bikinit sopisivat pienirintaiselle, ei niin hoikalle vatsalle ja iso peppuselle äidille? mulla pienet rinnat, oikeastaan ihan piikikkäät rinnat eli ei pyöreät joten biksuihin varmaan tarttis jotain toppausta? lisäksi mahani ei ole erikoisen litteä eikä kiinteä vaan alavatsa pömpöttää ja takapuoli on jätte suuri :) silti haluaisin pitää bikineitä koska ennen lasta pidin niitä ja näytin mielestäni upealta. Nyt synnytyksen jälkeen on hieman epävarma olo, varsinkin kun mahasta on tullut hieman pömppö ja rinnat on imetty kuiviin :) Kokovartalouimapuvusta ja uimatopista tulee ihan mummofiilis...
MIllaiset bikinit?
9
484
Vastaukset
- zira--
Minusta kokouimapuku näyttää kamalammalta olipa lihava tai laiha :)
Koko uikkari sopii mielestäni paremmin uimahalliin tai jos oikesti ui niinkuin juuri jossai uimahallissa. Kyllä kesällä bikinit on must hankinta. Saa aurinkoa.
Hommaa jotku vähän topatut bikinit. Alaosan kantsii olla semmoinen "tavallinen", ei narubikinit. Tai en minä tiedä.
Hommaa sellaiset mistä tykkäät :)
Itselläni kans bikinien hankinta edessä, vaikka viime kesänä uudet hankin, mutta olen laihtunut niin paljon, että alaosa lörpöttää niinkuin olisi sonnat housussa =)
Yläosa sopii edelleen, mutta taidan silti uudistaa koko setin.- zira--
pittää vielä lisätä että en tarkoittnut et kokouikkari on kamala, mutta biksut näyttää mun mielestä paremmalta :)
- Miehen mielipide;
hanki kokouimapuku.Niitähän on vaikka kuinka upeita !Bikinit vaativat oikeasti kropalta muutakin kuin vain naisen sinne sisälle.
Toivottavasti sain vastata näin äitien palstalla... - zira--
no näkyyhän se kroppa kokouikkaristakin? tai siis se muoto ainakin, että ei se kokouikkari pömppö masua mihikään piilota.
Sitte jos on vaikka arpia törkeenä ja häpee niitä nii voi laittaa ne peittävän uimapuvun. Mutta jos viihtyy bikineissä nii siitä vaan sanon minä!
Jos jotaki haittaa nii tarviiko tuijottaa? =)
saahan miehetki pukeutua pelkkiin uimahousuihin vaikka olis kuinka lihava, vaikka miehilleki on tehty kokouimapukuja ;) - mammelimammma
Kyllä mä oon kans sitä mieltä että kokouimapuku on aika karsee, ehkä sopii sellasille isoille naisille, jotka painavat lähes sata kiloa mutta bikinit mä kyllä haluaisin. Ei oo vaan aikaa lähteä tenavan kanssa sovittelmaan joten netistä täytyis löytää jotkut kivat, mielellään sellaset jotka olis sit hyvät päällä... Arvet mua ei haittaa, ne vaan kertoo siitä että olen äiti mutta ainut on toi mun alamaha joka pömppää, ja allitkin on tullu jostain kainaloiden alle joten narut ei oo kiva kun ne puristuu sinne väliin :/ ja isolle pepulle pitäis löytää kunnon alaosan, ei mitään shortsia, musta tuntuu että leventävät vaan entisestään. Olisko mitään hyviä nettikauppoja, suht edullisia?
- tyylilyylit
Osta erilliset yläosa ja alaosa, esim. kirjava/kukallinen/kuvioitu ja topattu yläosa ja musta /yksivärinen tumma alaosa.
Rintsikkaosa voisi olla olkaimellinen, (ei niskan taakse sidottu), rypytetty kangas ja toppaukset kuppiosassa, korostamassa rintoja ja hartiaseutua, koska se on ilmeisesti "pienempi" puolisko sinua.
Alaosana voisi olla yksivärinen lahkeeton boxeri tai lyhythelmainen housuosa, jossa on housut ja pieni helma ommeltu yhteen.
Housujen koko on tietysti peppusi mukainen, mutta voisit hankkia korkeaa mallia olevat, niin mahasi saa niistä hyvän tuen. Enkä nyt tarkoita "mummohousuja" yli koko mahan, vaan ehkä tai-malli, hipster, ehkä boxer. Kokeile eri malleja rohkeasti, peppusi ja mahasi on osa sinua ja niitä ei voi hävittää mihinkään eikä tarvitse.
Mukavia aurinkoisia ilmoja.. - zira--
semmosiahan on kans et on niinku toppi se yläosa. semmoset on kans paremman näkösiä ku kokouikkari.
Joku kysy mistä bikineitä, no mä oon aina ostanu H&M:ltä, niillä on kivoja eikä hintakaan päätä huimaa. - HopHopLop
Bikinit ei oo äitien juttu, sory nyt vaan mutta enemmänkin näiden munahaukkojen jutska jotka lähtevät biitsiltä hakemaan aisaa rakoon.
- Munahaukkaolen
Ootko tosissas?: D
joo en ole äiti,oon vast 17-vuotias tyty mut C'moon...ai että kaikki rannalla olevat ihmiset jotka käyttää bikineitä ni haluaa vaa "aisaa rakoo"?
are you fuckin kidding me.ettei vaa käyttäis niit sen takia et haluu ruskettua?
mee hoitoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 55535
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462