Mikä teitä ärsytttää Martinassa?

Lilli lemmikki

Olen suht uusi palstalla ja huomasin että täällä on todella useita Martina-vastaisia aloituksia. Miksi juuri Martina saa teiltä noin paljon halveksuntaa ja haukkuja?

62

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo Taalasmaa

En edes ala paasaamaan mistään veropakolaisuuksista tai itsensätyrkyttämisestä...yksinkertaisesti yksi vastenmielisimmistä ihmisistä joita olen nähnyt. Itseään täynnä oleva,ilkeä,valehteleva (media)h****.

• leldskldk

Mediahooraaminen juorulehdissä vaikka on vanha muija ja lapsia kohta kaksi.

• oksettaa koko eukko

Kyllähän ruma ihminen voi olla kaunis jos on sitä sisäisesti. Mara kun on ruma sekä ulkonäöltään mutta erityisesti luonteeltaan. Eikä se ees opi...

• MardeFanittaja.

Ei mikään. Täällä valittaa tasan yksi ihminen ja postaa roskaa marasta.

• o tempora, o mores

Asia on juuri päinvastoin. Täällä valittaa tasan yksi ihminen ja postaa haukkumisia kaikille Martinasta kriittisesti puhuville ja syyttää kaikkia a) yhdeksi henkilöksi b) kateellisiksi.

• yeahah
        o tempora, o mores kirjoitti:

Asia on juuri päinvastoin. Täällä valittaa tasan yksi ihminen ja postaa haukkumisia kaikille Martinasta kriittisesti puhuville ja syyttää kaikkia a) yhdeksi henkilöksi b) kateellisiksi.

Joo, en usko itsekään, että noilla haukkujilla olisi kyseessä kateus. Luulen, että taustalla on jotain vakavampaa.. Ei ehkä ihan mielenhäiriö mutta jonkinlainen epätasapaino oman itsensä kanssa. Psykiatrit löytäis varmaan kaikkee kivaa..

• yeahahille
        yeahah kirjoitti:

Joo, en usko itsekään, että noilla haukkujilla olisi kyseessä kateus. Luulen, että taustalla on jotain vakavampaa.. Ei ehkä ihan mielenhäiriö mutta jonkinlainen epätasapaino oman itsensä kanssa. Psykiatrit löytäis varmaan kaikkee kivaa..

Hulluilla on tapana syyttää kaikkia muita hulluiksi.

• yeahah
        yeahahille kirjoitti:

Hulluilla on tapana syyttää kaikkia muita hulluiksi.

Joo, en ole itse tasapainoisin ihminen ja siksi tunnistankin kaltaiseni. Mutta vielä en ole alentunut siihen mihin suurin osa täällä, että otetaan ihminen silmätikuksi ja yritetään lytätä se alas. En ymmärrä, miksi nuo asiat pitää kirjoittaa tänne palstalle? Voihan ne pitää omassa päässään tai jutella kavereiden kesken. Ei tuo kitinä edes mitään auta, Martina vaan porskuttaa. Mutta jos tällainen kirjoittelu tuo jollekulle helpotusta niin mikäs siinä sitten.

• Allright
        yeahah kirjoitti:

Joo, en ole itse tasapainoisin ihminen ja siksi tunnistankin kaltaiseni. Mutta vielä en ole alentunut siihen mihin suurin osa täällä, että otetaan ihminen silmätikuksi ja yritetään lytätä se alas. En ymmärrä, miksi nuo asiat pitää kirjoittaa tänne palstalle? Voihan ne pitää omassa päässään tai jutella kavereiden kesken. Ei tuo kitinä edes mitään auta, Martina vaan porskuttaa. Mutta jos tällainen kirjoittelu tuo jollekulle helpotusta niin mikäs siinä sitten.

Ilmaisit asian hyvin! Olen täysin samaa mieltä.

• En ymmärrä
        yeahah kirjoitti:

Julkkisjuorupalstalla juoruillaan julkkiksista. Miksi tämä on sinulle niin suuri ongelma? Ja miksi käyt täällä silti?

• enymmärrä..
        En ymmärrä kirjoitti:

Julkkisjuorupalstalla juoruillaan julkkiksista. Miksi tämä on sinulle niin suuri ongelma? Ja miksi käyt täällä silti?

Miksi sinusta juoruilu on niin kivaa?

• kysymys takaisin
        enymmärrä.. kirjoitti:

Miksi sinusta juoruilu on niin kivaa?

Miksi käyt tällä palstalla, jos se ei sinusta ole kivaa?

• 123654
        En ymmärrä kirjoitti:

Juoruiluhan on aivan eri asia, kuin räävitön haukkuminen ja nimittely! Täällä nimitellään Martiinaa niin julmasti, että ihme jos ei vedä käräjille! Toivottavasti tekee sen!

