Hessu52 - Parhaat Palat

Puutarhatonttu52

Re: Hessu52 solvaa toisia kirjoittajia esityksissään
Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Su Tammi 15, 2012 12:06 pm

Sinun Arskaan kohdistuneet valheet ja syytökset sitten ovat asiallisia, no onhan sen jo kerran oikeus katsonut rangaistuksen arvoiseksi, joten pidä vaan pääsi kiinni, delirium on vakava oire jostain, Wagner!

Minun teesini ovat kaikki järkenään olleet asiallisia, eikä niissä ole mitään valheellista, näin se vaan on!

Sitten jos aletaan turpaa soittamaan, ja kirjoittelemaan asiattomuuksia, jota tämä Wagner Sariolan kanssa ovat harrastaneet, niin kyllä sitä saa takaisin, mitä tilaa ja saattaa sitä saada muutakin!
Hessu52
Sherlock John Holmes

Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ke Tammi 18, 2012 12:37 pm

Sariola, sinulla ei ole mitää aihetta aukoa olematonta leipäläpeäsi, sillä itse olet suuri trolli ja provosoija!

Sait häädön jo tuolta toiselta saitilta juurikin noiden ominaisuuksiesi takia.

Nyt vedät esiin tuon Pitkän-Betsyn, armeija-ajaltani, no se on totta että meillä oli noita vanhoja aseita, joita kutsuttiinsillä nimellä, kutta jos ei itse ole latvansa puolesta, tai poikkeavan seksuaalisuutensa takia päässyt ikinä inttiin, niin ei noita asioita voi ymmärtää!

Skoonekin mäkättää joistain asiattomista viesteistä, joita olen kirjoittanut, no mitä ne ovat, sekö, kun pyysin sinua kertomaan, milloin olen muka vääristellyt totuutta kerrohan tuo nyt ensimmiseksi, sillä on helppo haukkua toisen tehneen jotain, mutta sitten kun pitäisi jotain tuoda esiin, niin ei löydykään mitään, noinhan kävi konstalle ja Urholle, kiun minusta valehtelijaa tekivät aiheettaa, anteeksipyyntöä heiltäkään ei ole kuulunut saati korjausta väärien tietojensa antamiseen!

Jos on muiden kanssa eri mieltä ei se ole asiatonta, mutta kun alatte suorastaan aukomaan turpianne, Sariola Wagner ja sinä, niin kyllä te takaisin saatte, no kerro nyt skoone ne asittomat ja vääristellyt viestini, sinulle en ole muuten vielä yhtään yv:tä lähettänytkään, no olet niin olematon, että et tule saamaan tämän enempää huomiota osaksesi!
Hessu52
Sherlock John Holmes

Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ke Tammi 18, 2012 2:29 pm

Onpa sinulla huono muisti, sillä ei siitä niin kovin pitkä aika ole, kun noin kirjoitit ja silloinkin lupasit lopettaaa vuoropuhelun kanssani, joka tuolloin vielä olikin kovin yksipuolista puoleltasi.

Noin tekee sivistynyt ihminen, ensin haukkuu valehtelijaksi ja sitten kun vastuuseen vaaditaan, pakenee häntä koipien välissä anteeksi pyytämättä, mutta voisiko sinulta muuta odottaakaa?

Melkoista akkamaisuutta!
Hessu52
Sherlock John Holmes

Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ke Tammi 18, 2012 3:03 pm

Sen lisäksi on esiintynyt suoranaista fyysistä uhkailua yksityisviesteissä. Niitä ei pasi ole nähnyt. Mitä "pasi" arvelee jos lähettäisin yksityisviestin:

Kuulehan pasi, tiedän kuka olet ja missä asut. Minulla on ase ja saatan tulla ovesi taakse hieman "keskustelemaan" tai esittää vastalauseeni kiikarikiväärin laukauksella. Pidähän pienempää suuta.

Tuollainen on jo niin törkeää, että "pasin" ei pitäisi tuollaista puolustella. Luulen kyllä, että tuossa tapahtuu jo rikoslain mukainen rikos.

Tässä pasille osoitetussa vuodatuksessa SARIOLA MUKA SITEERAA MINUN YKSITYISVIESTIÄNI HÄNELLE.

Voi härän perse, mitä valhetta, tuo seniili suoltaa.

Ei kukaan järkevä ala toista edes tällaisella keskustelupalstalla uhkailemaan ketään aseella, sehän olisi jo rikos, enkä minä niin tyhmä ole, että sellaiseen sortuisin Sariolan mieliksi, sillä jos tuollaista olisin kirjoittanut, olisi tuo paska haastanut minut alta aikayksikön oikeuteen.

Tämä taas kertoo kaiken tuosta nollasta, joka ei todella pysty keskustelemaan, vaan pitää turvautua valheeseen, joten älkää vaan hyvät ihmiset uskokio tuota paukapäätä!
Hessu52
Sherlock John Holmes

5

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessu vs Sariola

Kirjoittaja Sariola päivämäärä Ma Tammi 30, 2012 10:55 pm

Kiinnittää vielä huomiota ilmaisu "pientä vinoilua kestä".

Ei kysymyksessä ole "pieni vinoilu", vaan täysin perättömän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta. Se nyt on niin halpamainen teko, että kuvottaa. Miten kehtaa katsoa itseään peilistä? Kyllä tuollaisen kestää, ei se siitä ole kiinni, mutta miten aikuinen mies kehtaa levittää täysin väärää tietoa toisesta kirjoittajasta? Sitä minä ihmettelen? Eikö tuollainen kiinnosta jo ylläpitoakin? Ei sitä voi nimetä "pieneksi vinoiluksi". Se on jotakin paljon pahempaa.

