Vaimoni haluaa heti suihkuun ja lähtee sängystä heti pois kun olen tullut.
Itse haluaisin vielä "leikkiä" ja halailla ja pussailla, mutta vaimo häipyy heti, eikä puhu yhtään mitään. Ihan kuin se siemenneste olisi jotain happoa?
Vaimoni saa orgasmin nuolemalla heti yhdynnän alussa (hän haluaa näin).
Suihkun jälkeen vaimo menee katsomaan telkkaria tai alkaa nukkumaan, eikä puhu yhtään mitään.
Mitä tapahtuu parisuhdeyhdynnän jälkeen?
30
1316
Vastaukset
- Vaimoke82
Ihan hyvä noin!
Naisen on hyvä pissata pian seksin jälkeen > pienentää riskiä saada virtsatietulehdus.
Eikä ole maailman miellyttävintä (fiilisten laskeuduttua) oleilla alapää nesteissä: omissa ja miehen. Vaikka kiihkotunnelmissa se märkyys tuntuukin ihanalta.
Ja omissa oloissaan oleminen: se on jälkifiilistelyä omalla tavallaan, ei kannanotto seksin laadusta tms. Kyllä minunkin pitää päästä pesulle heti, tosin sen jälkeen palaan mielelläni hetkeksi sänkyyn.
- NikoS
Itse taas kaipaan seksin jälkeen hetken omaa aikaa. Läheisyys ei sillon pyöri mielessä.
- yks nainen
Olen aloittajan linjoilla. On kiva olla vain lähellä. En välitä nesteistä tai tavallaan on mukavaa, kun miehen siittiöitä valuu ulos, niin intiimiä.
- 12311
Haluan kanssa pesulle pian, mielellään jo paperilla kuivaan itseni sängyssä, en osaa fiilistellä valumisesta ulos, yök! Ennemmin se latistaa tunnelman kuin auttaa siihen. Ihanaa olisi oleilla kainalossa tai muuten lähellä suihkun jälkeen, jos toinenkin niin haluisi...
- nainen 76
Voi höh! Ihaninta maailmassa on käpertyä kullan syliin lopuksi. Olo on semmoinen, ettei villit hevosetkaan sais irtautumaan. Syvä lepo.
Vaimosi on kuin naispuolinen ex-mieheni, joka toimi ihan samalla lailla.
Meillä on näköjään ollut väärät kumppanit ;-)- jaakoppi
Meillä on sama juttu vaimon kanssa kotona, mutta vain kotona. Aina välillä otamme hotellihuoneen ja vietämme siellä mukavan illan ja yön ja aamun.
Itse olen päätellyt, että vaimo jotenkin "säälii" omia lakanoita ja patjoja :) Hotellissa saa lakanat kastua ja tahmaantua, mutta kotona ei sitten millään. Kotona olen yrittänyt ehdottaa pyyhettä alle, mutta se vie kuulemma fiiliksen :)
Naiset on hassuja :) - piupau
Älkää lauetko naisen sisään joka kerta niin nainen voi jäädä viekkuun.
- kiire...
On pakko mennä pisulle ja pesulle heti, koska muuten tulee pissatulehdus ainakin minulle. Ainakaan kovin montaa minuuttia ei kannata jäädä halailemaan.
- LinnEaa88
Sama juttu ja minua ainakin etoo, jos en pääse heti pesulle. Ei se vaan kaikista tunnu mukavalta, että omat ja miehen nesteet valuu ulos reittä pitkin... :D Todella himottavaa juu... Yleensä mennään miehen kanssa yhdessä suihkuun heti ;) Miksei ap mene naisen perässä? Jossain leffoissa varmaan mennäänkin heti nukkumaan möhnät alapäässä, mutta tuskin nyt kukaan oikeasti... Pissatulehdushan siitä tulee ja alapäässä varmaan oikein mukava katku.
- nainen 76
LinnEaa88 kirjoitti:
Sama juttu ja minua ainakin etoo, jos en pääse heti pesulle. Ei se vaan kaikista tunnu mukavalta, että omat ja miehen nesteet valuu ulos reittä pitkin... :D Todella himottavaa juu... Yleensä mennään miehen kanssa yhdessä suihkuun heti ;) Miksei ap mene naisen perässä? Jossain leffoissa varmaan mennäänkin heti nukkumaan möhnät alapäässä, mutta tuskin nyt kukaan oikeasti... Pissatulehdushan siitä tulee ja alapäässä varmaan oikein mukava katku.
