Moikka!
Tsekatkaa jostain Lindqvist 21-mallin vene. Ensinnäkin, kokemuksia meriominaisuuksista?
Vene on pressuvene ja mul alkaa riemu loppua noiden pressujen kanssa, niin katselin tuota venettä ja kelasin, että onko kokemusta siitä, että pressu olisi korvattu kovalla katteella? Oikeastaan merkitystä sillä, onko se lasikuitua vai vaneria, ei ole eikä sen tarvitsisi olla edes pressun mittainen. Perään voisi jäädä parin hengen istumatila. Mistä tällaista työtä kannattaisi tiedustella?
Pressun tilalle kova kate
Varustaja
2
801
Vastaukset
- ei ei ei
Onhan noita nähty mitä on itse rakenneltu lisää, ei juuri tuota venettä mutta muita.
Onhan ne toinen toistaan rumempia ja epäonnistuneempia.
Tai tiedä häntä, jos vaikka olisi kunnon suunnittelija, tekijä ja riittävä kassa käytettävissä. Muuten ei. - Varustaja
Sepä se, sitä mä kanssa vähän pelkään. Mä vaan inhoan noita pressupaatteja ja sen tähden taidankin nyt keskittyä noihin avokeulaveneisiin tai sitten sellasiin, jossa on hytti ihan aidolla seinällä ja ovella erotettu perän kansitiloista ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472