• fbananae

Narsismi, valehtelu, väkivaltaisuus, tuhoisuus.

• HihiiHahaa.

*Narsismi, valehtelu, väkivaltaisuus, tuhoisuus.*

Tyypillinen kade taas jalkautunut tänne saitille:)

• HahaaHihii

Taitaa olla Martina itse jalkautunut tälle saitille.

• pojojojo

Joo, täs ois semmonen kiva leikki, että jokainen miettii itsestään 10 virhettä ja tulee kertomaan ne tälle palstalle. Sit mässäillään niillä ja yritetään lytätä se toinen. Ja sit se, joka keksii parhaimmat letkautukset saa lisäpojon.

• ei off topiceja

Haloo, tämä on JULKKISJUORUPALSTA!

• :D:D
        ei off topiceja kirjoitti:

Onko sen juoruilun pakko olla vitunmoista lyttäystä?

• palstt
        :D:D kirjoitti:

Onko sen juoruilun pakko olla vitunmoista lyttäystä?

Ymmärrän että täällä voi juoruilla mutta lähinnä haluaisin tietää että MIKSI kukakin tekee sitä, miksi joku kannattaa tällaisia palstoja? Juoruiletko myös oman lähipiirisi ihmisistä jne.? Itse juoruilen koska tunnen oloni muuten mitättömäksi.

• Enkä ole M
        ei off topiceja kirjoitti:

Juu on julkkisjsuorupalsta. Mutta kun te ette vain juoruile, vaan te haukutte ja lyttäätte. Se ei ole juoruilua, vaan huonoa käytöstä.
        Olette säälittäviä.

• pata kattilaa
        Enkä ole M kirjoitti:

Juu on julkkisjsuorupalsta. Mutta kun te ette vain juoruile, vaan te haukutte ja lyttäätte. Se ei ole juoruilua, vaan huonoa käytöstä.
        Olette säälittäviä.

Itse juuri haukuit :)

• Matina Fani
        Enkä ole M kirjoitti:

Olette säälittäviä.

Enkä ole M lle . Mitäs se JUORUILU sitten on ??????? . HÄHÄt sulle, kun et edes noin yksinkertaista sanaa ymmärrä. Ihan vähäsen säälittää tuo sinun yleistietoutesi ja harhainen oletuksesi käytöskukkasista.

• Vain totuuksia

Itse asiassa täällä ei edes juoruilla vaan kun näitä lukee, 100 % näyttää olevan pelkästään tosiasioita ja todistettuja asioita faktoja Martinasta. Eli Martinan osalta näyttää olevan turhistotuuspalsta.

• kysynpä vaan

Täällä juorutaan ettei Martina tee töitä! Hän tekee töitä. Mitä muita valheita täällä kerrotaan totuuksina?

• vastausta odottaen
        kysynpä vaan kirjoitti:

Täällä juorutaan ettei Martina tee töitä! Hän tekee töitä. Mitä muita valheita täällä kerrotaan totuuksina?

No kerropa meille, että mitä töitä?

• näinseon
        kysynpä vaan kirjoitti:

Se, että väittää tekevänsä töitä, ei vielä tarkoita, että tekee töitä.

• oletko tyhmä

Voi v. Jos sun mielestä kaksi kertaa viikossa puolen päivän duunihomma on töitä... Martina EI ole töissä EIKÄ tee töitä.

• oletko itse tyhmä

No mistä sinä tiedät että hän tekee vain pari kertaa viikossa töitä?
        Lukemalla seiskan blogia?

• Kun kerran kysyt...

Martinassa ärsyttää KAKKI

• ....

´´Martinassa ärsyttää KAKKI´´

menisit jo hoitoon ja jättäisit Martinan rauhaan! :(

• näinmeinaanon

Ärsyttää se, että sellainen ruma (suustaan, käytökseltään, arvoiltaan) ihminen saa tilaa mediassa ilman mitään oikeaa annettavaa. Faneina pikkutyttöjä, jotka imevät kaiken kuin pienet pesusienet. Eli meillä kasvaa uusi sukupolvi näitä martinoja, jotka luulevat, että julkkis on ammatti ja että mistään ei tarvitse mitään maksaa, kun vähän vilauttaa reittä ja laittaa tissi-implantit.
      Martinan viestihän on se, että pettämisessä ei ole mitään pahaa, avioliitot ovat kertakäyttökamaa, kiroilu on coolia, velat voi jättää maksamatta, koulutusta ja lahjoja ei tarvita, netissä surffailu ja kauneushoitolassa ramppaaminen ovat työntekoa ja niin edelleen.