Pyh! Todellakin jää eikä mulla ainakaan Ikinä mitään tulehduksia ole. Mistä sellaisen muka saisi, kun puhtaina pelmaa?
- Ihmiskohtaista...
nainen 76 kirjoitti:
Pyh! Todellakin jää eikä mulla ainakaan Ikinä mitään tulehduksia ole. Mistä sellaisen muka saisi, kun puhtaina pelmaa?
Kyllä siitä aika monet naiset saa pissatulehduksia vaikka ihan puhtaana aina peuhataankin! Usko tai älä. Olet sitten onnekas :) Mutta se on vain ihan ihmiskohtainen juttu... Toiset tykkää nukkua spermat ja kiimalimat alapäässä ja toiset taas tahtoo nukahtaa puhtaana ja raikkaana.
- toisille on ongelma
nainen 76 kirjoitti:
No minä saan jatkuvasti taistella noita tulehduksia vastaan. Se riippuu ihmisen geneettisesti määriytyneistä tietyistä puolustusmekanismien vahvuuksista tai heikkouksista. Ihan turha sanoa pyh sille, jolle se todellakin on suuri ongelma, ja aika loukkaavaakin. Myös minun miehen pitää olla tarkkana, että sama käsi joka on koskenut taaemmas peppuun ei koske sen jälkeen virtsatien suulle, koska se on tulehdus saman tien.
- nainen 76
toisille on ongelma kirjoitti:
No minä saan jatkuvasti taistella noita tulehduksia vastaan. Se riippuu ihmisen geneettisesti määriytyneistä tietyistä puolustusmekanismien vahvuuksista tai heikkouksista. Ihan turha sanoa pyh sille, jolle se todellakin on suuri ongelma, ja aika loukkaavaakin. Myös minun miehen pitää olla tarkkana, että sama käsi joka on koskenut taaemmas peppuun ei koske sen jälkeen virtsatien suulle, koska se on tulehdus saman tien.
Se mille sanoin "Pyh" oli seuraava kommentti: "Jossain leffoissa varmaan mennäänkin heti nukkumaan möhnät alapäässä, mutta tuskin nyt kukaan oikeasti..." Se oli minusta niin loukkaava ja typerä, että todellakin ansaitsi tylytyksen.
Tietysti on kurjaa, jos jollekin tulee tulehduksia ja täytyy siksi heti peseytyä. Itse en näistä kärsi. Pesulle ehdin aamullakin.
- 18 + 17
Ratkaisu ongelmaan: kondomi.
- En tykkää
Ei kortsu ole kiva.
- omnomnom
Paras tapaus että vaimoke ottaa pesällisen suuhunsa. Ja jos on tarpeeksi härski niin pussaillakin voi tämän jälkeen!
- Erilaisia
omnomnom kirjoitti:
Paras tapaus että vaimoke ottaa pesällisen suuhunsa. Ja jos on tarpeeksi härski niin pussaillakin voi tämän jälkeen!
Eli tämä miesten elämänneste onkin sitten härskiyden huippu? Kyllä me naiset ollaan vaan NIIN kovia kun handlataan sen kanssa! Miehet jää nössöiksi kakkosiksi, kun se on muka niin iljettävää...
Tuossa siis kärjistetty kommentti edelliseen. Tiedän, etteivät kaikki naiset ole niin otettuja ehdotuksista suuhun tulemisesta tms. ja varmasti on olemassa myös miehiä, jotka suhtautuvat vähän eri tavalla omiin (tai toisten) eritteisiin.
Aloittajalle en osaa sanoa muuta kuin että ehkä vaimosi kuuluu siihen ryhmään, joka haluaa olla seksin kanssa omissa oloissaan. Tietenkin asiasta voisi yrittää keskustella joskus muulloin. Hän ei ehkä edes tajua, että ihmettelet tilannetta.
- ngttv
Ajatuksena kuulostaa härskiltä ja suoraan sanottuna aika kuvottavalta mutta näin siinä usein pääsee kuitenkin käymään. Tavara kulkee kuitenkin kurkusta alas ennen suutelua.