Kyllä se saattaa johtaa siihen, että rehellinen mies ei ehkä halua olla samalla areenalla, missä tuollainen häikäilemätön vääristelijä meuskaa vapaasti.

Ainakin minä olen tätä mieltä, että perättömän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta pitäisi johtaa pitkään "kirjoitusoikeuden menettämiseen".

Sariola
      Sherlock John Holmes

Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ti Tammi 31, 2012 1:30 pm

Mitä sinä Sariola vauva siellä kitiset.

Itse olet aloittanut tämän vittuilun, syyttämällä minua vähälahjaiseksi, mutta missä ovat sinun lahjasi, joulupaketeissako, joita sinulle ei ole koskaan annettu, eikä myöskään koskaan anneta?

Vaippoja kyllä saat sen enemmän lahjaksi, sillä niin vauvamainen ruikuttaja olet!

Kun olet tämän aloittanut, saat sen myös kestää, en ehkä ole fiksu, kun jatkan, mutta en voi sietää tuollaista vellihousua, joka ensin jotain aloitettuaan ei sitten kestä sitä, kun joku antaa takaisin.

En ole ainoa, jolle auot päästäsi, "maisterijolppi", mutta he eivät viitsi vaivautua vastaamaan, tai kirjoittavat (vittuilevat) sinulle fiksummin, kuin minä!

Minä tykkään sanoa suoraan asiat, niin kuin ne ovat ja sinua kohtaan niin myös teen, eli en valehtele, vaan puhun täyttä totta!

Lopeta tuo jatkuva kitinäsi ja kestä arvostelut kuin mies, vaikka et millään arvoasteikolla mies olekaan, vaan jo olemassaolollasi halveeraat miessukupuolta.

Voi, voi reppanaa, heh!
      Hessu52
      Sherlock John Holmes

Kirjoittaja Sariola päivämäärä Ke Helmi 01, 2012 1:47 pm

Joku olikin keksinyt hyvän määritelmän Hessun ajattelu- ja kirjoitustyylistä:

Hessu ajattelee ja kirjoittaa kuin blondivitsin blondi.

Tuo on hyvin sanottu! Tuo edellinen kirjoitus sen vahvistaa! Täsmälleen niin!

Sariola
      Sherlock John Holmes

Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ke Helmi 01, 2012 1:52 pm

Sariolan ajattelutyylistä kukaan ei ole pystynyt keksimään mitään, sillä Sariolalta puuttuu kyky ajatella, ja ennenkaikkea ne ajatteluun oikeuttavat välineet, aivot, heh heh!
      Hessu52
      Sherlock John Holmes

Kirjoittaja Sariola päivämäärä To Helmi 02, 2012 9:45 am

En ole muistini mukaan koskaan nimittänyt Hessua "vähälahjaiseksi".

Jos nyt sanon mielipiteeni, niin Hessu on mielestäni lapsellinen, yksioikoinen, eikä kovin viisas varovasti ilmaistuna.

Tämä on rehellinen mielipiteeni. Voinhan tämän ilmaista suoraankin. Väärän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta on kuitenkin mielestäni rikos, ja kaiken lisäksi kirjoittaja korostaa olevansa "rehellinen" ja "kertovansa totuuden". Tuollainen on rehellisyydestä ja totuudesta kaukana. Minä sanoisin tuota epärehellisyydeksi ja valehtelemiseksi - sitähän se on!

Sariola
      Sherlock John Holmes

Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä To Helmi 02, 2012 7:19 pm

Älä ole Sariola naurettavampi, kuin jo olet!

Sinä olet ääliö, jolle ei vertaa millään saitilla, joten pidä vaan nuo typerät mölyt mahassasi, olet typeristä typerin ja lapsellisista lapsellisin vaippahousuista vaippahousuisin, siitä totuudesta et mininkään pääse!

Käy vaikka ensin tyhjentämässä ne vaippasi, heh heh!
      Hessu52
      Sherlock John Holmes

Kirjoittaja Sariola päivämäärä Pe Helmi 10, 2012 12:56 am

Hessu52 kirjoitti:
      Älä ole Sariola naurettavampi, kuin jo olet!

Sinä olet ääliö, jolle ei vertaa millään saitilla, joten pidä vaan nuo typerät mölyt mahassasi, olet typeristä typerin ja lapsellisista lapsellisin vaippahousuista vaippahousuisin, siitä totuudesta et mininkään pääse!

Käy vaikka ensin tyhjentämässä ne vaippasi, heh heh!

Siinä taisi henkilö itse esitellä oman sisäisen aatemaailmansa. Noinhan se menee...

Sariola
      Sherlock John Holmes

• W.a.g.n.e.r

Veikkaisin 2- tai 3-suuntaista mielialahäiriötä.
      Hessu52-nimimerkin minulle lähettämät viestit ovat olleet joko makeilua, mukatietoa Arskasta tai eriasteisia uhkauksia, kun en ole ollut eri asioista samaa mieltä kanssaan.

Hullua ei voi auttaa.

• HassuHessu52

Ehkä Hessun kuuluisi olla avohoidossa tai pikemminkin pakkohoidossa.

• sentlemen

Hessuhan on täytellinen GENTLEMANNI, jostaa toisista, ei voi sanoo samaa.
      Kirjottelee ihan vaa pelkkää asiaa, ei oo oma lehmä ojassa, ettei tarvi epätoivoisesti ketää puolustaa, niin kuin tuntuu joillakin olevan.

• Nätti_Hessu:)

Ja taas Hessu kehuu itseään:) Voi sinua Nätti_Hessu-reppanaa:) Heh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7560
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      122
      6305
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4427
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      233
      3054
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2628
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      35
      1925
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      129
      1551
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1524
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      782
    10. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      30
      782
    Aihe