• Pieni tarkennus

Tuo edellinen totta, mutta huom, saa tilaa VAIN hömppämediassa ja juorulehdissä, ei muualla. Ei edes normaaleissa naistenlehdissä ikinä kuten Anna, MeNaiset, Gloria... Ainoastaan Hymy, Seiska ja Iltalehden juorutoimitus.

• näin on

Mua ei ärsytä mikään Martinassa, mutta joidenkin palstalla kirjoittelijoiden alhainen älykkyys ärsyttää välillä.

• Maine mennyt

En sanoisi, että mua ärsyttää Martina, vaan tunnen myötähäpeää. Samaa sarjaa kuin Tuksu.

• neiti toukokuu

Miksi tunnet myötähäpeää? Miksi seuraat sellaisen henkilön edesottamuksia, joka aiheuttaa sinussa em. tunteet?
        Aloituskysymys oli hyvä. Juoruilu ja tämä patologiselta vaikuttava pahansuopuus ja panettelu ovat eri asioita.
        Olisi todella terveellistä näille kirjoittelijoille, miettiä ihan tosissaan, mikä itsessä ja omassa elämässä oikein on vialla! Ihan oikeasti ei ole normaalia elää siinä mittakaavassa jonkun ventovieraan ja itseä vielä suuresti ärsyttävän ihmisen kautta!
        Ei ole normaalia postata jatkuvasti vihanpurkauksia em. aiheesta.
        Normaalia olisi etsiä aiheita, jotka ei nosta verenpainetta, jotain oudon masokistista on näiden kirjoittajien motiiveissa.

• käkäti, jäkäti
        neiti toukokuu kirjoitti:

Miksi tunnet myötähäpeää? Miksi seuraat sellaisen henkilön edesottamuksia, joka aiheuttaa sinussa em. tunteet?
        Aloituskysymys oli hyvä. Juoruilu ja tämä patologiselta vaikuttava pahansuopuus ja panettelu ovat eri asioita.
        Olisi todella terveellistä näille kirjoittelijoille, miettiä ihan tosissaan, mikä itsessä ja omassa elämässä oikein on vialla! Ihan oikeasti ei ole normaalia elää siinä mittakaavassa jonkun ventovieraan ja itseä vielä suuresti ärsyttävän ihmisen kautta!
        Ei ole normaalia postata jatkuvasti vihanpurkauksia em. aiheesta.
        Normaalia olisi etsiä aiheita, jotka ei nosta verenpainetta, jotain oudon masokistista on näiden kirjoittajien motiiveissa.

Kirjoititko tekstin itsellesi/itsestäsi? Miksi seuraat meitä pahansuopia ventovieraita juorukirjoittajia, jos kerta ne sairastutaa sinut? Miksi et itse ole normaali ja etsi aiheita, jotka eivät nosta verenpainettasi?

• samaa mieltä
        käkäti, jäkäti kirjoitti:

Kirjoititko tekstin itsellesi/itsestäsi? Miksi seuraat meitä pahansuopia ventovieraita juorukirjoittajia, jos kerta ne sairastutaa sinut? Miksi et itse ole normaali ja etsi aiheita, jotka eivät nosta verenpainettasi?

Nimenomaan näin! Tämä neiti toukokuu on riehunut täällä jo useita vuosia, syyttäen kaikkia palstalaisia hulluiksi siksi, että täällä nauretaan tyrkkyjulkkiksen huvittaville toilailuille. Mutta hulluillahan on taipumus ajatella, että kaikki muut ovat hulluja.

• jo kauan sitten...

Ei taida olla kovin tykätty joidenkin muidenkaan mielestä:

"BB-talon tunnelma katossa Martinan lähdön jälkeen!
      Salarakas Martina Aitolehti poistui tänään Big Brother -talosta, kun rouva jätti leikin kesken vain viikon jälkeen. Lähtö tuli aikaisemmista vihjailuista huolimatta yllätyksenä talon muille asukkaille, mutta yllätys oli erittäin positiivinen.
      Heti yllätyskäänteen aiheuttamasta hämmennyksestä selvittyään asukkaiden tunnelma oli katossa ja suorastaan railakas. Terassille kokoontunut ryhmä järjesti ensitöikseen rummutuskonsertin Martinan lähdön kunniaksi.
      Martina ilmoitti luovuttamisen syyksi perhesyyt ja koti-ikävän. Erityisesti hän kertoi olevansa huolissaan isoäitinsä voinnista. Lähdön takia myös eilinen häätöäänestys menee ilmeisesti asukkaiden osalta uusiksi, sillä Martina oli selvä ykkössuosikki tämän viikon putoajaksi."
      http://www.stara.fi/2007/10/15/bb-talon-tunnelma-katossa-martinan-lahdon-jalkeen/

• khsaf k zxkhei

Elikä Martina luovutti, koska tiesi putoavansa. Ei kestänyt sitä, että hänet äänestettäisiin ulos.