- Jälkihehku
Ihanaa seksin jälkeen käpertyä rakkaan kainaloon ja silitellään toisiaan tai ollaan vaan ja nautitaan. Ei haittaa nesteet, pesulle ehtii myöhemminkin. Joskus saatetaan raukeana torkahtaakin.
- aamuvirkee
Ei se fiiliksiä laske, mitä tekee seksin jälkeen. Aika usein aamuisin onkin jo kiire töihin, ei siinä ehdi huokailla ja halailla.
- Nainen28
Jokseenkin samaa mieltä: naiset, joilla on aiemmin ollut virtsatientulehdus, saavat sen todella helposti uudelleen. Virtsaputken mekaaninen hinkkaus seksissä voi pelkästään aiheutta sen - ei että niin likaiset paikat yms. mitä tuolla oli ehdoteltu. Totta kai sekin voi olla syynä.
Lääkärit suosittelevat, että pissillä pitäisi käydä n. 30 min sisään, jotta virtsaputki puhdistuu ja tulehdus estyy. Eli ei kyllä ole pakko samantein rynnätä vessaan tämän takia.
Mutta joo, onhan se vähän ällöä jos alkaa juissit valua reittä pitkin lakanoille. Itse käytän lihaksia ja pistän paikat kiinni :) Aivan ihanaa halailla hetki vaikka kyljellään jalat yhdessä ja höpötellä kullan kanssa. Ei vaan saa nauraa ettei lorahda :D
Voisit tosiaan mennä hänen kanssaan suihkuun, siellähän voi vielä vaikka jatkaa tai helliä toista saippuoiden yms. Tai ehdota hänelle, että hän jäisi viereesi esim. pyyhittyään itsensä. - lksndfgklnsdkfn
Kivaa on olla sisäkkäin vielä tulemisten jälkeenkin :)
- mitä mies
Leikkiä? Siis millä? Sillä siemennesteelläkö? Vai eikö yksi kerta riitä vai mikä nyt se ongelma on?
- lapsenmielinen
Minä ainakin tykkään leikkiä sillä. Välillä tungen korvaan sitä ja välillä teen siitä kasvonaamion vaimolle.
- pitsa Liisa
lapsenmielinen kirjoitti:
Minä ainakin tykkään leikkiä sillä. Välillä tungen korvaan sitä ja välillä teen siitä kasvonaamion vaimolle.
No nyt minäkin tajuan tämän leikkimisen. Voi myös olla että hän haluaisi vähän jotain pissaleikkejäkin vielä päälle.
- lapsenmielinen
pitsa Liisa kirjoitti:
No nyt minäkin tajuan tämän leikkimisen. Voi myös olla että hän haluaisi vähän jotain pissaleikkejäkin vielä päälle.
Välillä menee ihan 2 girls 1 cup touhuksi.
- Ei kiirehditä :)
Itse en kiirehdi pesulle sillä, sperma edistää naisen hyvinvointia :)
"Tutkimuksen mukaan siemenneste lievittää naisten masennusta. Tutkijoiden mukaan siemennesteen vaikuttavat aineet imeytyvät emättimenkin kautta naisen vereen. Näitä aineita ovat prostaglandiinit, testosteroni ja estrogeeni. Testosteroni imeytyy nopeammin emättimestä kuin iholta. Masennusta vähentää siemennesteen sisältämä estrogeeni ja sen aineenvaihduntatuotokset.
Siemennesteellä on oma merkityksensä myös emättimen hyvinvoinnin kannalta. Siemennesteen sisältämä prostaglandiini lisää emättimen ja klitoriksen verenkiertoa sekä sileiden lihassolujen liikkuvuutta. Verenkierron virtauksen parantuminen taas edistää kudosten hapensaantia. Spermalla lienee siten muitakin funktionaalisia tehtäviä kuin hedelmöittäminen. " - ereragewrg
Tapailin naista, joka laittoi aina seksin lopuksi paperitullun alapään tukkeeksi ettei lakanat sotkeennu. Ainakin sivusta seurattuna vaikutti toimivan hyvin. Jäi aina kaveriksi sänkyyn eikä kiirehtinyt heti suihkuun. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1434635Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k903392Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/451819- 1061648
- 901499
- 1051009
Belfastissa persujen otteet
Joku tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut tuhoavat syyttömien kansalaisten omaisuutta. Persuilla on ihmeellinen30943Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka23898- 74854
- 46820