• JK

KAIKKI

• MartinaFani

Mikä sinä olet täällä valheita kertomaan? Martinan ukki oli kuollut ja sen takia läksi bb-talosta. ÄLÄ TULE KOMMENTOIMAAN, KUN ET ASIASTA YHTÄÄN MITÄÄN TIEDÄ.

• Omituista.

Tuossa jutussa oli, että "Erityisesti hän kertoi olevansa huolissaan isoäitinsä voinnista." Ja sitten se olikin ukki, joka kuoli?

• kysymys sinulle

Kysymys MartinaFanille. Jos joku kuvailisi itseään näillä sanoilla, haluaisitko olla tällaisen kaveri?
      “Olin mielestäni järkyttävä oppilas, pahisjengissä ja häiritsin jatkuvasti. Lukioon en halunnut, saati yliopistoon"

• MartinaFani

Tässä on sinulle linkki: http://plaza.fi/viihdeuutiset/big-brother/uutiset/syy-martinan-poistumiseen-bb-talosta-selvisi . Siinä se lukee, suoralla suomen kielellä, että isoisä kuollut.

Ja jokainen on tehnyt typeryyksiä nuoruudessaan. Ei Martina enää tuollainen ole. Ja tuo on kopsattu City lehdestä. Käpäsin eilen lukemassa sattumalta tuon jutun ja oli Eskon ja Martinan blogissa juttu tuosta toimittajasta. Oli kuulemma tehnyt jutun niin, että Martinaa mollataan. Sano jos haluat linkin, jossa se suoralla suomen kielellä lukee, miten toimittaja pilkkasi Martinaa

• MartinaFani

Nuo ovat hei vanhoja juttuja! Ja todella törkeää Martinalle tuomita lähestymiskielto, kun berg oli itse käynyt Martinaan kiinni ja huutanut hänelle!

• MartinaFani

Kakkipa kakki

• Martina Fani
        MartinaFani kirjoitti:

Kakkipa kakki

Pääsisipä sen viiksiä pörröttelemään, kun ne on niin ihkut

• kymy sys

mikä ärsyttää misteri lotharissa?

• .jk.

EI MIKÄÄN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 306306

Martina on väkivaltainen, lapsellinen, huono häviäjä, pomottelija ja huutaa ja käyttäytyy usein törkeästi muita kohtaan. Lisäksi hän jatkuvasti alleviivaa itseään, joten on vieläpä melko itsekeskeinen.

Mutta mitä positiivista Martinassa sitten on: hänellä on sellaista sisua, että jumalauta, voisi vaikka mennä läpi harmaan kiven! Todella päättäväinen nainen.

• MartinaFani

Olet lapselline ja säälittävä FEIKKI MartinaFani!

• marakatti21

Sitä minä kovasti ihmettelen, että miksi te pelkän median perusteella teette ihmisestä noin rajut päätelmät? Oikeastiko te uskotte sokeasti kaiken mitä media kirjoittaa? Ettei se yhtään väritä kirjoituksia tai jätä jotain olennaista pois?
      Sitten Martinan blogi, uskotteko te oikesti että hänen elämänsä on vain sitä, mitä hän blogiinsa kirjoittaa?
      te olette oikesti säälittäviä

• MartinaFani

Nimenomaa! Sara Sieppi itse sanoi, että Martina ei todellakaan ole sellainen, minkälainen luuli, että on! Julkisuuskuva on ihan erilainen, mitä ihminen "oikeassa elämässä" on!

• vittun tyhmä se on

Pysyisi se ämmä pois seiskajulkisuudesta, niin kauan kuin siellä roikkuu, saa paskaaaa niskaansa yhä lisää ja lisää, kuka keski-ikäinen akka voi oikeesti pitää blogiaan seiskassa!?!?!?

• MartinaFani

Sisäinen rumuus.

• SiisHalooJooko

Lopettakaa jauhaminen jo! Täällä on tasan yksi martina-vihapuheen pitäjä. Muut eivät jaksa ärsyyntyä tuntemattomasta ihmisestä!

• ghtht

SiisHalooJooko älä jaksa vuodesta toiseen jankata tota samaa sheissea.

• SiisHalooJooko.

Siis 'ghtht' älä aina jaksa vuodesta toiseen kirjoitella täällä lotharista ja martinasta. Alkaa jo kyllästyttää.

• pist.10

Martinassa ei ärsytä yhtään mikään,siis ei mikään....! Suomen upeimpia naisia, wuhuu!! Martina on ihan tasan number ONE Suomalaisista Naisista!!
      I_H_A_N_A M_A_R_T_I_N_A

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe